waarom mallet? Ghostblade is zoveel beter en dan kun je nog chasen..quote:Op maandag 21 februari 2011 09:51 schreef nyny83 het volgende:
Hehe leuk die 33 assistsAlleen jammer dat je met zo'n score (meer deaths dan kills) vaak alsnog voor noob uitgemaakt wordt, terwijl jij misschien jusit wel de beslissende factor was tijdens teamfights.
Zo had ik gister ook een game: we waren langzaam aan het verliezen. We liepen net een stukje achter in kills en in towers en ze hadden Baron gemold. Vervolgens pushten ze na onze inhibitor echter te lang door waardoor wij ze bij onze nexus turrets (de inhibitors aan de zijkanten lieten ze met rust) konden afslachten. Mijn score als Master Yi was op dat moment iets van 8/5 ofzo, niet slecht maar ook niet heel goed.
Vervolgens, omdat we anders niet zouden gaan winnen, heb ik mn team gemeld dat ik towers ging backdooren. Op die manier heb ik drie towers gemold, maar omdat je met die acties nog wel eens de aandacht trekt ga je dus ook wel eens dood. Gevolg was echter wel dat onze inhibitor na een tijdje respawnde, wij hun midlane na een gewonnen teamfight konden pushen en direct alle drie de inhibitors konden slopen. In de volgende push konden we hun nexus mollen (er waren zoveel super minions dat er geen beginnen meer aan was voor ze).
Ik eindigde uiteindelijk op 10/11. Word ik door zowel de tegenstander als 2 teammates alsnog voor noob uitgemaaktGeniaal gewoon. Heb ik overigens ook al eens gehad toen ze alleen naar mn items keken (ik bouw trinity force en frozen mallet op Yi, sue me), maar dat hield wel op toen ik de game voor ze carriede en eindigde op 17/4/20 ofzo
Haha, ach ik ben zo wel eens een Ashe met Omen tegengekomen.... Ashequote:Op maandag 21 februari 2011 14:12 schreef ems. het volgende:
Ik had laatst een vlad in mijn team die mallet rushte.
Dem auto attacks
Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef backgammon het volgende:
[..]
waarom mallet? Ghostblade is zoveel beter en dan kun je nog chasen..
Gistere geniale ranked game gehad,.. in lane met een Olaf die niet wist wat last hitten was, GeeGee!
Die vind ik dan weer wel lachen, maar ik ben er niet zo goed meequote:
Ik vind het weg gegooit geld, late game heb je geen fluit meer aan die frozenmallet.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik ken de standaard Yi builds met Ghostblade, Wigglers lantern, infinity edge e.d. maar daar kan ik gewoon niet mee spelen. Het werkt perfect als je in een 1vs1 situatie komt want dan ben je onverslaanbaar. Echter, zodra je ook maar een beetje gefocust wordt, ben je in 1 seconde dood. Kun je nog 40% lifesteal hebben en 700 dmg critten, maar disabled/dood doe je helemaal niks.
Ik rush daarom met Yi gewoon frozen mallet. Het levert je niet direct veel damage of lifesteal op, maar wel twee andere dingen: namelijk chasing power (niemand kan voor je wegrennen) en survivability (700 health, da's bijna een verdubbeling van je health early game). Overigens maak ik eerst de phage en daarna mn boots en maak ik daarna de mallet af, maar dat terzijde.
Vervolgens als ik mallet + boots heb, bouw ik sheen. Die werkt heerlijk samen met Alpha Strike en je ult. Alpha -> auto-attack met sheenproc -> Ulti -> auto-attack met sheenproc, wuju style -> auto-attack met sheenproc. Meestal hebben ze dan nog ongeveer 20% health over en kun je ze zo chasen met je mallet.
Sheen heb je al, dan is trinity force niet eens zo'n hele grote stap. Ok, het phage-deel heb je niet zoveel aan buiten extra survivability, maar de zeal (extra movement en attack speed en crit) is best leuk. Bovendien wordt je sheen sterker zodra je triforce complete.
Na triforce heb ik zo'n 190 damage met auto-attack, flink wat attack speed (door zerker boots en zeal), en redelijke movement speed. Ook heb ik zo'n 2.7k life zodat ik in fights redelijk lang kan overleven. Vervolgens ga ik wat lifesteal bouwen om nog meer staying power in gevechten te hebben. Meestal pak ik stark, want de armor pen. erop zorgt dat ik er tegelijkertijd ook nog eens extra hard inhak met de sheenprocs. Bovendien helpt het ook de rest van mn team.
Nee, het is niet de standaard build die je overal ziet, maar voor mij werkt het perfect omdat het beter aansluit op mn speelstijl. Ik ben niet zo iemand die bij een teamfight in de bosjes blijft wachten tot er iemand low is om die kapot te chasen. Ik wil een bijdrage kunnen leveren en dan moet ik wel een paar klappen kunnen vangen.
Shen is ook erg sexy...quote:
Aangezien jij zei nooit wat op de LoL site te kunnen vinden, zal ik onderstaande info hier maar even postenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:47 schreef backgammon het volgende:
[..]
Shen is ook erg sexy...
14min wachten om te kunnen gaan spelen!
Het gaat down-hill met LoL :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |