quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus speciaal voor jou een kloon aangemaakt
Leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
Rotterdam was supergezellig, heb veel gelachen. Lekker gegeten want Muck
Zeg dat maar niet te hard anders hoort bats opa je nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudste
Nee hoor, denk aan GF en Koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik was ook maar een geintje hoor ik voel mij nog erg jong. Maar volgens mij ben ik wel 1 van de oudste hier. Of misschien wel de oudste
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hey Whisquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk aan GF en Koen
Hey Dquote:
Aan het werk...en jullie waren zo snelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jongedame, waar was je nu ineens?
Oh gelukkig *zet haar rollator weer terug in de voorraadkast*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, denk aan GF en Koen
wij gaan nu naar huis dan zal ik wat verhalen posten.... goed en kan ik miss nog wat foto'posten van opschriften/tekeningen postenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook bestBenamingen zijn gewoon hard nodig in zo'n stelsel. Maar wat voor benamingen dan? Daar moeten toch bijzondere vondsten tussen zitten. Misschien heeft iemand ooit ergens een eendekop gevonden en heet sindsdien die ruimte / gang / kruising "De Eendekop" of zo. Maar op die manier heeft dus zowat elke kruising een eigen verhaal
![]()
Hartstikke gaaf natuurlijk
Dus ik zeg: Vertel eens wat van die verhalen
Jouw voorkeur gaat uit naar langzaam?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan het werk...en jullie waren zo snel
ik wissel het graag een beetje afquote:
En dat nog in je weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan het werk...en jullie waren zo snel
Bis Later J-fquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wij gaan nu naar huis dan zal ik wat verhalen posten.... goed en kan ik miss nog wat foto'posten van opschriften/tekeningen posten![]()
bis spáter
Daar zit al 6 jaar een slot opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Stuuuuu waarom kan ik niet in je fobo reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |