abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93168669
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.

Ik rush daarom met Yi gewoon frozen mallet. Het levert je niet direct veel damage of lifesteal op, maar wel twee andere dingen: namelijk chasing power (niemand kan voor je wegrennen) en survivability (700 health, da's bijna een verdubbeling van je health early game). Overigens maak ik eerst de phage en daarna mn boots en maak ik daarna de mallet af, maar dat terzijde.

Vervolgens als ik mallet + boots heb, bouw ik sheen. Die werkt heerlijk samen met Alpha Strike en je ult. Alpha -> auto-attack met sheenproc -> Ulti -> auto-attack met sheenproc, wuju style -> auto-attack met sheenproc. Meestal hebben ze dan nog ongeveer 20% health over en kun je ze zo chasen met je mallet.

Sheen heb je al, dan is trinity force niet eens zo'n hele grote stap. Ok, het phage-deel heb je niet zoveel aan buiten extra survivability, maar de zeal (extra movement en attack speed en crit) is best leuk. Bovendien wordt je sheen sterker zodra je triforce complete.

Na triforce heb ik zo'n 190 damage met auto-attack, flink wat attack speed (door zerker boots en zeal), en redelijke movement speed. Ook heb ik zo'n 2.7k life zodat ik in fights redelijk lang kan overleven. Vervolgens ga ik wat lifesteal bouwen om nog meer staying power in gevechten te hebben. Meestal pak ik stark, want de armor pen. erop zorgt dat ik er tegelijkertijd ook nog eens extra hard inhak met de sheenprocs. Bovendien helpt het ook de rest van mn team.

Nee, het is niet de standaard build die je overal ziet, maar voor mij werkt het perfect omdat het beter aansluit op mn speelstijl. Ik ben niet zo iemand die bij een teamfight in de bosjes blijft wachten tot er iemand low is om die kapot te chasen. Ik wil een bijdrage kunnen leveren en dan moet ik wel een paar klappen kunnen vangen.
Moet je mijn guide is proberen:
http://www.mobafire.com/l(...)ere-is-the-one-54119

Een goede all-rounder met survivability AD/YI, beter dan skill spam en flee AP YI
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:10:38 #227
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93170483
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef ems. het volgende:
Uiteindelijk was mijn queue van "40 minuten" al snel 3 minuten geworden dus de schade is te overzien :P
Mijn 30 min werd uiteindelijk ook maar 5 of zo :P.
Net weer een leuk potje met Rammus 8-3-33. Hun Eve was zwaar gefed (9-1 al vrij in het begin). Maar dat was zo opgelost met oracle en wat magic resistance. In totaal 427 IP gekregen (49min win, IP boost en first win of the day) :).
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:48:58 #228
310935 Flows
Did you see that!?
pi_93177245
Server is unavailable.

GF
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:31:48 #229
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93179731
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef Flows het volgende:
Server is unavailable.

GF
Kon net gewoon inloggen om 23.00 hoor.
pi_93183680
Zucht, weer flinke lag.
150ms standaard, op zich wel speelbaar, maar fijn is anders.
Afgelopen week aardig wat grabs met Blitz gemist, en vandaag ook al wat niet optimale Casks met Gragas.
Queue boeit me vrij weinig, ik wacht wel een paar minuutjes voordat ik kan spelen, maar die lag mag echt verdwijnen van mij...
Doe eens niet.
pi_93183764
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef Necrodeath het volgende:
Zucht, weer flinke lag.
150ms standaard, op zich wel speelbaar, maar fijn is anders.
Afgelopen week aardig wat grabs met Blitz gemist, en vandaag ook al wat niet optimale Casks met Gragas.
Queue boeit me vrij weinig, ik wacht wel een paar minuutjes voordat ik kan spelen, maar die lag mag echt verdwijnen van mij...
net nog potje gespeeld, 50 ms, nergens last van :{
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_93183839
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Thas het volgende:

[..]

net nog potje gespeeld, 50 ms, nergens last van :{
Hmm, vreemd. Iedereen in ons team en het vijandelijke team had er last van.
150ms standaard met uitschieters bijna tot 300ms.
Doe eens niet.
pi_93204222
Is sona een beetje leuk om te spelen? En dan vooral het support gedeelte natuurlijk.
pi_93204809
Ja hoor. Sona is een en al support dus er zijn weinig andere gedeeltes. Ulti is machtig, als je die mist verdien je het om geflamed te worden.
Conscience do cost.
pi_93206076
Veel mensen die afhaken :)

Wel balen dat normal games het niet doen, krijg je allemaal trash games in Ranked :/
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_93206196
Ik kan niets bedenken wat zo jammer is als een teemo in de gratis week. :'(
Conscience do cost.
pi_93206222
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef ems. het volgende:
Ik kan niets bedenken wat zo jammer is als een teemo in de gratis week. :'(
Ashe
pi_93207927
Ashe is een goedkope hero die random noobs meestal weinig interessant vinden. Teemo vinden random noobs op de een of andere manier bijzonder interessant
Conscience do cost.
pi_93211252
Achja, in ELO Hell kom je alleen maar van die spelers tegen, ik ben er gelukkig een klein beetje uit aan het klimmen sinds ik een duo maatje heb gevonden ;D
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:53:41 #240
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_93216376
Your position in queue: 1121.
Approximate wait time: 2 hr.

Lekker bezig :D

Nieuwe champions sinds vanmorgen, al een paar potjes gespeeld met Mordekaiser en is best wel leuk. Flink door minions heen beuken en als je een vijand aanvalt met vol shield en nog andere minions om je heen om shield op te krikken is dat best easy. Ultimate is wel geinig, een geest als pet als je de tegenstander afmaakt :)

Nu maar eens wat anders uitproberen, vond Heimerdinger van de vorige lichting gratis champions ook erg tof, lekker tegenstanders plagen met turrets die in struikjes staan en veel minion kills om snel gold te krijgen. :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:09:18 #241
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93217302
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Fipotje het volgende:
Is sona een beetje leuk om te spelen? En dan vooral het support gedeelte natuurlijk.
Ik speel zelf eigenlijk alleen maar tanks en supports, sona is heerlijk! Doet tevens ook serieuze damage met de juiste build.
pi_93219997
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Slickk het volgende:
Your position in queue: 1121.
Approximate wait time: 2 hr.

Lekker bezig :D

Nieuwe champions sinds vanmorgen, al een paar potjes gespeeld met Mordekaiser en is best wel leuk. Flink door minions heen beuken en als je een vijand aanvalt met vol shield en nog andere minions om je heen om shield op te krikken is dat best easy. Ultimate is wel geinig, een geest als pet als je de tegenstander afmaakt :)

Nu maar eens wat anders uitproberen, vond Heimerdinger van de vorige lichting gratis champions ook erg tof, lekker tegenstanders plagen met turrets die in struikjes staan en veel minion kills om snel gold te krijgen. :)
Ook mijn eerste potje met Morde gespeeld maar vond er eigenlijk vrij weinig aan... Geen echt toffe skills, en moeilijk is hij al helemaal niet. Is wel zeer sterk overigens. Zal hem denk ik alleen nog kiezen als het goed uitkomt voor het team, met zijn tank/ap mogelijkheden.
I'm the motherfucking baboon
pi_93220806
Beginner hier, best goed te doen tot nu toe :)
pi_93223303
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef sanakthe het volgende:
Beginner hier, best goed te doen tot nu toe :)
Leuk om te zien dat meer mensen het nu spelen!

Ik zou graag de OP willen updaten met een hoop info maar ik ben cheap, ik betaal niet bij Fok! dus moeten wachten tot post 300

Anyways ik denk dat ik ergens een blogje ga maken over ELO hell :) en daar mn ranked matches op ga zetten, kan iedereen mij volgen hoe ik probeer uit 900's te komen en minimaal 1200's te halen ( zojuist uit de 800 gekomen *O* ).
En nee, ik ben echt niet ZO slecht dat ik ergens in 900 thuis hoor ben gewoon te vroeg met ranked begonnen en heb zo mn ranked stats verkloot ( oa met leaves etc, heb er al 7 ).

(had trouwens een 1on1 gewonnen met Soraka tegen Akali... dus dan weet je wel wat voor spelers er in de 800's zitten :+ )
Moet alleen ergens een blog website vinden, iemand suggesties?
pi_93223842
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Een goede all-rounder met survivability AD/YI, beter dan skill spam en flee AP YI
Dit ga ik morgen proberen, ik denk alleen dat ik andere runes ga gebruiken
pi_93227610
Gaat wel lekker de laatste tijd, nog maar één defeat in mijn lijstje :) (wat een premade met vrienden was :'))
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:47:03 #247
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_93228596
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Ook mijn eerste potje met Morde gespeeld maar vond er eigenlijk vrij weinig aan... Geen echt toffe skills, en moeilijk is hij al helemaal niet. Is wel zeer sterk overigens. Zal hem denk ik alleen nog kiezen als het goed uitkomt voor het team, met zijn tank/ap mogelijkheden.
Hij is zeker makkelijk te spelen, maar ach, ik vond het wel vermakelijk :) Ik ben toch nog maar een beginner en probeer van alles uit met behulp van guides.

Tristana vind ik niks eigenlijk aan. Geen idee welke items ik nu moet kiezen en vind haar niet bepaald sterk... Nu maar eens wat anders proberen. :)
pi_93231595
quote:

[..]

Gebruik je die active van Executioner's Calling ook veel?
pi_93242630
quote:

[..]

Zo'n build heb ik toevallig laatst nog geprobeerd. Survivability is inderdaad iets beter dan de standaard AD Yi dus hij is wel aardig, maar ben nu eigenlijk vooral bezig om andere champs te proberen.

Crosspost van tweakerts:

- Mordekaiser, 1 game, was 5/3/5. Begon slecht omdat ik hem nog niet kende, maar endgame ownde ik zwaar. Een van de redenen dat ze opgaven. Ik kon niet meer dood. Leuke en goede champ om mee te spelen
- Teemo, 1 game. Eindigde op 6/6/10 geloof ik in een verliezende game (4v5). Begon wel geweldig met 3/0/0, maar 4v5 met teemo is lastig, zeker als ze je een beetje focussen. Die shrooms zijn fucking hilarisch en soms easy kills :D
- Gragas, 1 game, eindigde op 2/4/10 in een game die we wonnen. Kills krijgen is bijna niet te doen, maar wel goede support en tank. Alleen een beetje te afhankelijk van team imo omdat je alleen een beetje kan poken en tanken.
- Kassadin, 2 games. Eerste game 6/6/nogwat in een verliezende game. Echt hele slechte teamgenoten. Tweede game vielen mn teammates wel mee, maar was de tegenstander bizar goed en georganiseerd. Eindigde op 0/6/6 ofzo. Echt slecht. Is ook niet echt mijn type champ. Na je burst kun je eigenlijk niet zoveel en het duurt lang voordat je burst iets voor gaat stellen. Bovendien ook nog squishy.
- Irelia, 2 games, beide gewonnen met een gelijk k/d ratio. Irelia bevalt me wel, wel even wennen aan de speelstijl. Je kan leuk bursten als melee en daarna ook nog redelijke damage doen met je autoattacks. Iets minder squishy dan yi.

EDIT: waarom maak je in je build Sheen niet eerst af? Die werkt echt super samen met ja alpha strike. Initieren met alpha -> autoattack met sheenproc -> ulti -> auto-attack met sheenproc -> wuju style -> auto-attack met sheenproc. Verdubbelt je damage output gewoon. Die zou ik zeker bouwen voordat je bloodrazor afmaakt. Overigens kun je die scepter en Madreds ook bouwen naar een Wriggle's Lantern. Dan krijg je zoiets:
- Armor + 5x health
- Madreds razor
- Wriggle' s lantern afmaken
- Boots (meestal neem ik Merc Treads voor magicresist en CC-reduction)
- Phage (early survivability en slow)
- Zeal
- Sheen en triforce
- Banshee
- Bloodthirster of Inf. Edge (en indien ze goede tanks hebben Black Cleaver ipv deze)

[ Bericht 14% gewijzigd door nyny83 op 24-02-2011 09:06:18 ]
Vicariously I live while the whole world dies
pi_93270118
Toch jammer dat je steeds in een wachtrij komt te staan. Moet nu weer een half uur wachten tot ik aan de beurt ben...Dat verpest het wel een beetje.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')