abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 10:12:50 #61
5428 crew  miss_sly
pi_92492437
Mooi mrien O+ ik vind Jade Fog erg mooi! En dan met zo'n lekker hummeltje O+

Sonnetje, zijn de doeken gisteren aangekomen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92493249
miss de doeken zijn er nog niet. zal zo voor de zekerheid kijken of er geen pakketbriefje ligt, was zelf pas laat thuis gisteren
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 10:57:34 #63
5428 crew  miss_sly
pi_92493894
Ow, volgens de trackt-and-trace code is de chauffeur ook pas nu onderweg!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:45:05 #65
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_92497491
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
miss de doeken zijn er nog niet. zal zo voor de zekerheid kijken of er geen pakketbriefje ligt, was zelf pas laat thuis gisteren
Op maandag worden er nooit pakketjes bezorgd door TNT ;)

Mrien mooie foto's O+
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_92498630
quote:
Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef texelonia het volgende:

[..]

Op maandag worden er nooit pakketjes bezorgd door TNT ;)

Mrien mooie foto's O+
Hier wel :)

Het zijn echt fijne doeken, merk dat ik er wel wat voorzichtiger mee ben dan mn eigen doeken ;)
Gisteravond moest ik op bezoek in het ziekenhuis en wilde ik Jelle buiten in de doek knopen vanuit de auto. Toen maar een eigen doek meegenomen zodat deze niet vies zouden worden van het op de grond hangen..

De verpleger en verpleegster die ik even sprak vonden het ideaal om zo'n ukkie mee te nemen, zo mocht hij de volgende keer wel weer mee ;) (naar de hartbewaking afdeling, mochten de kinderen alleen mee als ze rustig waren)
pi_92544468
t zijn echt fijne doeken vind ik!
althans indio hebben we al uitgeprobeerd en die zat al goed, zelfs met mn beroerde knooptechniek :')
she voelt ookecht fijn! straks als k thuis ben filmpjes van rugdragen zoeken, kunnen we dat gaan oefenen :D
pi_92545012
indio's zitten al gauw goed O+ ik ben alweer op zoek naar een nieuwe indio 5 of 6 O-)
pi_92545397
haha dat zijn dus ideale doeken voor mij :D
pi_92545415
Een Scilla nodig toevallig Wup? O-)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92545493
Die is wel heul erg roze he?
pi_92545618
Volgens mij kom ik juist met het googlen een foto van pvoesss met x tegen in scilla op een terrasje :D

poppedein welke maat heb je en wat zou je ervoor willen hebben? dan denk ik er evne over na.
pi_92546230
Doe je scilla weg??? die wil ik weer terug :Y :Y
hihi dat kan best inderdaad wup :D
  donderdag 10 februari 2011 @ 14:31:30 #74
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92588420
De BoBa is onderweg naar de volgende, we hebben er veel plezier van gehad!
pi_92596173
Ik heb een Scilla 6, en ondanks dat ik m erg mooi vind en t mijn allereerste doek was gebruik ik m toch eigenlijk zelden, dus hij mag gaan. Hij verkeerd in prima staat en ik wil er graag 90 euro voor hebben.

En super Sugarsnap, dan komt ie als het goed is deze kant op, ik ben heeeeel benieuwd!
pi_92596616
Blijft zo'n mooie foto!

Ik hoop dat ik volgende week weer kan dragen, nu lukt dat dus niet door alle kabels waar Jelle aan ligt en hij krijg nu meer zuurstof binnen als hij in zn bedje ligt.
Ben er wel over uit dat ik een ardoise ga kopen als ik nog wat verkocht heb!
pi_92654402
Boba is hier binnen *O*
pi_92654665
Wauw Poppedein, wat een mooie foto! O+ Ik vind het toch zo stoer dat je nu ook een jochie krijgt. O+
pi_92654831
Ik heb besloten me terug te trekken voor de reisdoeken die mrien nu heeft. Ik heb nu een Bondolino, die ik erg fijn in gebruik vind. Ik gok dat ik de draagdoeken niet vaak ga gebruiken. Ik denk dat mrien ze beter wat langer kan houden, zodat ze Jelle meer kan dragen als hij uit het ziekenhuis is.
Mocht yppy de mei tai nog op reis doen, dan zou ik die nog wel willen uitproberen.
*poef* nu is het weg
pi_92873718
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb besloten me terug te trekken voor de reisdoeken die mrien nu heeft. Ik heb nu een Bondolino, die ik erg fijn in gebruik vind. Ik gok dat ik de draagdoeken niet vaak ga gebruiken. Ik denk dat mrien ze beter wat langer kan houden, zodat ze Jelle meer kan dragen als hij uit het ziekenhuis is.
Mocht yppy de mei tai nog op reis doen, dan zou ik die nog wel willen uitproberen.
Lief kaatje! Het was me niet eens gelukt ze op tijd te versturen zie ik net
Jelle en ik hebben net heerlijk de frisse lucht opgesnoven in ardoise. We vonden het beide genieten!
pi_92877452
Wat fijn Mrien!! Ik hoop dat jullie samen nog even lekker kunnen gaan genieten van de doekjes!

Boba is hier vanmiddag weer verder op reis gegaan richting Vlindur en Rienk! Het was heel fijn m een weekje uit te kunnen testen, geweldige foto's heb ik helaas niet gemaakt, maar ik zal er later nog even 1 posten!
pi_92960697
Sonnetje, hoe is het met de doeken? Kun je er iets mee? En heb je nog leuke foto's?
pi_92963439
Oeh, ik krijg ze volgende week al *O*
pi_92963908
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Poppedein het volgende:
Wat fijn Mrien!! Ik hoop dat jullie samen nog even lekker kunnen gaan genieten van de doekjes!

Boba is hier vanmiddag weer verder op reis gegaan richting Vlindur en Rienk! Het was heel fijn m een weekje uit te kunnen testen, geweldige foto's heb ik helaas niet gemaakt, maar ik zal er later nog even 1 posten!
Boba is gister binnen gekomen! En Rienk is te klein voor de stijgbeugels _O-

Aangezien mijn man eergister is geopereerd gaat de motorbeurs waarschijnlijk niet door -O- Maar de Boba gaan we wel flink proberen! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_93008401
Ik zie je foto nu niet meer vlindur, eerder wel gezien en staat jullie goed!
pi_93015670
Staat jullie goed! ^O^ Hoelang is Rienk nu?
pi_93016763
Met een beetje mazzel misschien wel 75 centimeter :+ en dat met 14 maanden :o We hebben een kabouter O+
pi_93016787
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef WupWup het volgende:
Oeh, ik krijg ze volgende week al *O*
dat dacht ik ook net ja! yaaay! :D *O*

Ik zie geen foto van Rienk -O-
en ook niet van poppedein }:|
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93016989
Hij staat nog wel op twitter :P
Ik heb geen laotop, dus kan hem nu niet plakken :N
pi_93070517
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef miss_sly het volgende:
Sonnetje, hoe is het met de doeken? Kun je er iets mee? En heb je nog leuke foto's?
Met de doeken gaat t goed, enige jammere is dat ik ze weinig gebruikt heb (eigenlijk dus alleen indio), omdat Floris vorige week ziek was en deze week gewoon geen tijd gehad -O-

Ik zal van de week even mn foto's (heb er niet veel gemaakt dus ook ;() van mn telefoon halen en posten (zijn dus baggerkwaliteit maar goed)

Beetje jammer, want vind t echt super mooie doeken O+
Maar timing was nu gewoon even wat minder -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')