abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94857713
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:08 schreef Vanyel het volgende:
Bij wijze van spreken natuurlijk ;)
Het hoog houden tijdens het knopen vind ik wel klinken als een enorme uitdaging. Die 5 kilo hang ik dus voorlopig ook lekker nog aan de voorkant.
ik ook hoor :) hoewel t hier ruim 6 kilo is :P

ik vind voorop bij die kleintjes gewoon gezelliger en ik vind t fijn dat ik zicht heb erop enzo.

de hammock is gelukt! wel heel eventjes maar want Elin wilde gelijk drinken toen ik de foto maakte. Maar wat een fijne knoop!

jammer van die cracker in mn nek, wel lief dat ik ook steeds hapjes kreeg van om een hoekje :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94857886
Word jij ook altijd gevoerd? Ik ook O+ Consequentie van Rapley denk ik, íemand moet gevoerd worden :')

DH is fijn he! Je zou de schouderbanen nog kunnen terugslaan, om ze beter te spreiden (dus eerst helemaal opzij uitslaan en dan terug dubbelvouwen). Gaat 'ie nog beter van zitten!
pi_94857894
Huup, wat goed!! *O* Wat lief van die cracker O+ ze vond het dus wel leuk op je rug!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94858368
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef huuphuup het volgende:
ik ook hoor :) hoewel t hier ruim 6 kilo is :P
Ja hee, die van jou is oud!
quote:
de hammock is gelukt!
En zonder verpletteraar ;)
Die durf ik ook (laaater)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94858397
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef WupWup het volgende:
Word jij ook altijd gevoerd? Ik ook O+ Consequentie van Rapley denk ik, íemand moet gevoerd worden :')

DH is fijn he! Je zou de schouderbanen nog kunnen terugslaan, om ze beter te spreiden (dus eerst helemaal opzij uitslaan en dan terug dubbelvouwen). Gaat 'ie nog beter van zitten!
ah ok thnx, ene band gleed steeds weg ja, ik moet sowieso netter knopen, ik ben altijd van het snelsnel terwijl het netjes geknoopt veel beter zit.

twinks ja ze vond het wel gezellig :D en dat voeren is keischattig, kostte me wel bijna een oog maar och :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94871928
Beco reis wordt nog even een maandje uitgesteld. Ik kan in via Beco een babyinsert aanschaffen en een nieuwe gesp voor het hoge rug bandje. Ik kwam erachter dat deze eraf is gegaan en dat er iemand (lees vriendlief) op is gaan staan... Waardoor die nu een klein scheurtje heeft, hij doet het nog wel, maar voel me er niet prettig bij hem dan op reis te sturen.

Sorry, maar hij gaat zeker op reis!!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator donderdag 31 maart 2011 @ 21:08:57 #257
5428 crew  miss_sly
pi_94872477
Huup O+ die oogjes ook net boven je schouder uit :D Mooie foto's weer!

Ik weet niet meer of er nog iemand na je was, ik kijk het even na. Anders mag het terug naar mij, of er moet iemand zijn die (nog een keer) aan wil sluiten :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94873282
Miss ik zou ze graag proberen, maar vind het wel eng vanwege de kleur. Mette zit in haar ravage periode :')
Dus ik denk er nog eventjes over na.
  Moderator donderdag 31 maart 2011 @ 21:24:33 #259
5428 crew  miss_sly
pi_94873493
Als je uitkijkt met wat voor ravage :D Geen tomatensaus in de buurt ofzo doet al wonderen :P De meeste vlekken zijn toch gewoon uit te wassen?
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:59:51 #260
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94876207
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:05 schreef WupWup het volgende:
Sugarsnap heb je wickie's doeken gekregen vandaag?
Ik heb de doeken binnengekregen, maar kon niet eerder reageren vanwege een jarig kind. We hebben Fog al geprobeerd en die knoopt erg fijn en draagt nog lekkerder.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:03:19 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94898993
Double hammock zit echt lekker! O+
pi_95048971
Wup, de boba is onderweg :) dagje eerder want we komen er morgen toch niet aan toe om hem op de post te doen.

Bedankt voor het lenen pvoess! In het boekje was ik ietwat kort van stof, moest boekje nog even invullen en ondertussen 2 aandacht vragende kids, net voor ik de deur uit moest.
Ik vond het erg leuk om hem even te zien en proberen. Echt veel hebben we hem helaas niet gebruikt, komt denk ik o.a. Doordat ik Jelle nu veel draag en Lotte dan meeloopt of in de buggy. Duodragen is buiten niet handig met een ssc over de jas en een Jelle onder de jas ;)
Ik vond het rugpand korter dan ik verwacht had! Wat dat betreft ben ik blij met de manduca geloof ik :)
Wel vond ik hem erg makkelijk en goed af te stellen, en lekker dicht tegen je aan :)
pi_95073919
De post al langsgeweest wup?
pi_95076209
Ja net! Pvoesss je boba is veilig aangekomen.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:15:55 #265
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95177272
Wickie, mogen Fog en Ardoise in de wasmachine met fijnwasmiddel? Ze worden hier volop gebruikt, dus Eline heeft op Fog gespuugd en gesabbelt en Bram heeft met zijn koorts/snotkoppie in Ardoise liggen slapen (dus snot en zweetsporen). Ik neem aan 30 graden, maar kunnen ze gewoon buiten aan de lijn, of toch liever in de droger?
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 18:21:02 #266
5428 crew  miss_sly
pi_95177447
Vandaag kwamen mijn doeken weer terug. Ik moet het boekje nog even lezen, nogal weinig tijd vandaag. Wel heeft Senna haar mooie kadootje geopend O+ Ik heb foto's en zelfs een filmpje, maar nog niet bekeken, doe ik later. In ieder geval dikke :* van Senna voor Harry!

En huup, thanks! Geweldig wat je erbij gestopt hebt :*
pi_95195297
Sugar, gewoon in de wasmachine gooien hoor. Volgens mij gooi ik ze zelf ook in de droger. Ben er niet zo moeilijk in, wat jezelf het prettigst vind. De Ardoise is zoiezo geen probleem in de droger. De Fog weet ik eigenlijk niet meer, die heb ik zelf zo weinig gebruikt dus alleen de eerste keer toen gewassen. Kijk maar even. Ik vind het eigenlijk allemaal goed :)
  donderdag 7 april 2011 @ 22:57:53 #268
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95196673
Kijk wel even hoe het weer morgen is, anders hang ik ze lekker buiten te drogen. Morgen voor het eerst beide kindjes naar het kdv en ikke thuis, dus alle tijd.
pi_95198160
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag kwamen mijn doeken weer terug. Ik moet het boekje nog even lezen, nogal weinig tijd vandaag. Wel heeft Senna haar mooie kadootje geopend O+ Ik heb foto's en zelfs een filmpje, maar nog niet bekeken, doe ik later. In ieder geval dikke :* van Senna voor Harry!

ah fijn ze zijn weer thuis! *O*
ik was even bang dat je misschien niet thuis zou zijn en dat aangetekend dan eigk niet handig was. Fijn dat ze weer veilig terug zijn. :)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95296164
Spelen met Boba

zondag 10 april 2011 @ 13:09:29 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95296838
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:21 schreef miss_sly het volgende:

Graag gedaan! Kusje van Harry voor Senna!
pi_95303108
Leuke foto Wup :D
  zondag 10 april 2011 @ 18:26:51 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95309656
haha wup :D jong geleerd enzo :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95309770
:D O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_95323037
En nog eentje van vandaag!

Ik had nu zonder jas toch wel moeite om de heupband goed te spannen :X En echt, zo smal ben ik echt helemaal niet met maat 38! Maar ik merk ook wel dat ik toch wel een doekenmeisje ben. Op één of andere manier draagt het lang niet zo knus met een ssc en dat mis ik dan wel een beetje. Maar zo'n ssc is wel supersnel om te gooien en heel fijn om even in de fietstas te proppen voor een snelle boodschap. Ja, ik denk wel dat er eentje komt van de zomer. En dan ofwel een Boba, of een Tuli waar Twinkly het over had.
  zondag 10 april 2011 @ 23:29:44 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95325850
maat 38 :D je hoela! je koopt je broeken te groot joh slankie! ;)

Mij lijkt zo'n ssc dus idd erg fijn om even snel te gebruiken. Ik merk dat ik het nu met Elin gewoon lastig vind dat ik die doek eerst moet knopen. Het is geen moeite en zit heus redelijk snel, maar even snel-snel erin en eruit om een pak melk te halen wordt best een onderneming :P
Als Elin groter is en op de rug kan overweeg ik ook een ssc om haar mee te dragen als ze nog niet kan lopen, dan kunnen we toch met zn 3 boodschappen doen met de fiets.

Hoe vond het Emma het? Had je het idee dat ze hier net zo lekker en stevig in zat als de doek?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95498372
Boba is weer onderweg, nu naar Texelonia.

Huup, Emma vond het geloof ik wel best. Ze zat zeker niet zo stevig als in een doek en dat vind ik zelf een groot nadeel. Ze kan een stuk meer wiebelen en dat maakt dat het voor mij continu balans zoeken is.
  donderdag 14 april 2011 @ 18:54:38 #278
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_95502449
*O* Ben zo benieuwd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:30:37 #279
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_95534752
Hij is er! *O*

Nu even snel uitvogelen hoe ik Hannah ermee handig op m'n rug krijg, kan ie meteen mee naar school :D
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_95540878
Fijn dat 'ie er is! Ik deed zelf eerst de heupband om en dan supermantoss. Ene arm door de band, billen van kind op juiste hoogte plaatsen, rugpand mee omhoog halen en dan andere arm door andere band. Nog een keer hupsen, rugpand evt nog verder omhoog, voorste riempje dicht en gaan!
pi_95541046
Ik deed de heupband om, dan Niels via mijn heup naar mijn rug, de drager via de schouderbanden omhoog brengen over zijn rug en dan de armen er doorheen en het voorste riempje dicht.
Misschien is het ook handig om de schouderbanden voor het omdoen losser af te stellen, dan is het makkelijker om de drager goed over de rug te krijgen.

Wups, ik denk dat de Tuli dan beter zit bij jou. Ik heb maat een ruime maat 34 onder en bij mij zat de heupband van de Tuli goed.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:04:16 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95541238
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:59 schreef Twinkly het volgende:
Ik deed de heupband om, dan Niels via mijn heup naar mijn rug, de drager via de schouderbanden omhoog brengen over zijn rug en dan de armen er doorheen en het voorste riempje dicht.
Misschien is het ook handig om de schouderbanden voor het omdoen losser af te stellen, dan is het makkelijker om de drager goed over de rug te krijgen.

Wups, ik denk dat de Tuli dan beter zit bij jou. Ik heb maat een ruime maat 34 onder en bij mij zat de heupband van de Tuli goed.
Wat een sneaky 'kijk eens hoe slank ik ben' post! :{

En wat jij zegt wup: een ssc zit toch losser. Harry heeft in de Bondolino ook veel meer speling dan in de doek, dus hij zit ook continu te wiebelen en gaat er zelfs in hangen.
Ik ben dan ook veel banger dat hij eruit valt als hij zich achterover gooit.
pi_95541391
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Asyniur het volgende:

[..]

o|O

Bij mij zit de doek losser en gaat Niels wiebelen en achterover hangen :@ *oefenen gaat*
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:17:53 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95541823
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

o|O

Bij mij zit de doek losser en gaat Niels wiebelen en achterover hangen :@ *oefenen gaat*
Ik trek eerste de bovenste rail heel erg strak. En als ik bij voorbaat al weet dat Harry zijn armen eruit gaat wurmen, dan doe ik de doek onder zijn oksels en dan trek ik hem hoog tot in de nek op. Bovenste rail superstrak trekken en voor je borst vasthouden. Dan frot ik met mijn andere hand de doek onder zijn billen tot in zijn knieholtes (soms 3x ivm kabouterworstelen). Dan pak ik de onderste rail aan de ene kant heel strak. Dan pak ik dat pakketje in de andere hand dan zojuist. Dan voel ik of de doek nog goed zit bij billen en knieën en dan trek ik die onderste rail ook strak. EN dan heb je een strakke bundel met kind op je rug en ik wacht even totdat hij klaar is met wurmen voordat ik verder ga...
Ik vind trouwens torso dragen een hele fijne manier. Misschien ook iets voor jou?
pi_95542409
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieën :')

Torso dragen lukt mij echt niet ;( Gaat uitzakken en ik voel me er heel onzeker bij. Liever schouderbanden hier.
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:48:38 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95543150
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef WupWup het volgende:

[..]

Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieën :')

Torso dragen lukt mij echt niet ;( Gaat uitzakken en ik voel me er heel onzeker bij. Liever schouderbanden hier.
Die tieten kan ze dan wel over de heupband wippen dus dat telt niet :{w

Tegen het uitzakken heb ik dan die tieten weer :P
Maar even serieus, bij mij zakt het nauwelijks/niet uit. Zelfs niet met een wipkip als Harry (want die zit veel te hoppen op mijn rug). Ik trek het wel echt heel heel heel erg strak.
Ik vind die double Hammock op zich ook wel prettig maar toch krijg ik op den duur last van mijn schouders en ik heb nergens last van bij torsodragen.

Grappig dat het zo toch voor iedereen verschillend is.
pi_95543205
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef WupWup het volgende:

[..]

Maar haar tieten hangen dan weer op d'r knieën
En ik ben er trots op ook!
  maandag 18 april 2011 @ 18:09:46 #288
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_95676591
Pvoesss het klopt dat er niemand meer na mij kwam voor de Boba-reis, hè?
Wanneer wil je hem weer terug hebben? Heb deze weken fulltime cursus, dus kom nu amper aan dragen toe :( Vind je het goed als ik hem na het (paas)weekend terugstuur?
©Dumbo
pi_95677204
Volgens mij wilde huup ook! Maar dat weet ik niet meer zeker :@
Verder wil ik hem pas 20 mei terug hebben dus als jij hem graag wat langer wil gebruiken dan vind ik dat ook prima :)
pi_95680795
oh ja ik wil hem ook wel proberen! Mag ik hem anders in de meivakantie lenen? Als je toch pas 20 mei terug wilt hebben?
Doordeweek heb ik nauwelijks gelegenheid om Amélie te dragen omdat Elin altijd in de doek zit :P Maar in de meivakantie heb ik meer kans :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95683524
Ja prima :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 18:49:06 #292
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_95724863
Oh Huup stond helemaal niet op de lijst!
Maar prima, dan stuur ik hem na Pasen dus naar Huup? PM je nog even je adres dan? :)
©Dumbo
pi_95730870
oh ja sorry ik had mezelf er nog niet bij gezet :@ ik ga je gelijk ff pm'en!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95731131
iedere keer als ik hier een update zie, hoop ik foto's te zien.... waar blijven ze?!! ;)
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:37:07 #295
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_95848952
Eindelijk paar fotootjes gemaakt ;) Met telefoon, dus niet geweldige kwaliteit.

©Dumbo
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:01:16 #296
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_96170296
De Boba is onderweg naar huuphuup! Iets later dan gepland, het postkantoor was steeds al zowat dicht als ik klaar was met werken. Maar M heeft het gisteren weg gebracht. Alleen vandaag wordt er natuurlijk niks bezorgd |:(

Pvoesss, bedankt voor het lenen! Was de eerste SCC die ik probeerde en hij bevalt op zich prima. Soms wat irritatie in m'n oksels, maar kwam denk ik ook door warm weer en blote armen. De voetbeugeltjes vond Hannah helemaal niks :D Nou ja prima. Vond alleen het lijfje al niet supergroot meer.

Nog paar fotootjes, winkelen vorig weekend. In de Xenos :D Hannah was in slaap gevallen en ze heeft wel meer dan een uur geslapen! Dat is echt uitzonderlijk lang voor haar doen.

Toen ze sliep heb ik stiekem toch d'r voeten in die beugeltjes gedaan, leek me fijner voor haar, maar zodra ze wakker was moesten ze er weer uit :D
©Dumbo
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:09:27 #297
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96360746
ooooh die laatste foto is mooi Tex O+ en wat wordt je meisje groot! :o

De Boba is hier aangekomen gister, we hebben hem gelijk eventjes geprobeerd, maar verder dan proberen zijn we nog niet gekomen wegens ziek kind en zieke mama :')

maar wat draagt dat fijn!
Ik moet wel nog een beetje wennen, ik merk dat ik een beetje naar voren ga hangen om het gewicht op mn rug te compenseren. En Amelie zit er nog niet zo netjes in als bijvoorbeeld Hannah hierboven. Misschien morgen nog een keertje oefenen :)

Elin aaien in de box :D

Ik moet trouwens wel nog een beetje wennen aan de tetpletter :') het wordt er niet charmanter op :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96361775
Staat jullie goed hoor Huup! En zit goed he?
Ik ben zo blij met de mijne.
Alleen waarom gebruik je de voetsteuntjes niet? Dat vind ik zelf eigenlijk het allerfijnste van de Boba, dat je niet die bungelende voeten hebt. En het lijkt me fijn voor Ko, een steuntje onder zijn voeten, zeker op lange draagwandelingen.

Bij mij zit dat tietenplettergespje zo hoog dat mijn tieten niet echt geplet worden. Ik heb meer moeite met de rol-verdeler op mijn buik. :')

Hihi, ik vind die eerste foto zo leuk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:29:25 #299
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96362046
oh ja dat ook, ik heb nog een foto maar daar staat mn rol wel heul onvoordelig op :')
dat riempje zit hier ook hoog maar het bakent t gebied zo af zeg maar :P ik weet niet, t zit vast tussen mn oren.

Die voetsteuntjes zijn we nog niet aan toegekomen, Amelie wilde er weer uit na de foto's namelijk. Ze heeft haar mond zo open omdat haar neus potdicht zat :') arm ding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96362582
Och poppeke met haar dichte neus. :*
Met de zomer is de Boba inderdaad wat minder charmant, kan je beter een DH knopen. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')