ik ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:08 schreef Vanyel het volgende:
Bij wijze van spreken natuurlijk
Het hoog houden tijdens het knopen vind ik wel klinken als een enorme uitdaging. Die 5 kilo hang ik dus voorlopig ook lekker nog aan de voorkant.
Ja hee, die van jou is oud!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef huuphuup het volgende:
ik ook hoorhoewel t hier ruim 6 kilo is
En zonder verpletteraarquote:de hammock is gelukt!
ah ok thnx, ene band gleed steeds weg ja, ik moet sowieso netter knopen, ik ben altijd van het snelsnel terwijl het netjes geknoopt veel beter zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef WupWup het volgende:
Word jij ook altijd gevoerd? Ik ookConsequentie van Rapley denk ik, íemand moet gevoerd worden
DH is fijn he! Je zou de schouderbanen nog kunnen terugslaan, om ze beter te spreiden (dus eerst helemaal opzij uitslaan en dan terug dubbelvouwen). Gaat 'ie nog beter van zitten!
Ik heb de doeken binnengekregen, maar kon niet eerder reageren vanwege een jarig kind. We hebben Fog al geprobeerd en die knoopt erg fijn en draagt nog lekkerder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:05 schreef WupWup het volgende:
Sugarsnap heb je wickie's doeken gekregen vandaag?
ah fijn ze zijn weer thuis!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag kwamen mijn doeken weer terug. Ik moet het boekje nog even lezen, nogal weinig tijd vandaag. Wel heeft Senna haar mooie kadootje geopendIk heb foto's en zelfs een filmpje, maar nog niet bekeken, doe ik later. In ieder geval dikke
van Senna voor Harry!
En huup, thanks! Geweldig wat je erbij gestopt hebt
Graag gedaan! Kusje van Harry voor Senna!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag kwamen mijn doeken weer terug. Ik moet het boekje nog even lezen, nogal weinig tijd vandaag. Wel heeft Senna haar mooie kadootje geopendIk heb foto's en zelfs een filmpje, maar nog niet bekeken, doe ik later. In ieder geval dikke
van Senna voor Harry!
En huup, thanks! Geweldig wat je erbij gestopt hebt
Wat een sneaky 'kijk eens hoe slank ik ben' post!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Twinkly het volgende:
Ik deed de heupband om, dan Niels via mijn heup naar mijn rug, de drager via de schouderbanden omhoog brengen over zijn rug en dan de armen er doorheen en het voorste riempje dicht.
Misschien is het ook handig om de schouderbanden voor het omdoen losser af te stellen, dan is het makkelijker om de drager goed over de rug te krijgen.
Wups, ik denk dat de Tuli dan beter zit bij jou. Ik heb maat een ruime maat 34 onder en bij mij zat de heupband van de Tuli goed.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat een sneaky 'kijk eens hoe slank ik ben' post!
Ik trek eerste de bovenste rail heel erg strak. En als ik bij voorbaat al weet dat Harry zijn armen eruit gaat wurmen, dan doe ik de doek onder zijn oksels en dan trek ik hem hoog tot in de nek op. Bovenste rail superstrak trekken en voor je borst vasthouden. Dan frot ik met mijn andere hand de doek onder zijn billen tot in zijn knieholtes (soms 3x ivm kabouterworstelen). Dan pak ik de onderste rail aan de ene kant heel strak. Dan pak ik dat pakketje in de andere hand dan zojuist. Dan voel ik of de doek nog goed zit bij billen en knieën en dan trek ik die onderste rail ook strak. EN dan heb je een strakke bundel met kind op je rug en ik wacht even totdat hij klaar is met wurmen voordat ik verder ga...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Bij mij zit de doek losser en gaat Niels wiebelen en achterover hangen*oefenen gaat*
Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieënquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat een sneaky 'kijk eens hoe slank ik ben' post!
Die tieten kan ze dan wel over de heupband wippen dus dat telt nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieën
Torso dragen lukt mij echt nietGaat uitzakken en ik voel me er heel onzeker bij. Liever schouderbanden hier.
En ik ben er trots op ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |