dat zal wel zo zijn, maar denk maar eens aan de jeugd, die hun eigen benaming geven aan een chillplek.... Ik heb een foto recent gemaakt van een tekening van iemand die in de groeves geboren is, een paar dagen voor de bevrijding maar ook tekeningen van 1400 dus benamingen zijn van alle tijden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zoals? Hellfire Corner en zo?![]()
Ik weet wel dat er in WO1 inderdaad voor allerlei herkenningspunten aparte namen kwamen, al was het alleen maar omdat het hele landschap steeds meer één grote baggerpoel werd
ik ook, terwijl ik precies tussen jullie inzitquote:
Plaatje zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op zijn lolobal
[ afbeelding ]
Jaaaaaahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even op zijn lolobal
[ afbeelding ]
En die Strongbows dan?quote:
Het is hier FANTASTISCHquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
dag liefjesik zit in de trein, dus het is best verrot om te quoten op mijn mobiel dus dat doe ik maar even niet. Hoe is het hier??
en hoe was het in rotterdam?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
dag liefjesik zit in de trein, dus het is best verrot om te quoten op mijn mobiel dus dat doe ik maar even niet. Hoe is het hier??
Is niet ergquote:
Lekker gezellig en nu nog gezelliger dat jij er bentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Nou, dat komt van het Griekse 'sterk' en bow is 'boog' en ik ben boogschutter dus voila, sterke boog in het Engels is Strongbowquote:
Ja jij bent ook nog in de bloei van jouw leven. Ik daar in tegenquote:
Oh dat geloof ik ook bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat zal wel zo zijn, maar denk maar eens aan de jeugd, die hun eigen benaming geven aan een chillplek.... Ik heb een foto recent gemaakt van een tekening van iemand die in de groeves geboren is, een paar dagen voor de bevrijding maar ook tekeningen van 1400 dus benamingen zijn van alle tijden.
Mwa.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Zo oud ben je nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja jij bent ook nog in de bloei van jouw leven. Ik daar in tegen![]()
dus speciaal voor jou een kloon aangemaaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand met maar 2 views is in mijn fobo geweest
Weet je ook wie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand met maar 2 views is in mijn fobo geweest
Fijn dat het tof wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Rotterdam was supergezellig, heb veel gelachen. Lekker gegeten want Muck
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudstequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo oud ben je nog nietje kan nog genoeg plezier beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |