Ashe's met manamunequote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ben je al 30 en speel je ranked? Het grappige van Ashe is dat de speler of héél goed is, of héél slecht. Jammergenoeg tref ik vaak de slechte variant.
AP Ashe'squote:
Daar heb je heel veel hybride items voor zoals:quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je AP niet vergeten, maar wat armor en hp op morgana is dodelijk.
Het ergste zijn de Ashe's die meteen picken en locken, vervolgens mid callen en na 10 minuten hebben ze 15 creepkills.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:21 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
AP Ashe's:') Ik ben ze serieus tegengekomen.
En staan ze 0/3/0 natuurlijk tegen een vlad.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Het ergste zijn de Ashe's die meteen picken en locken, vervolgens mid callen en na 10 minuten hebben ze 15 creepkills.![]()
Mwah het lukt mij niet om dat soort scores consistent te halen met Sion eerlijk gezegd. Zeker niet als je geen initierende tank in je team hebt (lees: altijd op normal games) en je dat dus eigenlijk zelf moet doen. Dan schieten ze je schild kapot voor je hem af kan laten gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:55 schreef MeneerBob het volgende:
Gisteravond eindelijk eens AP sion gedaan, man wat is dat lame.
1 op 1 ap ratio op 2 skills, achteraan hangen en er in stormen met je stun en shield en toch maar 2 kills pakken om zo scores van 14/2/18 te krijgen.
Nerf please.
Ik speel dan ook standaard met minstens één maat van me. In ranked is Sion ook al snel de sjaak aangezien de mensen dan tenminste weet hoe je er tegen speelt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah het lukt mij niet om dat soort scores consistent te halen met Sion eerlijk gezegd. Zeker niet als je geen initierende tank in je team hebt (lees: altijd op normal games) en je dat dus eigenlijk zelf moet doen. Dan schieten ze je schild kapot voor je hem af kan laten gaan.
Ik vind Sion echt een saaie kutchampion manquote:Op maandag 14 februari 2011 13:55 schreef MeneerBob het volgende:
Gisteravond eindelijk eens AP sion gedaan, man wat is dat lame.
1 op 1 ap ratio op 2 skills, achteraan hangen en er in stormen met je stun en shield en toch maar 2 kills pakken om zo scores van 14/2/18 te krijgen.
Nerf please.
Had ik ook in het begin. Ben er vaak genoeg op afgestraft.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:15 schreef Fipotje het volgende:
Morgana
Nu 2 games gespeeld en allebei gewonnen yay
Merk wel dat ik te gierig ben en te vaak achter champions aan ren ofzo :p
Heerlijk om zo getrapped te wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Had ik ook in het begin. Ben er vaak genoeg op afgestraft.
oa... lol..........quote:Ryze would become the Ashe of magic.
Damn, ik vind die LoL site zo slecht, kan er meestal geen reet op vinden, vond het al zo raar dat het de 10e op een Community site stond en nog niet op offiquote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Dat van Maokai staat ook gewoon op de officiële site.
Ik vond Ryze altijd wel prima spelen, maar blijkbaar denken zij er anders over.
Maar het werd tijd dat ze wat gingen doen aan de Sanguine Pool van vlad \o/.
CDR nerfs op tank items ben ik wat minder over te spreken. Maar goed van de Spirit Visage, Frozen Heart, Glacial Shroud and Soul Shroud gebruikte ik toch alleen maar af en toe de Spirit Visage (soms op Mundo) en de Glacial Shroud (altijd op Amumu).
Helemaal mee eens. Overigens doen ze wel wat aan die pool:quote:Op maandag 14 februari 2011 19:06 schreef Thormodo het volgende:
Dat van Maokai staat ook gewoon op de officiële site.
Ik vond Ryze altijd wel prima spelen, maar blijkbaar denken zij er anders over.
Maar het werd tijd dat ze wat gingen doen aan de Sanguine Pool van vlad \o/.
CDR nerfs op tank items ben ik wat minder over te spreken. Maar goed van de Spirit Visage, Frozen Heart, Glacial Shroud and Soul Shroud gebruikte ik toch alleen maar af en toe de Spirit Visage (soms op Mundo) en de Glacial Shroud (altijd op Amumu).
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Overigens doen ze wel wat aan die pool:
[...]
Elke week zijn er 10 anderen. Over het algemeen op dinsdag of maandag.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:03 schreef Fipotje het volgende:
Hey, om de hoeveel tijd zijn er nieuwe champions ? want ik heb nu opeens 10 andere om te spelenWel jammer geen morgana meer
Oke, jammer dan Morgana maar kopen als ik genoeg puntjes heb.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Elke week zijn er 10 anderen. Over het algemeen op dinsdag of maandag.
Ik add je wel als ik online benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:23 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Oke, jammer dan Morgana maar kopen als ik genoeg puntjes heb.
Hier me info, ben nog maar beginner maar kom er wel
FOK!ker: Fipotje
Naam ingame EU: Spùnk
Naam ingame US: -
En dan ook nog een trynda in dat team hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef totalvamp het volgende:
Ik speel laatste tijd vaak met ZileanGeinige Champ vooral in mid. Eerst tot level 6 en dan switchen met een ander. Zelf ga je dan naar een andere lane en help je met je bommen en ulti als het moet
meestal zit ik late game op de 4500 mana met 3x Arch's Staff en een Rabadaniets van 800AP
en een gaurdian angel om helemaal te treiteren xD
Ik heb 21k IP, koop er meestal rune pages van.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:13 schreef Necrodeath het volgende:
Taric gekocht vorige week, heb er eigenlijk al spijt van![]()
Speel veel liever Soraka of Janna als support ben ik achter gekomen.
Nog een nadeel wat het meebrengt is dat ik nu nog langer moet wachten tot ik m'n eerste 6300 champ kan kopen, welke waarschijnlijk Malzahar of Blitzcrank gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |