thnxquote:
Ik draag zelf het liefste torso met Harry. Dat is tot nu toe nog wiebel en wurm proof gebleken. De armen kunnen er dan wel (makkelijker) uit (of je knoopt ze er meteen buiten), maar onderaan zit het als een huis en kan hij echt bijna op zijn kop gaan hangen maar het zit muurvast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:
Als iemand een geniaal filmpje heeft voor rugdragen met een dreumes dan wil ik dat ook wel eens proberen. Keep in mind dat Amélie al een hele tijd niet meer gedragen is dus wiebel en wurm proof is een must
Graag gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
thnx![]()
en superbedankt voor de schoentjes!! keischetig!![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Twinkly het volgende:
Oooh, Elin in de doekZo schattig!!
Wickie, we moeten nog een Boba-meet plannen!!!
2 keer ofzo haha, 1 keer buiten toen sneeuwde het en ik durfde niet met de doek en met de wagen was toen door de sneeuw geen optie. Hij wilde zo graag naar buiten dat ie toen maar overstag is gegaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef oeke het volgende:
Maar B heeft het dus nog wel 2 uur volgehouden! Heeft hij Amelie ooit gedragen?
Dat voetje! En die haartjes! Ik vind het zo zoet!
Zoals Ko zou zeggen: Aai!
jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef oeke het volgende:
Dat is gek he? Dat ik namelijk altijd meteen denk dat als je maar een keer gedragen hebt, je nooit meer iets anders wil. Maar dat is helemaal niet zo.![]()
Tenminste, hij ziet wel de handigehid ervan in, maar niet perse voor zichzelf.
ik wist de naam steeds niet hahaha, ardoise dus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh wat een prachtige doek is Ardoise zeg, en wat een nog heerlijkere vulling erin
En huupsken, wa bende alweer slank man!!
hahaha i like your thinkingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Poppedein het volgende:
wronggggg...in een positiebroek is t nog veel lastiger je buik in te houden...dus alsnog
Uitproberen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, ik vind die laatste doek zo mooi!
Ik vind ze tijdens het dragen niet opvallen hoor. Met opvouwen welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
ja! verrek!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |