Ja lieverd, ik ben 15 maanden geleden bevallen, jij nog geeneens 15 wekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zit Emma daar heerlijk, zeg. En ik ben jaloers op je figuur. Het knopen confronteert me met mijn buikrol. Pijnlijk.![]()
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja lieverd, ik ben 15 maanden geleden bevallen, jij nog geeneens 15 weken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallen![]()
*wegduikt*
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallen![]()
*wegduikt*
Heel fijn dat de doeken goed van toepassing komen momenteel, wat sneu toch dat Elin een zwaar begin en waarschijnlijk verborgen reflux heeft (gelukkig kunnen jullie al snel terecht bij de KA).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef huuphuup het volgende:
Wickie zowel ardoise als foggy worden heeeel intensief gebruikt op t moment hierde draagdoek is eigenlijk de enige plaats waar Elin niet altijd pijn heeft en huilt op het moment en waar ze in slaap valt, dus we gebruiken ze overdag heel wat uren
![]()
Zelfs B. dus! Ik mag nog steeds geen foto makenmaar hij is inmiddels min of meer in staat om zelf te knopen
quote:
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef miss_sly het volgende:
Dames, she kan gebruikt worden, hoor!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:59 schreef WupWup het volgende:
wickie je doeken zijn hier goed aangekomen
ow ik zie dit nu pasquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oke
moet ik er een knoopje voor je inleggen?
nee, het draadje is nog gewoon los...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow ik zie dit nu pas
Er zat toch al een knoopje in als het goed is?
Ik ben benieuwd naar de foto's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef wickie het volgende:
Zo, vanochtend even snel de Boba uitgeprobeerd. Wat issie mooi!!! En heel erg fijn! Ik heb al besloten dat er 1 Beco de deur uitgaat en dat ik ook een Boba wil. Wat zitten ze er mooi in en wat hoger dan met de Beco. Foto's komen dit weekend.
wat zij zegtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef WupWup het volgende:
Ja hoor, met een Beco-reis doe ik ook graag mee! dan alleen nog een bondolino en dan kunnen we een keuze maken om te kopen![]()
Je staat erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef texelonia het volgende:
Ik wil ook wel graag de Beco proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |