Ik nam natuurlijk de titel van dat andere topic op de hak, hè.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef 9611Niels het volgende:
Je zaterdagavond laten verpesten door FOK!![]()
Gelukkig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:37 schreef Crimyclown het volgende:
Ik slaap er geen minuut minder om.
Dat meisje had daar niet moeten fietsen, eigen schuld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef Maitje het volgende:
Joh.. waar maak je je druk om.
Wat er op dat filmpje gebeurd is fucking erg.. en of het nu Marrokanen zijn of Turken, dat het geen Nederlanders zijn zien we duidelijk. Zoiets doe je gewoon niet en ik hoop met hart en ziel dat deze rot koters gepakt worden! EN JA! Ook als het Nederlanders waren geweest...
Doe ff een spellingscheck aub, voor je op invoeren drukt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef Maitje het volgende:
Joh.. waar maak je je druk om.
Wat er op dat filmpje gebeurd is fucking erg.. en of het nu Marrokanen zijn of Turken, dat het geen Nederlanders zijn zien we duidelijk. Zoiets doe je gewoon niet en ik hoop met hart en ziel dat deze rot koters gepakt worden! EN JA! Ook als het Nederlanders waren geweest...
Fout. Die kutkinderen moeten met hun vieze stinkpoten van andermans spullen afblijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat meisje had daar niet moeten fietsen, eigen schuld.
Ken gebeuren hé.. in vlaag van woedequote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Doe ff een spellingscheck aub, voor je op invoeren drukt.
gebeurT, Marokkanen.
Openbare weg? Vrije wil.. die snot kinderen moeten gewoon opbokken en niet dat soort rare gein uithalen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wie zegt dat het haar fiets was?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fout. Die kutkinderen moeten met hun vieze stinkpoten van andermans spullen afblijven.
Idd..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef schommelstoel het volgende:
Slecht geschreven topic.
Kut volk met hun getinte huid!
Terug sturen, ook al zijn ze er niet eens geboren, gewoon terug sturen.
Kijken of ze dan nog altijd zo'n held zijn.
Ik had het filmpje al eerder gezien, het is maar goed dat ik daar op het moment niet aanwezig was.
Anders hadden een paar van die kinders de vingers nog op hun wang staan.
Rustig aan...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ken gebeuren hé.. in vlaag van woede
Maar thnx voor de melding
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
------>quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Wie zegt dat het haar fiets was?
Het is: kutvolk (zonder spatie), en terugsturen (ook zonder spatie). Doei.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:41 schreef schommelstoel het volgende:
Slecht geschreven topic.
Kut volk met hun getinte huid!
Terug sturen, ook al zijn ze er niet eens geboren, gewoon terug sturen.
Kijken of ze dan nog altijd zo'n held zijn.
Ik had het filmpje al eerder gezien, het is maar goed dat ik daar op het moment niet aanwezig was.
Anders hadden een paar van die kinders de vingers nog op hun wang staan.
Wehehe idd...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rustig aan...
Adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit, adem in, adem uit,
M i e r e n n e u k e r.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef OeJ het volgende:
[..]
Het is: kutvolk (zonder spatie), en terugsturen (ook zonder spatie). Doei.
Het is maar waar je jezelf druk om kan maken. In Afrika gaan mensen dood van de honger en in Nederland krijgt een meisje een paar sneeuwballen op haar hoofd en trappen tegen haar fiets omdat ze niet voor zichzelf kan opkomen. Er gebeuren vast wel ergere dingen in Nederland. Who gives a fuck? Ik snap gewoon niet dat mensen zich hierom kunnen druk maken.quote:
Je bedoelt koeien?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef wip_kip het volgende:
zucht... ouwe onderwerpen uit de sloot halen
Ik zag hem net voor het eerst. Ik had net ook een iets andere post in gedachte dan mijn eerste hier boven. Eerst even rustig nagedacht over wat wel te typenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wehehe idd...
Ik zag vanmiddag dat filmpje... ik kan daar zo woest om worden... verdorie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |