Ah, ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Feyenoord periode...botsing tussen Wotte als TD en Gullit als trainer
Ja lastig...want de afstand tussen Rene en Johan is nu juist perfect. Het zou vreemd zijn als Rene Johan zou aantikken en hem zo een verhaal zou vertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik oké maar dan moeten ze Jan wel tussen Wilfred en René positioneren. Genee was veels te brutaal vandaag met z'n 'Koeman' steeds.
Volgens Petrov was het allemaal Wotte zijn schuld, en deed Gullit alles perfect. Sterker nog als Gullit zijn hart zou luchten dan had Wotte nergens meer werk... Petrovquote:
Johan houdt er absoluut niet van om aangeraakt te worden. Alleen de juffrouw van de schmink mag hem poederen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ja lastig...want de afstand tussen Rene en Johan is nu juist perfect. Het zou vreemd zijn als Rene Johan zou aantikken en hem zo een verhaal zou vertellen.
Johan zou zich ongemakkelijk voelen
Sprekend Pa Tokkie.quote:
terecht, Gijp en Mario zijn vrienden, dus het ligt niet aan Mario.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
De objectiviteit van Gijpie wordt aan de kaak gesteld!
Rustig aan, de wedstrijd is nog niet afgelopen. Als Johan zegt dat Feyenoord kansloos is dan zal dat uiteindelijk wel zo blijken te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nu al uit naar morgen als ik de stand bij Twente-Feyenoord zie.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rustig aan, de wedstrijd is nog niet afgelopen. Als Johan zegt dat Feyenoord kansloos is dan zal dat uiteindelijk wel zo blijken te zijn.
Toch wel knap dan om overal zo te falen, maar toch al met al honderdduizenden euro's per jaar bijgeschreven zien worden op je bankrekening.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, die Tijl is weer flink aan 't falen op RTL4.
Ongelooflijk dat hij nog aan de bak komt. Wat een 'humor' heeft die man zeg.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, die Tijl is weer flink aan 't falen op RTL4.
Bedankt voor de tip ik had er al een paar fragmentjes van gezien, maar wist niet dat de aflevering op uitzendinggemist stondquote:Op maandag 31 januari 2011 00:29 schreef DUK het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst de KRO Profiel uitzending over Johan Derksen gekeken en moet zeggen dat ik met hele andere ogen naar die man kijken. Zeer interessant dat 'dubbele persoonlijkheidssyndroom'. Aan de ene kant de keiharde hoofdredacteur/bladenmaker en aan de andere kant de bijna fragiele, zwaarmoedige naar bluesl-uisterende familieman die het nodige drama heeft meegemaakt.
Zeker een aanrader voor diegenen die het gemist hebben (is te vinden op uitzendinggemist).
Die is ooit al een keer eerder uitgezonden... Ik wist nml al van Johans passie, alhoewel hij me daar toendertijd als trainer noooit iets over verteld heeft.... Maar ja dat waren de 70'squote:Op maandag 31 januari 2011 00:29 schreef DUK het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst de KRO Profiel uitzending over Johan Derksen gekeken en moet zeggen dat ik met hele andere ogen naar die man kijken. Zeer interessant dat 'dubbele persoonlijkheidssyndroom'. Aan de ene kant de keiharde hoofdredacteur/bladenmaker en aan de andere kant de bijna fragiele, zwaarmoedige naar bluesl-uisterende familieman die het nodige drama heeft meegemaakt.
Zeker een aanrader voor diegenen die het gemist hebben (is te vinden op uitzendinggemist).
Welke amateurclub trainde hij dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is ooit al een keer eerder uitgezonden... Ik wist nml al lanf van Johans passie, alhoewel hij me daar toendertijd als trainer noooit iets over verteld heeft.... Maar ja dat waren de 70's
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Welke amateurclub trainde hij dan?
Poeh Derksen als jeugdtrainer hebben en het dan toch niet tot profvoetballer reddenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toen
Ok. Een beetje een relaxe trainer? Speelde hij 4-3-3?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |