Ik ben bang dat ik vlekken in de doek maak, hij is zo mooi kraakhelder wit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:38 schreef miss_sly het volgende:
EmmaWat zit ze daar lekker!
Twinkly, wilde jij de doek niet proberen dan?
Aha! klinkt duidelijk. En t is vooral een gevoel dus hmm... misschien dan een keertje proberen Amélie op mn rug te slingeren ook. Ben benieuwd hoe ze dat vindt want ze is al een tijdje niet meer met een doek gedragen. Wel leuk om te proberenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef WupWup het volgende:
Emma doet d'r armen over mijn schouders als ik d'r knoop, dus dan zakt ze vanzelf zo in de doek. Ik sandwich de schouders tegen het buttpoppen, vandaar dat haar arm dan in een vouw zit. Soms wil ik nog wel eens haar armen thv de onderkant van mijn schouderbladen uit de doek halen. Dan kan ze haar armen niet meer er bovenuit steken, wat voor dat instabiele gevoel zorgt. Maar eigenlijk is dat alleen een gevoel, als jij gewoon goed strak knoopt en die knieën hoger dan de billen zitten, kan ze er niet uit vallen.
2 feb - 14 feb: Mrienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef mrien het volgende:
Naar wie stuur ik de doeken van wickie nu ook alweer door? En wanneer? Kan het schema even niet terugvinden namelijk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh! yay bijna de wickiedoeken hier! En B. heeft precies dan vakantie dus we gaan er veel op uit denk ik![]()
![]()
Mrien ik pm je vanavond wel ff met mn adres anders, is makkelijker voor wickie, hoef je niet te gaan zoeken
Komt goed met versturenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef wickie het volgende:
[..]
2 feb - 14 feb: Mrien
15 feb - 2 maart: Kaatjejannie Mrien
3 maart - 14 maart: Huuphuup
15 maart - 30 maart: Wupwup
31 maart - 18 april: Sugarsnap
19 april - 6 mei: Sonnetje
Dus, 2 maart versturen naar Huup. Heb je nog goed kunnen genieten van de doeken?
Ik zal morgen even Huups adres opzoeken en je pmen.
oooh!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:30 schreef mrien het volgende:
Huup ze zijn naar je onderweg! Heb ze vandaag naar het postkantoor gebracht
thnxquote:
Ik draag zelf het liefste torso met Harry. Dat is tot nu toe nog wiebel en wurm proof gebleken. De armen kunnen er dan wel (makkelijker) uit (of je knoopt ze er meteen buiten), maar onderaan zit het als een huis en kan hij echt bijna op zijn kop gaan hangen maar het zit muurvast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:
Als iemand een geniaal filmpje heeft voor rugdragen met een dreumes dan wil ik dat ook wel eens proberen. Keep in mind dat Amélie al een hele tijd niet meer gedragen is dus wiebel en wurm proof is een must
Graag gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
thnx![]()
en superbedankt voor de schoentjes!! keischetig!![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef Twinkly het volgende:
Oooh, Elin in de doekZo schattig!!
Wickie, we moeten nog een Boba-meet plannen!!!
2 keer ofzo haha, 1 keer buiten toen sneeuwde het en ik durfde niet met de doek en met de wagen was toen door de sneeuw geen optie. Hij wilde zo graag naar buiten dat ie toen maar overstag is gegaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef oeke het volgende:
Maar B heeft het dus nog wel 2 uur volgehouden! Heeft hij Amelie ooit gedragen?
Dat voetje! En die haartjes! Ik vind het zo zoet!
Zoals Ko zou zeggen: Aai!
jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef oeke het volgende:
Dat is gek he? Dat ik namelijk altijd meteen denk dat als je maar een keer gedragen hebt, je nooit meer iets anders wil. Maar dat is helemaal niet zo.![]()
Tenminste, hij ziet wel de handigehid ervan in, maar niet perse voor zichzelf.
ik wist de naam steeds niet hahaha, ardoise dus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh wat een prachtige doek is Ardoise zeg, en wat een nog heerlijkere vulling erin
En huupsken, wa bende alweer slank man!!
hahaha i like your thinkingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Poppedein het volgende:
wronggggg...in een positiebroek is t nog veel lastiger je buik in te houden...dus alsnog
Uitproberen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, ik vind die laatste doek zo mooi!
Ik vind ze tijdens het dragen niet opvallen hoor. Met opvouwen welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
ja! verrek!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef wickie het volgende:
Heb je de verkleuringen gezien van Foggie? Vind je ze opvallen? Zit er over te denken, hem een kleurbeurtje te geven als hij weer terug is (maar vind dat wel eng, ook omdat ik hem nu zo'n mooie kleur vind hebben)
Ja lieverd, ik ben 15 maanden geleden bevallen, jij nog geeneens 15 wekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Wat zit Emma daar heerlijk, zeg. En ik ben jaloers op je figuur. Het knopen confronteert me met mijn buikrol. Pijnlijk.![]()
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja lieverd, ik ben 15 maanden geleden bevallen, jij nog geeneens 15 weken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallen![]()
*wegduikt*
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
claudia is anders óók 15 maanden geleden bevallen![]()
*wegduikt*
Heel fijn dat de doeken goed van toepassing komen momenteel, wat sneu toch dat Elin een zwaar begin en waarschijnlijk verborgen reflux heeft (gelukkig kunnen jullie al snel terecht bij de KA).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef huuphuup het volgende:
Wickie zowel ardoise als foggy worden heeeel intensief gebruikt op t moment hierde draagdoek is eigenlijk de enige plaats waar Elin niet altijd pijn heeft en huilt op het moment en waar ze in slaap valt, dus we gebruiken ze overdag heel wat uren
![]()
Zelfs B. dus! Ik mag nog steeds geen foto makenmaar hij is inmiddels min of meer in staat om zelf te knopen
quote:
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef miss_sly het volgende:
Dames, she kan gebruikt worden, hoor!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:59 schreef WupWup het volgende:
wickie je doeken zijn hier goed aangekomen
ow ik zie dit nu pasquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oke
moet ik er een knoopje voor je inleggen?
nee, het draadje is nog gewoon los...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow ik zie dit nu pas
Er zat toch al een knoopje in als het goed is?
Ik ben benieuwd naar de foto's.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef wickie het volgende:
Zo, vanochtend even snel de Boba uitgeprobeerd. Wat issie mooi!!! En heel erg fijn! Ik heb al besloten dat er 1 Beco de deur uitgaat en dat ik ook een Boba wil. Wat zitten ze er mooi in en wat hoger dan met de Beco. Foto's komen dit weekend.
wat zij zegtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef WupWup het volgende:
Ja hoor, met een Beco-reis doe ik ook graag mee! dan alleen nog een bondolino en dan kunnen we een keuze maken om te kopen![]()
Je staat erbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef texelonia het volgende:
Ik wil ook wel graag de Beco proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |