Ach, het is toch weekend. Kan rusten.quote:
Ja zoals? Hellfire Corner en zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef Ladylike het volgende:
we hebben niet voor niets zo veel namen voor herkenningspunten
Jeetje jij bent nog jong. Dat wist ik dus niet net jouw profiel bekeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Flippo-tijd, toen was ik 4 volgens mij
Ik had veel minder flippo'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Solique het volgende:
Net even gekeken, heb 6 mappen vol flippo's en 4 dozen met dubbele.
[..]
Ach, het is toch weekend. Kan rusten.![]()
1996quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jeetje jij bent nog jong. Dat wist ik dus niet net jouw profiel bekeken.
Jonkiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had veel minder flippo'sZo'n flippo-kokertje vol en nog wat losse
Met die friet chipsquote:
Dan heb je dus al een Moederdag cadeau maar ik denk dat ze het zo ook wel waardeertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed idee. Hebben wij vorig jaar ook gedaan in mei. Was harstikke lekker. Het word inderdaad weer eens tijd. Leuk idee voor moederdag dan duurt nog even. Maar wij zijn beiden mooi weer mensen. En vinden een verwenweekend lekkerder in de lente dan in de winter.
Ik heb er zelf ook eentje gezien, kan die wel geweest zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ze hebben deze knakker gevonden:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mosasaurus
Bis Later Llquote:
quote:
Is niks mis mee. Ik ben ruim over de 30 jaar en ben soms ook enorm kinderachtig. Ik heb een collega en die is bijna 60 jaar en die is ook soms nou ja best wel vaak kinderachtig. Is niet aan leeftijd gebonden. En het is veel leuker dan altijd maar een zuurpruim zijn. En je hoeft niet altijd serieus te zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kinds
Hihihi ik voel mij oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |