abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93271352
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef Albert86 het volgende:
Toch jammer dat je steeds in een wachtrij komt te staan. Moet nu weer een half uur wachten tot ik aan de beurt ben...Dat verpest het wel een beetje.
Ik denk wel dat Riot er hard aan werkt om het te verbeteren, ze geven te minste info en die 10Win IP bonus is ook wel leuk.
Maar goed,.. ik hoop dat ze het snel oplossen, ik maak veel gekke dingen mee in ranked.. 4x rammus ban bv.. van de ene in de andere que, dan ineens 20min in de que zitten en er niet uit kunnen... dat gebeurt dan wel alleen in het weekend dat wel
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_93272487
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Gebruik je die active van Executioner's Calling ook veel?
Dat is typisch een item die je neemt afhankelijk van wat je tegenover je hebt. Vind het ook een beetje vreemd dat hij in de core staat.
Conscience do cost.
pi_93275043
Your position in queue: 1258
Approx wait time: 2 hrs

:')
pi_93278869
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is typisch een item die je neemt afhankelijk van wat je tegenover je hebt. Vind het ook een beetje vreemd dat hij in de core staat.
Daarom vroeg ik het ook.
I'm the motherfucking baboon
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:03:19 #255
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93279068
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef sanakthe het volgende:
Your position in queue: 1258
Approx wait time: 2 hrs

:')
Ze laten niemand binnen en nog heb ik lag -,-.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:04:53 #256
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93279209
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Ze laten niemand binnen en nog heb ik lag -,-.
Ik sta ingelogd terwijl ik op de bank voetbal aan het kijken ben, dat zal je leren!
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:13:34 #257
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93279944
Nog twee potjes winnen en dan heb ik Maokai als het goed is binnen. Al iemand ervaring mee?

Ik zag trouwens toevallig in mijn match history een Loss Forgiven staan. Ik had er al van gehoord, maar fijn dat ik het ook eindelijk zie gebeuren. Zal wel een zware lag/disconnect game zijn geweest.
Doei
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:15:55 #258
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93280140
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef KlownJB het volgende:
Nog twee potjes winnen en dan heb ik Maokai als het goed is binnen. Al iemand ervaring mee?

Ik zag trouwens toevallig in mijn match history een Loss Forgiven staan. Ik had er al van gehoord, maar fijn dat ik het ook eindelijk zie gebeuren. Zal wel een zware lag/disconnect game zijn geweest.
Gebruik maokai alsjeblieft niet als tank, maar als support-damage. Mijn advies ;)
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:03:56 #259
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93284036
Aw meen je dat nou? Ik hoopte juist te kunnen tanken :'(
Doei
pi_93285638
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef KlownJB het volgende:
Aw meen je dat nou? Ik hoopte juist te kunnen tanken :'(
Mwah daar is ie vooral endgame toch wat te zwak voor. Meer offtank/support zoals Nunu eigenlijk.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_93288257
Gister dus begonnen met spelen, level 6 nu. Heb Alistar gekocht met Influence points en net mijn eerste potje met hem gespeeld. Wat speelt hij toch lekker he. Beetje pushen, ally supporten, chaos veroorzaken, nog meer pushen en turret neerhalen! Ik gebruik nu Ghost en Cleanse aangezien ik Flash nog niet heb. En ingame items tja, weet nu echt niet wat het beste is om te halen - ik merkte dat hij best kut omgaat met mana dus heb maar wat mana items gekocht aan het begin en ben voor Ninja Tabi boots gegaan om wat meer aan te kunnen.

Voor de rest moet ik maar even kijken wat het beste is. Runes enzo begin ik nog niet aan omdat ik daar nog bar weinig van snap :')
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:10:19 #262
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93288286
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mwah daar is ie vooral endgame toch wat te zwak voor. Meer offtank/support zoals Nunu eigenlijk.
Mmh daar vind ik 6300 IP dan toch te veel voor.

Maar iets anders: soms heb ik echt het gevoel dat ik Singed door heb, en het volgende moment word ik zo hard ingemaakt. Hij is naar mijn idee iets te situational. Zal nooit mijn main worden ;)
Doei
pi_93288339
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef KlownJB het volgende:

[..]

Mmh daar vind ik 6300 IP dan toch te veel voor.

Maar iets anders: soms heb ik echt het gevoel dat ik Singed door heb, en het volgende moment word ik zo hard ingemaakt. Hij is naar mijn idee iets te situational. Zal nooit mijn main worden ;)
HAha ik heb precies hetzelfde met hem. Als je early game redelijk gaat komt het meestal wel goed, maar als je daar geowned wordt maak je het ook niet snel meer goed, tenzij de game 50+min. gaat duren.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:30:21 #264
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93289406
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef nyny83 het volgende:

[..]

HAha ik heb precies hetzelfde met hem. Als je early game redelijk gaat komt het meestal wel goed, maar als je daar geowned wordt maak je het ook niet snel meer goed, tenzij de game 50+min. gaat duren.
Inderdaad, en als de tegenstander slim is ben je vrij afhankelijk van je team. In teamfights moet je vooral zo irritant mogelijk zijn en de zwakken eruit pikken. Best lastig soms.
Doei
pi_93295822
Mwah het hangt een beetje van je itembuild af. Ik doe hem meestal ongeveer zo:
- Tear of goddess
- Boots of swiftness (ik heb speed nodig en aangezien ik tank ben kan ik wel wat CC verdragen)
- Rod of Ages
- Situational tank item (Force of Nature bij heavy casters en Sunfire bij vooral melee)

Vanaf dat moment kun je gewoon poison aanzetten, je ult poppen, hun team in rennen en er eentje uitpikken om je eigen team in te flingen. Zolang je de tank niet neemt maakt het niet zoveel uit welke, want hun team wil altijd hun teamgenoot redden dus een teamfight wordt het toch wel. En dat wil je graag, want dan lopen ze allemaal door je poison heen. Op dat moment gooi jij je slow neer en ren je rond om te poisonen en te autoattacken.

En als ze hun teammate niet willen redden hebben jullie een free kill :) Na de tank item bouw ik meestal archangels staff af en daarna bouw ik nog een tank-item. Als ze bijvoorbeeld meerdere squishie melee carries hebben die teveel dmg gaan doen bouw ik thornmail. Heerlijk om te zien hoe zo'n twitch zichzelf in 3 schoten gewoon doodschiet en zich afvraagt wat er gebeurde :D

Als je een initierende tank in je team heb (en jij dus de rol van offtank kan spelen) wordt het alleen maar makkelijker, want dan kun je wel in de teamfight er eentje uitpikken om te flingen. Liefst ga je gewoon achter hun ranged carries of mages aan die achteraan staan en flikker je die ook de teamfight in. Worden op dat moment vanzelf gefocussed door je teammates.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:44:04 #266
328555 backgammon
All that Jazz
pi_93322339
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef sanakthe het volgende:
Gister dus begonnen met spelen, level 6 nu. Heb Alistar gekocht met Influence points en net mijn eerste potje met hem gespeeld. Wat speelt hij toch lekker he. Beetje pushen, ally supporten, chaos veroorzaken, nog meer pushen en turret neerhalen! Ik gebruik nu Ghost en Cleanse aangezien ik Flash nog niet heb. En ingame items tja, weet nu echt niet wat het beste is om te halen - ik merkte dat hij best kut omgaat met mana dus heb maar wat mana items gekocht aan het begin en ben voor Ninja Tabi boots gegaan om wat meer aan te kunnen.

Voor de rest moet ik maar even kijken wat het beste is. Runes enzo begin ik nog niet aan omdat ik daar nog bar weinig van snap :')
Je items hangen af van de tegenstander... maar je kan bijna niet fout gaan met de aanbevolen items, ik zelf ga 99/100 games voor Merc Threads voor de MDEF en de CC Reduction.

Cooldown Items zijn goed op Alistar, veel stunnen en beuken is best belangerijk als je hem speelt, en ja.. ULT cooldown.. 75% reduction,... hallo jumbo!
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_93323119
Runes zou ik sowieso niet aan beginnen tot je lvl 20 bent.
Conscience do cost.
pi_93328784
Ach, Tier 1 runes zijn goedkoop en voor wat ze doen best de IP waard vind ik :)
Tier 2 zou ik wel compleet overslaan.
Doe eens niet.
pi_93335380
Man man man, WÁT een game zonet. 75 minuten lang - het leek erop dat het over was voor ons, ze kwamen tot aan de twee turrets voor de Nexus en ze bleven maar pushen. Uitiendelijk vier van de vijf dood gekregen en wij waren allemaal levend wat we uiteindelijk goed gebruikten om terug te pushen. In Bot stroomden het van onze minions dus hadden we een sneak push gedaan uiteindelijk alle turrets en inhibitors neergekregen. Nadat ze weer gerespawned waren werden we weer een beetje teruggepushed. Uiteindelijk ging ik met mijn Alistar er vol in met mijn Unbreakable Will, stunde er twee, één van hun ging daardoor dood en de andere pushte ik terug met Headbutt waardoor teammates hem afmaakte. Game won.

Had een score van 16/8/14 met 2 Inhibitors en 4 turrets down. Wel ok voor een Alistar :P
Kan me voorstellen dat het niet zo spannend klinkt, maar dit is echt zo'n geval wat je echt meegemaakt moet hebben :P
  zaterdag 26 februari 2011 @ 01:56:14 #270
120074 KlownJB
Gele Galliër
pi_93337149
Eigenwijs toch maar Maokai gekocht en meteen een pittig wedstrijdje. Het is inderdaad vrij moeilijk om eind game veel schade aan te richten. Maar echt geweldig in het begin als je een kill krijgt door een sapling achter een vluchtende aan te laten rennen. Wel een schijtultimate, dit is volgens mij de eerste die ik niet als prioriteit zal upgraden.

Wel erg leuk om mee te spelen, vooral door die saplings. Maar tegen een team met twee sterke tanks was ik wel blij met een goeie Master Yi aan mijn zijde.
Doei
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:44:10 #271
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_93338080
Voor het eerst vandaag een goede Teemo in mijn team gehad. Endgame is die volgens mij niet heel sterk, maar in early en mid-game heeft die genoeg neergehaald. Zelf nog nooit met Teemo gespeeld maar door de mensen die ik tegenkwam die met hem speelden dacht ik dat het echt een kutchampion was. Valt mee dus :)

Vandaag voornamelijk met Kassadin gespeeld, ook wel leuk. Als een tegenstander in het begin niet voorzichtig is kun je makkelijk wat kills halen en zeker tegen casters erg sterk dankzij de silence.

Wel jammer dat ik nu nog best vaak mensen tegenkom die het gewoon niet begrijpen. Doelloos doorpushen in mid terwijl er top of bottom nog wat turrets staan waardoor je dus verliest. Soms ook nog wel eens leavers en dat is toch wel jammer als je zin hebt om gewoon een leuk potje te spelen. Als het spannend is en het kan alle kanten nog op gaan dan maakt het mij niet zoveel uit als ik verlies maar als het 3vs5 is dan wil je het liefst zo snel mogelijk /surrender doen ;(
pi_93338610
Twee keer een goede Teemo tegen gekomen. Hij had Flash en Teleport als spells i.c.m met zijn 'w' skill, volgens mij, is hij gewoon niet te stoppen. Beiden maakten ze veel kills af door die dots, snel weg te rennen en door steeds harassen, echt verschrikkelijk irritant.
pi_93338789
Mundo vind ik pas irritant.
Die Cleaver met percentuele damage eet echt bakken met hp. 25% van current hp met een minimum van 280 op max lvl. Als je bijvoorbeeld als tank tegen een grotendeels phys. dps team vecht, en dus weinig magic res bouwt, kan zo'n cleaver al snel 600-800 damage doen.
Kan je wel een beetje achter minions hiden, beetje juken, maar als de Mundo uberhaupt een beetje goed is hap je zo een Cleaver of 3.

En dan heb je hem bijna dood, maar nee, Sadism (HP regen en MS), Burning Agony (CC reduction) en wegrennen maar terwijl je nog een cleaver hapt.
Doe eens niet.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:21:29 #274
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_93340546
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:56 schreef KlownJB het volgende:
Wel een schijtultimate, dit is volgens mij de eerste die ik niet als prioriteit zal upgraden.
Ik vind 20% damage reduction toch wel netjes, zeker in combinatie met wat AoE damage ultimates van je allies. Je moet dan wel in een positie zijn dat de tegenstanders niet heel simpel kunnen weglopen. Maar het is zeker geen ulti die heel vaak van pas komt nee.
Ik wil Maokai eigenlijk ook kopen, puur omdat hij me leuk lijkt om te spelen, alleen daar vind ik 6300IP nogal veel voor (heb nu wel 9500 maar toch) :P.

Edit: Maokai gekocht en ik ben toch wat positiever als jij bent over zijn ulti. Ik dacht namelijk dat het rondom Maokai was, maar het is een ranged cast. En dan is zeker die 20% minder schade erg fijn, ook om bijvoorbeeld om op je squishie ranged dps te houden. Ook handig om creep waves wat makkelijker mee te farmen (samen met je suicide bomber ventje). Uiteindelijk op 6-0-11 geëindigd. Maar het is wel echt een tank, want endgame stelt je schade weinig meer voor.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:44 schreef Slickk het volgende:
Voor het eerst vandaag een goede Teemo in mijn team gehad. Endgame is die volgens mij niet heel sterk, maar in early en mid-game heeft die genoeg neergehaald. Zelf nog nooit met Teemo gespeeld maar door de mensen die ik tegenkwam die met hem speelden dacht ik dat het echt een kutchampion was. Valt mee dus :)

Vandaag voornamelijk met Kassadin gespeeld, ook wel leuk. Als een tegenstander in het begin niet voorzichtig is kun je makkelijk wat kills halen en zeker tegen casters erg sterk dankzij de silence.
Teemo is heilig :). Je moet er alleen niet perse mid mee willen spelen, want tegen veel champions legt hij het dan domweg af. Zeker in het begin is die heel makkelijk te doden.
Mid game is hij inderdaad op zijn sterkst. Echter late game als je een beetje goede tanks hebt, en dus in de achterhoede kan blijven, kan hij binnen no-time de tegenstanders neerhalen (o.a. met Madreds). Ik speel teemo meestal met teleport (aangezien dat ook werkt op je eigen shrooms) en exhaust. Exhaust in combinatie met je blinding dart (tot 3.5s) is heel handig tegen een hero als Master Yi. Dan is hij dus zo'n 5 seconden nutteloos :).
Laatst ook één van mijn eerste potjes met Kassadin gespeeld. 8-2-24 gehaald, vooral zijn ulti is gewoon te goed. Een flash met zo goed als geen cooldown.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 03:47 schreef Necrodeath het volgende:
[..]

En dan heb je hem bijna dood, maar nee, Sadism (HP regen en MS), Burning Agony (CC reduction) en wegrennen maar terwijl je nog een cleaver hapt.
Tjah Mundo endgame is echt niet dood te krijgen zonder een bult ignites, dus hij lijkt vrij OP. Alleen heb ik ook al ontzettend veel mensen met hem jammerlijk zien falen.
En hoewel ik al tig keren met Dr. Mundo heb gespeeld wat het me eigenlijk nog nooit opgevallen dat er (tot 35%) Crowd Control reduction op burning agony zat :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Thormodo op 26-02-2011 20:27:12 ]
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:48:37 #275
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93341065
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 03:47 schreef Necrodeath het volgende:
Die Cleaver met percentuele damage eet echt bakken met hp. 25% van current hp met een minimum van 280 op max lvl. Als je bijvoorbeeld als tank tegen een grotendeels phys. dps team vecht, en dus weinig magic res bouwt, kan zo'n cleaver al snel 600-800 damage doen.
Kan je wel een beetje achter minions hiden, beetje juken, maar als de Mundo uberhaupt een beetje goed is hap je zo een Cleaver of 3.

Toch een goede use gevonden voor de active van executioners calling? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')