abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2011 @ 21:39:49 #201
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93076750
Het begin van het einde:

En vanmiddag had ik een leuk potje met Udyr.
Het begon als 5vs5 Ranked (normaal was weer niet beschikbaar, nog steeds niet trouwens...). Op een gegeven moment stonden we een stuk of 8 kills en 2 torens achter en had ik 2-2-2 als score. Toen ging Vladimir AFK (op level 16).
Uiteindelijk met 4vs5 gewonnen, met als score 14-2-19 :). (Nu was hun Ezreal ook vrij beroerd.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Thormodo op 20-02-2011 21:46:00 ]
pi_93089652
Paar maanden geleden zag ik ook zo'n queue, was er binnen 10 sec doorheen, en daarna nooit meer gezien.

Ook een toffe game laatst met Blitz gespeeld, heel veel goeie grabs waardoor zij veel underleveled waren en we elk teamfight wel hadden gewonnen.
Doe eens niet.
pi_93092290
Hehe leuk die 33 assists :D Alleen jammer dat je met zo'n score (meer deaths dan kills) vaak alsnog voor noob uitgemaakt wordt, terwijl jij misschien jusit wel de beslissende factor was tijdens teamfights.

Zo had ik gister ook een game: we waren langzaam aan het verliezen. We liepen net een stukje achter in kills en in towers en ze hadden Baron gemold. Vervolgens pushten ze na onze inhibitor echter te lang door waardoor wij ze bij onze nexus turrets (de inhibitors aan de zijkanten lieten ze met rust) konden afslachten. Mijn score als Master Yi was op dat moment iets van 8/5 ofzo, niet slecht maar ook niet heel goed.

Vervolgens, omdat we anders niet zouden gaan winnen, heb ik mn team gemeld dat ik towers ging backdooren. Op die manier heb ik drie towers gemold, maar omdat je met die acties nog wel eens de aandacht trekt ga je dus ook wel eens dood. Gevolg was echter wel dat onze inhibitor na een tijdje respawnde, wij hun midlane na een gewonnen teamfight konden pushen en direct alle drie de inhibitors konden slopen. In de volgende push konden we hun nexus mollen (er waren zoveel super minions dat er geen beginnen meer aan was voor ze).

Ik eindigde uiteindelijk op 10/11. Word ik door zowel de tegenstander als 2 teammates alsnog voor noob uitgemaakt :') Geniaal gewoon. Heb ik overigens ook al eens gehad toen ze alleen naar mn items keken (ik bouw trinity force en frozen mallet op Yi, sue me), maar dat hield wel op toen ik de game voor ze carriede en eindigde op 17/4/20 ofzo :P
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 21 februari 2011 @ 13:24:32 #204
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93098895
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:51 schreef nyny83 het volgende:
Hehe leuk die 33 assists :D Alleen jammer dat je met zo'n score (meer deaths dan kills) vaak alsnog voor noob uitgemaakt wordt, terwijl jij misschien jusit wel de beslissende factor was tijdens teamfights.

Zo had ik gister ook een game: we waren langzaam aan het verliezen. We liepen net een stukje achter in kills en in towers en ze hadden Baron gemold. Vervolgens pushten ze na onze inhibitor echter te lang door waardoor wij ze bij onze nexus turrets (de inhibitors aan de zijkanten lieten ze met rust) konden afslachten. Mijn score als Master Yi was op dat moment iets van 8/5 ofzo, niet slecht maar ook niet heel goed.

Vervolgens, omdat we anders niet zouden gaan winnen, heb ik mn team gemeld dat ik towers ging backdooren. Op die manier heb ik drie towers gemold, maar omdat je met die acties nog wel eens de aandacht trekt ga je dus ook wel eens dood. Gevolg was echter wel dat onze inhibitor na een tijdje respawnde, wij hun midlane na een gewonnen teamfight konden pushen en direct alle drie de inhibitors konden slopen. In de volgende push konden we hun nexus mollen (er waren zoveel super minions dat er geen beginnen meer aan was voor ze).

Ik eindigde uiteindelijk op 10/11. Word ik door zowel de tegenstander als 2 teammates alsnog voor noob uitgemaakt :') Geniaal gewoon. Heb ik overigens ook al eens gehad toen ze alleen naar mn items keken (ik bouw trinity force en frozen mallet op Yi, sue me), maar dat hield wel op toen ik de game voor ze carriede en eindigde op 17/4/20 ofzo :P
waarom mallet? Ghostblade is zoveel beter en dan kun je nog chasen.. :o

Gistere geniale ranked game gehad,.. in lane met een Olaf die niet wist wat last hitten was, GeeGee!

[ Bericht 2% gewijzigd door backgammon op 21-02-2011 13:32:08 ]
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_93101030
Ik had laatst een vlad in mijn team die mallet rushte.

Dem auto attacks :')
Conscience do cost.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:26:01 #206
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93101587
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef ems. het volgende:
Ik had laatst een vlad in mijn team die mallet rushte.

Dem auto attacks :')
Haha, ach ik ben zo wel eens een Ashe met Omen tegengekomen.... Ashe :')
pi_93102632
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef backgammon het volgende:

[..]

waarom mallet? Ghostblade is zoveel beter en dan kun je nog chasen.. :o

Gistere geniale ranked game gehad,.. in lane met een Olaf die niet wist wat last hitten was, GeeGee!
Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.

Ik rush daarom met Yi gewoon frozen mallet. Het levert je niet direct veel damage of lifesteal op, maar wel twee andere dingen: namelijk chasing power (niemand kan voor je wegrennen) en survivability (700 health, da's bijna een verdubbeling van je health early game). Overigens maak ik eerst de phage en daarna mn boots en maak ik daarna de mallet af, maar dat terzijde.

Vervolgens als ik mallet + boots heb, bouw ik sheen. Die werkt heerlijk samen met Alpha Strike en je ult. Alpha -> auto-attack met sheenproc -> Ulti -> auto-attack met sheenproc, wuju style -> auto-attack met sheenproc. Meestal hebben ze dan nog ongeveer 20% health over en kun je ze zo chasen met je mallet.

Sheen heb je al, dan is trinity force niet eens zo'n hele grote stap. Ok, het phage-deel heb je niet zoveel aan buiten extra survivability, maar de zeal (extra movement en attack speed en crit) is best leuk. Bovendien wordt je sheen sterker zodra je triforce complete.

Na triforce heb ik zo'n 190 damage met auto-attack, flink wat attack speed (door zerker boots en zeal), en redelijke movement speed. Ook heb ik zo'n 2.7k life zodat ik in fights redelijk lang kan overleven. Vervolgens ga ik wat lifesteal bouwen om nog meer staying power in gevechten te hebben. Meestal pak ik stark, want de armor pen. erop zorgt dat ik er tegelijkertijd ook nog eens extra hard inhak met de sheenprocs. Bovendien helpt het ook de rest van mn team.

Nee, het is niet de standaard build die je overal ziet, maar voor mij werkt het perfect omdat het beter aansluit op mn speelstijl. Ik ben niet zo iemand die bij een teamfight in de bosjes blijft wachten tot er iemand low is om die kapot te chasen. Ik wil een bijdrage kunnen leveren en dan moet ik wel een paar klappen kunnen vangen.
pi_93102719
AP yi ftw
Conscience do cost.
pi_93103392
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef ems. het volgende:
AP yi ftw
Die vind ik dan weer wel lachen, maar ik ben er niet zo goed mee :D Maar het blijft hilarisch om 600+ damage te doen met je alpha strike, en dan ook meerdere targets mee te pakken. En natuurlijk niet te vergeten je meditation waarmee je kan healen tijdens teamfights als je gefocussed wordt.
  maandag 21 februari 2011 @ 16:59:40 #210
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93108821
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.

Ik rush daarom met Yi gewoon frozen mallet. Het levert je niet direct veel damage of lifesteal op, maar wel twee andere dingen: namelijk chasing power (niemand kan voor je wegrennen) en survivability (700 health, da's bijna een verdubbeling van je health early game). Overigens maak ik eerst de phage en daarna mn boots en maak ik daarna de mallet af, maar dat terzijde.

Vervolgens als ik mallet + boots heb, bouw ik sheen. Die werkt heerlijk samen met Alpha Strike en je ult. Alpha -> auto-attack met sheenproc -> Ulti -> auto-attack met sheenproc, wuju style -> auto-attack met sheenproc. Meestal hebben ze dan nog ongeveer 20% health over en kun je ze zo chasen met je mallet.

Sheen heb je al, dan is trinity force niet eens zo'n hele grote stap. Ok, het phage-deel heb je niet zoveel aan buiten extra survivability, maar de zeal (extra movement en attack speed en crit) is best leuk. Bovendien wordt je sheen sterker zodra je triforce complete.

Na triforce heb ik zo'n 190 damage met auto-attack, flink wat attack speed (door zerker boots en zeal), en redelijke movement speed. Ook heb ik zo'n 2.7k life zodat ik in fights redelijk lang kan overleven. Vervolgens ga ik wat lifesteal bouwen om nog meer staying power in gevechten te hebben. Meestal pak ik stark, want de armor pen. erop zorgt dat ik er tegelijkertijd ook nog eens extra hard inhak met de sheenprocs. Bovendien helpt het ook de rest van mn team.

Nee, het is niet de standaard build die je overal ziet, maar voor mij werkt het perfect omdat het beter aansluit op mn speelstijl. Ik ben niet zo iemand die bij een teamfight in de bosjes blijft wachten tot er iemand low is om die kapot te chasen. Ik wil een bijdrage kunnen leveren en dan moet ik wel een paar klappen kunnen vangen.
Ik vind het weg gegooit geld, late game heb je geen fluit meer aan die frozenmallet.
Je kan wel 700hp hebben maar dat is niks op Yi zonder MR/AM, daarbij heb je al zoveel attspd dat de TF de slow al geeft....
Maar goed, als het werkt voor je moet je het niet veranderen!
pi_93109363
Frozen mallet vind ik persoonlijk een typische offtank item. Op een Nasus, Renekton of Udyr vind ik hem niet misstaan als de gelegenheid het toelaat. Het is sowieso geen core item dus rushen is nutteloos.

Maar inderdaad. Aan die 700 hp heb je bijna niets zonder mr/armor. De passive is leuk maar als AD'er heb je toch de rode buff vaak zat. Het is fijn dat het voor je werkt maar voor het flinke bedrag dat mallet je kost kan je veel betere aankopen doen, als carry zijnde.
Conscience do cost.
pi_93122897
Servers zijn momenteel weer vol...Moet 12 minuten wachten
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_93125376
5 minuten hier . . .
I'm the motherfucking baboon
pi_93129740
Net een vaag potje zeg... Ik blitz met xin en anivia, tegen olaf, jax en garen. We werden in het begin helemaal gesloopt. Anivia deed alleen last hitten en xin was aan het feeden. Ik na shurelyas en frozen heart maar gaan tanken, thornmail gehaald. Ook killde we dragon 2 keer. Ging al weer een stuk beter, wisten op een gegeven moment na een van te hebben gegankt inhibitor te pushen, waarna het praktisch voorbij was. Volgens mij was Jax wel een tijdje afk, maar alsnog, Olaf was al level 18 toen ik nog level 14 was. Een van mijn raarste potjes tot nu toe, maar blijkt maar wel weer dat je altijd nog kan winnen.
I'm the motherfucking baboon
  maandag 21 februari 2011 @ 23:58:51 #215
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_93133369
Zonet 4vs5 op een gegeven moment, tegenstander pushte net wat te lang door in mid waardoor de slag kon keren. Vervolgens minutenlang over en weer, na alles wat onder controle te hebben konden we inhibitors kapot maken.

Langste potje ooit voor mij, 65 minuten geduurd :') Onze inhibitors waren ook kapot gegaan en er stond nog maar 1 inhibitor-turret...

Ach, stampvol items en tegenstanders omver blazen, klaar. :) Laatste push was binnen een minuut klaar, 4 tegenstanders dood en dan heb je de nexus zomaar kapot.
pi_93139143
Ik ben met Yi ook wel eens gewoon in zo'n back and forth game gewoon recht op hun nexus afgerend om hem te slopen :D Vonden ze echt niet cool :D
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:09:49 #217
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93140898
Shen is mijn nieuwe liefde.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:47:50 #218
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93162865
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 10:09 schreef MeneerBob het volgende:
Shen is mijn nieuwe liefde.
Shen is ook erg sexy...

14min wachten om te kunnen gaan spelen!
Het gaat down-hill met LoL :/
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:01:42 #219
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93163480
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef backgammon het volgende:

[..]

Shen is ook erg sexy...

14min wachten om te kunnen gaan spelen!
Het gaat down-hill met LoL :/
Aangezien jij zei nooit wat op de LoL site te kunnen vinden, zal ik onderstaande info hier maar even posten :P.

Ze gebruiken momenteel een opensource (dus voor hun destijds gratis) chatsysteem. Deze is simpelweg niet in staat om de huidige hoeveelheid spelers te kunnen verwerken. Ze zijn blijkbaar al een tijd bezig met een eigen chatsysteem te maken:
http://eu.leagueoflegends.com/news/recent-issues-chat-stability

En omdat LoL de afgelopen tijd zo brak is krijgt iedereen binnenkort voor 10 games een IP boost (dus dubbele IP). (En uiteraard zeggen ze weer dat ze met de problemen bezig zijn.):
http://eu.leagueoflegends.com/news/10-win-ip-boost-europe

Edit: Er zijn 363 wachtenden voor u. Geschatte wachttijd: 30 min :(.

[ Bericht 3% gewijzigd door Thormodo op 22-02-2011 19:23:08 ]
pi_93164592
Hallo!

Ik speel ook League of Legends.
Add me als je een keer met me wilt spelen :).

Ingame name: Uzushio

Solo rating: 1450
pi_93164596
Moet ook alweer 36 minuten wachten...Dit is echt het begin van het einde of niet?
pi_93164701
Het is nu heel snel naar 'maar' 15 minuten wacht gegaan.
pi_93164909
Die eta klopt geen hout van. Het is gaar, maar gelukkig allemaal best te overzien. Ik hou ze iig aan de belofte dat het beter gaat worden.
Conscience do cost.
pi_93165313
Ik speel maar even op US, daar werkt het wel.
pi_93165347
Uiteindelijk was mijn queue van "40 minuten" al snel 3 minuten geworden dus de schade is te overzien :P
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')