Ik ben bang dat ik vlekken in de doek maak, hij is zo mooi kraakhelder wit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
EmmaWat zit ze daar lekker!
Twinkly, wilde jij de doek niet proberen dan?
Aha! klinkt duidelijk. En t is vooral een gevoel dus hmm... misschien dan een keertje proberen Amélie op mn rug te slingeren ook. Ben benieuwd hoe ze dat vindt want ze is al een tijdje niet meer met een doek gedragen. Wel leuk om te proberenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef WupWup het volgende:
Emma doet d'r armen over mijn schouders als ik d'r knoop, dus dan zakt ze vanzelf zo in de doek. Ik sandwich de schouders tegen het buttpoppen, vandaar dat haar arm dan in een vouw zit. Soms wil ik nog wel eens haar armen thv de onderkant van mijn schouderbladen uit de doek halen. Dan kan ze haar armen niet meer er bovenuit steken, wat voor dat instabiele gevoel zorgt. Maar eigenlijk is dat alleen een gevoel, als jij gewoon goed strak knoopt en die knieën hoger dan de billen zitten, kan ze er niet uit vallen.
2 feb - 14 feb: Mrienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef mrien het volgende:
Naar wie stuur ik de doeken van wickie nu ook alweer door? En wanneer? Kan het schema even niet terugvinden namelijk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh! yay bijna de wickiedoeken hier! En B. heeft precies dan vakantie dus we gaan er veel op uit denk ik![]()
![]()
Mrien ik pm je vanavond wel ff met mn adres anders, is makkelijker voor wickie, hoef je niet te gaan zoeken
Komt goed met versturenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef wickie het volgende:
[..]
2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie Mrien
3 maart - 14 maart: Huuphuup
15 maart - 30 maart: Wupwup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
19 april - 6 mei: Sonnetje
Dus, 2 maart versturen naar Huup. Heb je nog goed kunnen genieten van de doeken?
Ik zal morgen even Huups adres opzoeken en je pmen.
oooh!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef mrien het volgende:
Huup ze zijn naar je onderweg! Heb ze vandaag naar het postkantoor gebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |