idem. snap al die drukte om hem niet, beetje typisch middelmatige spits, geschikt voor groningen/heerenveen maar ik zie 'm niet bij ajax spelen.quote:
Ze zeggen niet voor niks maximaal 26,5 miljoen, daar zitten gewoon vele miljoenen aan constructies in.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Derksen is wel een man van extremen hé. Of overdreven positief of overdreven negatief.
En hij zeikt nu weer over het feit dat het wel 20 miljoen excl constructies zal zijn. Maar het is dus 25 mil excl constructies.
Ja, 1,5.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niks maximaal 26,5 miljoen, daar zitten gewoon vele miljoenen aan constructies in.
Anders kijkt niemandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Derksen is wel een man van extremen hé. Of overdreven positief of overdreven negatief.
En hij zeikt nu weer over het feit dat het wel 20 miljoen excl constructies zal zijn. Maar het is dus 25 mil excl constructies.
1.5m dus 25m is al binnen en dat is wat Ajax vroeg dus slecht is het niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niks maximaal 26,5 miljoen, daar zitten gewoon vele miljoenen aan constructies in.
Net alsof je akkoord gaan met 6.5 mil aan constructies bij liverpool. Daar winnen ze de komende 3 jaar geen prijzen meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zei hij vorige keer, toen hij rene een klap gaf, ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:40 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij zei gewoon klootzak tegen Rene
Toen zei ie eikel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Zei hij vorige keer, toen hij rene een klap gaf, ook
Ligt eraan welke constructies. Als het om het halen van Europees voetbal gaat de komende jaren, dan is het zeer wel mogelijk dat ze dat gaan halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof je akkoord gaan met 6.5 mil aan constructies bij liverpool. Daar winnen ze de komende 3 jaar geen prijzen meer.
Echt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een vent ook die boskamp
Die schuld was gewoon afbetaald toen de club werd overgekocht volgens mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Liverpool heeft een schuld van 300 miljoen pond dus die kijken niet op een paar euro
Hij zou inderdaad zo aan "Voetbalfans" kunnen meedoen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een vent ook die boskamp
Zullen ook wel meer constructies zijn als aantal wedstrijden gespeeld en Europees voetbal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net alsof je akkoord gaan met 6.5 mil aan constructies bij liverpool. Daar winnen ze de komende 3 jaar geen prijzen meer.
Hij zou zo aan het tbs programma mee kunnen doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zou inderdaad zo aan "Voetbalfans" kunnen meedoen...
en klootzak erachteraanquote:
Vooral die Boskamp is goed in z'n mening er door willen drukkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef wdn het volgende:
Man ze lullen een partij door elkaar heen zeg. Het is totaal niet te volgen
valt tegen.. gaat vooral over hoe kut feijenoord is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:47 schreef TheDutchguy het volgende:
Beetje leuke uitzending tot nu toe?
Is toch ook leuk?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
valt tegen.. gaat vooral over hoe kut feijenoord is.
Hij is ff pissen.quote:
Die van Stekelenburg snapte ik nietquote:
Hij had een mindere wedstrijd tegen Utrecht. Je moet geen humor achter Knudde zoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Temlin het volgende:
[..]
Die van Stekelenburg snapte ik niet
Was het leuk of lachtje mee met 2 aanstekelijke lachen?quote:
Vooral als Genee de grap uitlegtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:51 schreef Eenskijken het volgende:
die knudde plaatjes moeten ze echt eruit doen, is gewoon niet leuk.
quote:
Die 1-0 van Duplan was niet te houden. Vooral de verdediging van Ajax was echt nietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had een mindere wedstrijd tegen Utrecht. Je moet geen humor achter Knudde zoeken.
Ah, ik dacht ook al tegen NAC kregen zo'n goal niet tegen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij had een mindere wedstrijd tegen Utrecht. Je moet geen humor achter Knudde zoeken.
Idd en als hij net voor rust die paar ballen van Demouge niet knap redt, dan was de afslachting nog veel groter geweest in De Galgenwaard.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:53 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Die 1-0 van Duplan was niet te houden. Vooral de verdediging van Ajax was echt niets
Ik ben het er ook niet mee eens, ik verklaar alleen wat die grapjas van een Toon van der Driel bedoelde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Idd en als hij net voor rust die paar ballen van Demouge niet knap redt, dan was de afslachting nog veel groter geweest in De Galgenwaard.
nouja dat suarez naar liverpool is, maar over ajax waren ze al na 1 minuut uitgepraat helaas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dannare het volgende:
er is voor de rest niet veel te vertellen dan Feyenoord?
De opmerkelijke knvb beker loting zou nog wel komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dannare het volgende:
er is voor de rest niet veel te vertellen dan Feyenoord?
Alleen het legioen he...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:59 schreef Type-R het volgende:
Supporters die even gaan bepalen wat er moet gaan gebeuren
Derksen is al jaren bezig om hun relatie te herstellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen en Van Hanegem zijn dus weer vriendjes...
Boskamp is van plan om derksen op z'n neus te slaan denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef vanBoeschoten het volgende:
René vindt t gebash op Feyenoord en Mario niet echt leuk volgens mij...
Hij durft geen grapjes meer te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef DrDentz het volgende:
René durft niet echt meer vrijuit te spreken.
hij is bang voor klappenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef DrDentz het volgende:
René durft niet echt meer vrijuit te spreken.
Als vd grijp iets zegt word hij of in elkaar geslagen door boskamp of word er keihard overheen gepraatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij is bang voor klappenMaar rené heeft wel last van jan boskamp's harde taal.
Haha ja in Belgie is hij de nummer 1 analist volgens mij. Tijdens het WK zat hij daar heel vaak aan tafel bij Sporzaquote:
Alles wat Johan aanraakt verandert in goud...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat er zoveel gays in dit topic zaten.
Jammer dat gijpie er een beetje serieus op in ging.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Eenskijken het volgende:
welke fokker had die vraag ingestuurd met dat harnas
Het is ook de eerste Nederlander die in België voetballer van het jaar werd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha ja in Belgie is hij de nummer 1 analist volgens mij. Tijdens het WK zat hij daar heel vaak aan tafel bij Sporza.
jammer ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef Eclaire84 het volgende:
Boskamp zorgt voor een beetje rust aan de tafel...houdt die 3 in toom.
Niet persee...Rene doet nu minder populair en gaat wat inhoudelijker op de zaken in.quote:
Draait.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef tong80 het volgende:
Boskamp draaid de nek van van der Gijp om
Ik kijk VI niet om het inhoudelijkequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Niet persee...Rene doet nu minder populair en gaat wat inhoudelijker op de zaken in.
trappelzakjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hetzelfde ledikantje waar Sneijdertje op sliep?
Haha...bazenhumorquote:
Serieus?? hoe weet je datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef DrDentz het volgende:
In de reclame zit Jan helemaal alleen aan tafel.
Wiens piemeltje?quote:
Tja... een trainer in functie dus dat zal wel weer een aflevering worden met alleen Derksen, Genee en Van der Gijp aan het woord.quote:
Ik hoop het...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... een trainer in functie dus dat zal wel weer een aflevering worden met alleen Derksen, Genee en Van der Gijp aan het woord.
Die maakten ze twee dagen erna gelukkig wel helemaal afquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef StringsOfLife het volgende:
Zal wel net zo'n niveau worden als destijds met Theo Bos aan tafel.
Nee Van der Brom is nog wel een man met een beetje ballen, maar ik denk niet dat hij op schokkende uitspraken betrapt gaat worden. Dat heeft Wetzel al zo'n beetje zijn baan gekost bij Adoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef StringsOfLife het volgende:
Zal wel net zo'n niveau worden als destijds met Theo Bos aan tafel.
Ricky van den Bergh met zijn hartslagmeter om de rollator van zijn oma.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Van der Brom is nog wel een man met een beetje ballen, maar ik denk niet dat hij op schokkende uitspraken betrapt gaat worden. Dat heeft Wetzel al zo'n beetje zijn baan gekost bij Ado
quote:
Bedoel je niet deze http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:36 schreef Xaobotnik het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Nah, René heeft al zovaak gezegd dat voor extreme talenten iets anders geldt. Natuurlijk maakt het voor begaafde rasvoetballers als Xavi en Iniesta niet uit dat ze klein zijn, maar dat betekent niet dat zijn verhaal over grote spelers niet op gaat. Het is niet zo dat hij beweert dat kleine voetballers per definitie niet in de absolute top kunnen meedraaien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef marcodej het volgende:
"Gelukkig zijn Messi en Ozil wel lekker groot."
"Nee, die zijn ook klein."
"Oh!"
Had 'ie Reneetje mooi effe tuk.
Het gaat erom dat 'ie er serieus op in ging.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Nah, René heeft al zovaak gezegd dat voor extreme talenten iets anders geldt. Natuurlijk maakt het voor begaafde rasvoetballers als Xavi en Iniesta niet uit dat ze klein zijn, maar dat betekent niet dat zijn verhaal over grote spelers niet op gaat. Het is niet zo dat hij beweert dat kleine voetballers per definitie niet in de absolute top kunnen meedraaien.
Zeker als je kijkt naar (centrale) verdedigers, waar hij het vooral over heeft.
Naah. Dat is al vaker gezegd, en Gijp zegt dan meestal dat die zo'n overvloed aan kwaliteit hebben, dat het voor hun niet uitmaakt. De gemiddelde voetballer heeft dat echter niet, en kan maar beter wat meer in huis hebben kwa fysiek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef marcodej het volgende:
"Gelukkig zijn Messi en Ozil wel lekker groot."
"Nee, die zijn ook klein."
"Oh!"
Had 'ie Reneetje mooi effe tuk.
Ah, ok. Ik ga het zo pas terugkijken. Is toch heerlijk man zo 's nachts VI terugkijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat erom dat 'ie er serieus op in ging.
Laat gaan joh...Gijp heeft geen zin in de stress die daarbij komt kijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het grappig hoe Gijp steeds zegt van "ik zou die gewoon laten staan" of "ik zou die lekker op rechts zetten", ik wil hem echt als trainer aan het werk zien bij een club eens.
Laat gaan joh...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon één wedstrijd dan met een team van Gijp tegen een team van Derksen. Kijken hoe hun tactieken uitpakken.
Is toch geweldig man..quote:
Dat zou Derksen winnen, Gijp heeft een hekel aan verdedigers en eigenlijk aan het verdedigen ansichquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon één wedstrijd dan met een team van Gijp tegen een team van Derksen. Kijken hoe hun tactieken uitpakken.
Johan zet ook een kerel met een linkerbeen op rechts ofzo, of juist op links, en niet twee centrale verdedigers met hetzelfde been naast elkaar, allemaal van die tactische hoogstandjes.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou Derksen winnen, Gijp heeft een hekel aan verdedigers en eigenlijk aan het verdedigen ansich
Ja en Dost he! ook zet hij spelers gewoon op de plek waar ze horen, en haalt geen fratsen uit zoals Van Basten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan zet ook een kerel met een linkerbeen op rechts ofzo, of juist op links, en niet twee centrale verdedigers met hetzelfde been naast elkaar, allemaal van die tactische hoogstandjes.
Van Bastenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en Dost he! ook zet hij spelers gewoon op de plek waar ze horen, en haalt geen fratsen uit zoals Van Basten.
Feyenoord periode...botsing tussen Wotte als TD en Gullit als trainerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand wat er is tussen Mark en Gullit?
Dat vond ik niet netjes van Johan. Hij moet respect opbrengen voor Jan, anders krijgt hij een klap op zn kop.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:54 schreef DrDentz het volgende:
Opeens keerde Jan zich af van de tafel en ging met Gijp onverstaanbaar 'ouwehoeren over voetbal'. Johan tegen Genee: zal ik koffie halen? Bizar programma eigenlijk.
Vind ik oké maar dan moeten ze Jan wel tussen Wilfred en René positioneren. Genee was veels te brutaal vandaag met z'n 'Koeman' steeds.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:52 schreef Eclaire84 het volgende:
Jan moet gewoon vaste gast worden.
Iemand die een petitie wil starten?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Feyenoord periode...botsing tussen Wotte als TD en Gullit als trainer
Ja lastig...want de afstand tussen Rene en Johan is nu juist perfect. Het zou vreemd zijn als Rene Johan zou aantikken en hem zo een verhaal zou vertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik oké maar dan moeten ze Jan wel tussen Wilfred en René positioneren. Genee was veels te brutaal vandaag met z'n 'Koeman' steeds.
Volgens Petrov was het allemaal Wotte zijn schuld, en deed Gullit alles perfect. Sterker nog als Gullit zijn hart zou luchten dan had Wotte nergens meer werk... Petrovquote:
Johan houdt er absoluut niet van om aangeraakt te worden. Alleen de juffrouw van de schmink mag hem poederen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ja lastig...want de afstand tussen Rene en Johan is nu juist perfect. Het zou vreemd zijn als Rene Johan zou aantikken en hem zo een verhaal zou vertellen.
Johan zou zich ongemakkelijk voelen
Sprekend Pa Tokkie.quote:
terecht, Gijp en Mario zijn vrienden, dus het ligt niet aan Mario.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
De objectiviteit van Gijpie wordt aan de kaak gesteld!
Rustig aan, de wedstrijd is nog niet afgelopen. Als Johan zegt dat Feyenoord kansloos is dan zal dat uiteindelijk wel zo blijken te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nu al uit naar morgen als ik de stand bij Twente-Feyenoord zie.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rustig aan, de wedstrijd is nog niet afgelopen. Als Johan zegt dat Feyenoord kansloos is dan zal dat uiteindelijk wel zo blijken te zijn.
Toch wel knap dan om overal zo te falen, maar toch al met al honderdduizenden euro's per jaar bijgeschreven zien worden op je bankrekening.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, die Tijl is weer flink aan 't falen op RTL4.
Ongelooflijk dat hij nog aan de bak komt. Wat een 'humor' heeft die man zeg.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, die Tijl is weer flink aan 't falen op RTL4.
Bedankt voor de tip ik had er al een paar fragmentjes van gezien, maar wist niet dat de aflevering op uitzendinggemist stondquote:Op maandag 31 januari 2011 00:29 schreef DUK het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst de KRO Profiel uitzending over Johan Derksen gekeken en moet zeggen dat ik met hele andere ogen naar die man kijken. Zeer interessant dat 'dubbele persoonlijkheidssyndroom'. Aan de ene kant de keiharde hoofdredacteur/bladenmaker en aan de andere kant de bijna fragiele, zwaarmoedige naar bluesl-uisterende familieman die het nodige drama heeft meegemaakt.
Zeker een aanrader voor diegenen die het gemist hebben (is te vinden op uitzendinggemist).
Die is ooit al een keer eerder uitgezonden... Ik wist nml al van Johans passie, alhoewel hij me daar toendertijd als trainer noooit iets over verteld heeft.... Maar ja dat waren de 70'squote:Op maandag 31 januari 2011 00:29 schreef DUK het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst de KRO Profiel uitzending over Johan Derksen gekeken en moet zeggen dat ik met hele andere ogen naar die man kijken. Zeer interessant dat 'dubbele persoonlijkheidssyndroom'. Aan de ene kant de keiharde hoofdredacteur/bladenmaker en aan de andere kant de bijna fragiele, zwaarmoedige naar bluesl-uisterende familieman die het nodige drama heeft meegemaakt.
Zeker een aanrader voor diegenen die het gemist hebben (is te vinden op uitzendinggemist).
Welke amateurclub trainde hij dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is ooit al een keer eerder uitgezonden... Ik wist nml al lanf van Johans passie, alhoewel hij me daar toendertijd als trainer noooit iets over verteld heeft.... Maar ja dat waren de 70's
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Welke amateurclub trainde hij dan?
Poeh Derksen als jeugdtrainer hebben en het dan toch niet tot profvoetballer reddenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toen
Ok. Een beetje een relaxe trainer? Speelde hij 4-3-3?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toen
Tijl is bij VI gewoon keihard door de mand gevallenquote:
Mwah. Niet dat ik hem nou zo vaak heb gezien bij VI, maar de keren dat ik hem zag stoorde ik me niet aan hem. Maarja, Nederlanders.. zeikvolk hequote:Op maandag 31 januari 2011 08:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijl is bij VI gewoon keihard door de mand gevallen
quote:Op maandag 31 januari 2011 08:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijl is bij VI gewoon keihard door de mand gevallen
quote:Tijl Beckand krijgt complimenten van John de Mol
Geplaatst op maandag 31 januari 2011 om 14:26
Tijl Beckand heeft complimenten gekre- gen van John de Mol voor de wijze waar- op hij de RTL 4-show Hollands Next Millionaire presenteert. Het programma, dat zondagavond van start ging met lage kijkcijfers, is een productie van De Mol. John kwam binnen en zei: In de 25 jaar dat ik dit doe, heb ik nog nooit iemand gezien, die het de eerste keer zo goed deed. Dat vond ik wel een compliment, aldus Beckand bij Life 4 You. John wil iemand altijd veel vertrouwen geven, maar dit kwam echt over.
Beckand kon het niet geloven dat De Mol dit tegen hem zei. Ik vond het nogal ongeloofwaardig. Ik zei tegen hem: Is dat zo? Hij zei: Ik zweer het.
De show is bedoeld om de zondagavond van RTL 4 een nieuwe impuls te geven. RTL wil weer even goed die zondag in de stijgers zitten. Het is een vlaggenschip. Het is een waanzinnige show. Ik vond het zwaar om te doen, maar ik vind het heel erg leuk om je eigen programma te hebben. En dan ook nog zon groots programma.
quote:Weinig kijkers voor RTL 4-show Hollands Next Millionaire
Geplaatst op maandag 31 januari 2011 om 10:15
Hollands Next Millionaire, het nieuwe programma van Tijl Beckand bij RTL 4, heeft een matig bekeken premičre achter de rug. De eerste aflevering trok 673.000 kijkers, ver onder het zendergemiddelde van RTL 4. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het spelprogramma wist niet te winnen van het Nationaal Songfestival op Nederland 1 en Das Je Goed Recht op SBS 6. Naar deze uitzendingen keken respectievelijk 2,2 miljoen en 915.000 kijkers.
Hollands Next Millionaire is het presentatiedebuut van Tijl Beckand bij RTL 4. Het programma werd aangekondigd als het eerste programma in de Nederlandse tv-historie, waarin een kandidaat gegarandeerd één miljoen euro wint.
Je begrijpt er echt niets van. Het grote punt was juist dat zijn 'grappen' totaal niet overkwamen en dat hij verder op geen enkele manier iets toevoegde. Dat hij weinig van voetbal weet, is nog niet zo'n ramp.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:48 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Mwah. Niet dat ik hem nou zo vaak heb gezien bij VI, maar de keren dat ik hem zag stoorde ik me niet aan hem. Maarja, Nederlanders.. zeikvolk heEn begin ook niet over z'n voetbalkennis want net alsof de voetbalkennis van sommige andere gasten zo geweldig is
Maargoed, zal wel
Dat ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef pberends het volgende:
Ik heb 2 minuten van Tijl's show gezien, wat een beschamend slechte show is dat zeg (including de grootste ingestudeerde nep-grapjes).
Niet voor de adelaar kiezen, als je dan toch trollt.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef Type-R het volgende:
Vooral het stukje dat een man moest kiezen welke van de 3 een zoogdier was :
Haai - Egel - Adelaar.
Man koos voor de haai
In zijn vrouwenkleren en make-up enz zoals bij Uri geller oidquote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk komt er geen stripper uit de taart maar Hansie..!!
Dat geldt voor vrijwel alle (bekende) vrouwen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo mooi is ze niet. Zonder make-up ziet ze er niet uit.
Robben: "Had godverdomme die Spanjaarden toch verslagen tijdens het WK"quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Steengeyl het volgende:
Arjen was een beetje boos dit weekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dom van hem zeg.
En die intro dan..."Maar hoe dan Tijl?? Hoe? Hoe? Hoe? Who let the dogs out! Who let the dogs out!"quote:Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat ja.
Vooral het stukje dat een man moest kiezen welke van de 3 een zoogdier was :
Haai - Egel - Adelaar.
Man koos voor de haai
Maargoed, vanavond genoeg te bepsreken na zo'n leuk voetbal weekend
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo mooi is ze niet. Zonder make-up ziet ze er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |