ENCI heeft alles afgegraven (incl oude tekeningen en kunstwerken) om grondstoffen coor cement te kunnen krijgenquote:
Kan sowieso niet in deze conditie.quote:
dat is alleen st pieter, nu heb je ook nog sibber,meerserner, zichen zussen bolder, (een vriend van ons heeft 4 jaar daar gefotografeerd en heeft net 2/3 van de berg in kaart gebrachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holy flying FUCK is dat het gangenstelsel daar ja??? Geen wonder dat mensen dan nooit meer de uitgang terug kunnen vinden
Welk bos?quote:
Joepieequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Iemand zin om met mijn flippo's te spelen
[ afbeelding ]
Wat is er?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan sowieso niet in deze conditie.
Zal ik mijn dubbele mee nemen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Iemand zin om met mijn flippo's te spelen
[ afbeelding ]
Aha, gelukkig dat ze moeten stoppen, zonde als dat allemaal weg zou zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ENCI heeft alles afgegraven (incl oude tekeningen en kunstwerken) om grondstoffen coor cement te kunnen krijgen
vroeger namen ze het niet zo nauw met het verstrekken van vergunningen
Maar in 2014 (dacht ik) moeten ze eindelijk stoppen
de vergunningen zijn niet verlengd
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah sorry hoor, maar dat kan echt niet. Alles is even donker, alles ziet er hetzelfde uit...
Ja, de enige reden waarom ik die chips toen atquote:
Ik 15 en was bloedfanatiekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Flippo-tijd, toen was ik 4 volgens mij
Zie post uit vorig topic:quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
Wordt avondje thuis hangen net spier in mijn kuit verrekt met naar auto lopen.
Nouja, tijden veranderenquote:
Ooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Solique het volgende:
Flippo's, jemig heb er nog zat liggen maar dat is ook jaren geleden dat ik die gezien hebt.
[..]
Zie post uit vorig topic:
[..]
Dat zijn anderequote:
Goed idee. Hebben wij vorig jaar ook gedaan in mei. Was harstikke lekker. Het word inderdaad weer eens tijd. Leuk idee voor moederdag dan duurt nog even. Maar wij zijn beiden mooi weer mensen. En vinden een verwenweekend lekkerder in de lente dan in de winter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Misschien anders samen eens met zijn 2en een verwen weekend doen
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kindsquote:
nja ze hebben deze knakker gevonden:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik mijn dubbele mee nemen?
[..]
Aha, gelukkig dat ze moeten stoppen, zonde als dat allemaal weg zou zijn
Deze zijn van voor jouw tijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zijn andereIk had die van Pokémon
Bérquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ze hebben deze knakker gevonden:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mosasaurus
Dat kan leuk zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kinds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |