Aldus Cruyffquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef ems. het volgende:
Mundo is alleen unkillable als je hem unkillable hebt laten worden.
Ooooh daar zijn die bolletjes dus voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Thormodo het volgende:
Hoewel ik al 350 potjes heb gewonnen, is het mij vandaag pas opgevallen (na een hint) dat je links bij de icoontjes van je allies een zwart of groen bolletje hebt. En dat als dat bolletje groen is, is hun ulti dus gereed. -,-
Gewoon niet afsluiten. Doet wonderenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Albert86 het volgende:
Trouwens weer een queue van 25 minuten...
http://www.nationalesl.com/us/lolquote:Op zondag 27 februari 2011 20:00 schreef ems. het volgende:
http://clgaming.net/live/92
Gaat zo best een interessante match beginnen geloof ik
Reginald is ook zo'n held.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef nyny83 het volgende:
Guardsman Bob is awesome inddEn een goede speler ook.
Ik heb m volledig gekeken, heerlijk ook dat Amerikaanse commentaarquote:Op maandag 28 februari 2011 22:50 schreef Necrodeath het volgende:
Afgelopen nacht ook een paar uur die stream gekeken.
Wel tof dat ik ook een Gangplank zag, had ik niet verwacht.
Denyplank uiteraard wel.
Ja ik heb vooral bezwaar op hoe weinig effect de schade aan het eind heeft en de grote hoeveelheid mana die he t kost. Maar ja de damagereduction is verder wel goed mee te levenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:21 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik vind 20% damage reduction toch wel netjes, zeker in combinatie met wat AoE damage ultimates van je allies. Je moet dan wel in een positie zijn dat de tegenstanders niet heel simpel kunnen weglopen. Maar het is zeker geen ulti die heel vaak van pas komt nee.
Ik wil Maokai eigenlijk ook kopen, puur omdat hij me leuk lijkt om te spelen, alleen daar vind ik 6300IP nogal veel voor (heb nu wel 9500 maar toch).
Edit: Maokai gekocht en ik ben toch wat positiever als jij bent over zijn ulti. Ik dacht namelijk dat het rondom Maokai was, maar het is een ranged cast. En dan is zeker die 20% minder schade erg fijn, ook om bijvoorbeeld om op je squishie ranged dps te houden. Ook handig om creep waves wat makkelijker mee te farmen (samen met je suicide bomber ventje). Uiteindelijk op 6-0-11 geëindigd. Maar het is wel echt een tank, want endgame stelt je schade weinig meer voor.
Nee, situationeel gezien kan het soms enorm handig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Gebruik je die active van Executioner's Calling ook veel?
Daar zit dan ook het ELO verschil in hequote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef ems. het volgende:
Ik vind die guardsman bob eigenlijk een beetje noob vergelijken met bigfatjiji en hotshot. Maar ik luister verder vrijwel nooit hun commentaar trouwens. HotshotGG denkt dat hij een ontiegelijk grote plasser heeft omdat hij goed is en guardsman bob weet eigenlijk niets nieuws te vertellen.
Ik doe het geluid uit en kijk gewoon wat kebeurt
Wat is daar raar aan? Ik zelf zat ook tegen de 30k aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:27 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Daar zit dan ook het ELO verschil in he. GMB zit op ~1750 terwijl Hotshot tegen de 2100 aan zit. Het aantal IP van GMB is dan wel weer bizar. Die gast zit gewoon boven de 65K.
Zelf geef ik alles continu uit, ik heb dan ook alle champs en bijna alle runes met een 7 page book er bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik zelf zat ook tegen de 30k aan
Een kwestie van veel spelen.
Pfoeh ik heb nog niet eens 1/3 van de champs en anderhalve runepagequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zelf geef ik alles continu uit, ik heb dan ook alle champs en bijna alle runes met een 7 page book er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |