Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oh een gevalletje bloed in zijn alcoholquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk dat zn maag het juist niet meer zo gewend is
En dan is het eens gezellig (en laat) ....
Klinkt een stuk vertrouwderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag ook gewoon je KOP DICHT HOUWE EN GAAN MAFFEN als je je daar beter bij voelt hoor
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik liet de werkplek van Barretje even zien
en had niet op een betere kunnen zijnquote:
Hmm van whiskey krijg ik hoofdpijn dus dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens wat anders gaan drinken
Volgens mij ben je IETS te vroegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Dat wordt gevierd omdat het lente is geworden in 't bos
Met alle mensen, alle dieren, elk beestje
Doen we een rondedans en zingen we d'r blij op los
Doen we een rondedans en zingen we d'r blij op los
Oh dat wist je nog niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm van whiskey krijg ik hoofdpijn dus dat schiet ook niet op
Het is pas 9 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nog genoeg anders als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm van whiskey krijg ik hoofdpijn dus dat schiet ook niet op
Done! Bedankt voor het doen van de Wikiquote:
Dagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ff dag zeggen
Voor de rest zit ik in XFA
Veel plezier in XFA Sympiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ff dag zeggen
Hey en doei Sym en veel kijk plezierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ff dag zeggen
Oh leuk. Weten wij ook weer waar we staan. Meneertje "de zeshonderdzoveelste kut SBS hype is belangrijker dan het kloppend hart van Fok!"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ff dag zeggen
Vrouwtje theelepelquote:
Het overkomt mij ook gewoon die lapo's. Puur toevalquote:
Van thee moet ik zo plassenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog genoeg anders als je het mij vraagt
Snap ik maar dit was wel een parelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het overkomt mij ook gewoon die lapo's. Puur toeval
welk liedjequote:
De TT is de eerste regel en dan de fipo de restquote:
Dat wist ik niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
De TT is de eerste regel en dan de fipo de rest
Ik wist de TT en de rest dankzij Googlequote:
ik had er net 2 achter elkaar in XFA, en het is kloterig op de laptopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het overkomt mij ook gewoon die lapo's. Puur toeval
Waarom kloterigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er net 2 achter elkaar in XFA, en het is kloterig op de laptop
Hoezo is het klote op de laptop?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Bron: wikiquote:De Raggende Manne
De Raggende Manne was een Nederlandse band, die in 1988 vrij spontaan ontstond naar aanleiding van een jamsessie, waaraan Bob Fosko, Theo Slagter, Anthony Del Monte Lyon en Walter Langdon deelnamen. De VPRO raakte enthousiast over de opnamen van de sessie, en zond het uit, waarmee De Raggende Manne van start waren.
Staak je toch gewoon. Die spemgeiten nemen het heus wel zelf over als je niet binnen een kwart nanoseconde een nieuw topic klaar hebt staan hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het klinkt maar stom eigenlijkquote:
Precies, is hier immers niet andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staak je toch gewoon. Die spemgeiten nemen het heus wel zelf over als je niet binnen een kwart nanoseconde een nieuw topic klaar hebt staan hoor
Het laat mij iig aan heel iets anders denken dan een bandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het klinkt maar stom eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het laat mij iig aan heel iets anders denken dan een band
Moet de discussie echt deze kant op ja? Wil je dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het laat mij iig aan heel iets anders denken dan een band
Jah, sorriequote:
Nee, geen foto's aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Flauwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef Ladylike het volgende:
(g)een audi(o) hier
leuke woordspeling![]()
Die auto staat daar al een tijdjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef john-frusciante het volgende:
Ik
Ik wilde ff deze foto's met jullie delen, deze zijn zeer recent...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer een middagje ondergronds geweest
Hey DMquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
Jullie hebben weer een goed tempo te pakken.
Wat leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef john-frusciante het volgende:
Ik
Ik wilde ff deze foto's met jullie delen, deze zijn zeer recent...
[ afbeelding ]
weer een middagje ondergronds geweest
kewl hequote:
gisteren nog eentje gered, die lag te spartelen op de grond maar hangt nu veilig aan een wand van de groevequote:
een vleermuis en een motje, met macro genomen en die car staat er al vanaf 1950 ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk
Wat is die 2e foto though
Wat goed van jouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gisteren nog eentje gered, die lag te spartelen op de grond maar hangt nu veilig aan een wand van de groeve
Holy flying Cinderellas Batman! Vleermuizen!quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gisteren nog eentje gered, die lag te spartelen op de grond maar hangt nu veilig aan een wand van de groeve
Wat een mileu vervuilingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
een vleermuis en een motje, met macro genomen en die car staat er al vanaf 1950 ofzo
goed hequote:
Wat nou, net ontdektquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef john-frusciante het volgende:
die car staat er al vanaf 1950 ofzo
Draculaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holy flying Cinderellas Batman! Vleermuizen!
Dan vind ik de asbest die de NATO achter heeft gelaten ergerquote:
Dat is dus niet gisterenquote:
Ligt die rotzooi daar ook?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan vind ik de asbest die de NATO achter heeft gelaten erger
[..]
Dat is dus niet gisteren
Dracula is een vleermuis en die heeft LL gebeten in d'er nekquote:
Oh, okeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dracula is een vleermuis en die heeft LL gebeten in d'er nek
niet overal, deze bewuste foto is genomen in een tunnel die vermoedelijk in de jaren 50 als smokkelroute is gebruiktquote:
Daar werd van de week nog een wijf aangehouden met 44 iPhone's onder haar jurkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet overal, deze bewuste foto is genomen in een tunnel die vermoedelijk in de jaren 50 als smokkelroute is gebruikt
Maar dus wel, dat is best wel erg. Grote kans van dat veel van die tunnels daarvoor gebruik zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet overal, deze bewuste foto is genomen in een tunnel die vermoedelijk in de jaren 50 als smokkelroute is gebruikt
Okee dus dat is onder de Pietersberg? En dan richting België dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wel bijna overal waar de muren "schoon" moesten zijn van schimmels
ja manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar werd van de week nog een wijf aangehouden met 44 iPhone's onder haar jurk
je ziet het iig in heel veel groeves waar de champignons gekweekt zijn, zoals ik zei om de muren te vrijwaren van schimmelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dus wel, dat is best wel erg. Grote kans van dat veel van die tunnels daarvoor gebruik zijn
nee, stukje in belgiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dus dat is onder de Pietersberg? En dan richting België dus?
hoiquote:
Dat is best wel veelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en niet zo'n beetje,
http://www.hbvl.be/limbur(...)nnerberg-riemst.aspx
Dat is dan wel zeker nodigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je ziet het iig in heel veel groeves waar de champignons gekweekt zijn, zoals ik zei om de muren te vrijwaren van schimmels
alleen grote zooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is best wel veel
[..]
Dat is dan wel zeker nodig
http://www.caestert.nl/maps/pietersberg/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dus dat is onder de Pietersberg? En dan richting België dus?
Je bent nog aan het werk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
Geen feestje voor mij dit weekend.
Netpauze gehad. Kan er weer even tegen aan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk. Weten wij ook weer waar we staan. Meneertje "de zeshonderdzoveelste kut SBS hype is belangrijker dan het kloppend hart van Fok!"![]()
![]()
![]()
Dag hoorDoei
Neem je tijd
Stuur een kaartje, volgend jaar of zo
Daag
Was dequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
Geen feestje voor mij dit weekend.
Netpauze gehad. Kan er weer even tegen aan.
Nee, ben thuis.quote:
Zeker, kan ik zo even gamen.quote:
Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ben thuis.
[..]
Zeker, kan ik zo even gamen.
idd gewoon in het midden ongeveer snijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.caestert.nl/maps/pietersberg/
dit is de hele st pietersberg en plateau caestert, deze liggen aan elkaar vast, maar noord is nl en zuid is belgie....
Jaaaaaaaaaaah het was weer gezellig. Mijn lieve mamma had ook ontspanning nodig zij is altijd zo enorm druk bezig met het inzetten voor anderen. En ik kan aan haar zien dat ze vaak doodmoe is. Maar toch doorgaan. Als ik bij haar ben in het weekend en dat is regelmatig valt ze wel eens op de bank in slaap. Ik zou geen andere moeder willen hoor besef elke keer weer hoe enorm ik met haar geboft heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
Lekker gegeten samen met je ma?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben net mijn mijn dochter naar de open dag voor haar nieuwe school geweest
Ik ben best enthousiast
Geen idee nog, misschien Monday Night Combat op steam zo kopen om samen met wat vrienden te spelen. Alleen nog niet genoeg mensen die mee willen doen voor goedkoper pack.quote:
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik je misschien had beledigdquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik je misschien had beledigd
das mooi om te horenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben best enthousiast
Holy flying FUCK is dat het gangenstelsel daar ja??? Geen wonder dat mensen dan nooit meer de uitgang terug kunnen vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.caestert.nl/maps/pietersberg/
dit is de hele st pietersberg en plateau caestert, deze liggen aan elkaar vast, maar noord is nl en zuid is belgie....
Dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holy flying FUCK is dat het gangenstelsel daar ja??? Geen wonder dat mensen dan nooit meer de uitgang terug kunnen vinden
vroeger kon je van noord naar zuid (of andersom) maar vandaag de dag kan dat niet meer, ongeveer 1/3e is verloren gegaan door de ENCIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holy flying FUCK is dat het gangenstelsel daar ja??? Geen wonder dat mensen dan nooit meer de uitgang terug kunnen vinden
Wat voor een niveau gaat ze dan doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben best enthousiast
Misschien anders samen eens met zijn 2en een verwen weekend doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaah het was weer gezellig. Mijn lieve mamma had ook ontspanning nodig zij is altijd zo enorm druk bezig met het inzetten voor anderen. En ik kan aan haar zien dat ze vaak doodmoe is. Maar toch doorgaan. Als ik bij haar ben in het weekend en dat is regelmatig valt ze wel eens op de bank in slaap. Ik zou geen andere moeder willen hoor besef elke keer weer hoe enorm ik met haar geboft heb.En hoeveel veel liefde ik van mijn moeder heb gekregen en nog steeds krijg. *ja ik ben een sentimentele muts*
Aha nog genoeg keuzesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee nog, misschien Monday Night Combat op steam zo kopen om samen met wat vrienden te spelen. Alleen nog niet genoeg mensen die mee willen doen voor goedkoper pack.
Anders weet ik niet wat te spelen misschien wel bad company 2 ofzo.
Hey RNquote:
RNquote:
Wat is de ENC?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vroeger kon je van noord naar zuid (of andersom) maar vandaag de dag kan dat niet meer, ongeveer 1/3e is verloren gegaan door de ENCI
Maar kun je dus nagaan dat wij daar de weg weten (grotendeels..)
zie fipoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
[..]
RN![]()
Geen idee welk feestje, ben niet gevraagd.
Ik ben ook NOOIT welkomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
[..]
RN![]()
Stuutertquote:
Slecht feestje danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
[..]
RN![]()
Naah sorry hoor, maar dat kan echt niet. Alles is even donker, alles ziet er hetzelfde uit...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vroeger kon je van noord naar zuid (of andersom) maar vandaag de dag kan dat niet meer, ongeveer 1/3e is verloren gegaan door de ENCI
Maar kun je dus nagaan dat wij daar de weg weten (grotendeels..)
ENCI heeft alles afgegraven (incl oude tekeningen en kunstwerken) om grondstoffen coor cement te kunnen krijgenquote:
Kan sowieso niet in deze conditie.quote:
dat is alleen st pieter, nu heb je ook nog sibber,meerserner, zichen zussen bolder, (een vriend van ons heeft 4 jaar daar gefotografeerd en heeft net 2/3 van de berg in kaart gebrachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk bos?quote:
Joepieequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Iemand zin om met mijn flippo's te spelen
[ afbeelding ]
Wat is er?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan sowieso niet in deze conditie.
Zal ik mijn dubbele mee nemen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Iemand zin om met mijn flippo's te spelen
[ afbeelding ]
Aha, gelukkig dat ze moeten stoppen, zonde als dat allemaal weg zou zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ENCI heeft alles afgegraven (incl oude tekeningen en kunstwerken) om grondstoffen coor cement te kunnen krijgen
vroeger namen ze het niet zo nauw met het verstrekken van vergunningen
Maar in 2014 (dacht ik) moeten ze eindelijk stoppen
de vergunningen zijn niet verlengd
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah sorry hoor, maar dat kan echt niet. Alles is even donker, alles ziet er hetzelfde uit...
Ja, de enige reden waarom ik die chips toen atquote:
Ik 15 en was bloedfanatiekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Flippo-tijd, toen was ik 4 volgens mij
Zie post uit vorig topic:quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
Wordt avondje thuis hangen net spier in mijn kuit verrekt met naar auto lopen.
Nouja, tijden veranderenquote:
Ooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Solique het volgende:
Flippo's, jemig heb er nog zat liggen maar dat is ook jaren geleden dat ik die gezien hebt.
[..]
Zie post uit vorig topic:
[..]
Dat zijn anderequote:
Goed idee. Hebben wij vorig jaar ook gedaan in mei. Was harstikke lekker. Het word inderdaad weer eens tijd. Leuk idee voor moederdag dan duurt nog even. Maar wij zijn beiden mooi weer mensen. En vinden een verwenweekend lekkerder in de lente dan in de winter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Misschien anders samen eens met zijn 2en een verwen weekend doen
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kindsquote:
nja ze hebben deze knakker gevonden:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik mijn dubbele mee nemen?
[..]
Aha, gelukkig dat ze moeten stoppen, zonde als dat allemaal weg zou zijn
Deze zijn van voor jouw tijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zijn andereIk had die van Pokémon
Bérquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ze hebben deze knakker gevonden:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mosasaurus
Dat kan leuk zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kinds
Ach, het is toch weekend. Kan rusten.quote:
Ja zoals? Hellfire Corner en zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef Ladylike het volgende:
we hebben niet voor niets zo veel namen voor herkenningspunten
Jeetje jij bent nog jong. Dat wist ik dus niet net jouw profiel bekeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Flippo-tijd, toen was ik 4 volgens mij
Ik had veel minder flippo'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Solique het volgende:
Net even gekeken, heb 6 mappen vol flippo's en 4 dozen met dubbele.
[..]
Ach, het is toch weekend. Kan rusten.![]()
1996quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jeetje jij bent nog jong. Dat wist ik dus niet net jouw profiel bekeken.
Jonkiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had veel minder flippo'sZo'n flippo-kokertje vol en nog wat losse
Met die friet chipsquote:
Dan heb je dus al een Moederdag cadeau maar ik denk dat ze het zo ook wel waardeertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed idee. Hebben wij vorig jaar ook gedaan in mei. Was harstikke lekker. Het word inderdaad weer eens tijd. Leuk idee voor moederdag dan duurt nog even. Maar wij zijn beiden mooi weer mensen. En vinden een verwenweekend lekkerder in de lente dan in de winter.
Ik heb er zelf ook eentje gezien, kan die wel geweest zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ze hebben deze knakker gevonden:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mosasaurus
Bis Later Llquote:
quote:
Is niks mis mee. Ik ben ruim over de 30 jaar en ben soms ook enorm kinderachtig. Ik heb een collega en die is bijna 60 jaar en die is ook soms nou ja best wel vaak kinderachtig. Is niet aan leeftijd gebonden. En het is veel leuker dan altijd maar een zuurpruim zijn. En je hoeft niet altijd serieus te zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kinds
Hihihi ik voel mij oudquote:
dat zal wel zo zijn, maar denk maar eens aan de jeugd, die hun eigen benaming geven aan een chillplek.... Ik heb een foto recent gemaakt van een tekening van iemand die in de groeves geboren is, een paar dagen voor de bevrijding maar ook tekeningen van 1400 dus benamingen zijn van alle tijden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zoals? Hellfire Corner en zo?![]()
Ik weet wel dat er in WO1 inderdaad voor allerlei herkenningspunten aparte namen kwamen, al was het alleen maar omdat het hele landschap steeds meer één grote baggerpoel werd
ik ook, terwijl ik precies tussen jullie inzitquote:
Plaatje zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op zijn lolobal
[ afbeelding ]
Jaaaaaahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op zijn lolobal
[ afbeelding ]
En die Strongbows dan?quote:
Het is hier FANTASTISCHquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
dag liefjesik zit in de trein, dus het is best verrot om te quoten op mijn mobiel dus dat doe ik maar even niet. Hoe is het hier??
en hoe was het in rotterdam?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
dag liefjesik zit in de trein, dus het is best verrot om te quoten op mijn mobiel dus dat doe ik maar even niet. Hoe is het hier??
Is niet ergquote:
Lekker gezellig en nu nog gezelliger dat jij er bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, dat komt van het Griekse 'sterk' en bow is 'boog' en ik ben boogschutter dus voila, sterke boog in het Engels is Strongbowquote:
Ja jij bent ook nog in de bloei van jouw leven. Ik daar in tegenquote:
Oh dat geloof ik ook bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat zal wel zo zijn, maar denk maar eens aan de jeugd, die hun eigen benaming geven aan een chillplek.... Ik heb een foto recent gemaakt van een tekening van iemand die in de groeves geboren is, een paar dagen voor de bevrijding maar ook tekeningen van 1400 dus benamingen zijn van alle tijden.
Mwa.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Zo oud ben je nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja jij bent ook nog in de bloei van jouw leven. Ik daar in tegen![]()
dus speciaal voor jou een kloon aangemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand met maar 2 views is in mijn fobo geweest
Weet je ook wie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand met maar 2 views is in mijn fobo geweest
Fijn dat het tof wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Rotterdam was supergezellig, heb veel gelachen. Lekker gegeten want Muck
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudstequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo oud ben je nog nietje kan nog genoeg plezier beleven
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus speciaal voor jou een kloon aangemaakt
Leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Rotterdam was supergezellig, heb veel gelachen. Lekker gegeten want Muck
Zeg dat maar niet te hard anders hoort bats opa je nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudste
Nee hoor, denk aan GF en Koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudste
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hey Whisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk aan GF en Koen
Hey Dquote:
Aan het werk...en jullie waren zo snelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jongedame, waar was je nu ineens?
Oh gelukkig *zet haar rollator weer terug in de voorraadkast*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk aan GF en Koen
wij gaan nu naar huis dan zal ik wat verhalen posten.... goed en kan ik miss nog wat foto'posten van opschriften/tekeningen postenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook bestBenamingen zijn gewoon hard nodig in zo'n stelsel. Maar wat voor benamingen dan? Daar moeten toch bijzondere vondsten tussen zitten. Misschien heeft iemand ooit ergens een eendekop gevonden en heet sindsdien die ruimte / gang / kruising "De Eendekop" of zo. Maar op die manier heeft dus zowat elke kruising een eigen verhaal
![]()
Hartstikke gaaf natuurlijk
Dus ik zeg: Vertel eens wat van die verhalen
Jouw voorkeur gaat uit naar langzaam?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan het werk...en jullie waren zo snel
ik wissel het graag een beetje afquote:
En dat nog in je weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan het werk...en jullie waren zo snel
Bis Later J-fquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij gaan nu naar huis dan zal ik wat verhalen posten.... goed en kan ik miss nog wat foto'posten van opschriften/tekeningen posten![]()
bis spáter
Daar zit al 6 jaar een slot opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Stuuuuu waarom kan ik niet in je fobo reageren?
OKee latersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij gaan nu naar huis dan zal ik wat verhalen posten.... goed en kan ik miss nog wat foto'posten van opschriften/tekeningen posten![]()
bis spáter
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wissel het graag een beetje af
Je was 8 toen je een Fok!account aanmaaktequote:
5x lange tekst geschreven, is je inbox vol, maar dat zie je niet mobielquote:
Tuurlijk niet johquote:
Bijna 13:00 uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet erg
Hoe laat was het dan?
Nee, 7quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was 8 toen je een Fok!account aanmaakte
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
5x lange tekst geschreven, is je inbox vol, maar dat zie je niet mobiel
Ik kijk bijna nooit in fobo'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat het over Stu's fobo ging kek ik eens in de mijne...
Zie nu pas dat heeeel veel KSC-ers iets geschreven hebben![]()
Wat lief van jullie, dank je wel!!![]()
![]()
![]()
![]()
12345 forumpostsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat het over Stu's fobo ging kek ik eens in de mijne...
Zie nu pas dat heeeel veel KSC-ers iets geschreven hebben![]()
Wat lief van jullie, dank je wel!!![]()
![]()
![]()
![]()
Had het nodig..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel laat, beter als bij mij, ik was om goed 9 uur weer wakker
Weet ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had het nodig..![]()
En ik ging natuurlijk ook weer achterlijk laat slapen
Deze maand ga ik mijn eigen en HET maandrecord van 2006 brekenquote:
Oeh, waarvan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik schrik niet zo snel
Vandaag pas 2 keer
Hey WWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele bijzondere goedeavond KSC.
WWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh okee joh, je doet maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze maand ga ik mijn eigen en HET maandrecord van 2006 breken
Ik ben je neef kerel.quote:
Ik zie wel hoe hoog ik komquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze maand ga ik mijn eigen en HET maandrecord van 2006 breken
Avond WWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Don't stop me noooooooooooooooooooowquote:
Bewaar toch maar die kusjes voor andere personen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en juist daarom, het is een hoge uitzondering dat ik het doe.
Vergeleken met jullie zijn het er vast heeeel weinig, maar bedankt!!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Don't stop me noooooooooooooooooooow
Oke, doe ik, fijn om te weten dat familie liefde niet gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bewaar toch maar die kusjes voor andere personen.
Verschilt per persoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie zijn het er vast heeeel weinig, maar bedankt!!
Whut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Getroll'd worden door mijn familie.
Ja sorry. Een hand en dat is al eigenlijk te intiem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, doe ik, fijn om te weten dat familie liefde niet gewaardeerd wordt
Je weet niet wat trollen is?quote:
Niet allemaal, maar sommige welquote:
Ben je een vrouwelijke moslim ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja sorry. Een hand en dat is al eigenlijk te intiem.
Ja hoor, ik ken m'n plek wel weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja sorry. Een hand en dat is al eigenlijk te intiem.
Vorige week een ongeluk?? Niet ernstig hoop ik?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar sommige wel
En eikels kan nog, maar als ze hun auto voor de mijne gooien waardoor ik vol in de rem moet dan is het ff schrikken
Zeker na vorige week toen ik bij een ongeluk betrokken was
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ken m'n plek wel weer
Ik ben gewoon heel conservatief. Ik neem ook aanstoot als ik vrouwenhielen zie. Dat bewaar je maar mooi voor thuis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je een vrouwelijke moslim ofzo?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar sommige wel
En eikels kan nog, maar als ze hun auto voor de mijne gooien waardoor ik vol in de rem moet dan is het ff schrikken
Zeker na vorige week toen ik bij een ongeluk betrokken was
Ik heb nu zin in apfelkorn of wkd maar heb beide nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb enorm zin in een borrel maar heb alleen nog maar cognac staan.
Ga dan wat drinkenquote:
Neem een paar flinke slokken en je proeft het verschil niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Panda72 het volgende:
Avondwinkel een optie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Panda72 het volgende:
wat is wkd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in apfelkorn of wkd maar heb beide niet
[..]
quote:
Trev, wat een held ben je tochquote:
Wel. Niet dat het door je eigen familie zou gebeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je weet niet wat trollen is?
hihi dat is zo. Maar ik ben niet zo'n fan van congac vind whiskey lekkerder of wodkaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een paar flinke slokken en je proeft het verschil niet meer
Nee, helemaal nietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vorige week een ongeluk?? Niet ernstig hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |