abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93197237
Emma O+ Wat zit ze daar lekker!
Twinkly, wilde jij de doek niet proberen dan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93197291
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Emma O+ Wat zit ze daar lekker!
Twinkly, wilde jij de doek niet proberen dan?
Ik ben bang dat ik vlekken in de doek maak, hij is zo mooi kraakhelder wit!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93197899
Emma doet d'r armen over mijn schouders als ik d'r knoop, dus dan zakt ze vanzelf zo in de doek. Ik sandwich de schouders tegen het buttpoppen, vandaar dat haar arm dan in een vouw zit. Soms wil ik nog wel eens haar armen thv de onderkant van mijn schouderbladen uit de doek halen. Dan kan ze haar armen niet meer er bovenuit steken, wat voor dat instabiele gevoel zorgt. Maar eigenlijk is dat alleen een gevoel, als jij gewoon goed strak knoopt en die knieën hoger dan de billen zitten, kan ze er niet uit vallen.
pi_93198324
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef WupWup het volgende:
Emma doet d'r armen over mijn schouders als ik d'r knoop, dus dan zakt ze vanzelf zo in de doek. Ik sandwich de schouders tegen het buttpoppen, vandaar dat haar arm dan in een vouw zit. Soms wil ik nog wel eens haar armen thv de onderkant van mijn schouderbladen uit de doek halen. Dan kan ze haar armen niet meer er bovenuit steken, wat voor dat instabiele gevoel zorgt. Maar eigenlijk is dat alleen een gevoel, als jij gewoon goed strak knoopt en die knieën hoger dan de billen zitten, kan ze er niet uit vallen.
Aha! klinkt duidelijk. En t is vooral een gevoel dus hmm... misschien dan een keertje proberen Amélie op mn rug te slingeren ook. Ben benieuwd hoe ze dat vindt want ze is al een tijdje niet meer met een doek gedragen. Wel leuk om te proberen O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93202055
Ik zal anders eens kijken of we een foto kunnen maken van armen eruit. Dan kun je zelf ook zien dat ze er niet uit zou kunnen
pi_93204639
oh ik geloof het wel dat het niet kan als ze echt goed zit zoals je zei, foto's mogen altijd though :D maar het is idd gewoon een gevoel, het zit 'wiebelig' voor mijn gevoel dan. En dat voelt eng.

Het is hier begonnen na een reisdoek, ik geloof van twinks? ik moest lachen toen ik net de foto's terug keek :')

uit uit uit!

yay

:+ :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93220180
Waauw, wat zit Emma daar mooi zeg, wat een gave knoop! :Y

Huup,die laatste, jouw hoofd }:| _O- _O-

Ik love de Boba! Ik moest vanmiddag boodschappen doen en had Rienk in de boba achterop en hij heeft heerlijk gezeten! Hij heeft zelf de ham uitgezocht, gepakt én in de kar gegooid O+ Vervolgens wilde hij alle "die!" pakken en ik de kar gooien :') Ik vond het heerlijk, vooral omdat hij tegenwoordig steeds uit de winkelwagen probeert te klimmen, hij gaat ook steeds staan enzo :X Dus nu zat hij lekker vast en hebben we heerlijk geshopt! O+
Gister had ik hem ook achterop omdat ik voor J een douchestoel moest halen zodat ie zittend kan douchen en een laptoptafel voor op de bank zodat ie gewoon kan werken. En ik 2 armen vrij en sjouwen maar! *O*

Voorop kan ik niet dragen omdat ik de bovenste sluiting niet dichtkrijg? Hoe doen jullie dat?

En de foto nog een keer:
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93262446
Naar wie stuur ik de doeken van wickie nu ook alweer door? En wanneer? Kan het schema even niet terugvinden namelijk
pi_93264780
Wat fijn Vlindur!! Blij ook dat ie goed aangekomen is bij je!

Hier nog even een onduidelijke foto van ons, maar ook Lena zat er echt prima in! Boba rules!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_93268037
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef mrien het volgende:
Naar wie stuur ik de doeken van wickie nu ook alweer door? En wanneer? Kan het schema even niet terugvinden namelijk
2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie Mrien
3 maart - 14 maart: Huuphuup
15 maart - 30 maart: Wupwup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
19 april - 6 mei: Sonnetje

Dus, 2 maart versturen naar Huup. Heb je nog goed kunnen genieten van de doeken?
Ik zal morgen even Huups adres opzoeken en je pmen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93268329
oh! yay bijna de wickiedoeken hier! En B. heeft precies dan vakantie dus we gaan er veel op uit denk ik O+ *O*

Mrien ik pm je vanavond wel ff met mn adres anders, is makkelijker voor wickie, hoef je niet te gaan zoeken ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93268537
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh! yay bijna de wickiedoeken hier! En B. heeft precies dan vakantie dus we gaan er veel op uit denk ik O+ *O*

Mrien ik pm je vanavond wel ff met mn adres anders, is makkelijker voor wickie, hoef je niet te gaan zoeken ;)
:D :*
Vind het zo leuk dat m'n doekjes op reis zijn en dat anderen er nu ook van kunnen genieten.
pi_93295402
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef wickie het volgende:

[..]

15 feb - 2 maart: Kaatjejannie Mrien

Dus, 2 maart versturen naar Huup. Heb je nog goed kunnen genieten van de doeken?
Ik zal morgen even Huups adres opzoeken en je pmen.
Komt goed met versturen :)
Ja! Heb er nog fijn van kunnen genieten, echt heel lief dat we nog even mochten
pi_93432882
Huup ze zijn naar je onderweg! Heb ze vandaag naar het postkantoor gebracht :)
pi_93438896
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef mrien het volgende:
Huup ze zijn naar je onderweg! Heb ze vandaag naar het postkantoor gebracht :)
oooh! *O* O+
dan kunnen ze donderdag mee naar de stad :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93481584
De Boba is hier zojuist aangekomen!

Waar kan ik trouwens een schema en adres vinden?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93484640
Schema van de pvoesss' boba:
2 t/m 10 feb ------------Sugarsnap
11 t/m 18 feb ------------Poppedein
19 t/m 28 feb --------------Vlindur
1 t/m 9 maart ----------Claudia_X
10 t/m 18 maart ---------Twinkly
19 t/m 28 maart---------Wickie
29 maart- 5 april ---------- mrien
6 t/m 14 april-------------wupwup
15 t/m23april-------- Texelonia

Wickie's doeken:
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie

miss sly's doeken:
Sonnetje 4-18 februari (vrij-vrij)
Wupwup 19 febr - 5 maart (za-za)
Asyniur 7 - 21 maart (ma-ma)
Huuphuup 22 maart - 5 april (di-di)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:51:56 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93485668
ze zijn hiiiiiiieeeeeeeeeeeer! *O* *O* *O* *O*

ff snel wat foto's, we gaan nu weg... maar wij zijn verliefd O+ O+

gaar geknoopt maar wat is ie heerlijk zacht al O+

en dat vond zij ook :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93486327
:D O+ :'( O+
Oh kiek dan!!! Een Elin poppie in de Foggie!!!
Staat jullie moooi!!
pi_93489602
WAUW! Die staat jullie echt prachtig!
pi_93489784
Ow wat lief!! Fijn dat ze er zijn!
pi_93489977
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
De Boba is hier zojuist aangekomen!

Fijn! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:21:26 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93491902
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef mrien het volgende:
Ow wat lief!! Fijn dat ze er zijn!
thnx :D

en superbedankt voor de schoentjes!! keischetig! O+

oh wickie ik ben echt helemaal verliefd op je fog. Hij is echt supermooi <3
moest wel even wennen aan de maat, kreeg er bijna een complex van _O- mijn Zara knoop ik voorop af maar die is dus een maatje langer. Dat was ehm... lichtelijk onmogelijk voor mij met deze :+ maar achterop afknopen ging ook goed :P

Als iemand een geniaal filmpje heeft voor rugdragen met een dreumes dan wil ik dat ook wel eens proberen. Keep in mind dat Amélie al een hele tijd niet meer gedragen is dus wiebel en wurm proof is een must :X
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93504220
Dan zou ik voor een knoop gaan met chestbelt zoals bwcc of een ruck met chestbelt. double hammock knoop je zonder chestbelt, maar schijnt wel met te kunnen. op youtube vind je zat filmpjes!
pi_93504839
De filmpjes van Webkim zijn superfijn.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:52:34 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93509152
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:

Als iemand een geniaal filmpje heeft voor rugdragen met een dreumes dan wil ik dat ook wel eens proberen. Keep in mind dat Amélie al een hele tijd niet meer gedragen is dus wiebel en wurm proof is een must :X
Ik draag zelf het liefste torso met Harry. Dat is tot nu toe nog wiebel en wurm proof gebleken. De armen kunnen er dan wel (makkelijker) uit (of je knoopt ze er meteen buiten), maar onderaan zit het als een huis en kan hij echt bijna op zijn kop gaan hangen maar het zit muurvast.
En je bewegingen in de schouders worden niet beperkt...
pi_93515441
Oooh, Elin in de doek O+ Zo schattig!!

Wickie, we moeten nog een Boba-meet plannen!!! *O*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93515639
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

thnx :D

en superbedankt voor de schoentjes!! keischetig! O+
Graag gedaan :) hier bleven ze maar liggen, beetje sneu om Jelle ze aan te doen ;) en bij Lotte was ik ze een beetje vergeten..
pi_93516021
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Twinkly het volgende:
Oooh, Elin in de doek O+ Zo schattig!!

Wickie, we moeten nog een Boba-meet plannen!!! *O*
*O* Jaaaa, we gaan ff pmen :)
Maar dat weekend van de switch hebben we nog niks staan, dus komt helemaal goed, komen we op de koffie/thee c_/
pi_93553706
Wickiedoek numero dos! O+

mn pakketje O+

Wat een ontzettend fijne doek is dat! Keizacht, wat dichter geweven dan de Fog. Hij voelt heel stevig.
Ik blijf wel fan van de staarten van de Ellevill doeken merk ik, lekker dunne knopen zijn dat :D

Elin was vandaag erg zielig en ze heeft een heerlijk flink aantal uur door gebracht in de Neobulle en zojuist heeft ze ook nog 2 uur bij B. in Foggie gehangen. Alleen daar mocht ik geen foto van maken :') :P

> "best een stoere kleur toch?"
> "best mannelijk vind ik"
< "..."
< "tsja..."
< "voor zover je zoiets mannelijk kunt vinden wel ja :+ "

point taken :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93553754
ohja en t arme kind heeft heus sokjes maar die zijn we vandaag al 30 keer verloren...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93553868
:D Maar B heeft het dus nog wel 2 uur volgehouden! Heeft hij Amelie ooit gedragen?

Dat voetje! En die haartjes! Ik vind het zo zoet! O+
Zoals Ko zou zeggen: Aai!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93554071
Huup O+ O+
pi_93554369
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef oeke het volgende:
:D Maar B heeft het dus nog wel 2 uur volgehouden! Heeft hij Amelie ooit gedragen?

Dat voetje! En die haartjes! Ik vind het zo zoet! O+
Zoals Ko zou zeggen: Aai!
2 keer ofzo haha, 1 keer buiten toen sneeuwde het en ik durfde niet met de doek en met de wagen was toen door de sneeuw geen optie. Hij wilde zo graag naar buiten dat ie toen maar overstag is gegaan :P

Hij vindt dragen en draagdoeken ideaal maar niet zo voor hemzelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93554565
Dat is gek he? Dat ik namelijk altijd meteen denk dat als je maar een keer gedragen hebt, je nooit meer iets anders wil. Maar dat is helemaal niet zo. :D
Tenminste, hij ziet wel de handigehid ervan in, maar niet perse voor zichzelf.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93555055
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef oeke het volgende:
Dat is gek he? Dat ik namelijk altijd meteen denk dat als je maar een keer gedragen hebt, je nooit meer iets anders wil. Maar dat is helemaal niet zo. :D
Tenminste, hij ziet wel de handigehid ervan in, maar niet perse voor zichzelf.
ja :Y hij ziet de handigheid en de knusheid en hij ziet hoe fijn het is voor de meisjes maar gewoon, niets voor hem zelf.

t is net als mijn schoudertas denk ik, handig om zn zooi in te stoppen maar zelf een tas meebrengen ho maar }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93555300
Ohhh wat een prachtige doek is Ardoise zeg, en wat een nog heerlijkere vulling erin O+

En huupsken, wa bende alweer slank man!!
pi_93557878
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh wat een prachtige doek is Ardoise zeg, en wat een nog heerlijkere vulling erin O+

En huupsken, wa bende alweer slank man!!
ik wist de naam steeds niet hahaha, ardoise dus? :P hij is fijn ja O+

en meh. optisch bedrog for the win ;) maar dat geeft niet.
mn eigen spijkerbroeken zijn nog een station of 3 te ver maar goed, de positiebroek zit ook lekker :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93557946
wronggggg...in een positiebroek is t nog veel lastiger je buik in te houden...dus alsnog ^O^
pi_93558189
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Poppedein het volgende:
wronggggg...in een positiebroek is t nog veel lastiger je buik in te houden...dus alsnog ^O^
hahaha i like your thinking :7
:*

Elin ligt nu trouwens -wederom- in Foggie te slapen. Ze is echt zo vertrokken in je doeken Wicks O+ ze vindt het héérlijk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93562141
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
pi_93562340
Oeh, ik vind die laatste doek zo mooi!
pi_93562550
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, ik vind die laatste doek zo mooi!
Uitproberen? :P ;)
Tis echt mijn lievelingsdoek de Ardoise, zo zacht, niet te dik maar zo draagkrachtig. En ik houd van zijn eenvoud, gewoon antreciet geen poespas
pi_93563789
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
Ik vind ze tijdens het dragen niet opvallen hoor. Met opvouwen wel ;)
pi_93563912
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
ja! verrek!
:D zie je wel, ik ben niet gek haha.
Ik zei het tegen B. van hey het lijkt wel of ie een tikje in de zon heeft gelegen, maar hij begreep niet wat ik bedoelde en hij zag het ook niet.

Ik vind je Fog nu echt een enorm mooie kleur hebben, grijs met een zweem paarsig ofzo, een lastig te definiëren kleur is het, ik hou ervan <3 ik zelf zou hem niet verven denk ik, hij is nu lekker zacht, als je hem verft komt ie wsl een stuk stugger uit zijn wasbeurt, dat zou het mij niet waard zijn omdat ik de verkleuring absoluut niet storend vind.
Maar goed, mijn doek (mijn eigen zara dus, met de reisdoeken ben ik enorm voorzichtig :X) is ook echt een gebruiksvoorwerp zeg maar. Ik ben er niet per se onvoorzichtig mee maar ik maal er ook niet echt om als hij over de grond sleept, ik met mn nagel in een draadje blijf hangen of iets anders. Het zou me dus ook niet storen als ie verkleurd was geloof ik. :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93564234
Ik heb de doek nooit veel gebruikt, dus ik heb ook een beetje een vertekend beeld van de doek. Ik heb er vooral naar gekeken zeg maar.

Ik ga hem niet verven en ga hem met baby 2 een goede kans geven, dat verdient Foggie O+

Ik ben trouwens ook niet echt zuinig op mn doekjes, een haaltje is een haaltje, ken gebeuren. Het is inderdaad een gebruiksvoorwerp. Die verkleuring komt gewoon doordat ze in een open kast hebben gelegen (niet in direct zonlicht trouwens).
pi_93565621
haha vooral naar gekeken :D

ja ik vind hem echt mooi je Foggie O+ staat je baby2 vast mooi ook :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93567966
Memories...

Een van de enige Foggie-draag-momenten..

pi_93588235
Mooie foto's allemaal weer O+
Asyniur, geef je je adres nog even door? Ik wil morgen al versturen, want ik moet zaterdag werken.
pi_93648314
Miss' doeken zijn weer onderweg!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:18:55 #153
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93657458
En en en wat vond je? hoe bevielen ze? Meer Emma-spam-foto's? O+

Wickie zowel ardoise als foggy worden heeeel intensief gebruikt op t moment hier :D de draagdoek is eigenlijk de enige plaats waar Elin niet altijd pijn heeft en huilt op het moment en waar ze in slaap valt, dus we gebruiken ze overdag heel wat uren :)
Zelfs B. dus! Ik mag nog steeds geen foto maken :+ maar hij is inmiddels min of meer in staat om zelf te knopen :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93659606
Voor B.: http://www.drmomma.org/2010/06/real-men-wear-babies.html ;)

Ik vond de indio geweldig! Hij was heerlijk zacht, lekker warm, makkelijk te knopen. Gewoon goed! She hebben we niet gebruikt ivm dat losse draadje.

Ingepakt om op stap te gaan:

Met denkrimpel :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 20:56:52 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93659861
:D O+
scheteke haha die denkrimpel _O-

mooi!

mag je zo'n doek niet gebruiken met gebroken draadje dan?
ik ga de log doorlinken :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93660143
Nou, ik ga andermans doek niet gebruiken met gebroken draad in ieder geval :)

Of 'ie echt gebroken is, weet ik niet zeker trouwens. Was lastig te zien. Maar miss wacht nog op antwoord van een expert wat nu wijsheid is, dus vandaar dat we 'm hebben laten liggen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:05:18 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93660390
ah ok, nee ik ben gewoon nieuwsgierig hoewel het nog wel even duurt voordat wij de doeken hier hebben maar zoiets is wel goed om te weten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93661700
Wat zit Emma daar heerlijk, zeg. En ik ben jaloers op je figuur. Het knopen confronteert me met mijn buikrol. Pijnlijk. }:|

Wij gaan dit weekeinde de Boba uitpoberen! Ik ben heel benieuwd.
pi_93661978
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zit Emma daar heerlijk, zeg. En ik ben jaloers op je figuur. Het knopen confronteert me met mijn buikrol. Pijnlijk. }:|
Ja lieverd, ik ben 15 maanden geleden bevallen, jij nog geeneens 15 weken ;)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:34:42 #160
143848 huuphuup
Dorksided
pi_93662188
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja lieverd, ik ben 15 maanden geleden bevallen, jij nog geeneens 15 weken ;)
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallen :P
*wegduikt*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93662265
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

*wegduikt*
_O-

Ik ben hoe dan ook jaloers. :Y)
pi_93662325
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

*wegduikt*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:33:24 #163
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93666003
Aaah, goed dat ik hier even lees. Ik mag de She dus niet gebruiken?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 10:43:03 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93678304
De doeken zijn binnen!
Heerlijk zacht inderdaad O+

Alleen het slachtoffer heb ik net voordat de voordeurbel ging in zijn bed gestopt. Dus ze moeten even wachten...
Hij is wakker!
Ruck

Torso

Close-upje van out of bed look ;)

De doek zit zo lekker dat ik Harry zelfs van Ruck naar torso mocht omknopen. En daarna hebben we samen de was in de wasmachine gedaan.

Morgen gaat hij mee naar de carnavalsoptocht. Vanavond gaan we uiteten maar dan laat ik hem liever thuis ivm vlekken.

[ Bericht 66% gewijzigd door Asyniur op 05-03-2011 13:42:12 ]
pi_93719108
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef huuphuup het volgende:
Wickie zowel ardoise als foggy worden heeeel intensief gebruikt op t moment hier :D de draagdoek is eigenlijk de enige plaats waar Elin niet altijd pijn heeft en huilt op het moment en waar ze in slaap valt, dus we gebruiken ze overdag heel wat uren :)
Zelfs B. dus! Ik mag nog steeds geen foto maken :+ maar hij is inmiddels min of meer in staat om zelf te knopen :D
Heel fijn dat de doeken goed van toepassing komen momenteel, wat sneu toch dat Elin een zwaar begin en waarschijnlijk verborgen reflux heeft (gelukkig kunnen jullie al snel terecht bij de KA).
En wat leuk dat B ook draagt nu en zelfs al zelf kan knopen :D
(Even direct tegen B) B. mag ik aub een foto ervan zien?? Ben zo benieuwd, vind het zo stoer dat je je kleine propje gewoon lekker draagt en verlichting van haar pijn bied.

Remco is ook een draagpapa, hij vindt dragen heel leuk. Kan ook zelf knopen (ben heel erg trots op 'm. De ardoise had ik ook speciaal voor hem aangeschaft, ik wilde eigenlijk de Taupe, maar we vonden de Ardoise wat stoerder.

Eigenlijk beetje off-topic...
Om B over de streep te krijgen voor een foto ;) Stoere draapapa foto's:

En eentje met de Beco, die van mij ook wel een keer op reis mag (ik heb er 2). Ik heb er alleen geen baby-insert bij.

En wat een mooie foto's van de Indio Emma en Harry O+
Miss wat is dat een mooie doek.

Claudia hoe bevalt de Boba?
pi_93719638
Wick, mijn Fog is op sommige plekken ook een beetje roze/paarsig verkleurd. En die ligt altijd in een donkera kast. Volgens mij is het hier gebeurd na een rondje wasmachine.
pi_93720556
Wickie ik ben zo weg van de Julie foto!
Door die foto wil ik al tijden een Julie, ik dacht dat de kleuren niet mooi zouden zijn irl
Maar deze foto laat toch wel heel anders zien.

en ik ben ook heel benieuwd naar hoe de Boba bevalt :D
pi_93737517
We hebben de Boba nog steeds niet serieus geprobeerd. -O-

Zo'n week gaat echt te snel voorbij.
pi_93741195
wickie wat heb jij een leuke vent!
  zondag 6 maart 2011 @ 21:14:39 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93742820
Wij gingen optocht kijken bij ons in het dorp met ons paashaasje O+

Hij vond er niet veel aan (bij mama op de buik)

Later heb ik hem via heupdragen naar mijn rug verhuisd want hij kwam in opstand. Mama stond veel te lang stil en het duurde zóoooo lang... ;)
pi_93748915
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:51 schreef WupWup het volgende:
wickie wat heb jij een leuke vent!
:@ Dank je! Hij zat stiekem heel erg te glunderen toen hij het las.
pi_93813879
Ik was de hele week met m'n hoofd bij andere dingen, dus we hebben de Boba niet zoveel gebruikt als ik zou willen. In de korte draagtijd die ik erop heb zitten is me opgevallen dat de vorm van de Boba veel geschikter is voor Ivan dan de Beco. Hij zat er heerlijk in en ik heb hem voor het eerst op mijn rug gehad. Dat vond ik eerst heel zwaar, maar toen ik gewend was aan het hebben van een ander zwaartepunt ging het heel goed. Ik kon zelfs mijn veters strikken. :+

Ik keek een beetje op tegen het rugdragen. Het leek me maar niks dat ik hem niet kon zien. Dat is me erg meegevallen! Als ik over mijn schouder keek zag ik hem gewoon. Wat ik er heel leuk aan vond vergeleken met buikdragen is dat Ivan met mij meekeek, en ik met hem. Hij wees allerlei dingen aan om zich heen en scandeerde er vanalles bij in mijn oren. Zo gezellig! O+

Wat ik helaas niet goed genoeg heb kunnen oefenen is het omdoen. Ik vond dat erg onhandig met de jas die ik had en ik weet niet hoe ik dat alleen had moeten doen. Als ik er rustiger de tijd voor had genomen had ik uit kunnen vogelen hoe anderen dat doen, bijvoorbeeld door filmpjes te bekijken.

Nou ja, het was in ieder geval een leuke ervaring! Dankjewel, Pvoesss! Ik heb geen duidelijke foto's die geschikt zijn voor publicatie, maar ik wil wel iets laten zien. Eerst was Ivan er nog niet bepaald van overtuigd:

Maar toen hij het gewend was vond hij het zo leuk dat het hem zelfs niet deerde dat hij bij zijn vader veel te laag zat:

De Boba gaat vanmiddag op pad naar Twinkly en Niels! Ik weet zeker dat ze er veel plezier van zullen hebben.
pi_93879981
Ivan in de Boba O+!! Wat een mooie foto's <3

Wij hebben de Boba vandaag ontvangen! Wat is hij mooi Pvoesss!! O+ Ik heb hem direct uitgeprobeerd.
Het op de rug doen van Niels ging veel makkelijker dan met de Bondolino, ik gebruikte de enkel-grijp-methode (haha, klinkt bruut :P ) uit het officiële Boba filmpje. Maar ik kreeg Niels daarna niet goed strak tegen mijn rug aan. Hij zat wel hoog genoeg en ik heb alle riempjes die ik kon vinden strak getrokken. Ik doe vast nog iets niet helemaal goed.
De stijgbeugeltjes vond hij maar niets, maar die zijn bij hem ook nog niet zo nodig.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 21:10:12 #174
5428 crew  miss_sly
pi_93925675
Ow, wat leuk Emma en Harry in de indio O+ mee carnaval vieren :D

Wat zit Ivan lekker zo O+

Dames, she kan gebruikt worden, hoor!
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:15:27 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93926178
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef miss_sly het volgende:
Dames, she kan gebruikt worden, hoor!
Oke
moet ik er een knoopje voor je inleggen?
pi_94153570
wickie je doeken zijn hier goed aangekomen :)
pi_94153660
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:59 schreef WupWup het volgende:
wickie je doeken zijn hier goed aangekomen :)
*O* Veel plezier ermee :Y
pi_94187925
Nog even Bumba afkijken voor ik echt in slaap val, mama!

Foggie ligt niet alleen lekker, hij draagt ook fijn! Ik was bang dat hij teveel bounce zou hebben, maar eigenlijk is het precies goed. Ik knoop meestal vrij strak, dus we kunnen die rek goed hebben.
pi_94188360
Emma O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94188537
Oh wat zoet zo! Ik vergeet telkens dat ik m'n doek daar ook voor kan gebruiken.

Jullie hebben trouwens dezelfde bank als wij. 8-)
  Moderator woensdag 16 maart 2011 @ 13:19:14 #181
5428 crew  miss_sly
pi_94188758
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Oke
moet ik er een knoopje voor je inleggen?
ow ik zie dit nu pas :@
Er zat toch al een knoopje in als het goed is?
  woensdag 16 maart 2011 @ 20:54:12 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94211073
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ow ik zie dit nu pas :@
Er zat toch al een knoopje in als het goed is?
nee, het draadje is nog gewoon los...
pi_94334625
De Boba is weer onderweg naar wickie en Mette!
Bedankt Pvoesss, we hebben er heel veel plezier van gehad! Wat ik nog vergeten ben in het boekje te schrijven, is dat ik de Boba een stuk mooier vind dan de Bondolino en dat ik het fijn vind dat hij zo licht en compact is.

Na lang zeuren wilde mijn man wel foto's maken :P
pi_94335246
Wat een leuke foto's O+
pi_94484131
Boba gearriveerd *O* *O*

Zo jammer dat we hem niet konden ophalen bij jullie, Twinks :{
Maar Mette is weer zo goed als beter, dus morgen gelijk proberen!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:23:04 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94485606
huup, ik heb de doeken vanochtend afgegeven op het postpunt. Veel plezier ermee!

miss, dank je wel voor het uitlenen van de doeken. Helaas hebben we de She niet meer kunnen uitproberen.
pi_94505635
Zo, vanochtend even snel de Boba uitgeprobeerd. Wat issie mooi!!! En heel erg fijn! Ik heb al besloten dat er 1 Beco de deur uitgaat en dat ik ook een Boba wil. Wat zitten ze er mooi in en wat hoger dan met de Beco. Foto's komen dit weekend.
pi_94505691
yeaaaaaa de doeken zijn hier!! *O* *O*
oeh wat zijn ze mooi zeg O+ ik wil die silk ellevill (das she toch?) héél graag uitproberen, vanmiddag gelijk even opzoeken en oefenen welke knoop het meest geschikt is voor Elin en mij. Het voelt als een hele fijne zomerdoek, luchtig. Wat een verrassing :D leuk om eens in handen te hebben.

ff foto's van de doeken uploaden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94512290
oooh wat zijn de doeken mooi maar oh... wat weet ik nu al dat hier nooit een crème of wit of natur doek komt :X man ik was tijdens het knopen non-stop Amélie met een haviksoog in de gaten aan het houden of ze niet haar boterham er over uitsmeerde ofzo :X
Elin ligt nu in ieder geval heerlijk te slapen in de didy O+

dn ene

en dn andere

ik vind ze echt allebei prachtig <3

de enige foto die ik zelf maakte die een soort van scherp is enzo :')

Vanavond even uitgebreid als Amélie op bed ligt, ga ik nu even gebruik maken van mn vrije handen en de slaapkamer boven opruimen *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94523344
Kuch... Pvoesss? zou ik mogen aansluiten voor de boba om met Amélie te proberen?

en wicks ging jij nou je Beco op reis sturen? Vanaf hoeveel maanden tot hoe oud kan die gebruikt worden?
en die gestreepte doek is prachtig O+

/doekensloerie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94525449
Ja hoor huup sluit maar aan :D
Moet je wel even jezelf onder het lijstje pasten ik ben lui vandaag :+
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef wickie het volgende:
Zo, vanochtend even snel de Boba uitgeprobeerd. Wat issie mooi!!! En heel erg fijn! Ik heb al besloten dat er 1 Beco de deur uitgaat en dat ik ook een Boba wil. Wat zitten ze er mooi in en wat hoger dan met de Beco. Foto's komen dit weekend.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
En wat een verschil he met andere dragers :Y
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:22:54 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94525819
huup, ik had hetzelfde! :D
eerst even goed Harry nakijken of er niet nog ergens verdwaalde etensresten zaten voordat ik hem in de doek knoopte :D
pi_94529398
Doekensloerie Huup :D

De beco vond ik echt prettig vanaf een maandje of 3. Ze mogen er wel jonger in maar ik vond dat niet prettig voelen. Bedenk wel dat Mette en Elin als startgewicht bijna 2 kilo scheelde, Mette had dat gewicht toen ze 3/4 maandjes was denk ik.
Ik heb er alleen geen baby-inlay bij, maar ik denk dat je die niet echt nodig zal hebben als je rond een maandje of 3 een keer wil lenen.

Hij mag dus op reis, als er genoeg gegadigden zijn. En anders huups spreken we gewoon een keertje af (ooo ik moet je pmen voor kraambezoek) we wonen toch dicht bij elkaar. Als je Julie een keertje wil proberenn, die mag ook op reis maar pas als Foggie en Ardoise terug zijn want dat m'n enige doek momenteel.

Vanmiddag nog even met de Boba op stap geweest, we hebben boodschapjes gedaan en dat was de eerste keer dat Mette op de rug droeg in openbare gelegenheden. Dat ging heel erg goed. Alleen een hoop rare blikken gehad.
pi_94529548
Ja hoor, met een Beco-reis doe ik ook graag mee! dan alleen nog een bondolino en dan kunnen we een keuze maken om te kopen :P
pi_94532472
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef WupWup het volgende:
Ja hoor, met een Beco-reis doe ik ook graag mee! dan alleen nog een bondolino en dan kunnen we een keuze maken om te kopen :P
wat zij zegt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94532560
Ik wil ook wel graag meedoen met be beco.
*poef* nu is het weg
pi_94533557
Volgens mij gaat de Beco gaat op reis :D
Het is dus degene die op de draagpapa foto staat (even naar boven scrollen).

Ik heb nu:
Huuphuup
WupWup
Kaatjejannie
Texelonia

[ Bericht 2% gewijzigd door wickie op 23-03-2011 23:12:25 ]
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:55:31 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_94534657
Ik wil ook wel graag de Beco proberen! *O*
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_94535484
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef texelonia het volgende:
Ik wil ook wel graag de Beco proberen! *O*
Je staat erbij :)
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2011 @ 00:42:26 #200
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_94539406
Hee,die Boba ken ik ;) Leuk hoor, al die verschillende kindjes er in O+ O+
Lucie zat er zo in op de Draagwandeling vorig jaar:
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_94549667

O+ we hebben net heerlijk buiten genoten met de wollen indio O+ lekker in het zonnetje, wat een fijne eh benoem het eens temperatuur houdt deze doek! niets te warm of te koud.

Ik ga eens kijken of ik nog weet hoe die cross carry ging en als dat goed lukt mag de She mee naar het ziekenhuis strakjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94551276
Wat een lieve foto's Huupske
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 13:10:53 #203
5428 crew  miss_sly
pi_94551936
Wat mooi en fijn en knus, huup O+ O+
* miss_sly mist een lief klein beebje om in de doek te knopen

*weemoedige zucht
Het was toch pas gisteren dat Senna ook zo klein was?
pi_94551997
Kan een fcc dan ook voldoende neksteun geven aan zo'n kleintje?
heerlijke foto huups O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')