Hij is wel goed, en ik heb iets van 70% wins van de games die ik met hem gespeeld heb, maar ik vind het gewoon minder leuk om met hem te spelen dan bv Soraka of Janna.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:49 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik heb 21k IP, koop er meestal rune pages van.
Taric is eigenlijk best wel een hele goeie champ, je moet alleen leren hoe je moet spelen.
Ik speel hem meestal als Aura slet.
Taric DPS is wat lastiger.
Ligt aan je team natuurlijk... aangezien randoms heel onbetrouwbaar zijn
Daar ben ik het mee eens, ik speel alleen amper Janna, alleen als het gevraagt word.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:13 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hij is wel goed, en ik heb iets van 70% wins van de games die ik met hem gespeeld heb, maar ik vind het gewoon minder leuk om met hem te spelen dan bv Soraka of Janna.
Hey mede-Amumuloverquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:03 schreef KlownJB het volgende:
Ah tof, wist niet dat dit ook gevolgd werd op Fok.
Ik ben echt verslaafd aan LoL. Mijn main is Amumu, die wordt echt vaak onderschat.
Iemand van plan om Maokai aan te schaffen?
Ik ben niet echt bezig met runes. Ik bouw hem meestal tanky, begin met Philosophers stone, boots of speed en sunfire cape. Dan ligt het eraan waar ik tegen speel. Voor MR pak ik force of nature, Aegis of the Legion als mn team veel damage krijgt, Banshee's Veil als ik vaak wordt gestunned. En in de aanval doe ik graag Abyssal Scepter voor MR reduction.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hey mede-AmumuloverWat is jouw build qua masteries, runes en items?
Ik was vooral voor de magic resistance buff van de jungle mobs Amumu liefhebber. Nu is jungelen met Amumu eigenlijk niet fijn meer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:53 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hey mede-AmumuloverWat is jouw build qua masteries, runes en items?
Volledige patchnotes http://eu.leagueoflegends.com/news/release-notes-v100111quote:* Base damage increased to 47 from 45
* Base armor increased to 18 from 15
* Tantrum passive physical damage reduction increased to 2/4/6/8/10 from 1/2/3/4/5
* Despair mana cost reduced to 8 from 10 at all levels
* Despair now has a new particle to match the area of effect
Ja dat had ik gisteren ook. Alleen toen was het in-game ook bagger en net was dat niet zo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef nyny83 het volgende:
Volgens mij zijn ze al aan het patchen ofzo. Het werkt voor geen meter... de tijd wordt steeds gereset tijdens champ select.
ja, dat was hard nodig. Sanguine pool was echt OP. Nu hopelijk iets minder.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo te zien dus het hele IP systeem vernieuwd, vet
Wel jammer dat Vlad nog verder generfed is, was dat nu nog nodig
De nerf valt mee, hij kan iig niet meer snel wegvluchten ermee en blijft gewoon in range.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:00 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja, dat was hard nodig. Sanguine pool was echt OP. Nu hopelijk iets minder.
Het is de laatste week wel héél erg gesteld met pvp.net inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef ems. het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze opeens last van korte lagspikes gedurende de hele match. Ik kan me geen reden bedenken waarom mijn computer er opeens last van heeft want ik draai Dead Space 2 gewoon helemaal soepel.
Nouja, zullen we zometeen wel weer gratis ip boostjes krijgen omdat pvp.net op Windows ME draait
Ik heb dat alleen af en toe op de US servers, maar dan wel lagspikes van 10+ seconden. Heel irritant.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef ems. het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze opeens last van korte lagspikes gedurende de hele match. Ik kan me geen reden bedenken waarom mijn computer er opeens last van heeft want ik draai Dead Space 2 gewoon helemaal soepel.
Nouja, zullen we zometeen wel weer gratis ip boostjes krijgen omdat pvp.net op Windows ME draait
AD Sion is met een full build gewoon beangstigend, maar het duurt heel lang voor je die hebt. Full build ziet er meestal ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:30 schreef KlownJB het volgende:
Ik had vorige week Sion maar eens getest. AP pompen en dan dat shield bomben. Ik heb dan alleen iets aan zijn ult in de jungle, maar ik heb het gevoel dat als ik op AD focus ik veel minder schade doe.
Pas als je kan junglen met Malzahar, kan je junglenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:34 schreef ems. het volgende:
Kijk dat is mooi, pantheon en shaco allebei in de aanbieding. ff voor weinig op de kop getikt. Helaas kan ik nog geen junglen oefenen want custom game kan je opeens weer niet alleen tegen bots doen (en ik wil niet doodgaan op lvl 1 bij golem) , maar dat wordt gefixt als het weer wat rustiger is na al dat gepatch.
Veel mensen gevel al snel op.. als ze 5kills & 3turrents achterstaan, earlygame maakt de match niet.. als je lang genoeg weet uit te houden kun je het late-game helemaal omgooien maar mensen vergeten dat vaak :/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Necrodeath het volgende:
Hoezo zwak?
Als het duidelijk is dat het andere team zwaar de overhand heeft, surrender ik ook liever dan nog een half uur of langer door te spelen om een doelloze game af te maken.
Eens. Ik surrender meestal pas na 20+ kills en een paar turrets achterstand en als we zwaar outleveled zijn. Dat maak je gewoon niet meer goed. En soms zie je gewoon aan de teamcomposities dat het niks meer wordt, dan wil ik ook nog wel eens surrenderen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef backgammon het volgende:
[..]
Veel mensen gevel al snel op.. als ze 5kills & 3turrents achterstaan, earlygame maakt de match niet.. als je lang genoeg weet uit te houden kun je het late-game helemaal omgooien maar mensen vergeten dat vaak :/
Vanaf level 30.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef Fipotje het volgende:
Gister stonden we gewoon 2/48 he :p dat is een flinke gap maar we wonnen wel
enne hoe doe je nu ranked matches dan ? of kan dat pas vanaf een bepaald lvl ?
Dat is inderdaad een duur grapje. En bij AD kan je in het begin gewoon een mejaj bouwen. Stacken is vrij makkelijk, behalve als er geen goed teamwerk is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
AD Sion is met een full build gewoon beangstigend, maar het duurt heel lang voor je die hebt. Full build ziet er meestal ongeveer zo uit:
- Phantom Dancers
- Inf. Edge
- Ghostblade
- Stark
- Atma's Impaler
- Banshees Veil
Zoals je ziet is dit te bizar duur voor woorden, dus dat krijg je bijna nooit af.
Een AP Sion is met veel minder items al heel effectief. Hij heeft alleen heel snel een sheen nodig (die je later kan uitbouwen tot lich bane) en wat AP items, en je kan al behoorlijk ownen. AP sion verliest echter zijn effectiviteit later in het spel omdat de AD builds hem dan gaan outdamagen en mensen flink wat magic resist hebben opgebouwd.
Nadeel is alleen dat zodra je rond de 10 stacks komt je alle focus op je krijgt. Met een goed team en wat gezond verstand maakt dat niets uit maar als je echt ineens alles op je hebt dan kan je zwaaien naar je stacks.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef nyny83 het volgende:
Ik gok dat je AP bedoeltEn stacks bouwen is met Mejaj meestal wel te doen ja. Assist levert tenslotte ook een stack op.
Bug geloof ik, even wachten en later opnieuw proberen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:02 schreef Slickk het volgende:
Ik voer mijn wachtwoord in bij de launcher maar hij zegt dat gebruikersnaam en wachtwoord niet goed zijn. Op de website van LoL kan ik wel gewoon inloggen...
Hij is wel net geupdate en ik speel met Mac maar het bestand waarin staat met welke database hij moet verbinden staat nog steeds op en_gb (moest gewijzigd worden van en_us naar en_gb)
Heeft iemand hetzelfde of wellicht een oplossing?
Ja, best geinig geanimeerd ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:50 schreef KlownJB het volgende:
Ja je hebt gelijkAP
Overigens vind ik de nieuwe interface wel geil. En bij Amumu zie je voortaan het gebiedje waar despair schade doet.
Ik speel meestal Amumu of Master Yiquote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef Slickk het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Master Yi. Moet ik weer armor gaan kiezen in plaats van spell damage
En met een beetje geluk slaat die zo 2 turrets binnen 10 seconden kapot.
Yi, de grootste backdoor-slut die er isquote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik speel meestal Amumu of Master Yi
rageblade shacoquote:Op zondag 20 februari 2011 18:48 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Yi, de grootste backdoor-slut die er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |