Ik ben pleegvader geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:23 schreef EenMamsie het volgende:
Piepten doen ze nu nog niet, maar wellicht over een aantal jaren wel door die rommel.
Je bent zelf geen vader neem ik aan :-(
Zoals kanker verwekkende stoffen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn de moeders van vroeger die zich druk maakten om belangrijkere zaken?
Probeer me dan eens uit te leggen waarom ze zelf wel met maskers op lopen? Tis toch niet gevaarlijk?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ben pleegvader geweest.
Maar kinderen gaan daar echt niet dood aan. Altijd dat paniekerige als het om kinderen gaat.
Die gemeentewerkers werken dag in dag uit met dat spul, kinderen komen er misschien eens per half jaar mee in aanraking... Gek he, dat die gemeentewerkers wel bescherming dragen. Vergelijk het eens met een verfbeurt bij de kapper, jij gaat eens in de zoveel maanden een beetje laten blootstellen, probleemloos. De kapper heeft toch echt wel minimaal handschoenen nodig om zich te beschermen tegen al die verf...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef EenMamsie het volgende:
Een stuk uit een artikel:
"Van speelplaatsen en schoolpleinen moet de gifspuit voor het verdelgen van onkruid verbannen worden. Kinderen spelen hier dagelijks. PvdD Kamerlid Ouwehand dient vandaag een voorstel in tijdens een debat met Bleker van Landbouw en Astma van Milieu." (volledig artikel)
Het is toch ook gewoon van de zotte!! Er wordt zo laks om gesprongen met onze, en dan met name de gezondheid van onze kinderen. Bij ons zie ik ze niet meer, de gemeentewerkers. Bij jullie wel?
Ik kan me hier erg kwaad over maken. Waar zijn de mannen van vroeger die de gemeente tuintjes netjes hielden. Echte mannen met zwarte handen en nagels van in de aarde wroeten en modder op hun kleren?
Je lijkt me echt zo'n thuis-zit typje die de hele dag tv kijkt en bij elke boe of bah bij de 5-uurs show in paniek raakt. Je laat je kinderen ook zeker niet vaccineren omdat "iemand" gezegd had dat je er narcolepsie en authisme van krijgt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef EenMamsie het volgende:
Een stuk uit een artikel:
"Van speelplaatsen en schoolpleinen moet de gifspuit voor het verdelgen van onkruid verbannen worden. Kinderen spelen hier dagelijks. PvdD Kamerlid Ouwehand dient vandaag een voorstel in tijdens een debat met Bleker van Landbouw en Astma van Milieu." (volledig artikel)
Het is toch ook gewoon van de zotte!! Er wordt zo laks om gesprongen met onze, en dan met name de gezondheid van onze kinderen. Bij ons zie ik ze niet meer, de gemeentewerkers. Bij jullie wel?
Ik kan me hier erg kwaad over maken. Waar zijn de mannen van vroeger die de gemeente tuintjes netjes hielden. Echte mannen met zwarte handen en nagels van in de aarde wroeten en modder op hun kleren?
Oh, ik wist niet dat dat spul dezelfde dag al weg was joh! Dat dat gelijk oplost. Tjee, weer wat geleerd....Not!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die gemeentewerkers werken dag in dag uit met dat spul, kinderen komen er misschien eens per half jaar mee in aanraking...
Begrijpend lezen is niet echt je sterkste punt he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef EenMamsie het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat spul dezelfde dag al weg was joh! Dat dat gelijk oplost. Tjee, weer wat geleerd....Not!
Gif spuiten wat er een paar maanden lang voor zorgt dat er geen onkruid omhoog komt, maar dat gelijk al 'oplost' Knap spul!
Waarom dragen Rontgenlaboranten loodschorten en degene van wie de foto gemaakt wordt niet..........think about it. Tis een complot!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef EenMamsie het volgende:
[..]
Probeer me dan eens uit te leggen waarom ze zelf wel met maskers op lopen? Tis toch niet gevaarlijk?
Staat de laptop bij je in de keuken ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef EenMamsie het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat spul dezelfde dag al weg was joh! Dat dat gelijk oplost. Tjee, weer wat geleerd....Not!
Gif spuiten wat er een paar maanden lang voor zorgt dat er geen onkruid omhoog komt, maar dat gelijk al 'oplost' Knap spul!
De verpakking van Roundup wel eens gelezen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef EenMamsie het volgende:
[..]
quote:Veiligheidsprofiel Roundup® Evolution:
bindt aan gronddeeltjes en sediment
wordt afgebroken door bacteriën tot natuurlijke stoffen
heeft een lage toxiciteit voor natuurlijke organismen zoals regenwormen, bijen, hommels
voldoet aan de norm voor niet doelwitanthropoden (sluipwespen)
accumuleert niet in de voedselketen
dieren kunnen zonder risico 5 dagen na bespuiting het gras/hooi eten
Leg me eens uit hoe wijs jij bent? Niet dat ik het echt wil weten hoor....quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je lijkt me echt zo'n thuis-zit typje die de hele dag tv kijkt en bij elke boe of bah bij de 5-uurs show in paniek raakt. Je laat je kinderen ook zeker niet vaccineren omdat "iemand" gezegd had dat je er narcolepsie en authisme van krijgt?
samengevat: ga pas ergens over miepen als je er verstand van hebt.
Behalve die van mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |