Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oh een gevalletje bloed in zijn alcoholquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk dat zn maag het juist niet meer zo gewend is
En dan is het eens gezellig (en laat) ....
Klinkt een stuk vertrouwderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag ook gewoon je KOP DICHT HOUWE EN GAAN MAFFEN als je je daar beter bij voelt hoor
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik liet de werkplek van Barretje even zien
en had niet op een betere kunnen zijnquote:
Hmm van whiskey krijg ik hoofdpijn dus dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens wat anders gaan drinken
Volgens mij ben je IETS te vroegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Dat wordt gevierd omdat het lente is geworden in 't bos
Met alle mensen, alle dieren, elk beestje
Doen we een rondedans en zingen we d'r blij op los
Doen we een rondedans en zingen we d'r blij op los
Oh dat wist je nog niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm van whiskey krijg ik hoofdpijn dus dat schiet ook niet op
Het is pas 9 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nog genoeg anders als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hmm van whiskey krijg ik hoofdpijn dus dat schiet ook niet op
Done! Bedankt voor het doen van de Wikiquote:
Dagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ff dag zeggen
Voor de rest zit ik in XFA
Veel plezier in XFA Sympiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ff dag zeggen
Hey en doei Sym en veel kijk plezierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ff dag zeggen
Oh leuk. Weten wij ook weer waar we staan. Meneertje "de zeshonderdzoveelste kut SBS hype is belangrijker dan het kloppend hart van Fok!"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom ff dag zeggen
Vrouwtje theelepelquote:
Het overkomt mij ook gewoon die lapo's. Puur toevalquote:
Van thee moet ik zo plassenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog genoeg anders als je het mij vraagt
Snap ik maar dit was wel een parelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het overkomt mij ook gewoon die lapo's. Puur toeval
welk liedjequote:
De TT is de eerste regel en dan de fipo de restquote:
Dat wist ik niet meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
De TT is de eerste regel en dan de fipo de rest
Ik wist de TT en de rest dankzij Googlequote:
ik had er net 2 achter elkaar in XFA, en het is kloterig op de laptopquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het overkomt mij ook gewoon die lapo's. Puur toeval
Waarom kloterigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er net 2 achter elkaar in XFA, en het is kloterig op de laptop
Hoezo is het klote op de laptop?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Bron: wikiquote:De Raggende Manne
De Raggende Manne was een Nederlandse band, die in 1988 vrij spontaan ontstond naar aanleiding van een jamsessie, waaraan Bob Fosko, Theo Slagter, Anthony Del Monte Lyon en Walter Langdon deelnamen. De VPRO raakte enthousiast over de opnamen van de sessie, en zond het uit, waarmee De Raggende Manne van start waren.
Staak je toch gewoon. Die spemgeiten nemen het heus wel zelf over als je niet binnen een kwart nanoseconde een nieuw topic klaar hebt staan hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het klinkt maar stom eigenlijkquote:
Precies, is hier immers niet andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staak je toch gewoon. Die spemgeiten nemen het heus wel zelf over als je niet binnen een kwart nanoseconde een nieuw topic klaar hebt staan hoor
Het laat mij iig aan heel iets anders denken dan een bandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het klinkt maar stom eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het laat mij iig aan heel iets anders denken dan een band
Moet de discussie echt deze kant op ja? Wil je dat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het laat mij iig aan heel iets anders denken dan een band
Jah, sorriequote:
Nee, geen foto's aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Flauwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef Ladylike het volgende:
(g)een audi(o) hier
leuke woordspeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |