Zeg dat maar niet te hard anders hoort bats opa je nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudste
Nee hoor, denk aan GF en Koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudste
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hey Whisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk aan GF en Koen
Hey Dquote:
Aan het werk...en jullie waren zo snelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jongedame, waar was je nu ineens?
Oh gelukkig *zet haar rollator weer terug in de voorraadkast*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk aan GF en Koen
wij gaan nu naar huis dan zal ik wat verhalen posten.... goed en kan ik miss nog wat foto'posten van opschriften/tekeningen postenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook bestBenamingen zijn gewoon hard nodig in zo'n stelsel. Maar wat voor benamingen dan? Daar moeten toch bijzondere vondsten tussen zitten. Misschien heeft iemand ooit ergens een eendekop gevonden en heet sindsdien die ruimte / gang / kruising "De Eendekop" of zo. Maar op die manier heeft dus zowat elke kruising een eigen verhaal
![]()
Hartstikke gaaf natuurlijk
Dus ik zeg: Vertel eens wat van die verhalen
Jouw voorkeur gaat uit naar langzaam?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan het werk...en jullie waren zo snel
ik wissel het graag een beetje afquote:
En dat nog in je weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan het werk...en jullie waren zo snel
Bis Later J-fquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij gaan nu naar huis dan zal ik wat verhalen posten.... goed en kan ik miss nog wat foto'posten van opschriften/tekeningen posten![]()
bis spáter
Daar zit al 6 jaar een slot opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Stuuuuu waarom kan ik niet in je fobo reageren?
OKee latersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij gaan nu naar huis dan zal ik wat verhalen posten.... goed en kan ik miss nog wat foto'posten van opschriften/tekeningen posten![]()
bis spáter
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wissel het graag een beetje af
Je was 8 toen je een Fok!account aanmaaktequote:
5x lange tekst geschreven, is je inbox vol, maar dat zie je niet mobielquote:
Tuurlijk niet johquote:
Bijna 13:00 uurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet erg
Hoe laat was het dan?
Nee, 7quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je was 8 toen je een Fok!account aanmaakte
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
5x lange tekst geschreven, is je inbox vol, maar dat zie je niet mobiel
Ik kijk bijna nooit in fobo'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat het over Stu's fobo ging kek ik eens in de mijne...
Zie nu pas dat heeeel veel KSC-ers iets geschreven hebben![]()
Wat lief van jullie, dank je wel!!![]()
![]()
![]()
![]()
12345 forumpostsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat het over Stu's fobo ging kek ik eens in de mijne...
Zie nu pas dat heeeel veel KSC-ers iets geschreven hebben![]()
Wat lief van jullie, dank je wel!!![]()
![]()
![]()
![]()
Had het nodig..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel laat, beter als bij mij, ik was om goed 9 uur weer wakker
Weet ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had het nodig..![]()
En ik ging natuurlijk ook weer achterlijk laat slapen
Deze maand ga ik mijn eigen en HET maandrecord van 2006 brekenquote:
Oeh, waarvan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik schrik niet zo snel
Vandaag pas 2 keer
Hey WWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele bijzondere goedeavond KSC.
WWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh okee joh, je doet maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze maand ga ik mijn eigen en HET maandrecord van 2006 breken
Ik ben je neef kerel.quote:
Ik zie wel hoe hoog ik komquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze maand ga ik mijn eigen en HET maandrecord van 2006 breken
Avond WWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Don't stop me noooooooooooooooooooowquote:
Bewaar toch maar die kusjes voor andere personen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en juist daarom, het is een hoge uitzondering dat ik het doe.
Vergeleken met jullie zijn het er vast heeeel weinig, maar bedankt!!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Don't stop me noooooooooooooooooooow
Oke, doe ik, fijn om te weten dat familie liefde niet gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bewaar toch maar die kusjes voor andere personen.
Verschilt per persoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie zijn het er vast heeeel weinig, maar bedankt!!
Whut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Getroll'd worden door mijn familie.
Ja sorry. Een hand en dat is al eigenlijk te intiem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, doe ik, fijn om te weten dat familie liefde niet gewaardeerd wordt
Je weet niet wat trollen is?quote:
Niet allemaal, maar sommige welquote:
Ben je een vrouwelijke moslim ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja sorry. Een hand en dat is al eigenlijk te intiem.
Ja hoor, ik ken m'n plek wel weerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja sorry. Een hand en dat is al eigenlijk te intiem.
Vorige week een ongeluk?? Niet ernstig hoop ik?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar sommige wel
En eikels kan nog, maar als ze hun auto voor de mijne gooien waardoor ik vol in de rem moet dan is het ff schrikken
Zeker na vorige week toen ik bij een ongeluk betrokken was
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ken m'n plek wel weer
Ik ben gewoon heel conservatief. Ik neem ook aanstoot als ik vrouwenhielen zie. Dat bewaar je maar mooi voor thuis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je een vrouwelijke moslim ofzo?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar sommige wel
En eikels kan nog, maar als ze hun auto voor de mijne gooien waardoor ik vol in de rem moet dan is het ff schrikken
Zeker na vorige week toen ik bij een ongeluk betrokken was
Ik heb nu zin in apfelkorn of wkd maar heb beide nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb enorm zin in een borrel maar heb alleen nog maar cognac staan.
Ga dan wat drinkenquote:
Neem een paar flinke slokken en je proeft het verschil niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Panda72 het volgende:
Avondwinkel een optie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:27 schreef Panda72 het volgende:
wat is wkd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in apfelkorn of wkd maar heb beide niet
[..]
quote:
Trev, wat een held ben je tochquote:
Wel. Niet dat het door je eigen familie zou gebeurenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je weet niet wat trollen is?
hihi dat is zo. Maar ik ben niet zo'n fan van congac vind whiskey lekkerder of wodkaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een paar flinke slokken en je proeft het verschil niet meer
Nee, helemaal nietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vorige week een ongeluk?? Niet ernstig hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |