abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94601197
Dank :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 15:57:26 #212
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94603055
Wickie, vanaf hoeveel kilo/cm kan een kindje in een beco? Ik zou graag mee willen doen om J. op een handige manier aan het dragen te krijgen, maar Eline is maar zo'n kleintje (nu met 2,5 maand zo'n 4,5 kilo en 54 cm)
pi_94707892
Mag ik op de Becolijst? Ik overweeg om er één aan te schaffen :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94708366
Ik heb nu deze lijst met namen.

Huuphuup
WupWup
Kaatjejannie
Texelonia
Sugarsnap
McLaura

Welke volgorde wil iedereen?

Ik kan van het weekend wel versturen denk ik.
Hij heeft dus geen baby-insert, dus lijkt mij slim om de mama's met de schattige kleine babies later te doen, dan zullen ze of groot genoeg zijn.
Ik heb net opgezocht dat ze aanraden vanaf ongeveer 6,5 kilo. Maar ik ben Mette al vanaf 5 kilo zonder insert gaan dragen. Misschien heb ik tegen die tijd al wel een insert geregeld (wil er toch eentje bij hebben voor als ik hem ooit doorverkoop).

Sugarsnap, ik ben Mette vanaf een maandje of 4/5 zonder babyinsert gaan dragen, het is gewoon even uitproberen. Maar als je dus wat later op de lijst gaat dan komt het wel goed denk ik. En mocht ik wel een insert ter beschikking hebben kan je er zoiezo meedragen. Ik vond hem prettig (met insert dan) vanaf 3 maandjes, dan zijn de kleintjes al wat sterker wat ik toch wel fijn vond bij de Beco.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 28 maart 2011 @ 14:12:31 #215
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94712722
zet mij dan voorlopig maar als laatste, gaan we het gewoon proberen
pi_94713926
Ik heb geen voorkeur. Ilse is nu 5 maanden en weegt over de 7 kg.
*poef* nu is het weg
pi_94715222
Tussen 6 en 14 april heb ik Pvoesss d'r boba, dus dan is het niet handig als ik dan ook jouw beco krijg, wickie. Verder maakt het me niks uit.
  maandag 28 maart 2011 @ 15:59:13 #218
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_94717332
Ik heb de Boba vanaf 15 april, dus liever ook niet die week. Verder maakt het mij ook niet veel uit. Hannah is al groot (woensdag alweer 2! :o) dus ik hoef niet achteraan ofzow.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_94733974
De Boba is richting jou Mrien! Met seizoens verkeerde-inpakpapier :')

Ik ga morgenavond (als we dan hopelijk een rustige avond hebben) een poging doen tot schema maken.
pi_94734646
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef wickie het volgende:

Ik ga morgenavond (als we dan hopelijk een rustige avond hebben) een poging doen tot schema maken.
Geen foto's? Ik ben niet nieuwsgierig hoor :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94734653
quote:
Op maandag 28 maart 2011 21:08 schreef wickie het volgende:

Ik ben benieuwd :) kerstpapier ofzo ;)
pi_94735246
sinterklaas...

Oja, volgens mij heb ik 'm aangetekend laten versturen.. Er stond weer een ontwetend wicht achter de kassa die me 13 euro voor een zwaar verzekerd pakket wilde laten betalen. Dus toen vroeg ik wat andere opties waren en toen zei ze aangetekend versturen dat was 8 euro.
Ik snap er niks meer van van die pakketdienst van TNT.
pi_94735984
Is het de bedoeling dat wij ook aangetekend versturen? Ik doe altijd standaard pakket voor 6,75 namelijk. Dat heeft wel track&trace.
pi_94736275
Nee joh, ik doe hem voor me eigen gemoedstoestand altijd verzekerd, maar op de een of andere manier is dat heel duur ineens nu ik niet meer naar het postkantoor ga (die niet meer bestaat). Bij de primera snappen ze er zelf ook niet veel van kwam ik vandaag achter. Mrien attendeerde me er de vorige keer op dat ik wel erg veel had betaald voor een pakket versturen.

Ook was het erg hectisch in mijn hoofd vandaag einde middag, we kwamen laat uit het ziekenhuis (Mette moet volgende week een mini operatie ondergaan) en het was kwart voor 5 en ik wilde het pakje de deur uit hebben :')

Mrien, is een standaard pakket ook verzekerd?
pi_94740462
Uh...ik dacht het niet, of tot een bepaald bedrag...kan het op mobiel ff niet nakijken op de tnt site
pi_94740790
Hoef je niet na te kijken hoor, wel heel lief aangeboden.
Maar hij is onderweg naar je, hij is heeeeeel erg fijn *O*
pi_94757204
Sinterklaas is langsgeweest _O_ ;)
Ben blij dat Lotte nu slaapt, heb het sinterklaas papier er snel even afgehaald, voor ik straks weer een paar weken "waar klaas nou" moet aanhoren ;)

Straks verder uitpakken en proberen!
pi_94782152
Afscheidswandeling met Jade Fog O+ Morgen gaat 'ie samen met Ardoise naar Sugarsnap.

woensdag 30 maart 2011 @ 21:14:27 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94828217
Hey wup, dat ziet er ook fijn uit!
Wat is dat voor een knup? ;)
pi_94829068
Double hammock, favo rugknoop :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:57:20 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94830996
Ow, zit dat er zo uit!
Dat moet ik ook eens proberen dan. Lijkt een beetje op het torsodragen wat ik altijd doe en wat ik heel prettig vind, met als enige nadeel dat de boel steeds weer naar beneden zakt en mijn borsten zo elegant naar beneden gedrukt worden :X
pi_94831292
Die draagmethode lijkt me zo heerlijk! Dan heb je tenminste geen knoop die op je borst drukt.
Maar hij lukt me echt niet, ik moet Niels echt direct vastzetten op mijn rug met de SHBC of ruck, anders valt hij eraf (hij gaat dan rechtop zitten en opzij hangen enzo).

Oh, en ik weet niet meer waar je het vroeg Wup, maar ik wil wel een keer met jullie thee drinken hoor :D O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:04:49 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94831570
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Twinkly het volgende:
Die draagmethode lijkt me zo heerlijk! Dan heb je tenminste geen knoop die op je borst drukt.
Maar hij lukt me echt niet, ik moet Niels echt direct vastzetten op mijn rug met de SHBC of ruck, anders valt hij eraf (hij gaat dan rechtop zitten en opzij hangen enzo).

Oh, en ik weet niet meer waar je het vroeg Wup, maar ik wil wel een keer met jullie thee drinken hoor :D O+
Wat ik doe bij een worstelende Harry is de bovenste rail onder zijn oksels door en dan stevig vasthouden. Dan begin ik pas die doek onder zijn (wiebelende) kontje te wurmen usw.
pi_94831584
Ik kijk uit naar die double hammock, ziet er comfy uit!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94832053
Tof die foto's Wup! die hammock ziet er idd comfi uit. Ik ga eens kijken of dat me lukt met een filmpje van youtube en of Amélie nog bij me in de doek wil :D ben benieuwd :') laat ik het maar boven de bank proberen...

Miss aan wie moet ik nou de doeken sturen? gewoon terug naar jou of was er inmiddels nog iemand aangesloten na mij?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94832170
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat ik doe bij een worstelende Harry is de bovenste rail onder zijn oksels door en dan stevig vasthouden. Dan begin ik pas die doek onder zijn (wiebelende) kontje te wurmen usw.
Ja, ik doe dat opzich ook wel. Maar bij die DH moest je van alles doen en nadenken enzo :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:14:45 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94832312
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, ik doe dat opzich ook wel. Maar bij die DH moest je van alles doen en nadenken enzo :P
Ja, ik ken het! :D
Ik ga het morgen eens uitproberen. Hoewel, misschien niet zo'n goed idee in een dierentuin met mijn zus erbij die roept: gaat dat wel goed? is dat wel comfortabel voor hem? wat onhandig zeg?
pi_94832440
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja, ik ken het! :D
Ik ga het morgen eens uitproberen. Hoewel, misschien niet zo'n goed idee in een dierentuin met mijn zus erbij die roept: gaat dat wel goed? is dat wel comfortabel voor hem? wat onhandig zeg?
:D

Hier doen ze dat als ik Niels in de Bondolino knoop in de stad. Altijd is er wel een vrouwtje van middelbare leeftijd wat bezorgt haar hulp aanbiedt. Ik ben benieuwd hoe ze op een doek zullen reageren deze zomer!
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:19:00 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94832605
Met carnaval had ik de Indio van miss toch in gebruik?
Bij het kijken van de optocht heb ik Harry 3x gewisseld van positie (van voor naar heup naar achter).
Toen ik klaar was met rugslingeren en knopen, zei mijn man lachend: zie je die meneer daar? Die had geen idee oftie je nu moest gaan helpen of niet :D

En in de supermarkt is ook altijd wel iemand die wil helpen...
Zeker als Harry ook nog eens begint te spartelen en mopperen omdat ie eigenlijk nog wat langer in het karretje wilde ;)
pi_94847919
Ik vind dat helpen ook niet zo prettig, ben ik altijd kwijt wat ik aan het doen ben. Zonder hulp weet ik precies wat ik doe :)
Wel pas met hulp Jelle op de geknoopt, maar dat vond ik toen juist erg prettig ivm nog wel erg klein enzo

Lotte en ik hebben de boba geprobeerd en ik vind hem erg fijn zitten! Goed af te stellen, dicht tegen je aan. Enige mindere vind ik rugpand dat wel wat kort is, inde manduca zit die bij Lotte toch wat hoger. Van de week eens een stuk gaan wandelen samen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')