abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93486327
:D O+ :'( O+
Oh kiek dan!!! Een Elin poppie in de Foggie!!!
Staat jullie moooi!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93489602
WAUW! Die staat jullie echt prachtig!
pi_93489784
Ow wat lief!! Fijn dat ze er zijn!
pi_93489977
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
De Boba is hier zojuist aangekomen!

Fijn! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:21:26 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93491902
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef mrien het volgende:
Ow wat lief!! Fijn dat ze er zijn!
thnx :D

en superbedankt voor de schoentjes!! keischetig! O+

oh wickie ik ben echt helemaal verliefd op je fog. Hij is echt supermooi <3
moest wel even wennen aan de maat, kreeg er bijna een complex van _O- mijn Zara knoop ik voorop af maar die is dus een maatje langer. Dat was ehm... lichtelijk onmogelijk voor mij met deze :+ maar achterop afknopen ging ook goed :P

Als iemand een geniaal filmpje heeft voor rugdragen met een dreumes dan wil ik dat ook wel eens proberen. Keep in mind dat Amélie al een hele tijd niet meer gedragen is dus wiebel en wurm proof is een must :X
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93504220
Dan zou ik voor een knoop gaan met chestbelt zoals bwcc of een ruck met chestbelt. double hammock knoop je zonder chestbelt, maar schijnt wel met te kunnen. op youtube vind je zat filmpjes!
pi_93504839
De filmpjes van Webkim zijn superfijn.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:52:34 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93509152
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:

Als iemand een geniaal filmpje heeft voor rugdragen met een dreumes dan wil ik dat ook wel eens proberen. Keep in mind dat Amélie al een hele tijd niet meer gedragen is dus wiebel en wurm proof is een must :X
Ik draag zelf het liefste torso met Harry. Dat is tot nu toe nog wiebel en wurm proof gebleken. De armen kunnen er dan wel (makkelijker) uit (of je knoopt ze er meteen buiten), maar onderaan zit het als een huis en kan hij echt bijna op zijn kop gaan hangen maar het zit muurvast.
En je bewegingen in de schouders worden niet beperkt...
pi_93515441
Oooh, Elin in de doek O+ Zo schattig!!

Wickie, we moeten nog een Boba-meet plannen!!! *O*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93515639
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

thnx :D

en superbedankt voor de schoentjes!! keischetig! O+
Graag gedaan :) hier bleven ze maar liggen, beetje sneu om Jelle ze aan te doen ;) en bij Lotte was ik ze een beetje vergeten..
pi_93516021
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Twinkly het volgende:
Oooh, Elin in de doek O+ Zo schattig!!

Wickie, we moeten nog een Boba-meet plannen!!! *O*
*O* Jaaaa, we gaan ff pmen :)
Maar dat weekend van de switch hebben we nog niks staan, dus komt helemaal goed, komen we op de koffie/thee c_/
pi_93553706
Wickiedoek numero dos! O+

mn pakketje O+

Wat een ontzettend fijne doek is dat! Keizacht, wat dichter geweven dan de Fog. Hij voelt heel stevig.
Ik blijf wel fan van de staarten van de Ellevill doeken merk ik, lekker dunne knopen zijn dat :D

Elin was vandaag erg zielig en ze heeft een heerlijk flink aantal uur door gebracht in de Neobulle en zojuist heeft ze ook nog 2 uur bij B. in Foggie gehangen. Alleen daar mocht ik geen foto van maken :') :P

> "best een stoere kleur toch?"
> "best mannelijk vind ik"
< "..."
< "tsja..."
< "voor zover je zoiets mannelijk kunt vinden wel ja :+ "

point taken :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93553754
ohja en t arme kind heeft heus sokjes maar die zijn we vandaag al 30 keer verloren...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93553868
:D Maar B heeft het dus nog wel 2 uur volgehouden! Heeft hij Amelie ooit gedragen?

Dat voetje! En die haartjes! Ik vind het zo zoet! O+
Zoals Ko zou zeggen: Aai!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93554071
Huup O+ O+
pi_93554369
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef oeke het volgende:
:D Maar B heeft het dus nog wel 2 uur volgehouden! Heeft hij Amelie ooit gedragen?

Dat voetje! En die haartjes! Ik vind het zo zoet! O+
Zoals Ko zou zeggen: Aai!
2 keer ofzo haha, 1 keer buiten toen sneeuwde het en ik durfde niet met de doek en met de wagen was toen door de sneeuw geen optie. Hij wilde zo graag naar buiten dat ie toen maar overstag is gegaan :P

Hij vindt dragen en draagdoeken ideaal maar niet zo voor hemzelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93554565
Dat is gek he? Dat ik namelijk altijd meteen denk dat als je maar een keer gedragen hebt, je nooit meer iets anders wil. Maar dat is helemaal niet zo. :D
Tenminste, hij ziet wel de handigehid ervan in, maar niet perse voor zichzelf.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93555055
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef oeke het volgende:
Dat is gek he? Dat ik namelijk altijd meteen denk dat als je maar een keer gedragen hebt, je nooit meer iets anders wil. Maar dat is helemaal niet zo. :D
Tenminste, hij ziet wel de handigehid ervan in, maar niet perse voor zichzelf.
ja :Y hij ziet de handigheid en de knusheid en hij ziet hoe fijn het is voor de meisjes maar gewoon, niets voor hem zelf.

t is net als mijn schoudertas denk ik, handig om zn zooi in te stoppen maar zelf een tas meebrengen ho maar }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93555300
Ohhh wat een prachtige doek is Ardoise zeg, en wat een nog heerlijkere vulling erin O+

En huupsken, wa bende alweer slank man!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93557878
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh wat een prachtige doek is Ardoise zeg, en wat een nog heerlijkere vulling erin O+

En huupsken, wa bende alweer slank man!!
ik wist de naam steeds niet hahaha, ardoise dus? :P hij is fijn ja O+

en meh. optisch bedrog for the win ;) maar dat geeft niet.
mn eigen spijkerbroeken zijn nog een station of 3 te ver maar goed, de positiebroek zit ook lekker :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93557946
wronggggg...in een positiebroek is t nog veel lastiger je buik in te houden...dus alsnog ^O^
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93558189
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Poppedein het volgende:
wronggggg...in een positiebroek is t nog veel lastiger je buik in te houden...dus alsnog ^O^
hahaha i like your thinking :7
:*

Elin ligt nu trouwens -wederom- in Foggie te slapen. Ze is echt zo vertrokken in je doeken Wicks O+ ze vindt het héérlijk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93562141
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
pi_93562340
Oeh, ik vind die laatste doek zo mooi!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93562550
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, ik vind die laatste doek zo mooi!
Uitproberen? :P ;)
Tis echt mijn lievelingsdoek de Ardoise, zo zacht, niet te dik maar zo draagkrachtig. En ik houd van zijn eenvoud, gewoon antreciet geen poespas
pi_93563789
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
Ik vind ze tijdens het dragen niet opvallen hoor. Met opvouwen wel ;)
pi_93563912
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
ja! verrek!
:D zie je wel, ik ben niet gek haha.
Ik zei het tegen B. van hey het lijkt wel of ie een tikje in de zon heeft gelegen, maar hij begreep niet wat ik bedoelde en hij zag het ook niet.

Ik vind je Fog nu echt een enorm mooie kleur hebben, grijs met een zweem paarsig ofzo, een lastig te definiëren kleur is het, ik hou ervan <3 ik zelf zou hem niet verven denk ik, hij is nu lekker zacht, als je hem verft komt ie wsl een stuk stugger uit zijn wasbeurt, dat zou het mij niet waard zijn omdat ik de verkleuring absoluut niet storend vind.
Maar goed, mijn doek (mijn eigen zara dus, met de reisdoeken ben ik enorm voorzichtig :X) is ook echt een gebruiksvoorwerp zeg maar. Ik ben er niet per se onvoorzichtig mee maar ik maal er ook niet echt om als hij over de grond sleept, ik met mn nagel in een draadje blijf hangen of iets anders. Het zou me dus ook niet storen als ie verkleurd was geloof ik. :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93564234
Ik heb de doek nooit veel gebruikt, dus ik heb ook een beetje een vertekend beeld van de doek. Ik heb er vooral naar gekeken zeg maar.

Ik ga hem niet verven en ga hem met baby 2 een goede kans geven, dat verdient Foggie O+

Ik ben trouwens ook niet echt zuinig op mn doekjes, een haaltje is een haaltje, ken gebeuren. Het is inderdaad een gebruiksvoorwerp. Die verkleuring komt gewoon doordat ze in een open kast hebben gelegen (niet in direct zonlicht trouwens).
pi_93565621
haha vooral naar gekeken :D

ja ik vind hem echt mooi je Foggie O+ staat je baby2 vast mooi ook :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93567966
Memories...

Een van de enige Foggie-draag-momenten..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')