Ik vind Ashe echt de vervelendste autoattack animation hebben van alle champs, daarom mis ik altijd veel te veel last hitsquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef ems. het volgende:
[..]
. In het begin makkelijk lasthitten met een sterke auto attack
Fantastische harassment aan het begin, maar als de tegenstander +2 boots heeft raak je 0 meer als hij een beetje competent is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:49 schreef ems. het volgende:
Ik vind caitlyn nog steeds niet bijzonder heel eerlijk gezegd. Alleen irritant om als melee tegen te lanen early game door die grote range en harde harass.
Ik zie eigenlijk uitsluitend AP sion's. Laatste kwam ik een keer een gefarmde AD sion tegen in de 3on3. Misschien vond ik die nog wel enger
Als Akali al snel mejai's stacks kan verzamelen vind ik haar echt unstoppablequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef totalvamp het volgende:
Laatste 20 games alleen maar als akali gespeeld
ging behoorlijk goed als mijn team tenminste hersenen had.
flink wat potjes 20/5/10 enzo ook vaak genoeg 3+ champs vermoord in mijn eentjedat krijg je als je gefeed wordt met de start
Altijd leuk als ze niet weten wat ze met je aan moeten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef totalvamp het volgende:
Laatste 20 games alleen maar als akali gespeeld
ging behoorlijk goed als mijn team tenminste hersenen had.
flink wat potjes 20/5/10 enzo ook vaak genoeg 3+ champs vermoord in mijn eentjedat krijg je als je gefeed wordt met de start
Soraka = Healquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef totalvamp het volgende:
Ligt eraan welke champs ik in mijn team heb. Met een soraka/nunu/zilean ben ik best wel unstoppable
Ik vind het altijd leuk als er 3 achter me aan zitten en ik heb low health -> dustcloud -> ulti op verste weg -> de andere kant op rennenvaak zat trappen ze erin xD
Goed idee, ik pas hem even aanquote:MIsschien een nummertje 2 in de tt?
Ja ik gebruik vaak dust om mijn team te helpen weg rennen, maar het is goede afleiding omdat ze vaak denken dat je erin zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef backgammon het volgende:
[..]
Soraka = Heal
Zilean = 2nd Chance
Nunu = Slow
Maakt niet uit welke carry je speelt, je owned.
Dustcloud word alleen maar een slow als je team een beetje hersenen heeft
Idd, het is ook een goeie slow hoor, ik baal altijd als ik chase en krijg die circle voor mn voetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja ik gebruik vaak dust om mijn team te helpen weg rennen, maar het is goede afleiding omdat ze vaak denken dat je erin zit
Verder kan je de link in de OP beter veranderen naar: http://eu.leagueoflegends.com/ (dus niet de Amerikaanse).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:33 schreef J3wphin het volgende:
Turrents?Geachte backgammon, er staat een spelfout in de OP. Turrents moet namelijk turrets zijn.
haha, nooit in de gate gehad dat het turret was, bedankt Thormodo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Verder kan je de link in de OP beter veranderen naar: http://eu.leagueoflegends.com/ (dus niet de Amerikaanse).
En eigenlijk moeten we even een lijstje maken met FOK!ers:
Thormodo - Thormodo
Nu 3 potjes gedaan met Renekton 8-1-7 , 5-4-9 & 4-2-12 (allemaal wins). Hij is inderdaad vrij snel dood te krijgen in teamfights, maar met een dubbele dash kan je een aardig eindje vluchten.
Ik zat ook in een losing streak. 10 games ofzo verloren, daarna maar weer eens Soraka opgepakt, en zit nu weer in een winning streak (op een game na ofzo).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef backgammon het volgende:
zo, heerlijke 6 lose streak.
te veel "noobs" die zomaar een guide volgen of totaal niet weten hoe ze moeten spelen met welke champ dan ook :/
Ik krijg het echt niet voor elkaar om een knappe Soraka te bouwen. Je hebt geen escape en behalve je ult healt alles maar 1 poppetje. In een teamfight kun je dus proberen degene te healen die gefocussed wordt, maar dat is echt zijn dood met 0,5 seconden uitstellen. Vervolgens heb je geen enkel ontsnappingsmechanisme, dus als je zelf gefocussed wordt is het gelijk klaar. Daarbuiten geen noemenswaardige damage en geen crowd control skill zoals de Ult van Janna. Ik snap het niet... Welke items bouw jij? Kan ik dat ook eens proberen.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:16 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik zat ook in een losing streak. 10 games ofzo verloren, daarna maar weer eens Soraka opgepakt, en zit nu weer in een winning streak (op een game na ofzo).
Goeie build, ik heb net zo iets, ligt er aan of ik soul shroud neem of niet anders vergeet ik de Shurelya en ga ik voor Visage.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:32 schreef Necrodeath het volgende:
Sowieso haal ik altijd wards, en heb ik Clairvoyance en Ghost.
Ik zie daardoor ook eigenlijk altijd wanneer het andere team een gank gaat proberen op me.
Ik begin met of een Health Crystal, of zo'n mana regen pendant + ward + health pot.
Daarna boots1, en Shurelya's Reverie afmaken. Mijn silence icm Shurelya's betekent dat ik early/mid game niet/nauwelijks dood ga, en het helpt je team om weg te rennen/om runners in te halen.
Ionian boots maken, en vanaf hier is het eigenlijk per game verschillend.
Gaat het heel goed, en ga je niet dood, dan haal ik een Mejai's.
Tegen veel casters: Banshees. Tegen veel phys dps, Hourglass.
Ionian + Shurelya's + Masteries zit je al rond de 37-38% CDR.
Goeie runes heb ik nietNiet genoeg IP atm. Speel met ArPen rood, dodge yellow, mana5/lvl blues en health quints.
Mana buffsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:24 schreef R4ven het volgende:
Nieuwe patchnotes...
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=485937
De runes zijn generfed, dus netto komt het zo'n beetje op 0 uit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Mana buffs... voor de rest niet zo verrassend.
Nadeel is dan wel dat je wel helemaal bij lvl 1 moet beginnen. Of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef nyny83 het volgende:
Kom op de US servers spelen dan. Je kan ze naast elkaar isntalleren, mits in een andere map.
Yup, dat dan weer wel. Maar ze weten gauw genoeg dat je een smurf account bent dus dan wordt je vanzelf aan mensen gekoppeld die ook zo'n account hebben. Het niveau is dus niet eens heel veel lager.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:30 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel dat je wel helemaal bij lvl 1 moet beginnen. Of niet?
Ja dat zalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup, dat dan weer wel. Maar ze weten gauw genoeg dat je een smurf account bent dus dan wordt je vanzelf aan mensen gekoppeld die ook zo'n account hebben. Het niveau is dus niet eens heel veel lager.
Ja die. Net weer een potje gedaan met Renekton en had een score van 27/4/5. Bij de tegenpartij zat ook een Renekton, maar die had echt een beroerde scorequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef nyny83 het volgende:
Renekton heet 'ie. Evil broertje van Nasus. Ik kan er niet mee overweg terwijl ik met Nasus juist behoorlijk ok ben.
Lane renekton's zijn zo dood in mijn games, maar ik speel dan ook in een vieze Taric+Swain lanecomboquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja die. Net weer een potje gedaan met Renekton en had een score van 27/4/5. Bij de tegenpartij zat ook een Renekton, maar die had echt een beroerde score
Die is wel vies ja. Een stun, een snare, een slow, redelijke nuke damage en healingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Lane renekton's zijn zo dood in mijn games, maar ik speel dan ook in een vieze Taric+Swain lanecombo.
Iedere lane met een Taric is gewoon kut. Aangezien Taric epic is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die is wel vies ja. Een stun, een snare, een slow, redelijke nuke damage en healingZou er niet graag tegen staan.
Zelf stond ik laatst met een Amumu en nog een andere melee tegenover Kassadin en Zilean. Ook niet leuk... die gasten hebben beide een enorm goede range met hun harass skill zodat je gewoon dik out-farmed wordt. Ik heb het maar laten staan omdat onze top lane onwijs ownde en ons uiteindelijk door de game heen carrie-de, maar leuk was anders
Singed is juist een supergoede champion!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Slickk het volgende:
Vandaag gelukt om op Mac werkend te krijgen, Europese server. Beginneling dus ik probeer allerlei champions uit en qua items/runes/skills is het erg overweldigend in het begin. Renekton ging het makkelijkst, gozer met die posion-ding op z'n rug vond ik echt maar niks en Zilean vond ik wel oké maar niet heel boeiend.
Iemand nog beginnerstips?Wat wel of juist niet te doen?
Zeker, heb ik ook vaak gedaanquote:
Precies dit inderdaad, meestal kut begin maar late-game een sterke carry.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeker, heb ik ook vaak gedaanWarmogs + atma's op Yi is nog verrassend goed eigenlijk. Je kan towerdiven als een malle en ook heel makkelijk backdooren. Je hoeft namelijk niet te wachten op minions, want met je attack damage en hoge armor + health kun je die towerhits makkelijk tanken. Nadeel is wel dat hij ERG traag op gang komt.
Het is volledig gratis.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:25 schreef Fipotje het volgende:
Even een snel vraagje, is dit spel nu volledig gratis?
Ga het maar eens proberen, maar zijn er zeg maar opties als je betaalt ofzo....
ik heb er al dik 50euri in zitten,.. ben gewoon skin geil :pquote:Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het is volledig gratis.
Je kan wel extra dingen kopen met Riot Points (die je weer koopt van cash). Zonder cash kun je geen champion packs en geen skins kopen. Zijn niet echt nodig om te spelen, maar is wel een leuke aanvulling. Ik heb er zelf nog geen cent aan uitgegeven en al zeker 200 speeluurtjes in het spel zitten.
Mwah je bent sowieso gebonden aan de free to play champs. Wel zou ik één van de champs uitkiezen die 450 IP kost die je voorlopig even als 'main' kan spelen zodat je wat beter aan het spel kan wennen. Iedere keer een andere champ en andere items is verwarrend. Champs die goed zijn en 450 IP kosten:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:57 schreef Fipotje het volgende:
Zo vanavond maar eens de tutorial startenNog tips qua champions voor beginners of gewoon doen wat je leuk vind ?
Soraka aanraden aan een nieuwe speler, durf je welquote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef backgammon het volgende:
Maar als je de beste champ in de game wilt spelen en alleen maar wilt winnen dan unlock je gewoon Soraka.
[..]
ik heb er al dik 50euri in zitten,.. ben gewoon skin geil :p
-
Ik heb steeds meer games met assholes and bitches man, echt verschrikkelijk, word er beetje moe van.
Dat nieuwe vote systeem moet snel komen, dan ga ik gewoon lekker een avondje alleen maar mensen bannen... zalig
Garenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:14 schreef nyny83 het volgende:
Daar zou tank tussen moeten staan. Let wel: veel characters KUNNEN als tank gespeeld worden maar zijn het eigenlijk niet. Wat mij betreft de ECHTE tanks:
- Amumu
- Rammus
- Shen
- Malphite
- Galio
- Gragas
- Alistar
- Chogath
De OP kan je na X uur (afhankelijk van je abonnement) niet meer editten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:45 schreef backgammon het volgende:
Ik snap trouwens niet helemaal waarom ik de OP niet kan editten... heel vreemd maar goed zodra nieuwe topic komt moet de ouden even na gelopen worden voor usernames etc
Ik heb het over Justice en niet over Judgement aangezien dat nutteloos is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef ems. het volgende:
Die silence van soraka doet niet veel op het moment dat je ZZZZING hoort en er is helemaal geen reden om garen te kiten (en als dat wel gebeurt is het juist mooi want dat vangt hij dus spells op).
Ik vind garen juist een heel degelijke tank. Misschien niet zo sterk als een Shen of Rammus maar een beetje garen, met de juiste items, kan best heersen.
Dat absoluut. Ik zeg echter dat als je hem als tank bouwt én je bent een goede speler dat hij zijn taak een hartstikke goed kan vervullen. Ik durf zelfs te zeggen dat je als tank garen meer damage doet dan dps garen, puur omdat dps garen helemaal waardeloos is. (behalve misschien als hybrid tank/dps in 3v3).quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:26 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik heb het over Justice en niet over Judgement aangezien dat nutteloos is.
Er is eigenlijk altijd een betere tank dan hij imo, hij brengt geen CC mee in z'n skills waardoor hij met een tank build gewoon een hard 2 kill target is maar absoluut geen dreiging ( misschien early game ).
Klein voorbeeldje;
- Amumu - stun - initiate toss
- Rammus - taunt (3sec!) - initiate roll & stun
- Shen - taunt - shield - Global shield/teleport
- Malphite - stun - slow - initiate charge
- Galio - stun/taunt slow
- Gragas - initate charge ( met keg toss kun je tegenstanders jou kant op krijgen
- Alistar - stun - toss - Matige heal- 75% DMG reduction ult
- Chogath - stun - silence
- Blitzcrank - pull - silence - mana shield
- Garen - matige HP regen - debuff move - silence
Garen tank werkt misschien wel af en toe, maar dan speel je tegen een makkelijk team.
Ik wil je niet in de zeik zetten ofzo maar ik wil niet dat mensen die net beginnen met spelen denken dat Garen een tank is, want dat is hij gewoon niet.
Er zijn zoveel meer betere keuzes als Tank dan Garen...
Soraka, Taric, Alistar en Kayle hebben spells die anderen healen. Janna ook, maar alleen dr ultimate (dus dat duurt steeds ong. 90 seconden voor je die weer hebt).quote:Op woensdag 9 februari 2011 08:38 schreef Fipotje het volgende:
Zoo ik had niet heel veel tijd gister dus alleen maar de tutorial gespeeld. Het is wel wat ik verwachteheel chill. Vanavond nog even een paar practice games en een hero uitzoeken. Liefst eentje met ranged spell damage.
Nog even een vraagje is er ook altijd een healer die de andere hero's healed? Dat is misschien ook wel wat voor mij aangezien ik altijd in alle mmo's etc op een of andere manier toch weer eindig in mensen healen haha.
Hybrid tanks zijn nog altijd het leukste, een malphite met damage of een tank-build taric.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:33 schreef ems. het volgende:
Maar er is niet -altijd- een healer. Teams zonder healer doen het net zo goed (of slecht)
Maar er zijn inderdaad meerdere healer champions. Nidalee is er nog eentje!
LeBlanc is keihard singletarget, maar in teamfights is ze nogal waardeloos endgame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef Silv het volgende:
Die LeBlanc is ook wel tof zeg. Op het begin niet erg goed, maar later in de game wel echt hard.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Altijd leuk als mensen in champ select gaan zitten te bitchen dat ik Soraka neem en dan vervolgens 10 minuten later hun leven al 2x heb gered.
Daarbij moet ik wel zeggen dat het nut van een healer niet altijd heel goed naar voren komt.
Het belangrijkste naar mijn idee is dat je met een healer meerdere pushes achter elkaar kunt doen.
Dus push, stukje terug om te healen/mana regen en dan weer aanvallen.
Natuurlijk, healers kunnen bij de bekende "lucker" momenten een champ redden maar ik weet niet of dat alleen rede genoeg is om een healer in je team te hebben.
Mwa, in de teamfights is het gewoon haar taak om de carry of een assasin snel om te leggen. Doet ze prima, ook lategame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:48 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
LeBlanc is keihard singletarget, maar in teamfights is ze nogal waardeloos endgame.
Ik denk dat we hetzelfde idee hebben, maar voor mij is het al genoeg als je chaos in het andere team kan creëren. Chogath is anders in principe ook niet echt een tank, maar omdat ie zo groot is en een group-silence heeft wordt ie toch altijd wel (een beetje) gefocust tijdens een teamfight, zeker als hij de groep in flasht of ghost. En nogmaals: als je met Garen een team inflasht en gaat spinnen met je sunfire cape aan doe je dusdanig veel damage aan de squishies dat ze wel actie MOETEN ondernemen. Vervolgens silence je er nog eentje en iemand die wegrent kun je evt. nog met je ult pakken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef backgammon het volgende:
@ nyny83 & ems
Misschien heb ik een wat ander beeld van een Tank want in principe is iedere char die een goede HP-AM-MR scaling heeft geschikt om te tanken.
Wat ik zelf in een tank zoek is goeie HP-AM-MR stats en een optie om bv te stunnen en taunten.
Dat doe ik dus nooit. Als je maar lang genoeg wacht kunnen zij ook hun goede items kopen en kan je het zomaar best lastig krijgen. Zeker als er eentje uit jouw team leavet of AFK't.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:40 schreef Albert86 het volgende:
Gisteren was er gast in mijn team die was wel zo goedVolgens mij een beetje overpowered. Had iets van 45 kills. We hadden aan het eind dus ook iets van 90 tegen 15 kills ofzo. Op het laatst waren we wat aan het spelen met de tegenstanders. Alleen hun killen en de buildings laten staan
Grappig dat je dat zegt. Ik ben net precies klaar met een potje tegen tryndamere en die had uiteindelijk 0-8-1. Kill ik hem als Renekton, krijg ik maar 96 goldquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Tryndamere overpowered? Of ben ik de enige die dat denkt? Hoor graag jullie mening over deze champ.
Erg sterk in 3v3 maar daar wordt hij dan ook vrij standaard gebanned.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Tryndamere overpowered? Of ben ik de enige die dat denkt? Hoor graag jullie mening over deze champ.
ah oke, ik ging al meteen van het ergste uit ;Dquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef ems. het volgende:
Pvp.net. Queues doen het sinds 1 minuut weer.
Hoeren pvp.net!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef backgammon het volgende:
[..]
ah oke, ik ging al meteen van het ergste uit ;D
Op de US servers is het altijd veel stabieler... heeft echt met het EU-team of het gebrek daaraan te maken.quote:
Ik begon ook gelijk met normal games. Je moet dan tegen lui met ongeveer dezelfde skill dus dat zal wel goedkomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef Fipotje het volgende:
Hmz ik kan geen custom game meer doen, moet met 2 spelers ofzo.
pas 2x een custom game gedaan beetje lullig om nu in een normal game te gaan en te zuigen :p
Een morgana tanky build is insta-win op ranked. Iedereen levend houden met je black shield en wat snaren. Doe 1 van de 2 goed en je wint als je niet tegen een allround overpowered team speelt.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:36 schreef Slickk het volgende:
Morgana en Annie vind ik toch wel erg tof om mee te spelen. Beide moeten wat items hebben voordat ze eenmaal op sterkte zijn maar dan loopt het lekker. Vooral met Morgana had ik echt zieke damage
Black Shield doe ik nu standaard ook al bij teamgenoten en verder gaat het 'richten' van Dark Binding (spell om iemand in zn plaats te houden).quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Een morgana tanky build is insta-win op ranked. Iedereen levend houden met je black shield en wat snaren. Doe 1 van de 2 goed en je wint als je niet tegen een allround overpowered team speelt.
Ben je al 30 en speel je ranked? Het grappige van Ashe is dat de speler of héél goed is, of héél slecht. Jammergenoeg tref ik vaak de slechte variant.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef Albert86 het volgende:
Vanmorgen ff weer 2 potjes gespeeld met Ashe. Ging lekker en ook beide gewonnen. Had vooral de 2e keer een goed team.
Natuurlijk moet je AP niet vergeten, maar wat armor en hp op morgana is dodelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Slickk het volgende:
[..]
Black Shield doe ik nu standaard ook al bij teamgenoten en verder gaat het 'richten' van Dark Binding (spell om iemand in zn plaats te houden).
Vooral met wat ability power erbij kun je zo binnen paar seconden heel veel minions afmaken, wat handig is als tegenstander opeens door gaat pushen.
Mja, dat is nogal verschillend in potjes, soms kan ik vol voor AP gaan en soms moet ik echt voor hp en armor gaan waardoor ik dan weer AP moet inleveren.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je AP niet vergeten, maar wat armor en hp op morgana is dodelijk.
Ashe's met manamunequote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ben je al 30 en speel je ranked? Het grappige van Ashe is dat de speler of héél goed is, of héél slecht. Jammergenoeg tref ik vaak de slechte variant.
AP Ashe'squote:
Daar heb je heel veel hybride items voor zoals:quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je AP niet vergeten, maar wat armor en hp op morgana is dodelijk.
Het ergste zijn de Ashe's die meteen picken en locken, vervolgens mid callen en na 10 minuten hebben ze 15 creepkills.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:21 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
AP Ashe's:') Ik ben ze serieus tegengekomen.
En staan ze 0/3/0 natuurlijk tegen een vlad.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Het ergste zijn de Ashe's die meteen picken en locken, vervolgens mid callen en na 10 minuten hebben ze 15 creepkills.![]()
Mwah het lukt mij niet om dat soort scores consistent te halen met Sion eerlijk gezegd. Zeker niet als je geen initierende tank in je team hebt (lees: altijd op normal games) en je dat dus eigenlijk zelf moet doen. Dan schieten ze je schild kapot voor je hem af kan laten gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:55 schreef MeneerBob het volgende:
Gisteravond eindelijk eens AP sion gedaan, man wat is dat lame.
1 op 1 ap ratio op 2 skills, achteraan hangen en er in stormen met je stun en shield en toch maar 2 kills pakken om zo scores van 14/2/18 te krijgen.
Nerf please.
Ik speel dan ook standaard met minstens één maat van me. In ranked is Sion ook al snel de sjaak aangezien de mensen dan tenminste weet hoe je er tegen speelt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah het lukt mij niet om dat soort scores consistent te halen met Sion eerlijk gezegd. Zeker niet als je geen initierende tank in je team hebt (lees: altijd op normal games) en je dat dus eigenlijk zelf moet doen. Dan schieten ze je schild kapot voor je hem af kan laten gaan.
Ik vind Sion echt een saaie kutchampion manquote:Op maandag 14 februari 2011 13:55 schreef MeneerBob het volgende:
Gisteravond eindelijk eens AP sion gedaan, man wat is dat lame.
1 op 1 ap ratio op 2 skills, achteraan hangen en er in stormen met je stun en shield en toch maar 2 kills pakken om zo scores van 14/2/18 te krijgen.
Nerf please.
Had ik ook in het begin. Ben er vaak genoeg op afgestraft.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Fipotje het volgende:
Morgana
Nu 2 games gespeeld en allebei gewonnen yay
Merk wel dat ik te gierig ben en te vaak achter champions aan ren ofzo :p
Heerlijk om zo getrapped te wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Had ik ook in het begin. Ben er vaak genoeg op afgestraft.
oa... lol..........quote:Ryze would become the Ashe of magic.
Damn, ik vind die LoL site zo slecht, kan er meestal geen reet op vinden, vond het al zo raar dat het de 10e op een Community site stond en nog niet op offiquote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Dat van Maokai staat ook gewoon op de officiële site.
Ik vond Ryze altijd wel prima spelen, maar blijkbaar denken zij er anders over.
Maar het werd tijd dat ze wat gingen doen aan de Sanguine Pool van vlad \o/.
CDR nerfs op tank items ben ik wat minder over te spreken. Maar goed van de Spirit Visage, Frozen Heart, Glacial Shroud and Soul Shroud gebruikte ik toch alleen maar af en toe de Spirit Visage (soms op Mundo) en de Glacial Shroud (altijd op Amumu).
Helemaal mee eens. Overigens doen ze wel wat aan die pool:quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Dat van Maokai staat ook gewoon op de officiële site.
Ik vond Ryze altijd wel prima spelen, maar blijkbaar denken zij er anders over.
Maar het werd tijd dat ze wat gingen doen aan de Sanguine Pool van vlad \o/.
CDR nerfs op tank items ben ik wat minder over te spreken. Maar goed van de Spirit Visage, Frozen Heart, Glacial Shroud and Soul Shroud gebruikte ik toch alleen maar af en toe de Spirit Visage (soms op Mundo) en de Glacial Shroud (altijd op Amumu).
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Overigens doen ze wel wat aan die pool:
[...]
Elke week zijn er 10 anderen. Over het algemeen op dinsdag of maandag.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef Fipotje het volgende:
Hey, om de hoeveel tijd zijn er nieuwe champions ? want ik heb nu opeens 10 andere om te spelenWel jammer geen morgana meer
Oke, jammer dan Morgana maar kopen als ik genoeg puntjes heb.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Elke week zijn er 10 anderen. Over het algemeen op dinsdag of maandag.
Ik add je wel als ik online benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:23 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Oke, jammer dan Morgana maar kopen als ik genoeg puntjes heb.
Hier me info, ben nog maar beginner maar kom er wel
FOK!ker: Fipotje
Naam ingame EU: Spùnk
Naam ingame US: -
En dan ook nog een trynda in dat team hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef totalvamp het volgende:
Ik speel laatste tijd vaak met ZileanGeinige Champ vooral in mid. Eerst tot level 6 en dan switchen met een ander. Zelf ga je dan naar een andere lane en help je met je bommen en ulti als het moet
meestal zit ik late game op de 4500 mana met 3x Arch's Staff en een Rabadaniets van 800AP
en een gaurdian angel om helemaal te treiteren xD
Ik heb 21k IP, koop er meestal rune pages van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:13 schreef Necrodeath het volgende:
Taric gekocht vorige week, heb er eigenlijk al spijt van![]()
Speel veel liever Soraka of Janna als support ben ik achter gekomen.
Nog een nadeel wat het meebrengt is dat ik nu nog langer moet wachten tot ik m'n eerste 6300 champ kan kopen, welke waarschijnlijk Malzahar of Blitzcrank gaat worden.
Hij is wel goed, en ik heb iets van 70% wins van de games die ik met hem gespeeld heb, maar ik vind het gewoon minder leuk om met hem te spelen dan bv Soraka of Janna.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik heb 21k IP, koop er meestal rune pages van.
Taric is eigenlijk best wel een hele goeie champ, je moet alleen leren hoe je moet spelen.
Ik speel hem meestal als Aura slet.
Taric DPS is wat lastiger.
Ligt aan je team natuurlijk... aangezien randoms heel onbetrouwbaar zijn
Daar ben ik het mee eens, ik speel alleen amper Janna, alleen als het gevraagt word.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:13 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hij is wel goed, en ik heb iets van 70% wins van de games die ik met hem gespeeld heb, maar ik vind het gewoon minder leuk om met hem te spelen dan bv Soraka of Janna.
Hey mede-Amumuloverquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:03 schreef KlownJB het volgende:
Ah tof, wist niet dat dit ook gevolgd werd op Fok.
Ik ben echt verslaafd aan LoL. Mijn main is Amumu, die wordt echt vaak onderschat.
Iemand van plan om Maokai aan te schaffen?
Ik ben niet echt bezig met runes. Ik bouw hem meestal tanky, begin met Philosophers stone, boots of speed en sunfire cape. Dan ligt het eraan waar ik tegen speel. Voor MR pak ik force of nature, Aegis of the Legion als mn team veel damage krijgt, Banshee's Veil als ik vaak wordt gestunned. En in de aanval doe ik graag Abyssal Scepter voor MR reduction.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hey mede-AmumuloverWat is jouw build qua masteries, runes en items?
Ik was vooral voor de magic resistance buff van de jungle mobs Amumu liefhebber. Nu is jungelen met Amumu eigenlijk niet fijn meer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hey mede-AmumuloverWat is jouw build qua masteries, runes en items?
Volledige patchnotes http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100111quote:* Base damage increased to 47 from 45
* Base armor increased to 18 from 15
* Tantrum passive physical damage reduction increased to 2/4/6/8/10 from 1/2/3/4/5
* Despair mana cost reduced to 8 from 10 at all levels
* Despair now has a new particle to match the area of effect
Ja dat had ik gisteren ook. Alleen toen was het in-game ook bagger en net was dat niet zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij zijn ze al aan het patchen ofzo. Het werkt voor geen meter... de tijd wordt steeds gereset tijdens champ select.
ja, dat was hard nodig. Sanguine pool was echt OP. Nu hopelijk iets minder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo te zien dus het hele IP systeem vernieuwd, vet
Wel jammer dat Vlad nog verder generfed is, was dat nu nog nodig
De nerf valt mee, hij kan iig niet meer snel wegvluchten ermee en blijft gewoon in range.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja, dat was hard nodig. Sanguine pool was echt OP. Nu hopelijk iets minder.
Het is de laatste week wel héél erg gesteld met pvp.net inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef ems. het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze opeens last van korte lagspikes gedurende de hele match. Ik kan me geen reden bedenken waarom mijn computer er opeens last van heeft want ik draai Dead Space 2 gewoon helemaal soepel.
Nouja, zullen we zometeen wel weer gratis ip boostjes krijgen omdat pvp.net op Windows ME draait
Ik heb dat alleen af en toe op de US servers, maar dan wel lagspikes van 10+ seconden. Heel irritant.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef ems. het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze opeens last van korte lagspikes gedurende de hele match. Ik kan me geen reden bedenken waarom mijn computer er opeens last van heeft want ik draai Dead Space 2 gewoon helemaal soepel.
Nouja, zullen we zometeen wel weer gratis ip boostjes krijgen omdat pvp.net op Windows ME draait
AD Sion is met een full build gewoon beangstigend, maar het duurt heel lang voor je die hebt. Full build ziet er meestal ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:30 schreef KlownJB het volgende:
Ik had vorige week Sion maar eens getest. AP pompen en dan dat shield bomben. Ik heb dan alleen iets aan zijn ult in de jungle, maar ik heb het gevoel dat als ik op AD focus ik veel minder schade doe.
Pas als je kan junglen met Malzahar, kan je junglenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef ems. het volgende:
Kijk dat is mooi, pantheon en shaco allebei in de aanbieding. ff voor weinig op de kop getikt. Helaas kan ik nog geen junglen oefenen want custom game kan je opeens weer niet alleen tegen bots doen (en ik wil niet doodgaan op lvl 1 bij golem) , maar dat wordt gefixt als het weer wat rustiger is na al dat gepatch.
Veel mensen gevel al snel op.. als ze 5kills & 3turrents achterstaan, earlygame maakt de match niet.. als je lang genoeg weet uit te houden kun je het late-game helemaal omgooien maar mensen vergeten dat vaak :/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Necrodeath het volgende:
Hoezo zwak?
Als het duidelijk is dat het andere team zwaar de overhand heeft, surrender ik ook liever dan nog een half uur of langer door te spelen om een doelloze game af te maken.
Eens. Ik surrender meestal pas na 20+ kills en een paar turrets achterstand en als we zwaar outleveled zijn. Dat maak je gewoon niet meer goed. En soms zie je gewoon aan de teamcomposities dat het niks meer wordt, dan wil ik ook nog wel eens surrenderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef backgammon het volgende:
[..]
Veel mensen gevel al snel op.. als ze 5kills & 3turrents achterstaan, earlygame maakt de match niet.. als je lang genoeg weet uit te houden kun je het late-game helemaal omgooien maar mensen vergeten dat vaak :/
Vanaf level 30.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Fipotje het volgende:
Gister stonden we gewoon 2/48 he :p dat is een flinke gap maar we wonnen wel
enne hoe doe je nu ranked matches dan ? of kan dat pas vanaf een bepaald lvl ?
Dat is inderdaad een duur grapje. En bij AD kan je in het begin gewoon een mejaj bouwen. Stacken is vrij makkelijk, behalve als er geen goed teamwerk is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
AD Sion is met een full build gewoon beangstigend, maar het duurt heel lang voor je die hebt. Full build ziet er meestal ongeveer zo uit:
- Phantom Dancers
- Inf. Edge
- Ghostblade
- Stark
- Atma's Impaler
- Banshees Veil
Zoals je ziet is dit te bizar duur voor woorden, dus dat krijg je bijna nooit af.
Een AP Sion is met veel minder items al heel effectief. Hij heeft alleen heel snel een sheen nodig (die je later kan uitbouwen tot lich bane) en wat AP items, en je kan al behoorlijk ownen. AP sion verliest echter zijn effectiviteit later in het spel omdat de AD builds hem dan gaan outdamagen en mensen flink wat magic resist hebben opgebouwd.
Nadeel is alleen dat zodra je rond de 10 stacks komt je alle focus op je krijgt. Met een goed team en wat gezond verstand maakt dat niets uit maar als je echt ineens alles op je hebt dan kan je zwaaien naar je stacks.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef nyny83 het volgende:
Ik gok dat je AP bedoeltEn stacks bouwen is met Mejaj meestal wel te doen ja. Assist levert tenslotte ook een stack op.
Bug geloof ik, even wachten en later opnieuw proberen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:02 schreef Slickk het volgende:
Ik voer mijn wachtwoord in bij de launcher maar hij zegt dat gebruikersnaam en wachtwoord niet goed zijn. Op de website van LoL kan ik wel gewoon inloggen...
Hij is wel net geupdate en ik speel met Mac maar het bestand waarin staat met welke database hij moet verbinden staat nog steeds op en_gb (moest gewijzigd worden van en_us naar en_gb)
Heeft iemand hetzelfde of wellicht een oplossing?
Ja, best geinig geanimeerd ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:50 schreef KlownJB het volgende:
Ja je hebt gelijkAP
Overigens vind ik de nieuwe interface wel geil. En bij Amumu zie je voortaan het gebiedje waar despair schade doet.
Ik speel meestal Amumu of Master Yiquote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef Slickk het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Master Yi. Moet ik weer armor gaan kiezen in plaats van spell damage
En met een beetje geluk slaat die zo 2 turrets binnen 10 seconden kapot.
Yi, de grootste backdoor-slut die er isquote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik speel meestal Amumu of Master Yi
rageblade shacoquote:Op zondag 20 februari 2011 18:48 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Yi, de grootste backdoor-slut die er is
waarom mallet? Ghostblade is zoveel beter en dan kun je nog chasen..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:51 schreef nyny83 het volgende:
Hehe leuk die 33 assistsAlleen jammer dat je met zo'n score (meer deaths dan kills) vaak alsnog voor noob uitgemaakt wordt, terwijl jij misschien jusit wel de beslissende factor was tijdens teamfights.
Zo had ik gister ook een game: we waren langzaam aan het verliezen. We liepen net een stukje achter in kills en in towers en ze hadden Baron gemold. Vervolgens pushten ze na onze inhibitor echter te lang door waardoor wij ze bij onze nexus turrets (de inhibitors aan de zijkanten lieten ze met rust) konden afslachten. Mijn score als Master Yi was op dat moment iets van 8/5 ofzo, niet slecht maar ook niet heel goed.
Vervolgens, omdat we anders niet zouden gaan winnen, heb ik mn team gemeld dat ik towers ging backdooren. Op die manier heb ik drie towers gemold, maar omdat je met die acties nog wel eens de aandacht trekt ga je dus ook wel eens dood. Gevolg was echter wel dat onze inhibitor na een tijdje respawnde, wij hun midlane na een gewonnen teamfight konden pushen en direct alle drie de inhibitors konden slopen. In de volgende push konden we hun nexus mollen (er waren zoveel super minions dat er geen beginnen meer aan was voor ze).
Ik eindigde uiteindelijk op 10/11. Word ik door zowel de tegenstander als 2 teammates alsnog voor noob uitgemaaktGeniaal gewoon. Heb ik overigens ook al eens gehad toen ze alleen naar mn items keken (ik bouw trinity force en frozen mallet op Yi, sue me), maar dat hield wel op toen ik de game voor ze carriede en eindigde op 17/4/20 ofzo
Haha, ach ik ben zo wel eens een Ashe met Omen tegengekomen.... Ashequote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef ems. het volgende:
Ik had laatst een vlad in mijn team die mallet rushte.
Dem auto attacks
Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef backgammon het volgende:
[..]
waarom mallet? Ghostblade is zoveel beter en dan kun je nog chasen..
Gistere geniale ranked game gehad,.. in lane met een Olaf die niet wist wat last hitten was, GeeGee!
Die vind ik dan weer wel lachen, maar ik ben er niet zo goed meequote:
Ik vind het weg gegooit geld, late game heb je geen fluit meer aan die frozenmallet.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.
Ik rush daarom met Yi gewoon frozen mallet. Het levert je niet direct veel damage of lifesteal op, maar wel twee andere dingen: namelijk chasing power (niemand kan voor je wegrennen) en survivability (700 health, da's bijna een verdubbeling van je health early game). Overigens maak ik eerst de phage en daarna mn boots en maak ik daarna de mallet af, maar dat terzijde.
Vervolgens als ik mallet + boots heb, bouw ik sheen. Die werkt heerlijk samen met Alpha Strike en je ult. Alpha -> auto-attack met sheenproc -> Ulti -> auto-attack met sheenproc, wuju style -> auto-attack met sheenproc. Meestal hebben ze dan nog ongeveer 20% health over en kun je ze zo chasen met je mallet.
Sheen heb je al, dan is trinity force niet eens zo'n hele grote stap. Ok, het phage-deel heb je niet zoveel aan buiten extra survivability, maar de zeal (extra movement en attack speed en crit) is best leuk. Bovendien wordt je sheen sterker zodra je triforce complete.
Na triforce heb ik zo'n 190 damage met auto-attack, flink wat attack speed (door zerker boots en zeal), en redelijke movement speed. Ook heb ik zo'n 2.7k life zodat ik in fights redelijk lang kan overleven. Vervolgens ga ik wat lifesteal bouwen om nog meer staying power in gevechten te hebben. Meestal pak ik stark, want de armor pen. erop zorgt dat ik er tegelijkertijd ook nog eens extra hard inhak met de sheenprocs. Bovendien helpt het ook de rest van mn team.
Nee, het is niet de standaard build die je overal ziet, maar voor mij werkt het perfect omdat het beter aansluit op mn speelstijl. Ik ben niet zo iemand die bij een teamfight in de bosjes blijft wachten tot er iemand low is om die kapot te chasen. Ik wil een bijdrage kunnen leveren en dan moet ik wel een paar klappen kunnen vangen.
Shen is ook erg sexy...quote:
Aangezien jij zei nooit wat op de LoL site te kunnen vinden, zal ik onderstaande info hier maar even postenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef backgammon het volgende:
[..]
Shen is ook erg sexy...
14min wachten om te kunnen gaan spelen!
Het gaat down-hill met LoL :/
Moet je mijn guide is proberen:quote:Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.
Ik rush daarom met Yi gewoon frozen mallet. Het levert je niet direct veel damage of lifesteal op, maar wel twee andere dingen: namelijk chasing power (niemand kan voor je wegrennen) en survivability (700 health, da's bijna een verdubbeling van je health early game). Overigens maak ik eerst de phage en daarna mn boots en maak ik daarna de mallet af, maar dat terzijde.
Vervolgens als ik mallet + boots heb, bouw ik sheen. Die werkt heerlijk samen met Alpha Strike en je ult. Alpha -> auto-attack met sheenproc -> Ulti -> auto-attack met sheenproc, wuju style -> auto-attack met sheenproc. Meestal hebben ze dan nog ongeveer 20% health over en kun je ze zo chasen met je mallet.
Sheen heb je al, dan is trinity force niet eens zo'n hele grote stap. Ok, het phage-deel heb je niet zoveel aan buiten extra survivability, maar de zeal (extra movement en attack speed en crit) is best leuk. Bovendien wordt je sheen sterker zodra je triforce complete.
Na triforce heb ik zo'n 190 damage met auto-attack, flink wat attack speed (door zerker boots en zeal), en redelijke movement speed. Ook heb ik zo'n 2.7k life zodat ik in fights redelijk lang kan overleven. Vervolgens ga ik wat lifesteal bouwen om nog meer staying power in gevechten te hebben. Meestal pak ik stark, want de armor pen. erop zorgt dat ik er tegelijkertijd ook nog eens extra hard inhak met de sheenprocs. Bovendien helpt het ook de rest van mn team.
Nee, het is niet de standaard build die je overal ziet, maar voor mij werkt het perfect omdat het beter aansluit op mn speelstijl. Ik ben niet zo iemand die bij een teamfight in de bosjes blijft wachten tot er iemand low is om die kapot te chasen. Ik wil een bijdrage kunnen leveren en dan moet ik wel een paar klappen kunnen vangen.
Mijn 30 min werd uiteindelijk ook maar 5 of zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef ems. het volgende:
Uiteindelijk was mijn queue van "40 minuten" al snel 3 minuten geworden dus de schade is te overzien
net nog potje gespeeld, 50 ms, nergens last vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef Necrodeath het volgende:
Zucht, weer flinke lag.
150ms standaard, op zich wel speelbaar, maar fijn is anders.
Afgelopen week aardig wat grabs met Blitz gemist, en vandaag ook al wat niet optimale Casks met Gragas.
Queue boeit me vrij weinig, ik wacht wel een paar minuutjes voordat ik kan spelen, maar die lag mag echt verdwijnen van mij...
Hmm, vreemd. Iedereen in ons team en het vijandelijke team had er last van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Thas het volgende:
[..]
net nog potje gespeeld, 50 ms, nergens last van
Ashequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef ems. het volgende:
Ik kan niets bedenken wat zo jammer is als een teemo in de gratis week.
Ik speel zelf eigenlijk alleen maar tanks en supports, sona is heerlijk! Doet tevens ook serieuze damage met de juiste build.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Fipotje het volgende:
Is sona een beetje leuk om te spelen? En dan vooral het support gedeelte natuurlijk.
Ook mijn eerste potje met Morde gespeeld maar vond er eigenlijk vrij weinig aan... Geen echt toffe skills, en moeilijk is hij al helemaal niet. Is wel zeer sterk overigens. Zal hem denk ik alleen nog kiezen als het goed uitkomt voor het team, met zijn tank/ap mogelijkheden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Slickk het volgende:
Your position in queue: 1121.
Approximate wait time: 2 hr.
Lekker bezig
Nieuwe champions sinds vanmorgen, al een paar potjes gespeeld met Mordekaiser en is best wel leuk. Flink door minions heen beuken en als je een vijand aanvalt met vol shield en nog andere minions om je heen om shield op te krikken is dat best easy. Ultimate is wel geinig, een geest als pet als je de tegenstander afmaakt
Nu maar eens wat anders uitproberen, vond Heimerdinger van de vorige lichting gratis champions ook erg tof, lekker tegenstanders plagen met turrets die in struikjes staan en veel minion kills om snel gold te krijgen.
Leuk om te zien dat meer mensen het nu spelen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef sanakthe het volgende:
Beginner hier, best goed te doen tot nu toe
Dit ga ik morgen proberen, ik denk alleen dat ik andere runes ga gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je mijn guide is proberen:
http://www.mobafire.com/l(...)ere-is-the-one-54119
Een goede all-rounder met survivability AD/YI, beter dan skill spam en flee AP YI
Hij is zeker makkelijk te spelen, maar ach, ik vond het wel vermakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ook mijn eerste potje met Morde gespeeld maar vond er eigenlijk vrij weinig aan... Geen echt toffe skills, en moeilijk is hij al helemaal niet. Is wel zeer sterk overigens. Zal hem denk ik alleen nog kiezen als het goed uitkomt voor het team, met zijn tank/ap mogelijkheden.
Gebruik je die active van Executioner's Calling ook veel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Een goede all-rounder met survivability AD/YI, beter dan skill spam en flee AP YI
Zo'n build heb ik toevallig laatst nog geprobeerd. Survivability is inderdaad iets beter dan de standaard AD Yi dus hij is wel aardig, maar ben nu eigenlijk vooral bezig om andere champs te proberen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Riot er hard aan werkt om het te verbeteren, ze geven te minste info en die 10Win IP bonus is ook wel leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef Albert86 het volgende:
Toch jammer dat je steeds in een wachtrij komt te staan. Moet nu weer een half uur wachten tot ik aan de beurt ben...Dat verpest het wel een beetje.
Dat is typisch een item die je neemt afhankelijk van wat je tegenover je hebt. Vind het ook een beetje vreemd dat hij in de core staat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Gebruik je die active van Executioner's Calling ook veel?
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is typisch een item die je neemt afhankelijk van wat je tegenover je hebt. Vind het ook een beetje vreemd dat hij in de core staat.
Ze laten niemand binnen en nog heb ik lag -,-.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef sanakthe het volgende:
Your position in queue: 1258
Approx wait time: 2 hrs
Ik sta ingelogd terwijl ik op de bank voetbal aan het kijken ben, dat zal je leren!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ze laten niemand binnen en nog heb ik lag -,-.
Gebruik maokai alsjeblieft niet als tank, maar als support-damage. Mijn adviesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef KlownJB het volgende:
Nog twee potjes winnen en dan heb ik Maokai als het goed is binnen. Al iemand ervaring mee?
Ik zag trouwens toevallig in mijn match history een Loss Forgiven staan. Ik had er al van gehoord, maar fijn dat ik het ook eindelijk zie gebeuren. Zal wel een zware lag/disconnect game zijn geweest.
Mwah daar is ie vooral endgame toch wat te zwak voor. Meer offtank/support zoals Nunu eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef KlownJB het volgende:
Aw meen je dat nou? Ik hoopte juist te kunnen tanken
Mmh daar vind ik 6300 IP dan toch te veel voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah daar is ie vooral endgame toch wat te zwak voor. Meer offtank/support zoals Nunu eigenlijk.
HAha ik heb precies hetzelfde met hem. Als je early game redelijk gaat komt het meestal wel goed, maar als je daar geowned wordt maak je het ook niet snel meer goed, tenzij de game 50+min. gaat duren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Mmh daar vind ik 6300 IP dan toch te veel voor.
Maar iets anders: soms heb ik echt het gevoel dat ik Singed door heb, en het volgende moment word ik zo hard ingemaakt. Hij is naar mijn idee iets te situational. Zal nooit mijn main worden
Inderdaad, en als de tegenstander slim is ben je vrij afhankelijk van je team. In teamfights moet je vooral zo irritant mogelijk zijn en de zwakken eruit pikken. Best lastig soms.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
HAha ik heb precies hetzelfde met hem. Als je early game redelijk gaat komt het meestal wel goed, maar als je daar geowned wordt maak je het ook niet snel meer goed, tenzij de game 50+min. gaat duren.
Je items hangen af van de tegenstander... maar je kan bijna niet fout gaan met de aanbevolen items, ik zelf ga 99/100 games voor Merc Threads voor de MDEF en de CC Reduction.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef sanakthe het volgende:
Gister dus begonnen met spelen, level 6 nu. Heb Alistar gekocht met Influence points en net mijn eerste potje met hem gespeeld. Wat speelt hij toch lekker he. Beetje pushen, ally supporten, chaos veroorzaken, nog meer pushen en turret neerhalen! Ik gebruik nu Ghost en Cleanse aangezien ik Flash nog niet heb. En ingame items tja, weet nu echt niet wat het beste is om te halen - ik merkte dat hij best kut omgaat met mana dus heb maar wat mana items gekocht aan het begin en ben voor Ninja Tabi boots gegaan om wat meer aan te kunnen.
Voor de rest moet ik maar even kijken wat het beste is. Runes enzo begin ik nog niet aan omdat ik daar nog bar weinig van snap
Ik vind 20% damage reduction toch wel netjes, zeker in combinatie met wat AoE damage ultimates van je allies. Je moet dan wel in een positie zijn dat de tegenstanders niet heel simpel kunnen weglopen. Maar het is zeker geen ulti die heel vaak van pas komt nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:56 schreef KlownJB het volgende:
Wel een schijtultimate, dit is volgens mij de eerste die ik niet als prioriteit zal upgraden.
Teemo is heiligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:44 schreef Slickk het volgende:
Voor het eerst vandaag een goede Teemo in mijn team gehad. Endgame is die volgens mij niet heel sterk, maar in early en mid-game heeft die genoeg neergehaald. Zelf nog nooit met Teemo gespeeld maar door de mensen die ik tegenkwam die met hem speelden dacht ik dat het echt een kutchampion was. Valt mee dus
Vandaag voornamelijk met Kassadin gespeeld, ook wel leuk. Als een tegenstander in het begin niet voorzichtig is kun je makkelijk wat kills halen en zeker tegen casters erg sterk dankzij de silence.
Tjah Mundo endgame is echt niet dood te krijgen zonder een bult ignites, dus hij lijkt vrij OP. Alleen heb ik ook al ontzettend veel mensen met hem jammerlijk zien falen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:47 schreef Necrodeath het volgende:
Mundo vind ik pas irritant.
[..]
En dan heb je hem bijna dood, maar nee, Sadism (HP regen en MS), Burning Agony (CC reduction) en wegrennen maar terwijl je nog een cleaver hapt.
Toch een goede use gevonden voor de active van executioners calling?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:47 schreef Necrodeath het volgende:
Mundo vind ik pas irritant.
Die Cleaver met percentuele damage eet echt bakken met hp. 25% van current hp met een minimum van 280 op max lvl. Als je bijvoorbeeld als tank tegen een grotendeels phys. dps team vecht, en dus weinig magic res bouwt, kan zo'n cleaver al snel 600-800 damage doen.
Kan je wel een beetje achter minions hiden, beetje juken, maar als de Mundo uberhaupt een beetje goed is hap je zo een Cleaver of 3.
En dan heb je hem bijna dood, maar nee, Sadism (HP regen en MS), Burning Agony (CC reduction) en wegrennen maar terwijl je nog een cleaver hapt.
Aldus Cruyffquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef ems. het volgende:
Mundo is alleen unkillable als je hem unkillable hebt laten worden.
Ooooh daar zijn die bolletjes dus voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Thormodo het volgende:
Hoewel ik al 350 potjes heb gewonnen, is het mij vandaag pas opgevallen (na een hint) dat je links bij de icoontjes van je allies een zwart of groen bolletje hebt. En dat als dat bolletje groen is, is hun ulti dus gereed. -,-
Gewoon niet afsluiten. Doet wonderenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Albert86 het volgende:
Trouwens weer een queue van 25 minuten...
http://www.nationalesl.com/us/lolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef ems. het volgende:
http://clgaming.net/live/92
Gaat zo best een interessante match beginnen geloof ik
Reginald is ook zo'n held.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef nyny83 het volgende:
Guardsman Bob is awesome inddEn een goede speler ook.
Ik heb m volledig gekeken, heerlijk ook dat Amerikaanse commentaarquote:Op maandag 28 februari 2011 22:50 schreef Necrodeath het volgende:
Afgelopen nacht ook een paar uur die stream gekeken.
Wel tof dat ik ook een Gangplank zag, had ik niet verwacht.
Denyplank uiteraard wel.
Ja ik heb vooral bezwaar op hoe weinig effect de schade aan het eind heeft en de grote hoeveelheid mana die he t kost. Maar ja de damagereduction is verder wel goed mee te levenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:21 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik vind 20% damage reduction toch wel netjes, zeker in combinatie met wat AoE damage ultimates van je allies. Je moet dan wel in een positie zijn dat de tegenstanders niet heel simpel kunnen weglopen. Maar het is zeker geen ulti die heel vaak van pas komt nee.
Ik wil Maokai eigenlijk ook kopen, puur omdat hij me leuk lijkt om te spelen, alleen daar vind ik 6300IP nogal veel voor (heb nu wel 9500 maar toch).
Edit: Maokai gekocht en ik ben toch wat positiever als jij bent over zijn ulti. Ik dacht namelijk dat het rondom Maokai was, maar het is een ranged cast. En dan is zeker die 20% minder schade erg fijn, ook om bijvoorbeeld om op je squishie ranged dps te houden. Ook handig om creep waves wat makkelijker mee te farmen (samen met je suicide bomber ventje). Uiteindelijk op 6-0-11 geëindigd. Maar het is wel echt een tank, want endgame stelt je schade weinig meer voor.
Nee, situationeel gezien kan het soms enorm handig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Gebruik je die active van Executioner's Calling ook veel?
Daar zit dan ook het ELO verschil in hequote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef ems. het volgende:
Ik vind die guardsman bob eigenlijk een beetje noob vergelijken met bigfatjiji en hotshot. Maar ik luister verder vrijwel nooit hun commentaar trouwens. HotshotGG denkt dat hij een ontiegelijk grote plasser heeft omdat hij goed is en guardsman bob weet eigenlijk niets nieuws te vertellen.
Ik doe het geluid uit en kijk gewoon wat kebeurt
Wat is daar raar aan? Ik zelf zat ook tegen de 30k aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:27 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Daar zit dan ook het ELO verschil in he. GMB zit op ~1750 terwijl Hotshot tegen de 2100 aan zit. Het aantal IP van GMB is dan wel weer bizar. Die gast zit gewoon boven de 65K.
Zelf geef ik alles continu uit, ik heb dan ook alle champs en bijna alle runes met een 7 page book er bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik zelf zat ook tegen de 30k aan
Een kwestie van veel spelen.
Pfoeh ik heb nog niet eens 1/3 van de champs en anderhalve runepagequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zelf geef ik alles continu uit, ik heb dan ook alle champs en bijna alle runes met een 7 page book er bij.
Haha ik had het gelukkig zien aankomen en heb haar niet gekocht. Mijn miskopen:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef xminator het volgende:
Miskoop van de eeuw is toch wel cassiopia voor mij, wat een faal hero is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |