Jaaaaaaaaaaah het was weer gezellig. Mijn lieve mamma had ook ontspanning nodig zij is altijd zo enorm druk bezig met het inzetten voor anderen. En ik kan aan haar zien dat ze vaak doodmoe is. Maar toch doorgaan. Als ik bij haar ben in het weekend en dat is regelmatig valt ze wel eens op de bank in slaap. Ik zou geen andere moeder willen hoor besef elke keer weer hoe enorm ik met haar geboft heb.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
Lekker gegeten samen met je ma?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben net mijn mijn dochter naar de open dag voor haar nieuwe school geweest
Ik ben best enthousiast
Geen idee nog, misschien Monday Night Combat op steam zo kopen om samen met wat vrienden te spelen. Alleen nog niet genoeg mensen die mee willen doen voor goedkoper pack.quote:
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik je misschien had beledigdquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik je misschien had beledigd
das mooi om te horenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben best enthousiast
Holy flying FUCK is dat het gangenstelsel daar ja??? Geen wonder dat mensen dan nooit meer de uitgang terug kunnen vindenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.caestert.nl/maps/pietersberg/
dit is de hele st pietersberg en plateau caestert, deze liggen aan elkaar vast, maar noord is nl en zuid is belgie....
Dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holy flying FUCK is dat het gangenstelsel daar ja??? Geen wonder dat mensen dan nooit meer de uitgang terug kunnen vinden
vroeger kon je van noord naar zuid (of andersom) maar vandaag de dag kan dat niet meer, ongeveer 1/3e is verloren gegaan door de ENCIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holy flying FUCK is dat het gangenstelsel daar ja??? Geen wonder dat mensen dan nooit meer de uitgang terug kunnen vinden
Wat voor een niveau gaat ze dan doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben best enthousiast
Misschien anders samen eens met zijn 2en een verwen weekend doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaah het was weer gezellig. Mijn lieve mamma had ook ontspanning nodig zij is altijd zo enorm druk bezig met het inzetten voor anderen. En ik kan aan haar zien dat ze vaak doodmoe is. Maar toch doorgaan. Als ik bij haar ben in het weekend en dat is regelmatig valt ze wel eens op de bank in slaap. Ik zou geen andere moeder willen hoor besef elke keer weer hoe enorm ik met haar geboft heb.En hoeveel veel liefde ik van mijn moeder heb gekregen en nog steeds krijg. *ja ik ben een sentimentele muts*
Aha nog genoeg keuzesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee nog, misschien Monday Night Combat op steam zo kopen om samen met wat vrienden te spelen. Alleen nog niet genoeg mensen die mee willen doen voor goedkoper pack.
Anders weet ik niet wat te spelen misschien wel bad company 2 ofzo.
Hey RNquote:
RNquote:
Wat is de ENC?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vroeger kon je van noord naar zuid (of andersom) maar vandaag de dag kan dat niet meer, ongeveer 1/3e is verloren gegaan door de ENCI
Maar kun je dus nagaan dat wij daar de weg weten (grotendeels..)
zie fipoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
[..]
RN![]()
Geen idee welk feestje, ben niet gevraagd.
Ik ben ook NOOIT welkomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
[..]
RN![]()
Stuutertquote:
Slecht feestje danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Solique het volgende:
[..]
RN![]()
Naah sorry hoor, maar dat kan echt niet. Alles is even donker, alles ziet er hetzelfde uit...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vroeger kon je van noord naar zuid (of andersom) maar vandaag de dag kan dat niet meer, ongeveer 1/3e is verloren gegaan door de ENCI
Maar kun je dus nagaan dat wij daar de weg weten (grotendeels..)
ENCI heeft alles afgegraven (incl oude tekeningen en kunstwerken) om grondstoffen coor cement te kunnen krijgenquote:
Kan sowieso niet in deze conditie.quote:
dat is alleen st pieter, nu heb je ook nog sibber,meerserner, zichen zussen bolder, (een vriend van ons heeft 4 jaar daar gefotografeerd en heeft net 2/3 van de berg in kaart gebrachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk bos?quote:
Joepieequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Iemand zin om met mijn flippo's te spelen
[ afbeelding ]
Wat is er?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan sowieso niet in deze conditie.
Zal ik mijn dubbele mee nemen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
Iemand zin om met mijn flippo's te spelen
[ afbeelding ]
Aha, gelukkig dat ze moeten stoppen, zonde als dat allemaal weg zou zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ENCI heeft alles afgegraven (incl oude tekeningen en kunstwerken) om grondstoffen coor cement te kunnen krijgen
vroeger namen ze het niet zo nauw met het verstrekken van vergunningen
Maar in 2014 (dacht ik) moeten ze eindelijk stoppen
de vergunningen zijn niet verlengd
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah sorry hoor, maar dat kan echt niet. Alles is even donker, alles ziet er hetzelfde uit...
Ja, de enige reden waarom ik die chips toen atquote:
Ik 15 en was bloedfanatiekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Flippo-tijd, toen was ik 4 volgens mij
Zie post uit vorig topic:quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:11 schreef Solique het volgende:
Wordt avondje thuis hangen net spier in mijn kuit verrekt met naar auto lopen.
Nouja, tijden veranderenquote:
Ooohquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Solique het volgende:
Flippo's, jemig heb er nog zat liggen maar dat is ook jaren geleden dat ik die gezien hebt.
[..]
Zie post uit vorig topic:
[..]
Dat zijn anderequote:
Goed idee. Hebben wij vorig jaar ook gedaan in mei. Was harstikke lekker. Het word inderdaad weer eens tijd. Leuk idee voor moederdag dan duurt nog even. Maar wij zijn beiden mooi weer mensen. En vinden een verwenweekend lekkerder in de lente dan in de winter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Misschien anders samen eens met zijn 2en een verwen weekend doen
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kindsquote:
nja ze hebben deze knakker gevonden:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik mijn dubbele mee nemen?
[..]
Aha, gelukkig dat ze moeten stoppen, zonde als dat allemaal weg zou zijn
Deze zijn van voor jouw tijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zijn andereIk had die van Pokémon
Bérquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ze hebben deze knakker gevonden:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mosasaurus
Dat kan leuk zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kinds
Ach, het is toch weekend. Kan rusten.quote:
Ja zoals? Hellfire Corner en zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef Ladylike het volgende:
we hebben niet voor niets zo veel namen voor herkenningspunten
Jeetje jij bent nog jong. Dat wist ik dus niet net jouw profiel bekeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Flippo-tijd, toen was ik 4 volgens mij
Ik had veel minder flippo'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Solique het volgende:
Net even gekeken, heb 6 mappen vol flippo's en 4 dozen met dubbele.
[..]
Ach, het is toch weekend. Kan rusten.![]()
1996quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jeetje jij bent nog jong. Dat wist ik dus niet net jouw profiel bekeken.
Jonkiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had veel minder flippo'sZo'n flippo-kokertje vol en nog wat losse
Met die friet chipsquote:
Dan heb je dus al een Moederdag cadeau maar ik denk dat ze het zo ook wel waardeertquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed idee. Hebben wij vorig jaar ook gedaan in mei. Was harstikke lekker. Het word inderdaad weer eens tijd. Leuk idee voor moederdag dan duurt nog even. Maar wij zijn beiden mooi weer mensen. En vinden een verwenweekend lekkerder in de lente dan in de winter.
Ik heb er zelf ook eentje gezien, kan die wel geweest zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja ze hebben deze knakker gevonden:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mosasaurus
Bis Later Llquote:
quote:
Is niks mis mee. Ik ben ruim over de 30 jaar en ben soms ook enorm kinderachtig. Ik heb een collega en die is bijna 60 jaar en die is ook soms nou ja best wel vaak kinderachtig. Is niet aan leeftijd gebonden. En het is veel leuker dan altijd maar een zuurpruim zijn. En je hoeft niet altijd serieus te zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik was laat met het volwassen worden. Ben nog steeds soms erg kinds
Hihihi ik voel mij oudquote:
dat zal wel zo zijn, maar denk maar eens aan de jeugd, die hun eigen benaming geven aan een chillplek.... Ik heb een foto recent gemaakt van een tekening van iemand die in de groeves geboren is, een paar dagen voor de bevrijding maar ook tekeningen van 1400 dus benamingen zijn van alle tijden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zoals? Hellfire Corner en zo?![]()
Ik weet wel dat er in WO1 inderdaad voor allerlei herkenningspunten aparte namen kwamen, al was het alleen maar omdat het hele landschap steeds meer één grote baggerpoel werd
ik ook, terwijl ik precies tussen jullie inzitquote:
Plaatje zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op zijn lolobal
[ afbeelding ]
Jaaaaaahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op zijn lolobal
[ afbeelding ]
En die Strongbows dan?quote:
Het is hier FANTASTISCHquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
dag liefjesik zit in de trein, dus het is best verrot om te quoten op mijn mobiel dus dat doe ik maar even niet. Hoe is het hier??
en hoe was het in rotterdam?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
dag liefjesik zit in de trein, dus het is best verrot om te quoten op mijn mobiel dus dat doe ik maar even niet. Hoe is het hier??
Is niet ergquote:
Lekker gezellig en nu nog gezelliger dat jij er bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, dat komt van het Griekse 'sterk' en bow is 'boog' en ik ben boogschutter dus voila, sterke boog in het Engels is Strongbowquote:
Ja jij bent ook nog in de bloei van jouw leven. Ik daar in tegenquote:
Oh dat geloof ik ook bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat zal wel zo zijn, maar denk maar eens aan de jeugd, die hun eigen benaming geven aan een chillplek.... Ik heb een foto recent gemaakt van een tekening van iemand die in de groeves geboren is, een paar dagen voor de bevrijding maar ook tekeningen van 1400 dus benamingen zijn van alle tijden.
Mwa.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Zo oud ben je nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja jij bent ook nog in de bloei van jouw leven. Ik daar in tegen![]()
dus speciaal voor jou een kloon aangemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand met maar 2 views is in mijn fobo geweest
Weet je ook wie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand met maar 2 views is in mijn fobo geweest
Fijn dat het tof wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Rotterdam was supergezellig, heb veel gelachen. Lekker gegeten want Muck
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudstequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo oud ben je nog nietje kan nog genoeg plezier beleven
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus speciaal voor jou een kloon aangemaakt
Leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Rotterdam was supergezellig, heb veel gelachen. Lekker gegeten want Muck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |