Ik denk wel dat Riot er hard aan werkt om het te verbeteren, ze geven te minste info en die 10Win IP bonus is ook wel leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef Albert86 het volgende:
Toch jammer dat je steeds in een wachtrij komt te staan. Moet nu weer een half uur wachten tot ik aan de beurt ben...Dat verpest het wel een beetje.
Dat is typisch een item die je neemt afhankelijk van wat je tegenover je hebt. Vind het ook een beetje vreemd dat hij in de core staat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Gebruik je die active van Executioner's Calling ook veel?
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is typisch een item die je neemt afhankelijk van wat je tegenover je hebt. Vind het ook een beetje vreemd dat hij in de core staat.
Ze laten niemand binnen en nog heb ik lag -,-.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:13 schreef sanakthe het volgende:
Your position in queue: 1258
Approx wait time: 2 hrs
Ik sta ingelogd terwijl ik op de bank voetbal aan het kijken ben, dat zal je leren!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:03 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ze laten niemand binnen en nog heb ik lag -,-.
Gebruik maokai alsjeblieft niet als tank, maar als support-damage. Mijn adviesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef KlownJB het volgende:
Nog twee potjes winnen en dan heb ik Maokai als het goed is binnen. Al iemand ervaring mee?
Ik zag trouwens toevallig in mijn match history een Loss Forgiven staan. Ik had er al van gehoord, maar fijn dat ik het ook eindelijk zie gebeuren. Zal wel een zware lag/disconnect game zijn geweest.
Mwah daar is ie vooral endgame toch wat te zwak voor. Meer offtank/support zoals Nunu eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:03 schreef KlownJB het volgende:
Aw meen je dat nou? Ik hoopte juist te kunnen tanken
Mmh daar vind ik 6300 IP dan toch te veel voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah daar is ie vooral endgame toch wat te zwak voor. Meer offtank/support zoals Nunu eigenlijk.
HAha ik heb precies hetzelfde met hem. Als je early game redelijk gaat komt het meestal wel goed, maar als je daar geowned wordt maak je het ook niet snel meer goed, tenzij de game 50+min. gaat duren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Mmh daar vind ik 6300 IP dan toch te veel voor.
Maar iets anders: soms heb ik echt het gevoel dat ik Singed door heb, en het volgende moment word ik zo hard ingemaakt. Hij is naar mijn idee iets te situational. Zal nooit mijn main worden
Inderdaad, en als de tegenstander slim is ben je vrij afhankelijk van je team. In teamfights moet je vooral zo irritant mogelijk zijn en de zwakken eruit pikken. Best lastig soms.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
HAha ik heb precies hetzelfde met hem. Als je early game redelijk gaat komt het meestal wel goed, maar als je daar geowned wordt maak je het ook niet snel meer goed, tenzij de game 50+min. gaat duren.
Je items hangen af van de tegenstander... maar je kan bijna niet fout gaan met de aanbevolen items, ik zelf ga 99/100 games voor Merc Threads voor de MDEF en de CC Reduction.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:09 schreef sanakthe het volgende:
Gister dus begonnen met spelen, level 6 nu. Heb Alistar gekocht met Influence points en net mijn eerste potje met hem gespeeld. Wat speelt hij toch lekker he. Beetje pushen, ally supporten, chaos veroorzaken, nog meer pushen en turret neerhalen! Ik gebruik nu Ghost en Cleanse aangezien ik Flash nog niet heb. En ingame items tja, weet nu echt niet wat het beste is om te halen - ik merkte dat hij best kut omgaat met mana dus heb maar wat mana items gekocht aan het begin en ben voor Ninja Tabi boots gegaan om wat meer aan te kunnen.
Voor de rest moet ik maar even kijken wat het beste is. Runes enzo begin ik nog niet aan omdat ik daar nog bar weinig van snap
Ik vind 20% damage reduction toch wel netjes, zeker in combinatie met wat AoE damage ultimates van je allies. Je moet dan wel in een positie zijn dat de tegenstanders niet heel simpel kunnen weglopen. Maar het is zeker geen ulti die heel vaak van pas komt nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:56 schreef KlownJB het volgende:
Wel een schijtultimate, dit is volgens mij de eerste die ik niet als prioriteit zal upgraden.
Teemo is heiligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:44 schreef Slickk het volgende:
Voor het eerst vandaag een goede Teemo in mijn team gehad. Endgame is die volgens mij niet heel sterk, maar in early en mid-game heeft die genoeg neergehaald. Zelf nog nooit met Teemo gespeeld maar door de mensen die ik tegenkwam die met hem speelden dacht ik dat het echt een kutchampion was. Valt mee dus
Vandaag voornamelijk met Kassadin gespeeld, ook wel leuk. Als een tegenstander in het begin niet voorzichtig is kun je makkelijk wat kills halen en zeker tegen casters erg sterk dankzij de silence.
Tjah Mundo endgame is echt niet dood te krijgen zonder een bult ignites, dus hij lijkt vrij OP. Alleen heb ik ook al ontzettend veel mensen met hem jammerlijk zien falen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:47 schreef Necrodeath het volgende:
Mundo vind ik pas irritant.
[..]
En dan heb je hem bijna dood, maar nee, Sadism (HP regen en MS), Burning Agony (CC reduction) en wegrennen maar terwijl je nog een cleaver hapt.
Toch een goede use gevonden voor de active van executioners calling?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:47 schreef Necrodeath het volgende:
Mundo vind ik pas irritant.
Die Cleaver met percentuele damage eet echt bakken met hp. 25% van current hp met een minimum van 280 op max lvl. Als je bijvoorbeeld als tank tegen een grotendeels phys. dps team vecht, en dus weinig magic res bouwt, kan zo'n cleaver al snel 600-800 damage doen.
Kan je wel een beetje achter minions hiden, beetje juken, maar als de Mundo uberhaupt een beetje goed is hap je zo een Cleaver of 3.
En dan heb je hem bijna dood, maar nee, Sadism (HP regen en MS), Burning Agony (CC reduction) en wegrennen maar terwijl je nog een cleaver hapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |