quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef WupWup het volgende:
miss gaat je She op reis
Die is mooi!!!
En een boba! Ben ik heel erg als ik daar ook wel heul erg geinteresseerd ben? pvoesss mag ik ook op het lijstje?
huup, wil jij met me ruilen met de data voor wickies reisdoeken?
Ow, ik dacht omdat je zei dat je die mooi vondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef WupWup het volgende:
Ik geloof dat ik ook meedoe aan de she-reissgoed, kom maar op!
wup k heb ons omgewisseld in t wickie-schema! t is mij bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef WupWup het volgende:
Ik geloof dat ik ook meedoe aan de she-reissgoed, kom maar op!
yay we hebben nog een doekensloerie dames en herenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef WupWup het volgende:
Dank! Dan krijg ik net weer wat meer lucht in m'n werkrooster. Zou het zonde vinden als ik geen tijd heb om ermee te dragen.
Miss hij is ook echt prachtig en ik wil natuurlijk best een Caelum proberenwat niet
sure, achteraan gewoon? je moet morgen maar ff kijken of ik de datum goed heb doorgeteld zo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
Huup zou jij Sonnetje ook aan het lijstje willen toevoegen?
Miss die She is zoooooooo mooi!! Maar ja Mette vind dat ik haar mishandel als ik haar wil opknopen op de rug.
*buiging maakt*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
yay we hebben nog een doekensloerie dames en heren![]()
*handschudt*
fixed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
*buiging maakt*
Jelijstje klopt niet
ik ben ook wel geinteresseerd om een 4 te proberenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef miss_sly het volgende:
OK, nou, dan gaat She op reis, geloof ik![]()
wup, asy, huup hebben interesse; nog meer geinteresseerden?
Yay, thanx!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef Pvoesss het volgende:
Absoluut.geef maar een pm met adres
![]()
2 t/m 10 feb ------------Sugarsnap
11 t/m 18 feb ------------Poppedein
19 t/m 28 feb --------------Vlindur
1 t/m 9 maart ----------Claudia_X
10 t/m 18 maart ---------Twinkly
19 t/m 28 maart---------Wickie
29 maart- 5 april ---------- mrien
6 t/m 14 april-------------wupwup
15 t/m23april-------- Texelonia
hahaha, 3 tegelijk is misschien wat veel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:36 schreef huuphuup het volgende:
Is die Indio erg warm en dik Miss?
ik wil hem op zich wel proberen maar ben bang dat die in de zomermaanden te warm zal zijn om lekker mee te dragen. Voor nu zou ie op zich wel weer ideaal zijn though...
Oh en Pineapple lust ik ook wel![]()
ik ben te erg
heb je gepm'd met mn adres btw
Wol past zich aan aan de lichaamstemperatuur dus het zou in de zomer ook lekker moeten dragen. Ik ben geen expert, want ik heb mijn wollen doek niet veel gebruikt. Maar ik kan hem ook niet verkopen nog.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef miss_sly het volgende:
Wol is niet alleen warm in de winter maar ook koel in de zomer, heb ik me laten vertellen? Of het klopt kan oeke ons ongetwijfeld vertellen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef wickie het volgende:
Nummertje 2 en 3 zijn ook op reis gegaan vandaag![]()
Jade Fog en Bio Ardoise zijn richting Mrien gegaan
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef miss_sly het volgende:
Ze zijn op reis! She en Indio Natur Wol zijn onderweg naar Sonnetje.
Wegens een kleine vertraging wordt het dan als volgt:
Sonnetje 7-21 februari (ma-ma)
Wupwup 22 febr - 8 maart (di-di)
Asyniur 9 - 23 maart (wo-wo)
Huuphuup 24 maart - 8 april (do-do)
Zoiets dus.
zoals gezegd: het komt niet zo precies hoor, met dit schema. Jullie kunnen onderling best een beetje schuiven, langer houden ofzo, als ik maar wel weet waar ze zijn
Veel plezier ermee!
Sonnetje, laat je even weten als ze er zijn!
Op maandag worden er nooit pakketjes bezorgd door TNTquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
miss de doeken zijn er nog niet. zal zo voor de zekerheid kijken of er geen pakketbriefje ligt, was zelf pas laat thuis gisteren
Hier welquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Op maandag worden er nooit pakketjes bezorgd door TNT
Mrien mooie foto's
Lief kaatje! Het was me niet eens gelukt ze op tijd te versturen zie ik netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb besloten me terug te trekken voor de reisdoeken die mrien nu heeft. Ik heb nu een Bondolino, die ik erg fijn in gebruik vind. Ik gok dat ik de draagdoeken niet vaak ga gebruiken. Ik denk dat mrien ze beter wat langer kan houden, zodat ze Jelle meer kan dragen als hij uit het ziekenhuis is.
Mocht yppy de mei tai nog op reis doen, dan zou ik die nog wel willen uitproberen.
Boba is gister binnen gekomen! En Rienk is te klein voor de stijgbeugelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:40 schreef Poppedein het volgende:
Wat fijn Mrien!! Ik hoop dat jullie samen nog even lekker kunnen gaan genieten van de doekjes!
Boba is hier vanmiddag weer verder op reis gegaan richting Vlindur en Rienk! Het was heel fijn m een weekje uit te kunnen testen, geweldige foto's heb ik helaas niet gemaakt, maar ik zal er later nog even 1 posten!
Met de doeken gaat t goed, enige jammere is dat ik ze weinig gebruikt heb (eigenlijk dus alleen indio), omdat Floris vorige week ziek was en deze week gewoon geen tijd gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:57 schreef miss_sly het volgende:
Sonnetje, hoe is het met de doeken? Kun je er iets mee? En heb je nog leuke foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |