Moet je mijn guide is proberen:quote:Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.
Ik rush daarom met Yi gewoon frozen mallet. Het levert je niet direct veel damage of lifesteal op, maar wel twee andere dingen: namelijk chasing power (niemand kan voor je wegrennen) en survivability (700 health, da's bijna een verdubbeling van je health early game). Overigens maak ik eerst de phage en daarna mn boots en maak ik daarna de mallet af, maar dat terzijde.
Vervolgens als ik mallet + boots heb, bouw ik sheen. Die werkt heerlijk samen met Alpha Strike en je ult. Alpha -> auto-attack met sheenproc -> Ulti -> auto-attack met sheenproc, wuju style -> auto-attack met sheenproc. Meestal hebben ze dan nog ongeveer 20% health over en kun je ze zo chasen met je mallet.
Sheen heb je al, dan is trinity force niet eens zo'n hele grote stap. Ok, het phage-deel heb je niet zoveel aan buiten extra survivability, maar de zeal (extra movement en attack speed en crit) is best leuk. Bovendien wordt je sheen sterker zodra je triforce complete.
Na triforce heb ik zo'n 190 damage met auto-attack, flink wat attack speed (door zerker boots en zeal), en redelijke movement speed. Ook heb ik zo'n 2.7k life zodat ik in fights redelijk lang kan overleven. Vervolgens ga ik wat lifesteal bouwen om nog meer staying power in gevechten te hebben. Meestal pak ik stark, want de armor pen. erop zorgt dat ik er tegelijkertijd ook nog eens extra hard inhak met de sheenprocs. Bovendien helpt het ook de rest van mn team.
Nee, het is niet de standaard build die je overal ziet, maar voor mij werkt het perfect omdat het beter aansluit op mn speelstijl. Ik ben niet zo iemand die bij een teamfight in de bosjes blijft wachten tot er iemand low is om die kapot te chasen. Ik wil een bijdrage kunnen leveren en dan moet ik wel een paar klappen kunnen vangen.
Mijn 30 min werd uiteindelijk ook maar 5 of zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef ems. het volgende:
Uiteindelijk was mijn queue van "40 minuten" al snel 3 minuten geworden dus de schade is te overzien
net nog potje gespeeld, 50 ms, nergens last vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef Necrodeath het volgende:
Zucht, weer flinke lag.
150ms standaard, op zich wel speelbaar, maar fijn is anders.
Afgelopen week aardig wat grabs met Blitz gemist, en vandaag ook al wat niet optimale Casks met Gragas.
Queue boeit me vrij weinig, ik wacht wel een paar minuutjes voordat ik kan spelen, maar die lag mag echt verdwijnen van mij...
Hmm, vreemd. Iedereen in ons team en het vijandelijke team had er last van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Thas het volgende:
[..]
net nog potje gespeeld, 50 ms, nergens last van
Ashequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef ems. het volgende:
Ik kan niets bedenken wat zo jammer is als een teemo in de gratis week.
Ik speel zelf eigenlijk alleen maar tanks en supports, sona is heerlijk! Doet tevens ook serieuze damage met de juiste build.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Fipotje het volgende:
Is sona een beetje leuk om te spelen? En dan vooral het support gedeelte natuurlijk.
Ook mijn eerste potje met Morde gespeeld maar vond er eigenlijk vrij weinig aan... Geen echt toffe skills, en moeilijk is hij al helemaal niet. Is wel zeer sterk overigens. Zal hem denk ik alleen nog kiezen als het goed uitkomt voor het team, met zijn tank/ap mogelijkheden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Slickk het volgende:
Your position in queue: 1121.
Approximate wait time: 2 hr.
Lekker bezig
Nieuwe champions sinds vanmorgen, al een paar potjes gespeeld met Mordekaiser en is best wel leuk. Flink door minions heen beuken en als je een vijand aanvalt met vol shield en nog andere minions om je heen om shield op te krikken is dat best easy. Ultimate is wel geinig, een geest als pet als je de tegenstander afmaakt
Nu maar eens wat anders uitproberen, vond Heimerdinger van de vorige lichting gratis champions ook erg tof, lekker tegenstanders plagen met turrets die in struikjes staan en veel minion kills om snel gold te krijgen.
Leuk om te zien dat meer mensen het nu spelen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef sanakthe het volgende:
Beginner hier, best goed te doen tot nu toe
Dit ga ik morgen proberen, ik denk alleen dat ik andere runes ga gebruikenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je mijn guide is proberen:
http://www.mobafire.com/l(...)ere-is-the-one-54119
Een goede all-rounder met survivability AD/YI, beter dan skill spam en flee AP YI
Hij is zeker makkelijk te spelen, maar ach, ik vond het wel vermakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ook mijn eerste potje met Morde gespeeld maar vond er eigenlijk vrij weinig aan... Geen echt toffe skills, en moeilijk is hij al helemaal niet. Is wel zeer sterk overigens. Zal hem denk ik alleen nog kiezen als het goed uitkomt voor het team, met zijn tank/ap mogelijkheden.
Gebruik je die active van Executioner's Calling ook veel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Een goede all-rounder met survivability AD/YI, beter dan skill spam en flee AP YI
Zo'n build heb ik toevallig laatst nog geprobeerd. Survivability is inderdaad iets beter dan de standaard AD Yi dus hij is wel aardig, maar ben nu eigenlijk vooral bezig om andere champs te proberen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef xminator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |