quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef WupWup het volgende:
miss gaat je She op reis
Die is mooi!!!
En een boba! Ben ik heel erg als ik daar ook wel heul erg geinteresseerd ben? pvoesss mag ik ook op het lijstje?
huup, wil jij met me ruilen met de data voor wickies reisdoeken?
Ow, ik dacht omdat je zei dat je die mooi vondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef WupWup het volgende:
Ik geloof dat ik ook meedoe aan de she-reissgoed, kom maar op!
wup k heb ons omgewisseld in t wickie-schema! t is mij bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef WupWup het volgende:
Ik geloof dat ik ook meedoe aan de she-reissgoed, kom maar op!
yay we hebben nog een doekensloerie dames en herenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef WupWup het volgende:
Dank! Dan krijg ik net weer wat meer lucht in m'n werkrooster. Zou het zonde vinden als ik geen tijd heb om ermee te dragen.
Miss hij is ook echt prachtig en ik wil natuurlijk best een Caelum proberenwat niet
sure, achteraan gewoon? je moet morgen maar ff kijken of ik de datum goed heb doorgeteld zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
Huup zou jij Sonnetje ook aan het lijstje willen toevoegen?
Miss die She is zoooooooo mooi!! Maar ja Mette vind dat ik haar mishandel als ik haar wil opknopen op de rug.
*buiging maakt*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
yay we hebben nog een doekensloerie dames en heren![]()
*handschudt*
fixed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
*buiging maakt*
Jelijstje klopt niet
ik ben ook wel geinteresseerd om een 4 te proberenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef miss_sly het volgende:
OK, nou, dan gaat She op reis, geloof ik![]()
wup, asy, huup hebben interesse; nog meer geinteresseerden?
Yay, thanx!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef Pvoesss het volgende:
Absoluut.geef maar een pm met adres
![]()
2 t/m 10 feb ------------Sugarsnap
11 t/m 18 feb ------------Poppedein
19 t/m 28 feb --------------Vlindur
1 t/m 9 maart ----------Claudia_X
10 t/m 18 maart ---------Twinkly
19 t/m 28 maart---------Wickie
29 maart- 5 april ---------- mrien
6 t/m 14 april-------------wupwup
15 t/m23april-------- Texelonia
hahaha, 3 tegelijk is misschien wat veel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:36 schreef huuphuup het volgende:
Is die Indio erg warm en dik Miss?
ik wil hem op zich wel proberen maar ben bang dat die in de zomermaanden te warm zal zijn om lekker mee te dragen. Voor nu zou ie op zich wel weer ideaal zijn though...
Oh en Pineapple lust ik ook wel![]()
ik ben te erg
heb je gepm'd met mn adres btw
Wol past zich aan aan de lichaamstemperatuur dus het zou in de zomer ook lekker moeten dragen. Ik ben geen expert, want ik heb mijn wollen doek niet veel gebruikt. Maar ik kan hem ook niet verkopen nog.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef miss_sly het volgende:
Wol is niet alleen warm in de winter maar ook koel in de zomer, heb ik me laten vertellen? Of het klopt kan oeke ons ongetwijfeld vertellen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef wickie het volgende:
Nummertje 2 en 3 zijn ook op reis gegaan vandaag![]()
Jade Fog en Bio Ardoise zijn richting Mrien gegaan
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef miss_sly het volgende:
Ze zijn op reis! She en Indio Natur Wol zijn onderweg naar Sonnetje.
Wegens een kleine vertraging wordt het dan als volgt:
Sonnetje 7-21 februari (ma-ma)
Wupwup 22 febr - 8 maart (di-di)
Asyniur 9 - 23 maart (wo-wo)
Huuphuup 24 maart - 8 april (do-do)
Zoiets dus.
zoals gezegd: het komt niet zo precies hoor, met dit schema. Jullie kunnen onderling best een beetje schuiven, langer houden ofzo, als ik maar wel weet waar ze zijn
Veel plezier ermee!
Sonnetje, laat je even weten als ze er zijn!
Op maandag worden er nooit pakketjes bezorgd door TNTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
miss de doeken zijn er nog niet. zal zo voor de zekerheid kijken of er geen pakketbriefje ligt, was zelf pas laat thuis gisteren
Hier welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Op maandag worden er nooit pakketjes bezorgd door TNT
Mrien mooie foto's
Lief kaatje! Het was me niet eens gelukt ze op tijd te versturen zie ik netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb besloten me terug te trekken voor de reisdoeken die mrien nu heeft. Ik heb nu een Bondolino, die ik erg fijn in gebruik vind. Ik gok dat ik de draagdoeken niet vaak ga gebruiken. Ik denk dat mrien ze beter wat langer kan houden, zodat ze Jelle meer kan dragen als hij uit het ziekenhuis is.
Mocht yppy de mei tai nog op reis doen, dan zou ik die nog wel willen uitproberen.
Boba is gister binnen gekomen! En Rienk is te klein voor de stijgbeugelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Poppedein het volgende:
Wat fijn Mrien!! Ik hoop dat jullie samen nog even lekker kunnen gaan genieten van de doekjes!
Boba is hier vanmiddag weer verder op reis gegaan richting Vlindur en Rienk! Het was heel fijn m een weekje uit te kunnen testen, geweldige foto's heb ik helaas niet gemaakt, maar ik zal er later nog even 1 posten!
Met de doeken gaat t goed, enige jammere is dat ik ze weinig gebruikt heb (eigenlijk dus alleen indio), omdat Floris vorige week ziek was en deze week gewoon geen tijd gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef miss_sly het volgende:
Sonnetje, hoe is het met de doeken? Kun je er iets mee? En heb je nog leuke foto's?
Ik ben bang dat ik vlekken in de doek maak, hij is zo mooi kraakhelder wit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
EmmaWat zit ze daar lekker!
Twinkly, wilde jij de doek niet proberen dan?
Aha! klinkt duidelijk. En t is vooral een gevoel dus hmm... misschien dan een keertje proberen Amélie op mn rug te slingeren ook. Ben benieuwd hoe ze dat vindt want ze is al een tijdje niet meer met een doek gedragen. Wel leuk om te proberenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef WupWup het volgende:
Emma doet d'r armen over mijn schouders als ik d'r knoop, dus dan zakt ze vanzelf zo in de doek. Ik sandwich de schouders tegen het buttpoppen, vandaar dat haar arm dan in een vouw zit. Soms wil ik nog wel eens haar armen thv de onderkant van mijn schouderbladen uit de doek halen. Dan kan ze haar armen niet meer er bovenuit steken, wat voor dat instabiele gevoel zorgt. Maar eigenlijk is dat alleen een gevoel, als jij gewoon goed strak knoopt en die knieën hoger dan de billen zitten, kan ze er niet uit vallen.
2 feb - 14 feb: Mrienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef mrien het volgende:
Naar wie stuur ik de doeken van wickie nu ook alweer door? En wanneer? Kan het schema even niet terugvinden namelijk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh! yay bijna de wickiedoeken hier! En B. heeft precies dan vakantie dus we gaan er veel op uit denk ik![]()
![]()
Mrien ik pm je vanavond wel ff met mn adres anders, is makkelijker voor wickie, hoef je niet te gaan zoeken
Komt goed met versturenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef wickie het volgende:
[..]
2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie Mrien
3 maart - 14 maart: Huuphuup
15 maart - 30 maart: Wupwup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
19 april - 6 mei: Sonnetje
Dus, 2 maart versturen naar Huup. Heb je nog goed kunnen genieten van de doeken?
Ik zal morgen even Huups adres opzoeken en je pmen.
oooh!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef mrien het volgende:
Huup ze zijn naar je onderweg! Heb ze vandaag naar het postkantoor gebracht
thnxquote:
Ik draag zelf het liefste torso met Harry. Dat is tot nu toe nog wiebel en wurm proof gebleken. De armen kunnen er dan wel (makkelijker) uit (of je knoopt ze er meteen buiten), maar onderaan zit het als een huis en kan hij echt bijna op zijn kop gaan hangen maar het zit muurvast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:
Als iemand een geniaal filmpje heeft voor rugdragen met een dreumes dan wil ik dat ook wel eens proberen. Keep in mind dat Amélie al een hele tijd niet meer gedragen is dus wiebel en wurm proof is een must
Graag gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
thnx![]()
en superbedankt voor de schoentjes!! keischetig!![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Twinkly het volgende:
Oooh, Elin in de doekZo schattig!!
Wickie, we moeten nog een Boba-meet plannen!!!
2 keer ofzo haha, 1 keer buiten toen sneeuwde het en ik durfde niet met de doek en met de wagen was toen door de sneeuw geen optie. Hij wilde zo graag naar buiten dat ie toen maar overstag is gegaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef oeke het volgende:
Maar B heeft het dus nog wel 2 uur volgehouden! Heeft hij Amelie ooit gedragen?
Dat voetje! En die haartjes! Ik vind het zo zoet!
Zoals Ko zou zeggen: Aai!
jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef oeke het volgende:
Dat is gek he? Dat ik namelijk altijd meteen denk dat als je maar een keer gedragen hebt, je nooit meer iets anders wil. Maar dat is helemaal niet zo.![]()
Tenminste, hij ziet wel de handigehid ervan in, maar niet perse voor zichzelf.
ik wist de naam steeds niet hahaha, ardoise dus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh wat een prachtige doek is Ardoise zeg, en wat een nog heerlijkere vulling erin
En huupsken, wa bende alweer slank man!!
hahaha i like your thinkingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Poppedein het volgende:
wronggggg...in een positiebroek is t nog veel lastiger je buik in te houden...dus alsnog
Uitproberen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, ik vind die laatste doek zo mooi!
Ik vind ze tijdens het dragen niet opvallen hoor. Met opvouwen welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
ja! verrek!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
Ja lieverd, ik ben 15 maanden geleden bevallen, jij nog geeneens 15 wekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zit Emma daar heerlijk, zeg. En ik ben jaloers op je figuur. Het knopen confronteert me met mijn buikrol. Pijnlijk.![]()
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja lieverd, ik ben 15 maanden geleden bevallen, jij nog geeneens 15 weken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallen![]()
*wegduikt*
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallen![]()
*wegduikt*
Heel fijn dat de doeken goed van toepassing komen momenteel, wat sneu toch dat Elin een zwaar begin en waarschijnlijk verborgen reflux heeft (gelukkig kunnen jullie al snel terecht bij de KA).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef huuphuup het volgende:
Wickie zowel ardoise als foggy worden heeeel intensief gebruikt op t moment hierde draagdoek is eigenlijk de enige plaats waar Elin niet altijd pijn heeft en huilt op het moment en waar ze in slaap valt, dus we gebruiken ze overdag heel wat uren
![]()
Zelfs B. dus! Ik mag nog steeds geen foto makenmaar hij is inmiddels min of meer in staat om zelf te knopen
quote:
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef miss_sly het volgende:
Dames, she kan gebruikt worden, hoor!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:59 schreef WupWup het volgende:
wickie je doeken zijn hier goed aangekomen
ow ik zie dit nu pasquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oke
moet ik er een knoopje voor je inleggen?
nee, het draadje is nog gewoon los...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow ik zie dit nu pas
Er zat toch al een knoopje in als het goed is?
Ik ben benieuwd naar de foto's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef wickie het volgende:
Zo, vanochtend even snel de Boba uitgeprobeerd. Wat issie mooi!!! En heel erg fijn! Ik heb al besloten dat er 1 Beco de deur uitgaat en dat ik ook een Boba wil. Wat zitten ze er mooi in en wat hoger dan met de Beco. Foto's komen dit weekend.
wat zij zegtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef WupWup het volgende:
Ja hoor, met een Beco-reis doe ik ook graag mee! dan alleen nog een bondolino en dan kunnen we een keuze maken om te kopen![]()
Je staat erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef texelonia het volgende:
Ik wil ook wel graag de Beco proberen!
Als je een van de banen over het hoofdje doet, moet dat volgens mij wel kunnen. Ik moet zeggen dat ik met de fwcc ook de neksteun uit de zijkanten haalde, de horizontale baan gleed meestal van het achterhoofd en gaf dus geen steun (van een spuugdoekje in het nekje doen had ik pas gehoord toen het niet meer nodig wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef WupWup het volgende:
Kan een fcc dan ook voldoende neksteun geven aan zo'n kleintje?
heerlijke foto huups
Spuugdoekje? Waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:10 schreef Grijs het volgende:
[..]
Als je een van de banen over het hoofdje doet, moet dat volgens mij wel kunnen. Ik moet zeggen dat ik met de fwcc ook de neksteun uit de zijkanten haalde, de horizontale baan gleed meestal van het achterhoofd en gaf dus geen steun (van een spuugdoekje in het nekje doen had ik pas gehoord toen het niet meer nodig was).
Zie de foto's van Huuphuup hierboven... De doek is omgevouwen in de nek met een opgerold doekje ertussen (als ik het goed gezien heb).quote:
kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zie de foto's van Huuphuup hierboven... De doek is omgevouwen in de nek met een opgerold doekje ertussen (als ik het goed gezien heb).
Geen foto's? Ik ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef wickie het volgende:
De Boba is richting jou Mrien! Met seizoens verkeerde-inpakpapier![]()
Ik ga morgenavond (als we dan hopelijk een rustige avond hebben) een poging doen tot schema maken.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef wickie het volgende:
De Boba is richting jou Mrien! Met seizoens verkeerde-inpakpapier![]()
Ik ga morgenavond (als we dan hopelijk een rustige avond hebben) een poging doen tot schema maken.
Wat ik doe bij een worstelende Harry is de bovenste rail onder zijn oksels door en dan stevig vasthouden. Dan begin ik pas die doek onder zijn (wiebelende) kontje te wurmen usw.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Twinkly het volgende:
Die draagmethode lijkt me zo heerlijk! Dan heb je tenminste geen knoop die op je borst drukt.
Maar hij lukt me echt niet, ik moet Niels echt direct vastzetten op mijn rug met de SHBC of ruck, anders valt hij eraf (hij gaat dan rechtop zitten en opzij hangen enzo).
Oh, en ik weet niet meer waar je het vroeg Wup, maar ik wil wel een keer met jullie thee drinken hoor![]()
Ja, ik doe dat opzich ook wel. Maar bij die DH moest je van alles doen en nadenken enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat ik doe bij een worstelende Harry is de bovenste rail onder zijn oksels door en dan stevig vasthouden. Dan begin ik pas die doek onder zijn (wiebelende) kontje te wurmen usw.
Ja, ik ken het!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat opzich ook wel. Maar bij die DH moest je van alles doen en nadenken enzo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik ken het!
Ik ga het morgen eens uitproberen. Hoewel, misschien niet zo'n goed idee in een dierentuin met mijn zus erbij die roept: gaat dat wel goed? is dat wel comfortabel voor hem? wat onhandig zeg?
t lijkt me niet alleen onaangenaam voelen ik vind t er ook niet echt aangenaam uitzien persoonlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt als een onaangename tietverpletteraar. Klopt dat?
De vraag is dan een beetje wanneer dat oefenen verantwoord wordt. Ik zou het toch wat rottig vinden als ik mijn oefenmateriaal plots halverwege de winkel verlies omdat ik iets niet goed heb gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef huuphuup het volgende:
maar we zijn hard aan t hammock-oefenen!
ff t oefen-materiaal uit haar bedje halen nu en dan kunnen we weer stunten.
tot die tijd, voorop
ik ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:08 schreef Vanyel het volgende:
Bij wijze van spreken natuurlijk
Het hoog houden tijdens het knopen vind ik wel klinken als een enorme uitdaging. Die 5 kilo hang ik dus voorlopig ook lekker nog aan de voorkant.
Ja hee, die van jou is oud!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef huuphuup het volgende:
ik ook hoorhoewel t hier ruim 6 kilo is
En zonder verpletteraarquote:de hammock is gelukt!
ah ok thnx, ene band gleed steeds weg ja, ik moet sowieso netter knopen, ik ben altijd van het snelsnel terwijl het netjes geknoopt veel beter zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef WupWup het volgende:
Word jij ook altijd gevoerd? Ik ookConsequentie van Rapley denk ik, íemand moet gevoerd worden
DH is fijn he! Je zou de schouderbanen nog kunnen terugslaan, om ze beter te spreiden (dus eerst helemaal opzij uitslaan en dan terug dubbelvouwen). Gaat 'ie nog beter van zitten!
Ik heb de doeken binnengekregen, maar kon niet eerder reageren vanwege een jarig kind. We hebben Fog al geprobeerd en die knoopt erg fijn en draagt nog lekkerder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:05 schreef WupWup het volgende:
Sugarsnap heb je wickie's doeken gekregen vandaag?
ah fijn ze zijn weer thuis!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag kwamen mijn doeken weer terug. Ik moet het boekje nog even lezen, nogal weinig tijd vandaag. Wel heeft Senna haar mooie kadootje geopendIk heb foto's en zelfs een filmpje, maar nog niet bekeken, doe ik later. In ieder geval dikke
van Senna voor Harry!
En huup, thanks! Geweldig wat je erbij gestopt hebt
Graag gedaan! Kusje van Harry voor Senna!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag kwamen mijn doeken weer terug. Ik moet het boekje nog even lezen, nogal weinig tijd vandaag. Wel heeft Senna haar mooie kadootje geopendIk heb foto's en zelfs een filmpje, maar nog niet bekeken, doe ik later. In ieder geval dikke
van Senna voor Harry!
En huup, thanks! Geweldig wat je erbij gestopt hebt
Wat een sneaky 'kijk eens hoe slank ik ben' post!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Twinkly het volgende:
Ik deed de heupband om, dan Niels via mijn heup naar mijn rug, de drager via de schouderbanden omhoog brengen over zijn rug en dan de armen er doorheen en het voorste riempje dicht.
Misschien is het ook handig om de schouderbanden voor het omdoen losser af te stellen, dan is het makkelijker om de drager goed over de rug te krijgen.
Wups, ik denk dat de Tuli dan beter zit bij jou. Ik heb maat een ruime maat 34 onder en bij mij zat de heupband van de Tuli goed.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat een sneaky 'kijk eens hoe slank ik ben' post!
Ik trek eerste de bovenste rail heel erg strak. En als ik bij voorbaat al weet dat Harry zijn armen eruit gaat wurmen, dan doe ik de doek onder zijn oksels en dan trek ik hem hoog tot in de nek op. Bovenste rail superstrak trekken en voor je borst vasthouden. Dan frot ik met mijn andere hand de doek onder zijn billen tot in zijn knieholtes (soms 3x ivm kabouterworstelen). Dan pak ik de onderste rail aan de ene kant heel strak. Dan pak ik dat pakketje in de andere hand dan zojuist. Dan voel ik of de doek nog goed zit bij billen en knieën en dan trek ik die onderste rail ook strak. EN dan heb je een strakke bundel met kind op je rug en ik wacht even totdat hij klaar is met wurmen voordat ik verder ga...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Bij mij zit de doek losser en gaat Niels wiebelen en achterover hangen*oefenen gaat*
Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieënquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat een sneaky 'kijk eens hoe slank ik ben' post!
Die tieten kan ze dan wel over de heupband wippen dus dat telt nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieën
Torso dragen lukt mij echt nietGaat uitzakken en ik voel me er heel onzeker bij. Liever schouderbanden hier.
En ik ben er trots op ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |