ik ken der niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:54 schreef DoctorPressure het volgende:
Ze kennen je wel maar doen alsof ze je niet kennen. Wil je er over praten?
Wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik had precies hetzelfde gereageerd als een onbekende mij over een foto van mij een privébericht zou sturen. Sowieso, wtf ben je voor nerd dat je zegt dat je vrienden je Agent 47 noemen.
Holy shit in a shoebox; plotwending!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik had precies hetzelfde gereageerd als een onbekende mij over een foto van mij een privébericht zou sturen. Sowieso, wtf ben je voor nerd dat je zegt dat je vrienden je Agent 47 noemen.
Das toch die kale Hitman.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef tim-elzinga het volgende:
http://img690.imageshack.us/img690/1876/naamloospk.jpg
Haha nou mijn naam is Nick. Maar mijn vrienden noemen mij "agent 47".
waar ben je allemaal geweest dan in parijs? Ook Het Louvre?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef tim-elzinga het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ik hier de moeite voor doe.
Hij doet het alweer TIM. geen paniek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef tim-elzinga het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij kansloos inderdaad, het topic is toch al kut.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef tim-elzinga het volgende:
[ afbeelding ]
Als het je op deze manier lukt is Marloes denk ik de loser. No flame intended.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wacht maar af hoe deze hossel uitpakt. Als het lukt heb ik gelijk en zijn jullie losers.
Dat was een "grap". Zoals chicks altijd vragen wat doe jij voor beroep. Dan zeg ik, overdag stripper en snachts brandweerman. Zulke grappen vinden ze altijd leuk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef HyperViper het volgende:
Waarom noemen je vrienden jou agent 47 dan? Ben je ook een koelbloedige moordenaar? Ben je kaal? Of is het meer een beetje van dat je jezelf die naam hebt gegeven?
Tvp voor het vervolg dan maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wacht maar af hoe deze hossel uitpakt. Als het lukt heb ik gelijk en zijn jullie losers.
Dat het niet werkelijk zo is snap ik, ik vraag daarom ook waarom ze jou zo noemen, met andere woorden: wat maakt het grappig om jou agent 47 te noemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat was een "grap". Zoals chicks altijd vragen wat doe jij voor beroep. Dan zeg je, door de weeks stripper en snachts brandweerman. Zulke grappen vinden ze altijd leuk!
Dat is waar! Als het lukt is Agent 47 mijn nieuwe bijnaam. Chick magneet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nou vertel me is hoe het bij "ontwikkelde " wijfen gaat dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit topic trouwens echt serieus?
Die 'pickup lines' zijn gewoon voor onderontwikkelde wijven man..die zijn trouwens wel vaak makkelijk.
Verder wel vermakelijke topics en een meesterlijk uitgezochte naam van TS.
Eigenlijk boeit het mij niet eens meer TS. Jij bent gewoon agent 47, voor mij in ieder geval wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat het niet werkelijk zo is snap ik, ik vraag daarom ook waarom ze jou zo noemen, met andere woorden: wat maakt het grappig om jou agent 47 te noemen?
Die paai je niet met zulke opmerkingen in elk gevalquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nou vertel me is hoe het bij "ontwikkelde " wijfen gaat dan.
Daar vergis jij je lelijk in, je moet appart zijn en opvallen. Geen standaard shit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die paai je niet met zulke opmerkingen in elk geval
Bedankt! eerste positieve reactie.quote:
Misschien vergis ik mij daarin, maar een beetje volwassen benaderen werkt denk ik beter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben nu eigenlijk bang dat ze niet meer reageert, dan heb ik wel degelijk gefaalt. Maar we zijn nog positief
[..]
Daar vergis jij je lelijk in, je moet appart zijn en opvallen. Geen standaard shit.
16 is ze. Maar het systeem werkt geloof me. Niet altijd, maar dan ligt de schuld bij je zelf. Wordt nu tandenknarsen en nagelsbijten... hoe zal ZE gaat reageren! Ben jij ook al zo benieuwd? Als ze deze positief ontvangt ben ik binnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien vergis ik mij daarin, maar een beetje volwassen benaderen werkt denk ik beter.
Maar ik hossel die 15 jarigen ook niet meer.
En misschien werkt het voor jou goed omdat je het op een bepaalde manier brengt.
Misschien moet ik niet psycho kijken inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
16 is ze. Maar het systeem werkt geloof me. Niet altijd, maar dan ligt de schuld bij je zelf. Wordt nu tandenknarsen wat ze gaat reageren! Ben jij ook al zo benieuwd?
is ook onzin. Want ze heeft je wel gewoon geaccepteerd als hyvesvriend, dus dan moet ze ook niet moeilijk doen dat je haar een berichtje stuurt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Beach het volgende:
Ze bedoelt:"Ik ken je niet kneus waarom val je me lastig?"
Alsof dat accepteren wat wilt zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef MissyN het volgende:
Dat je jezelf 'agent 47' noemt is gewoon slechtde meid weet waarschijnlijk niet eens wie het is (ik ook niet).
Maar verder is het gewoon prima toch, niks mis mee om te vragen of Parijs mooi is.
Maar dit:
[..]
is ook onzin. Want ze heeft je wel gewoon geaccepteerd als hyvesvriend, dus dan moet ze ook niet moeilijk doen dat je haar een berichtje stuurt.
Nee dat wilt niks zeggen. Maar als zij hyvesvriendje met hem wordt moet ze ook niet moeilijk doen als hij berichtje stuurt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef SyngeJordeeeh het volgende:
[..]
Alsof dat accepteren wat wil zeggen
"YES WEER VRIENDJE ERBIJ JWZ![]()
"
Ondanks dat het een slechte naam is word hij door zijn vrienden zo genoemd en heeft hij niet zichzelf zo genoemd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef MissyN het volgende:
Dat je jezelf 'agent 47' noemt is gewoon slechtde meid weet waarschijnlijk niet eens wie het is (ik ook niet).
Maar verder is het gewoon prima toch, niks mis mee om te vragen of Parijs mooi is.
Maar dit:
[..]
is ook onzin. Want ze heeft je wel gewoon geaccepteerd als hyvesvriend, dus dan moet ze ook niet moeilijk doen dat je haar een berichtje stuurt.
Een man moet doen wat een man moet doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Maak je nou echt met je Nerdenkop een Hitman referentie naar een chick? Auwtsj...
Als ik zo'n slechte bijnaam zou krijgen zou ik hem niet gebruiken als versierpoging.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat het een slechte naam is word hij door zijn vrienden zo genoemd en heeft hij niet zichzelf zo genoemd.
Tevens was het gewoon een grap, het is niet dat hij zichzelf echt als dubbelganger van agent-47 ziet en zichzelf ook op die manier voorstelt, het was gewoon een grap van een paar vrienden. Ik kan er wel keihard om lachen eigenlijk, echt keihard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat het een slechte naam is word hij door zijn vrienden zo genoemd en heeft hij niet zichzelf zo genoemd.
Volgens mij wel want hij probeerde het te brengen als in een soort van sarcastische grap. Het lijkt me niet dat z'n vrienden hem echt zo noemen tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
uberhaupt bijnamen gebruiken voor versierpogingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef MissyN het volgende:
[..]
Als ik zo'n slechte bijnaam zou krijgen zou ik hem niet gebruiken als versierpoging.
Ik proef sarcasmequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tevens was het gewoon een grap, het is niet dat hij zichzelf echt als dubbelganger van agent-47 ziet en zichzelf ook op die manier voorstelt, het was gewoon een grap van een paar vrienden. Ik kan er wel keihard om lachen eigenlijk, echt keihard.
Vooral die grap over de brandweerman is leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat was een "grap". Zoals chicks altijd vragen wat doe jij voor beroep. Dan zeg ik, overdag stripper en snachts brandweerman. Zulke grappen vinden ze altijd leuk!
Stevig staaltje hilariteit inderdaad, heel indrukwekkend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vooral die grap over de brandweerman is leuk.
DIt is ook geen uitgaanstopic. Maar vanuit me zolderkamer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Schalks. het volgende:
Dit is een van je mindere, hakuna.
Toch ben ik benieuwd naar het vervolg
hahahaha dat is idd wel een fail jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vooral die grap over de brandweerman is leuk.
Ik ook niet meer helaasquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die hatenAls je niet origineel bent val je echt niet op hoor. Nee zo'n standaard kankeropener werkt
Al ben ik ook niet echt overtuigd van "agent 47"
Mensen die smurfenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
Een tijdje geleden had ik deze conversatie met een chick.
Voorinfo: Ze had surf plaatjes op der hyves.
Van: Nick
Datum: 2010-12-29 05:01:32
---------------------------------------
Haha, oke oke. dacht ik al. Ik prefereer hawai.
5meter hoge golven, die pak ik. En onderwijl check ik of mijn haar nog goed zit.
hihi
Van: Cel
Datum: 2010-12-28 10:00:58
RE:
Hee!
Dat was gewoon in Scheveningen, maar daar kun je best wel leuk surfen.
xx
Van: Nick
Datum: 2010-12-27 03:01:32
Hey, waar heb jij gesurft dan?
x nick
'Hoi, mooie kleur ogen hoor!! ben je zo geboren of komt het door een melanoom?'quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik zou zeggen fokkers, geef goeie/grappige opener tips.Voor onbekende hyves wijfe. Ik test ze allemaal uit.
"Met jou wil ik wel eens lekker kamperen, ik heb de tent al op staan."quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik zou zeggen fokkers, geef goeie/grappige opener tips.Voor onbekende hyves wijfe. Ik test ze allemaal uit.
Iemand die "fail" in zijn vocabulaire heeft, neem ik pertinent niet serieus. Je bent gewoon jaloers omdat jou vader geen brandweerman is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
hahahaha dat is idd wel een fail ja
Met dit taalgebruik ga je echt veel chicks krijgen inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Iemand die "fail" in zijn vocabulaire heeft, neem ik pertinent niet serieus. Je bent gewoon jaloers omdat jou vader geen brandweerman is.
Jullie hebben zelf nog nooit een meisje aangesproken, en dan mij afkraken en proberen grappig te zijn. Met jullie zogenaamde pick up lines die je toch nooit durft te gebruiken. SISSYquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
"Met jou wil ik wel eens lekker kamperen, ik heb de tent al op staan."
Gewoon eerlijk zijn, op deze manier laat je zien dat je waardig relatie materiaal bent, ook al ben je alleen maar uit op seks.
En zo is het!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jullie hebben zelf nog nooit een meisje aangesproken, en dan mij afkraken en proberen grappig te zijn. Met jullie zogenaamde pick up lines die je toch nooit durft te gebruiken. SISSY
Wie probeer je te overtuigen, 47?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jullie hebben zelf nog nooit een meisje aangesproken, en dan mij afkraken en proberen grappig te zijn. Met jullie zogenaamde pick up lines die je toch nooit durft te gebruiken. SISSY
Jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wie probeer je te overtuigen, 47?
Waarom heb je ons advies nog nodig dan? Vraagt een leeuw om zijn voedsel? Precies.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nu nog praatjes? Lafaard!
[ afbeelding ]
nee sims.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Skonk het volgende:
Maar Sims is wel fucking cool man, ben nu detectiveLijkt wel op een uitkering hoe weinig hij verdiend
Heb geen J man en niemand kan chillenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon smoken.
Heb je nog mooie tips gehad TS?
das fucked up nigga.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Skonk het volgende:
[..]
Heb geen J man en niemand kan chillen
Nee, kom met een serieuze en ik ga em gebruiken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon smoken.
Heb je nog mooie tips gehad TS?
Je was serieus toen je jezelf vergeleek met een van de meest koelbloedig moordenaars in de geschiedenis van koelbloedige moordenaars?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, kom met een serieuze en ik ga em gebruiken.
Of :quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef pipojansen het volgende:
Sowieso is het [ afbeelding ] dat je zo'n cliché-vraag stelt over Parijs. Want oeeh ze is in Parijs geweest dus ga je daar iets over vragen.
Je moet bij vrouwen anders werken.
Denk aan haar naam, wat rijmt er op Marloes?
Tweede stap is hoe ga je haar zo shokeren dat ze misschien wel een boos reactie terug stuurt.
Dan doe je gewoon hoi Marloes, hoe is het met je natte poes. of hoi Marloes met die natte poes.
Je moet vraagtekens bij haar zien te krijgen. Zoiets als hoe de fock weet hij dat ik een natte poes heb. etc..
Fictieve moordenaar ook nog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je was serieus toen je jezelf vergeleek met een van de meest koelbloedig moordenaars in de geschiedenis van koelbloedige moordenaars?
Of zo vragen van Hallo Marloes mag ik een foto van je poes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef pipojansen het volgende:
Sowieso is het [ afbeelding ] dat je zo'n cliché-vraag stelt over Parijs. Want oeeh ze is in Parijs geweest dus ga je daar iets over vragen.
Je moet bij vrouwen anders werken.
Denk aan haar naam, wat rijmt er op Marloes?
Tweede stap is hoe ga je haar zo shokeren dat ze misschien wel een boos reactie terug stuurt.
Dan doe je gewoon hoi Marloes, hoe is het met je natte poes. of hoi Marloes met die natte poes.
Je moet vraagtekens bij haar zien te krijgen. Zoiets als hoe de fock weet hij dat ik een natte poes heb. etc..
En hup friendzonequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Of zo vragen van Hallo Marloes mag ik een foto van je poes.
En als ze dat boos wordt zeg je zo ja maar ik ben een kattenliefhebber!
Welke types vinden dit leuk? Meiden die zeker ook naar Tineke Schouten gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat was een "grap". Zoals chicks altijd vragen wat doe jij voor beroep. Dan zeg ik, overdag stripper en snachts brandweerman. Zulke grappen vinden ze altijd leuk!
Nee man deze zijn het leukst.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
hmm beetje saaie chick als ik die berichten zo leesdenk er goed over na of je nog wel verder wilt gaan.
True, effe bedenke wat ik nu ga zegge. jullie mogen mee helpen .quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef CasselerRIP het volgende:
In haar bericht staat een vraagteken. Een goed teken in dit soort gevallen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee man deze zijn het leukst makkelijkst.
wie is albertquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoe zou jij het aanpakken dan. Albert
Sukkel, Hitman is Codename 47.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef Bushalte het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over Hitman. Veel plezier agent 47![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef geen gratis tips, maar mocht je een foto van marlous geven denk ik er over na.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
Jij in dit geval, nou brand los.
"Wat deeeeed je in Parijs?"quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Schalks. het volgende:
Ik overigens dat 'agent P' meer succes had gehad.
Chicks diggen P&F referenties
Wil ik eerst je portfolio zien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geef geen gratis tips, maar mocht je een foto van marlous geven denk ik er over na.
Hahaha, deze man.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wil ik eerst je portfolio zien.
Maar wij willen geen lelijk mokkel duwenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Schandalig dit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wil ik eerst je portfolio zien.
Niet te geloven inderdaad, ik ben SHOCKED.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef SyngeJordeeeh het volgende:
[..]
Hahaha, deze man.
Vragen na het portfolio van Lakitu
Als een ontwerper van Prada bij jou komt solliciteren vraag je ook eerst naar zijn portfolio?
Serieuze shit speelt zich af in dit topicquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Drinky het volgende:
aah agent 47, al die jaren zocht ik je maar nu heb ik je dan eindelijk te pakken.
Groetjes,
spion 52
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik ben serieus nieuwsgierig naar het verloop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Is er ooit wel eens iemand serieus in de klaagbaak? godverdomme.
Agent 47.quote:
Hey hallo spion 52 weer hier. Ik heb via fok je IP getraced en ik weet nu dat je in Lithouwe zit. Ooh agent 47 zo lang heeft het geduurd, zoveel jaren heb ik hierop gewacht maar nu ben ik zo dicht bij je ik ga je pakken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
Whaha, oke. Maar ik zit aardig klem. Dit gesprek loopt straks met een sisser af. Er moet pit inkomen
[..]
Agent 47.
En jij bent?quote:
Litouwenquote:
Voor serieuze gesprekken en advies gewoon even pm'en.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Is er ooit wel eens iemand serieus in de klaagbaak? godverdomme.
Hoi, ik ben ook naar Parijs geweestquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
Whaha, oke. Maar ik zit aardig klem. Dit gesprek loopt straks met een sisser af. Er moet pit inkomen
[..]
Agent 47.
Merel, hoiquote:
Heb je ook een zwak voor coole kale hitmans? Echte bad guy mannen?quote:Hoi, ik ben ook naar Parijs geweest
[..]
Merel, hoi
Zeg je nu al gedagquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ook naar Parijs geweest
[..]
Merel, hoi
Beetje, maar ze hoeven niet kaal te zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Heb je ook een zwak voor coole kale hitmans? Echte bad guy mannen?
Het was een lieve hoiquote:
Okequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje, maar ze hoeven niet kaal te zijn
[..]
Het was een lieve hoi
In dat geval kunnen we trouwen, en mag je voor mijn kinderen zorgen. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje, maar ze hoeven niet kaal te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat Merel92 even over jou heen wil, agent47, niet pochen voor je haar hebt laten stokslobberen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
Was jij niet de gene die twijfelde aan mijn skills
OPHOUDEN MET DIE GRAP!!@!@!@!@!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hey maar.. wie ben je nou eigenlijk?
Wat een vuige taal. Hoe durf je, proleet dat je bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wees blij dat Merel92 even over jou heen wil, agent47, niet pochen voor je haar hebt laten stokslobberen.
Gewoon op het randje leven, 47.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat een vuige taal. Hoe durf je, proleet dat je bent.
Zit al met de zwans uit de broek te wachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik wed ook niet op 1paard. Maar dit is wel een leuk project, als er iets bijzonders gebeurd update ik wel. En wanneer de hossel is gezet, dan kun je pics krijgen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik om te penetreren. Hierna nog 2/3 hyves berichtjes. Dan msn fixen. weekje via msn praten,grappig doen,dissen. dan met haar daten 3 weken leuren om een afspraak, totdat ze eindelijk toegeeft, en zegt "ik wil je wel ontmoeten bij de KFC, maar ik ga ook nog shoppen met mn vriendinnen". Dan baxen, nadat die vriendinnen de hele avond overduidelijk minachtend om je gegiebeld hebben, je uitlachend omdat jij denkt door hun kipspul te betalen een date met hun vriendin marloes te kunnen regelen, ga je naar huis, en ruk je jezelf verbeten af omdat het weer niet gelukt is, en je ook nog eens 40 ¤ armer bent.
Hij doet een voorspelling over het verdere verloop van dit contact.quote:
Ga jij maar de avonturier spelen. Niet bezig houden met vrouwen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij doet een voorspelling over het verdere verloop van dit contact.
Ik doe een realistischer voorspelling.
Is je vraag zo afdoende beantwoord, witkop?
Persoonlijke ervaring/issues?quote:
Voorspelling geschetst vanuit je eigen ervaringen ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij doet een voorspelling over het verdere verloop van dit contact.
Ik doe een realistischer voorspelling.
Is je vraag zo afdoende beantwoord, witkop?
quote:
Allemaal bij TS vuistdiep in zn kont om zn geweldige hosseltopic, komt er ineens een tegengeluid, en dan krijg je ditquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Voorspelling geschetst vanuit je eigen ervaringen ?
Ik heb 95% haat berichten gekregen hoor. Met je vuistdiep in z'n kont. je bent geen uitzondering.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
[..]
Allemaal bij TS vuistdiep in zn kont om zn geweldige hosseltopic, komt er ineens een tegengeluid, en dan krijg je dit![]()
Maar nee, geen persoonlijke ervaring. Ik kom niet zo graag bij de KFC. En ik ben nog van de tijd dat je meisjes in het echt ontmoette en het hof maakte, niet via een sociale site. Dat is trouwens nog maar amper 5 jaar geleden, voordat Hyves kwam
Kunt ook allebei doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Gripper het volgende:
. Dat is trouwens nog maar amper 5 jaar geleden, voordat Hyves kwam
Je algehele getier raakt kant nog wal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
[..]
Allemaal bij TS vuistdiep in zn kont om zn geweldige hosseltopic, komt er ineens een tegengeluid, en dan krijg je dit![]()
Maar nee, geen persoonlijke ervaring. Ik kom niet zo graag bij de KFC. En ik ben nog van de tijd dat je meisjes in het echt ontmoette en het hof maakte, niet via een sociale site. Dat is trouwens nog maar amper 5 jaar geleden, voordat Hyves kwam
leg alvast de handschoen maar klaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als ik vnaaf nog niks terug heb ga ik me zorgen maken.
Woont ze in Alkmaar? Misschien is ze dan nu wel aan vechten aan de zijde van team Nina/Raymond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als ik vnaaf nog niks terug heb ga ik me zorgen maken.
Ik steun je, broeder. Het leven van een hosselaar is hard, maar wanneer je die sma hebt, pak je haar op der bek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gvd jonges, ik hoop dat ze iets belangrijks te doen heeft. nog niet gereageerd.
Je kan als codename 47 natuurlijk niet je woonplaats vrijgeven, haar hyves heb je via 'agency'.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis nog nie gefaalt, maar ze is wat argwanend.
ze zegt
Haha nou ik ben marloes uit woonplaats,
Waar woon je dan?
En hoe kom je bij mijn hyves$?
Hoe kom je eigenlijk bij haar hyves?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
ze zegt
Waar woon je dan?
Je kan zeggen dat je haar tegenkwam op een groepshyve waar ze lid van is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zocht gewoon op naam marloes bij mij in de buurt. Fijne uitgekozen, en 1tje met veel publiek geopende fotos. die geilen op reacties.
Wat zal ik nu is zeggen, hersenskraken. Dit gaat zo stuklopen.
Dat je daar nu pas achter komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zocht gewoon op naam marloes bij mij in de buurt. Fijne uitgekozen, en 1tje met veel publiek geopende fotos. die geilen op reacties.
Wat zal ik nu is zeggen, hersenskraken. Dit gaat zo stuklopen.
\quote:
Dacht meer aan leuk lang half verzonnen verhaal ophangen van 150woorden,vol met grappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat je haar tegenkwam op een groepshyve waar ze lid van is.
16quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef vanBoeschoten het volgende:
Gewoon zeggen dat je niks te doen had en aan t 'Hyven' was... Daar is t toch voor bedoeld!!
Hoe oud is t sletje?
Da's juist goed, care voor chicksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef n8n het volgende:
Ik vergeet altijd van chicks wie ze ook alweer waren, ook geen pretje
Het zorgt nog wel eens voor ongemakkelijke situaties, waar later weer smakelijk om gelachen kan wordenquote:
gezonden door god en zijn hulpjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja nu nog een overdreven ellenlang verhaal. hoe ik aan der hyves ben gekomen. hulp is welkom!
Je kunt beter die melding 'blalbla heeft nog geen foto's die je mag zien, stuur een verzoek blabla' kopieren in een privébericht en eronder zetten: Bij dezen :tooth:.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja nu nog een overdreven ellenlang verhaal. hoe ik aan der hyves ben gekomen. hulp is welkom!
Is dit trouwens een mislukt bloospoppetje ? Of wil ze mij laten weten dat het echt niet langer kan met de dollar ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
ze zegt
Waar woon je dan?
Jouw witte lach en jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou m'n dominantie intact houden met een berichtje à la: "Sorry Marlous, beetje jammer dat je niet wat spontaner reageert."
Waarschijnlijk krijg je niks terug maar dan heb je wel gewonnen, en er is toch een kans dat ze zich nog schuldig gaat voelen ook en opent (letterlijk & figuurlijk).
IK zal hem proberen. ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou m'n dominantie intact houden met een berichtje à la: "Sorry Marlous, beetje jammer dat je niet wat spontaner reageert."
Waarschijnlijk krijg je niks terug maar dan heb je wel gewonnen, en er is toch een kans dat ze zich nog schuldig gaat voelen ook en opent (letterlijk & figuurlijk).
Voor extreme dominantie kun je naar wens een ';-)' toevoegen, maar dat kan een beetje over het randje zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
IK zal hem proberen. ben benieuwd
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor extreme dominantie
kun je naar wens een ';-)' toevoegen,
maar dat kan een beetje over het randje zijn.
Dat is inderdaad wel slecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Schalks. het volgende:
2x 'trok mijn aandacht', dit stuk proza kan beter
Ben spontaan genoeg geweest. Nu komt iedereen met kritiek, net vroeg ik om suggesties, waar waren jullie toen! . Lekker makkelijk zo he:')quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef n8n het volgende:
Je bericht is ook niet erg 'spontaan', en wat Schalks zegt
Heb niet het hele topic gelezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben spontaan genoeg geweest. Nu komt iedereen met kritiek, net vroeg ik om suggesties, Waar waren jullie toen!. Lekker makkelijk zo he
Ach ja, iedereen kraakt mij af. Maar ondertussen is het topic wel bijna vol. Heb ik toch nog wat gepresteerd als dit faalt.quote:
Ben je serieusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Had gewoon ziets gestuurd:
Hee ja ik zag je foto bij iemand anders tussen vrienden staan dus ik dacht ff kijkentoen ik zo je profiel zag en je foto's dacht ik leuk meisje
Tactische wissel, dit gaat goed komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
ja heb ook wat anders naar haar gestuurd.
Toen ik eenmaal was gearriveerd op je hyves profiel, trokken je mooie parijs fotos mij ook aan.
Zag het ook ineens
Nee joh, dan had ze sowieso gevraagd bij wie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hee ja ik zag je foto bij iemand anders tussen vrienden staan dus ik dacht ff kijkentoen ik zo je profiel zag en je foto's dacht ik leuk meisje
Niet moeilijk doen, als ze je niet mag zegt ze toch wel nee
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hee ja ik zag je foto bij iemand anders tussen vrienden staan dus ik dacht ff kijken :P toen ik zo je profiel zag en je foto's dacht ik leuk meisje
Niet moeilijk doen, als ze je niet mag zegt ze toch wel nee
Nee beetje egocentrisch quasi-interessant gaan doen over "dagelijkse hyves routines" en over je eigen dominantie beginnen werkt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ben je serieus. denken dat dat werkt. doet 99% procent van de jongeren.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee beetje egocentrisch quasi-interessant gaan doen over "dagelijkse hyves routines" en over je eigen dominantie beginnen werkt.
Fool
Ze heeft je profiel, en je foto. Als het haar niet aanspreekt begin je toch niks vanaf je beeldscherm.
Van welke kaas? Camembert-a-la-FAIL zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]. Je hebt er geen kaas van gegeten.
Wees eerlijk, wat je zelf voorstelde was ook niet goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Van welke kaas? Calambert-a-la-FAIL zeker![]()
Keep trying
Is toch niet een leugen? Hoe kom je anders om een random profile? Lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wees eerlijk, wat je zelf voorstelde was ook niet goed.
Het is een zwakke leugen, als ze doorvraagt zou TS door de mand vallen en is het sowieso mislukt,
Nu zal ze misschien verontwaardigd reageren, maar daar is mee te werken en dus goed.
Hij had gewoon marloes getypt zei hij. Het is dus wel een leugen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is toch niet een leugen? Hoe kom je anders om een random profile? Lol
Oh als hij marloes zo een geile naam vindt moet hij dat misschien tegen haar zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hij had gewoon marloes getypt zei hij. Het is dus wel een leugen.
Objectief bekeken vind ik wat TS heeft gestuurd beter. Het lokt een reactie uit (al is het een verontwaardigde van "jij reageert anders ook niet zo spontaan hoor"), jouw reactie lokt eerder een "oow oke" (of een "wie dan?") uit. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oh als hij marloes zo een geile naam vindt moet hij dat misschien tegen haar zeggen. Even objectief bekeken vind ik nog steeds dan mijn bericht het beste zou zijn
. Alhoewel dat ook van het meisje zelf af hangt. Maar aangezien ze 16 is moet het wel lukken
.
Nee jij gaat bashen op een forum, dan wel op mensen die het wel doen. En dan op grond hiervan denken dat ik een autist ben. lekker tendentieus. Hyves is gewoon een leuk medium dit soort shit te proberen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Van welke kaas? Camembert-a-la-FAIL zeker![]()
Keep trying
@ je edit:
Ik zie op hyves en facebook ook wel eens meisjes waarvan ik denk leuk maar die ga ik dan toch niet een beetje autistisch vanaf me computer playenwtf man
Dat hoop ik ook. anders loopt het gesprek dood. Kan niet uren loze vragen blijven neerklakkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Objectief bekeken vind ik wat TS heeft gestuurd beter. Het lokt een reactie uit (al is het een verontwaardigde van "jij reageert anders ook niet zo spontaan hoor"), jouw reactie lokt eerder een "oow oke" (of een "wie dan?") uit. Vind ik dan.
Ik wist nog net te ontkomen. Had geluk dat het raam los was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Drinky het volgende:
Terug van uit Lithouwe maar je bent me ontglipt oude rivaal, weldra zullen we elkaar weer ontmoeten.
Spion 52 over en uit
Ik bash helemaal niemandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee jij gaat bashen op een forum, op mensen die het wel doen. En dan op grond hiervan denken dat ik een autist ben. lekker tendentieus. Hyves is gewoon een leuk medium dit soort shit te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |