Ah, ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Feyenoord periode...botsing tussen Wotte als TD en Gullit als trainer
Ja lastig...want de afstand tussen Rene en Johan is nu juist perfect. Het zou vreemd zijn als Rene Johan zou aantikken en hem zo een verhaal zou vertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vind ik oké maar dan moeten ze Jan wel tussen Wilfred en René positioneren. Genee was veels te brutaal vandaag met z'n 'Koeman' steeds.
Volgens Petrov was het allemaal Wotte zijn schuld, en deed Gullit alles perfect. Sterker nog als Gullit zijn hart zou luchten dan had Wotte nergens meer werk... Petrovquote:
Johan houdt er absoluut niet van om aangeraakt te worden. Alleen de juffrouw van de schmink mag hem poederen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ja lastig...want de afstand tussen Rene en Johan is nu juist perfect. Het zou vreemd zijn als Rene Johan zou aantikken en hem zo een verhaal zou vertellen.
Johan zou zich ongemakkelijk voelen
Sprekend Pa Tokkie.quote:
terecht, Gijp en Mario zijn vrienden, dus het ligt niet aan Mario.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:46 schreef DrDentz het volgende:
De objectiviteit van Gijpie wordt aan de kaak gesteld!
Rustig aan, de wedstrijd is nog niet afgelopen. Als Johan zegt dat Feyenoord kansloos is dan zal dat uiteindelijk wel zo blijken te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:54 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nu al uit naar morgen als ik de stand bij Twente-Feyenoord zie.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Rustig aan, de wedstrijd is nog niet afgelopen. Als Johan zegt dat Feyenoord kansloos is dan zal dat uiteindelijk wel zo blijken te zijn.
Toch wel knap dan om overal zo te falen, maar toch al met al honderdduizenden euro's per jaar bijgeschreven zien worden op je bankrekening.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, die Tijl is weer flink aan 't falen op RTL4.
Ongelooflijk dat hij nog aan de bak komt. Wat een 'humor' heeft die man zeg.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, die Tijl is weer flink aan 't falen op RTL4.
Bedankt voor de tip ik had er al een paar fragmentjes van gezien, maar wist niet dat de aflevering op uitzendinggemist stondquote:Op maandag 31 januari 2011 00:29 schreef DUK het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst de KRO Profiel uitzending over Johan Derksen gekeken en moet zeggen dat ik met hele andere ogen naar die man kijken. Zeer interessant dat 'dubbele persoonlijkheidssyndroom'. Aan de ene kant de keiharde hoofdredacteur/bladenmaker en aan de andere kant de bijna fragiele, zwaarmoedige naar bluesl-uisterende familieman die het nodige drama heeft meegemaakt.
Zeker een aanrader voor diegenen die het gemist hebben (is te vinden op uitzendinggemist).
Die is ooit al een keer eerder uitgezonden... Ik wist nml al van Johans passie, alhoewel hij me daar toendertijd als trainer noooit iets over verteld heeft.... Maar ja dat waren de 70'squote:Op maandag 31 januari 2011 00:29 schreef DUK het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst de KRO Profiel uitzending over Johan Derksen gekeken en moet zeggen dat ik met hele andere ogen naar die man kijken. Zeer interessant dat 'dubbele persoonlijkheidssyndroom'. Aan de ene kant de keiharde hoofdredacteur/bladenmaker en aan de andere kant de bijna fragiele, zwaarmoedige naar bluesl-uisterende familieman die het nodige drama heeft meegemaakt.
Zeker een aanrader voor diegenen die het gemist hebben (is te vinden op uitzendinggemist).
Welke amateurclub trainde hij dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is ooit al een keer eerder uitgezonden... Ik wist nml al lanf van Johans passie, alhoewel hij me daar toendertijd als trainer noooit iets over verteld heeft.... Maar ja dat waren de 70's
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Welke amateurclub trainde hij dan?
Poeh Derksen als jeugdtrainer hebben en het dan toch niet tot profvoetballer reddenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toen
Ok. Een beetje een relaxe trainer? Speelde hij 4-3-3?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
De jeugd van profclub Veendam, daar speelde hij toen
Tijl is bij VI gewoon keihard door de mand gevallenquote:
Mwah. Niet dat ik hem nou zo vaak heb gezien bij VI, maar de keren dat ik hem zag stoorde ik me niet aan hem. Maarja, Nederlanders.. zeikvolk hequote:Op maandag 31 januari 2011 08:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijl is bij VI gewoon keihard door de mand gevallen
quote:Op maandag 31 januari 2011 08:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijl is bij VI gewoon keihard door de mand gevallen
quote:Tijl Beckand krijgt complimenten van John de Mol
Geplaatst op maandag 31 januari 2011 om 14:26
Tijl Beckand heeft complimenten gekre- gen van John de Mol voor de wijze waar- op hij de RTL 4-show Hollands Next Millionaire presenteert. Het programma, dat zondagavond van start ging met lage kijkcijfers, is een productie van De Mol. John kwam binnen en zei: In de 25 jaar dat ik dit doe, heb ik nog nooit iemand gezien, die het de eerste keer zo goed deed. Dat vond ik wel een compliment, aldus Beckand bij Life 4 You. John wil iemand altijd veel vertrouwen geven, maar dit kwam echt over.
Beckand kon het niet geloven dat De Mol dit tegen hem zei. Ik vond het nogal ongeloofwaardig. Ik zei tegen hem: Is dat zo? Hij zei: Ik zweer het.
De show is bedoeld om de zondagavond van RTL 4 een nieuwe impuls te geven. RTL wil weer even goed die zondag in de stijgers zitten. Het is een vlaggenschip. Het is een waanzinnige show. Ik vond het zwaar om te doen, maar ik vind het heel erg leuk om je eigen programma te hebben. En dan ook nog zon groots programma.
quote:Weinig kijkers voor RTL 4-show Hollands Next Millionaire
Geplaatst op maandag 31 januari 2011 om 10:15
Hollands Next Millionaire, het nieuwe programma van Tijl Beckand bij RTL 4, heeft een matig bekeken première achter de rug. De eerste aflevering trok 673.000 kijkers, ver onder het zendergemiddelde van RTL 4. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het spelprogramma wist niet te winnen van het Nationaal Songfestival op Nederland 1 en Das Je Goed Recht op SBS 6. Naar deze uitzendingen keken respectievelijk 2,2 miljoen en 915.000 kijkers.
Hollands Next Millionaire is het presentatiedebuut van Tijl Beckand bij RTL 4. Het programma werd aangekondigd als het eerste programma in de Nederlandse tv-historie, waarin een kandidaat gegarandeerd één miljoen euro wint.
Je begrijpt er echt niets van. Het grote punt was juist dat zijn 'grappen' totaal niet overkwamen en dat hij verder op geen enkele manier iets toevoegde. Dat hij weinig van voetbal weet, is nog niet zo'n ramp.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:48 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Mwah. Niet dat ik hem nou zo vaak heb gezien bij VI, maar de keren dat ik hem zag stoorde ik me niet aan hem. Maarja, Nederlanders.. zeikvolk heEn begin ook niet over z'n voetbalkennis want net alsof de voetbalkennis van sommige andere gasten zo geweldig is
Maargoed, zal wel
Dat ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:08 schreef pberends het volgende:
Ik heb 2 minuten van Tijl's show gezien, wat een beschamend slechte show is dat zeg (including de grootste ingestudeerde nep-grapjes).
Niet voor de adelaar kiezen, als je dan toch trollt.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef Type-R het volgende:
Vooral het stukje dat een man moest kiezen welke van de 3 een zoogdier was :
Haai - Egel - Adelaar.
Man koos voor de haai
In zijn vrouwenkleren en make-up enz zoals bij Uri geller oidquote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk komt er geen stripper uit de taart maar Hansie..!!
Dat geldt voor vrijwel alle (bekende) vrouwen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo mooi is ze niet. Zonder make-up ziet ze er niet uit.
Robben: "Had godverdomme die Spanjaarden toch verslagen tijdens het WK"quote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef Steengeyl het volgende:
Arjen was een beetje boos dit weekend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dom van hem zeg.
En die intro dan..."Maar hoe dan Tijl?? Hoe? Hoe? Hoe? Who let the dogs out! Who let the dogs out!"quote:Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dat ja.
Vooral het stukje dat een man moest kiezen welke van de 3 een zoogdier was :
Haai - Egel - Adelaar.
Man koos voor de haai
Maargoed, vanavond genoeg te bepsreken na zo'n leuk voetbal weekend
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo mooi is ze niet. Zonder make-up ziet ze er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |