abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93073746
Jammer son!

Vandaag even naar buiten geweest met ardoise maar brrrrr wat koud zeg! Dat was geen lange wandeling, we vonden er niks aan met z'n 4-en
pi_93075230
Ja ik baal dr ook echt van ;(
  zondag 20 februari 2011 @ 21:21:35 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93075622
Son, misschien kun je nog eens achter huup aansluiten?
pi_93149342
* DINGDONG *
*O*

Wat is die indio zacht en fluffy :o O+ en wat voelt She ontzettend luxe!

Miss ik heb de doeken gelijk even nagelopen en kwam een gebroken draad tegen in She. Ik pm je even met foto's en meer info.
pi_93149426
Ow Sonnetje, kan wel hoor, nog een keer achteraansluiten!

wup, een gebroken draad? Is het ernstig? Ik moet zeggen dat ik ze niet helemaal nagelopen heb voor ik ze verstuurd heb, dus wellicht was het al zo toen ze opgestuurd werden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93149538
haha Wup is dat je eettafel? Volgens mij hebben we dezelfde dan :+ :P waar een mens al niet op let :')

woehoeeee doekenfotoooo's! *O*
doe maar lekker veel Emma-in-doek spammen! O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93149721
Echt Ikea ;)

Emma ligt nog te ronken en als ze het net zo volhoudt als afgelopen week is die voor 4 uur niet wakker...
pi_93151200
Ach, ik wacht op wehkamp, die bezorgen tussen 12:00 en 18:00 uur dus ze zijn er ongetwijfeld pas om 18:15 :') kortom, ik wacht wel :7 lekker slapen Emma <3

Ikea... ik zit zo ns rond te kijken, de dingen die er níet van komen zijn eh schaars hier...

Miss ik ben ontzettend benieuwd naar de doeken! Ik heb Elin gister een heel stuk gedragen in mn eigen Zara, wist gelijk weer waarom ik het zo fijn vindt, heerlijk zo'n muppeke tegen je aan <3 en vandaag mn rekbare tevoorschijn gevist en die is ook keiprettig!
T enige is het weer, ze past nog wel een soort van semi in mn zwangerschapsjas maar het ziet er niet uit :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93189668
zeg Wup, het is al een hele tijd 4 uur geweest }:|
;)

*matige mini-kick*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93195429
huup :D

Gisteren nog even een wandeling gemaakt met de wollen indio. Hij zit lekker! Hij knoopt fijn en is lekker warm. Emma heeft ook niet geklaagd ;)
pi_93196426
oooh! O+

dat toetje van Emma ook, zo meespieken op het scherm van je camera :D haha <3
staat jullie goed! Is dat nou zo'n hammockgevalknoop?

Trouwens, Emma's armpje, is dat bewust zo erin? Ik merkte namelijk bij Amélie de laatste keren dat ik haar droeg dat ze continu haar armen eruit wurmde en dat voelde echt niet fijn, alsof ze er steeds zo uit kon vallen als ze zichzelf een hupsje gaf. Das ook de reden waarom ik het rugdragen niet echt meer aandurfde, strak aantrekken hielp wel wat maar voor mijn gevoel niet voldoende :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93197021
Emma O+ Wat ziet die doek er heerlijk dun en soepel uit!
Mooie knoop ook, dat lijkt me erg fijn, zo uitgespreid over je borsten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93197237
Emma O+ Wat zit ze daar lekker!
Twinkly, wilde jij de doek niet proberen dan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93197291
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Emma O+ Wat zit ze daar lekker!
Twinkly, wilde jij de doek niet proberen dan?
Ik ben bang dat ik vlekken in de doek maak, hij is zo mooi kraakhelder wit!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93197899
Emma doet d'r armen over mijn schouders als ik d'r knoop, dus dan zakt ze vanzelf zo in de doek. Ik sandwich de schouders tegen het buttpoppen, vandaar dat haar arm dan in een vouw zit. Soms wil ik nog wel eens haar armen thv de onderkant van mijn schouderbladen uit de doek halen. Dan kan ze haar armen niet meer er bovenuit steken, wat voor dat instabiele gevoel zorgt. Maar eigenlijk is dat alleen een gevoel, als jij gewoon goed strak knoopt en die knieën hoger dan de billen zitten, kan ze er niet uit vallen.
pi_93198324
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef WupWup het volgende:
Emma doet d'r armen over mijn schouders als ik d'r knoop, dus dan zakt ze vanzelf zo in de doek. Ik sandwich de schouders tegen het buttpoppen, vandaar dat haar arm dan in een vouw zit. Soms wil ik nog wel eens haar armen thv de onderkant van mijn schouderbladen uit de doek halen. Dan kan ze haar armen niet meer er bovenuit steken, wat voor dat instabiele gevoel zorgt. Maar eigenlijk is dat alleen een gevoel, als jij gewoon goed strak knoopt en die knieën hoger dan de billen zitten, kan ze er niet uit vallen.
Aha! klinkt duidelijk. En t is vooral een gevoel dus hmm... misschien dan een keertje proberen Amélie op mn rug te slingeren ook. Ben benieuwd hoe ze dat vindt want ze is al een tijdje niet meer met een doek gedragen. Wel leuk om te proberen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93202055
Ik zal anders eens kijken of we een foto kunnen maken van armen eruit. Dan kun je zelf ook zien dat ze er niet uit zou kunnen
pi_93204639
oh ik geloof het wel dat het niet kan als ze echt goed zit zoals je zei, foto's mogen altijd though :D maar het is idd gewoon een gevoel, het zit 'wiebelig' voor mijn gevoel dan. En dat voelt eng.

Het is hier begonnen na een reisdoek, ik geloof van twinks? ik moest lachen toen ik net de foto's terug keek :')

uit uit uit!

yay

:+ :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93220180
Waauw, wat zit Emma daar mooi zeg, wat een gave knoop! :Y

Huup,die laatste, jouw hoofd }:| _O- _O-

Ik love de Boba! Ik moest vanmiddag boodschappen doen en had Rienk in de boba achterop en hij heeft heerlijk gezeten! Hij heeft zelf de ham uitgezocht, gepakt én in de kar gegooid O+ Vervolgens wilde hij alle "die!" pakken en ik de kar gooien :') Ik vond het heerlijk, vooral omdat hij tegenwoordig steeds uit de winkelwagen probeert te klimmen, hij gaat ook steeds staan enzo :X Dus nu zat hij lekker vast en hebben we heerlijk geshopt! O+
Gister had ik hem ook achterop omdat ik voor J een douchestoel moest halen zodat ie zittend kan douchen en een laptoptafel voor op de bank zodat ie gewoon kan werken. En ik 2 armen vrij en sjouwen maar! *O*

Voorop kan ik niet dragen omdat ik de bovenste sluiting niet dichtkrijg? Hoe doen jullie dat?

En de foto nog een keer:
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93262446
Naar wie stuur ik de doeken van wickie nu ook alweer door? En wanneer? Kan het schema even niet terugvinden namelijk
pi_93264780
Wat fijn Vlindur!! Blij ook dat ie goed aangekomen is bij je!

Hier nog even een onduidelijke foto van ons, maar ook Lena zat er echt prima in! Boba rules!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93268037
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef mrien het volgende:
Naar wie stuur ik de doeken van wickie nu ook alweer door? En wanneer? Kan het schema even niet terugvinden namelijk
2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie Mrien
3 maart - 14 maart: Huuphuup
15 maart - 30 maart: Wupwup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
19 april - 6 mei: Sonnetje

Dus, 2 maart versturen naar Huup. Heb je nog goed kunnen genieten van de doeken?
Ik zal morgen even Huups adres opzoeken en je pmen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93268329
oh! yay bijna de wickiedoeken hier! En B. heeft precies dan vakantie dus we gaan er veel op uit denk ik O+ *O*

Mrien ik pm je vanavond wel ff met mn adres anders, is makkelijker voor wickie, hoef je niet te gaan zoeken ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93268537
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh! yay bijna de wickiedoeken hier! En B. heeft precies dan vakantie dus we gaan er veel op uit denk ik O+ *O*

Mrien ik pm je vanavond wel ff met mn adres anders, is makkelijker voor wickie, hoef je niet te gaan zoeken ;)
:D :*
Vind het zo leuk dat m'n doekjes op reis zijn en dat anderen er nu ook van kunnen genieten.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93295402
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef wickie het volgende:

[..]

2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie Mrien
3 maart - 14 maart: Huuphuup
15 maart - 30 maart: Wupwup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
19 april - 6 mei: Sonnetje

Dus, 2 maart versturen naar Huup. Heb je nog goed kunnen genieten van de doeken?
Ik zal morgen even Huups adres opzoeken en je pmen.
Komt goed met versturen :)
Ja! Heb er nog fijn van kunnen genieten, echt heel lief dat we nog even mochten
pi_93432882
Huup ze zijn naar je onderweg! Heb ze vandaag naar het postkantoor gebracht :)
pi_93438896
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef mrien het volgende:
Huup ze zijn naar je onderweg! Heb ze vandaag naar het postkantoor gebracht :)
oooh! *O* O+
dan kunnen ze donderdag mee naar de stad :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93481584
De Boba is hier zojuist aangekomen!

Waar kan ik trouwens een schema en adres vinden?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93484640
Schema van de pvoesss' boba:
2 t/m 10 feb ------------Sugarsnap
11 t/m 18 feb ------------Poppedein
19 t/m 28 feb --------------Vlindur
1 t/m 9 maart ----------Claudia_X
10 t/m 18 maart ---------Twinkly
19 t/m 28 maart---------Wickie
29 maart- 5 april ---------- mrien
6 t/m 14 april-------------wupwup
15 t/m23april-------- Texelonia

Wickie's doeken: