ah oke, ik ging al meteen van het ergste uit ;Dquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef ems. het volgende:
Pvp.net. Queues doen het sinds 1 minuut weer.
Hoeren pvp.net!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef backgammon het volgende:
[..]
ah oke, ik ging al meteen van het ergste uit ;D
Op de US servers is het altijd veel stabieler... heeft echt met het EU-team of het gebrek daaraan te maken.quote:
Ik begon ook gelijk met normal games. Je moet dan tegen lui met ongeveer dezelfde skill dus dat zal wel goedkomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:59 schreef Fipotje het volgende:
Hmz ik kan geen custom game meer doen, moet met 2 spelers ofzo.
pas 2x een custom game gedaan beetje lullig om nu in een normal game te gaan en te zuigen :p
Een morgana tanky build is insta-win op ranked. Iedereen levend houden met je black shield en wat snaren. Doe 1 van de 2 goed en je wint als je niet tegen een allround overpowered team speelt.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:36 schreef Slickk het volgende:
Morgana en Annie vind ik toch wel erg tof om mee te spelen. Beide moeten wat items hebben voordat ze eenmaal op sterkte zijn maar dan loopt het lekker. Vooral met Morgana had ik echt zieke damage
Black Shield doe ik nu standaard ook al bij teamgenoten en verder gaat het 'richten' van Dark Binding (spell om iemand in zn plaats te houden).quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Een morgana tanky build is insta-win op ranked. Iedereen levend houden met je black shield en wat snaren. Doe 1 van de 2 goed en je wint als je niet tegen een allround overpowered team speelt.
Ben je al 30 en speel je ranked? Het grappige van Ashe is dat de speler of héél goed is, of héél slecht. Jammergenoeg tref ik vaak de slechte variant.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef Albert86 het volgende:
Vanmorgen ff weer 2 potjes gespeeld met Ashe. Ging lekker en ook beide gewonnen. Had vooral de 2e keer een goed team.
Natuurlijk moet je AP niet vergeten, maar wat armor en hp op morgana is dodelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:00 schreef Slickk het volgende:
[..]
Black Shield doe ik nu standaard ook al bij teamgenoten en verder gaat het 'richten' van Dark Binding (spell om iemand in zn plaats te houden).
Vooral met wat ability power erbij kun je zo binnen paar seconden heel veel minions afmaken, wat handig is als tegenstander opeens door gaat pushen.
Mja, dat is nogal verschillend in potjes, soms kan ik vol voor AP gaan en soms moet ik echt voor hp en armor gaan waardoor ik dan weer AP moet inleveren.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je AP niet vergeten, maar wat armor en hp op morgana is dodelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |