niet overal, deze bewuste foto is genomen in een tunnel die vermoedelijk in de jaren 50 als smokkelroute is gebruiktquote:
Daar werd van de week nog een wijf aangehouden met 44 iPhone's onder haar jurkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet overal, deze bewuste foto is genomen in een tunnel die vermoedelijk in de jaren 50 als smokkelroute is gebruikt
Maar dus wel, dat is best wel erg. Grote kans van dat veel van die tunnels daarvoor gebruik zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet overal, deze bewuste foto is genomen in een tunnel die vermoedelijk in de jaren 50 als smokkelroute is gebruikt
Okee dus dat is onder de Pietersberg? En dan richting België dus?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wel bijna overal waar de muren "schoon" moesten zijn van schimmels
ja manquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar werd van de week nog een wijf aangehouden met 44 iPhone's onder haar jurk
je ziet het iig in heel veel groeves waar de champignons gekweekt zijn, zoals ik zei om de muren te vrijwaren van schimmelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dus wel, dat is best wel erg. Grote kans van dat veel van die tunnels daarvoor gebruik zijn
nee, stukje in belgiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dus dat is onder de Pietersberg? En dan richting België dus?
hoiquote:
Dat is best wel veelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en niet zo'n beetje,
http://www.hbvl.be/limbur(...)nnerberg-riemst.aspx
Dat is dan wel zeker nodigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je ziet het iig in heel veel groeves waar de champignons gekweekt zijn, zoals ik zei om de muren te vrijwaren van schimmels
alleen grote zooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is best wel veel
[..]
Dat is dan wel zeker nodig
http://www.caestert.nl/maps/pietersberg/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dus dat is onder de Pietersberg? En dan richting België dus?
Je bent nog aan het werk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
Geen feestje voor mij dit weekend.
Netpauze gehad. Kan er weer even tegen aan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk. Weten wij ook weer waar we staan. Meneertje "de zeshonderdzoveelste kut SBS hype is belangrijker dan het kloppend hart van Fok!"![]()
![]()
![]()
Dag hoorDoei
Neem je tijd
Stuur een kaartje, volgend jaar of zo
Daag
Was dequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Solique het volgende:
Geen feestje voor mij dit weekend.
Netpauze gehad. Kan er weer even tegen aan.
Nee, ben thuis.quote:
Zeker, kan ik zo even gamen.quote:
Wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, ben thuis.
[..]
Zeker, kan ik zo even gamen.
idd gewoon in het midden ongeveer snijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
http://www.caestert.nl/maps/pietersberg/
dit is de hele st pietersberg en plateau caestert, deze liggen aan elkaar vast, maar noord is nl en zuid is belgie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |