Als je een van de banen over het hoofdje doet, moet dat volgens mij wel kunnen. Ik moet zeggen dat ik met de fwcc ook de neksteun uit de zijkanten haalde, de horizontale baan gleed meestal van het achterhoofd en gaf dus geen steun (van een spuugdoekje in het nekje doen had ik pas gehoord toen het niet meer nodig wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef WupWup het volgende:
Kan een fcc dan ook voldoende neksteun geven aan zo'n kleintje?
heerlijke foto huups
Spuugdoekje? Waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:10 schreef Grijs het volgende:
[..]
Als je een van de banen over het hoofdje doet, moet dat volgens mij wel kunnen. Ik moet zeggen dat ik met de fwcc ook de neksteun uit de zijkanten haalde, de horizontale baan gleed meestal van het achterhoofd en gaf dus geen steun (van een spuugdoekje in het nekje doen had ik pas gehoord toen het niet meer nodig was).
Zie de foto's van Huuphuup hierboven... De doek is omgevouwen in de nek met een opgerold doekje ertussen (als ik het goed gezien heb).quote:
kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zie de foto's van Huuphuup hierboven... De doek is omgevouwen in de nek met een opgerold doekje ertussen (als ik het goed gezien heb).
Geen foto's? Ik ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef wickie het volgende:
De Boba is richting jou Mrien! Met seizoens verkeerde-inpakpapier![]()
Ik ga morgenavond (als we dan hopelijk een rustige avond hebben) een poging doen tot schema maken.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef wickie het volgende:
De Boba is richting jou Mrien! Met seizoens verkeerde-inpakpapier![]()
Ik ga morgenavond (als we dan hopelijk een rustige avond hebben) een poging doen tot schema maken.
Wat ik doe bij een worstelende Harry is de bovenste rail onder zijn oksels door en dan stevig vasthouden. Dan begin ik pas die doek onder zijn (wiebelende) kontje te wurmen usw.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Twinkly het volgende:
Die draagmethode lijkt me zo heerlijk! Dan heb je tenminste geen knoop die op je borst drukt.
Maar hij lukt me echt niet, ik moet Niels echt direct vastzetten op mijn rug met de SHBC of ruck, anders valt hij eraf (hij gaat dan rechtop zitten en opzij hangen enzo).
Oh, en ik weet niet meer waar je het vroeg Wup, maar ik wil wel een keer met jullie thee drinken hoor![]()
Ja, ik doe dat opzich ook wel. Maar bij die DH moest je van alles doen en nadenken enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat ik doe bij een worstelende Harry is de bovenste rail onder zijn oksels door en dan stevig vasthouden. Dan begin ik pas die doek onder zijn (wiebelende) kontje te wurmen usw.
Ja, ik ken het!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat opzich ook wel. Maar bij die DH moest je van alles doen en nadenken enzo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, ik ken het!
Ik ga het morgen eens uitproberen. Hoewel, misschien niet zo'n goed idee in een dierentuin met mijn zus erbij die roept: gaat dat wel goed? is dat wel comfortabel voor hem? wat onhandig zeg?
t lijkt me niet alleen onaangenaam voelen ik vind t er ook niet echt aangenaam uitzien persoonlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt als een onaangename tietverpletteraar. Klopt dat?
De vraag is dan een beetje wanneer dat oefenen verantwoord wordt. Ik zou het toch wat rottig vinden als ik mijn oefenmateriaal plots halverwege de winkel verlies omdat ik iets niet goed heb gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef huuphuup het volgende:
maar we zijn hard aan t hammock-oefenen!
ff t oefen-materiaal uit haar bedje halen nu en dan kunnen we weer stunten.
tot die tijd, voorop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |