Zeer slechte om die dingen te gaan vergelijken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is maar waar je jezelf druk om kan maken. In Afrika gaan mensen dood van de honger en in Nederland krijgt een meisje een paar sneeuwballen op haar hoofd en trappen tegen haar fiets omdat ze niet voor zichzelf kan opkomen. Er gebeuren vast wel ergere dingen in Nederland. Who gives a fuck? Ik snap gewoon niet dat mensen zich hierom kunnen druk maken.
Ja, zoals de PVV die registratie wil van allochtonen die iets op hun kerfstok hebben, over geldverspillende hobbies gesproken...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Overheid heeft belang bij verdeling op grond van religie.
n3v4r f0rg3t
Ach.. het hart ligt op de tong, dus ook in mijn typende vingersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zag hem net voor het eerst. Ik had net ook een iets andere post in gedachte dan mijn eerste hier boven. Eerst even rustig nagedacht over wat wel te typen
Dan zijn we snel klaar, duik ik nu de kroeg in en ga jij je nog even druk maken om een Meisje die je niet kent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeer slechte om die dingen te gaan vergelijken.
Met jou kan ik dus niet praten, als je komt aanzetten met iets dat totaal niet van toepassing is en of te gebruiken is als vergelijking.
Wat doe jij hier, moet jij niet aanwezig zijn in het Egypte topic!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach.. het hart ligt op de tong, dus ook in mijn typende vingers
Het gaat niet om het meisje wat je niet kent. Het gaat er gewoon om dat zo'n groepje de boel kan terroriseren en zinloos geweld uitoefenen op iemand.. dat is het hele punt!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar, duik ik nu de kroeg in en ga jij je nog even druk maken om een Meisje die je niet kent.
Sssst! Ik heb vandaag vrij genomenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, moet jij niet aanwezig zijn in het Egypte topic!
Wat een vergelijking.... Weet je wel wat er wel gebeurt in Afrika als je wat jat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is maar waar je jezelf druk om kan maken. In Afrika gaan mensen dood van de honger en in Nederland krijgt een meisje een paar sneeuwballen op haar hoofd en trappen tegen haar fiets omdat ze niet voor zichzelf kan opkomen. Er gebeuren vast wel ergere dingen in Nederland. Who gives a fuck? Ik snap gewoon niet dat mensen zich hierom kunnen druk maken.
Bij mij ook, uit mijn mond had het wel geklonken. Typen heeft het voordeel dat je er nog eens overheen gaat met je ogen en er over na kan denken wat je wil zeggen. Die tijd heb ik meestal niet als ik gewoon praatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach.. het hart ligt op de tong, dus ook in mijn typende vingers
Let er maar niet op, bij zijn laatste post wist ik genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het meisje wat je niet kent. Het gaat er gewoon om dat zo'n groepje de boel kan terroriseren en zinloos geweld uitoefenen op iemand.. dat is het hele punt!!
Dan ben je verstandiger, want ik doe dat zelden tot nooitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij mij ook, uit mijn mond had het wel geklonken. Typen heeft het voordeel dat je er nog eens overheen gaat met je ogen en er over na kan denken wat je wil zeggen. Die tijd heb ik meestal niet als ik gewoon praat
Ach, ieder zijn mening toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Let er maar niet op, bij zijn laatste post wist ik genoeg.
Hij denk te weten wat anderen denken door te zeggen wat ze gaan doen, en wat hij denkt is ook altijd waar.
En erbij vermelden van het biertje getuigd alleen maar van, Ik ben te goed en doe iets volwassens.
Oftewel, hij moet nog veel leren.
En nu ik.
Ik pak zo nog een klein glaasje grand marnier
Soortgelijke dingen gebeuren bijna dagelijks. Natuurlijk is het niet fijn. Maar met een discussie erover te voeren los je niks op. En jezelf erover opwinden is alleen maar tijdverspilling. De jongens zijn dom dat ze het bewijs voor 't meisje hebben vastgelegd op camera. Ze worden heus wel gepakt als ze aangifte doet van diefstal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het meisje wat je niet kent. Het gaat er gewoon om dat zo'n groepje de boel kan terroriseren en zinloos geweld uitoefenen op iemand.. dat is het hele punt!!
Ik geef je gelijk... Maar ik mag er wel boos om wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Soortgelijke dingen gebeuren bijna dagelijks. Natuurlijk is het niet fijn. Maar met een discussie erover te voeren los je niks op. En jezelf erover opwinden is alleen maar tijdverspilling. De jongens zijn dom dat ze het bewijs voor 't meisje hebben vastgelegd op camera. Ze worden heus wel gepakt als ze aangifte doet van diefstal.
Klopt, des te meer reden om ze kei en keihard aan te pakken. Die rifapen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:53 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Soortgelijke dingen gebeuren bijna dagelijks. Natuurlijk is het niet fijn. Maar met een discussie erover te voeren los je niks op. En jezelf erover opwinden is alleen maar tijdverspilling. De jongens zijn dom dat ze het bewijs voor 't meisje hebben vastgelegd op camera. Ze worden heus wel gepakt als ze aangifte doet van diefstal.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef Flounder het volgende:
[..]
Klopt, des te meer reden om ze kei en keihard aan te pakken. Die rifapen.
Vooroordelen is niet goed...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Windows15 het volgende:
Een boel autisten hier met narcistische persoonlijkheidsstoornis.
typische pvv-ers?
Pak even een woordenboek, voordat je post.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Windows15 het volgende:
Een boel autisten hier met narcistische persoonlijkheidsstoornis.
typische pvv-ers?
De aanhangers van een narcistisch mongool zullen ook wel autisten en narcisten zijn.quote:Vooroordelen is niet goed...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |