Misschien vergis ik mij daarin, maar een beetje volwassen benaderen werkt denk ik beter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ben nu eigenlijk bang dat ze niet meer reageert, dan heb ik wel degelijk gefaalt. Maar we zijn nog positief
[..]
Daar vergis jij je lelijk in, je moet appart zijn en opvallen. Geen standaard shit.
16 is ze. Maar het systeem werkt geloof me. Niet altijd, maar dan ligt de schuld bij je zelf. Wordt nu tandenknarsen en nagelsbijten... hoe zal ZE gaat reageren! Ben jij ook al zo benieuwd? Als ze deze positief ontvangt ben ik binnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien vergis ik mij daarin, maar een beetje volwassen benaderen werkt denk ik beter.
Maar ik hossel die 15 jarigen ook niet meer.
En misschien werkt het voor jou goed omdat je het op een bepaalde manier brengt.
Misschien moet ik niet psycho kijken inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
16 is ze. Maar het systeem werkt geloof me. Niet altijd, maar dan ligt de schuld bij je zelf. Wordt nu tandenknarsen wat ze gaat reageren! Ben jij ook al zo benieuwd?
is ook onzin. Want ze heeft je wel gewoon geaccepteerd als hyvesvriend, dus dan moet ze ook niet moeilijk doen dat je haar een berichtje stuurt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Beach het volgende:
Ze bedoelt:"Ik ken je niet kneus waarom val je me lastig?"
Alsof dat accepteren wat wilt zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef MissyN het volgende:
Dat je jezelf 'agent 47' noemt is gewoon slechtde meid weet waarschijnlijk niet eens wie het is (ik ook niet).
Maar verder is het gewoon prima toch, niks mis mee om te vragen of Parijs mooi is.
Maar dit:
[..]
is ook onzin. Want ze heeft je wel gewoon geaccepteerd als hyvesvriend, dus dan moet ze ook niet moeilijk doen dat je haar een berichtje stuurt.
Nee dat wilt niks zeggen. Maar als zij hyvesvriendje met hem wordt moet ze ook niet moeilijk doen als hij berichtje stuurt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef SyngeJordeeeh het volgende:
[..]
Alsof dat accepteren wat wil zeggen
"YES WEER VRIENDJE ERBIJ JWZ![]()
"
Ondanks dat het een slechte naam is word hij door zijn vrienden zo genoemd en heeft hij niet zichzelf zo genoemd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef MissyN het volgende:
Dat je jezelf 'agent 47' noemt is gewoon slechtde meid weet waarschijnlijk niet eens wie het is (ik ook niet).
Maar verder is het gewoon prima toch, niks mis mee om te vragen of Parijs mooi is.
Maar dit:
[..]
is ook onzin. Want ze heeft je wel gewoon geaccepteerd als hyvesvriend, dus dan moet ze ook niet moeilijk doen dat je haar een berichtje stuurt.
Een man moet doen wat een man moet doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
Maak je nou echt met je Nerdenkop een Hitman referentie naar een chick? Auwtsj...
Als ik zo'n slechte bijnaam zou krijgen zou ik hem niet gebruiken als versierpoging.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat het een slechte naam is word hij door zijn vrienden zo genoemd en heeft hij niet zichzelf zo genoemd.
Tevens was het gewoon een grap, het is niet dat hij zichzelf echt als dubbelganger van agent-47 ziet en zichzelf ook op die manier voorstelt, het was gewoon een grap van een paar vrienden. Ik kan er wel keihard om lachen eigenlijk, echt keihard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat het een slechte naam is word hij door zijn vrienden zo genoemd en heeft hij niet zichzelf zo genoemd.
Volgens mij wel want hij probeerde het te brengen als in een soort van sarcastische grap. Het lijkt me niet dat z'n vrienden hem echt zo noemen tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
uberhaupt bijnamen gebruiken voor versierpogingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef MissyN het volgende:
[..]
Als ik zo'n slechte bijnaam zou krijgen zou ik hem niet gebruiken als versierpoging.
Ik proef sarcasmequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tevens was het gewoon een grap, het is niet dat hij zichzelf echt als dubbelganger van agent-47 ziet en zichzelf ook op die manier voorstelt, het was gewoon een grap van een paar vrienden. Ik kan er wel keihard om lachen eigenlijk, echt keihard.
Vooral die grap over de brandweerman is leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat was een "grap". Zoals chicks altijd vragen wat doe jij voor beroep. Dan zeg ik, overdag stripper en snachts brandweerman. Zulke grappen vinden ze altijd leuk!
Stevig staaltje hilariteit inderdaad, heel indrukwekkend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vooral die grap over de brandweerman is leuk.
DIt is ook geen uitgaanstopic. Maar vanuit me zolderkamer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Schalks. het volgende:
Dit is een van je mindere, hakuna.
Toch ben ik benieuwd naar het vervolg
hahahaha dat is idd wel een fail jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vooral die grap over de brandweerman is leuk.
Ik ook niet meer helaasquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die hatenAls je niet origineel bent val je echt niet op hoor. Nee zo'n standaard kankeropener werkt
Al ben ik ook niet echt overtuigd van "agent 47"
Mensen die smurfenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
Een tijdje geleden had ik deze conversatie met een chick.
Voorinfo: Ze had surf plaatjes op der hyves.
Van: Nick
Datum: 2010-12-29 05:01:32
---------------------------------------
Haha, oke oke. dacht ik al. Ik prefereer hawai.
5meter hoge golven, die pak ik. En onderwijl check ik of mijn haar nog goed zit.
hihi
Van: Cel
Datum: 2010-12-28 10:00:58
RE:
Hee!
Dat was gewoon in Scheveningen, maar daar kun je best wel leuk surfen.
xx
Van: Nick
Datum: 2010-12-27 03:01:32
Hey, waar heb jij gesurft dan?
x nick
'Hoi, mooie kleur ogen hoor!! ben je zo geboren of komt het door een melanoom?'quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik zou zeggen fokkers, geef goeie/grappige opener tips.Voor onbekende hyves wijfe. Ik test ze allemaal uit.
"Met jou wil ik wel eens lekker kamperen, ik heb de tent al op staan."quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik zou zeggen fokkers, geef goeie/grappige opener tips.Voor onbekende hyves wijfe. Ik test ze allemaal uit.
Iemand die "fail" in zijn vocabulaire heeft, neem ik pertinent niet serieus. Je bent gewoon jaloers omdat jou vader geen brandweerman is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
hahahaha dat is idd wel een fail ja
Met dit taalgebruik ga je echt veel chicks krijgen inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Iemand die "fail" in zijn vocabulaire heeft, neem ik pertinent niet serieus. Je bent gewoon jaloers omdat jou vader geen brandweerman is.
Jullie hebben zelf nog nooit een meisje aangesproken, en dan mij afkraken en proberen grappig te zijn. Met jullie zogenaamde pick up lines die je toch nooit durft te gebruiken. SISSYquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
"Met jou wil ik wel eens lekker kamperen, ik heb de tent al op staan."
Gewoon eerlijk zijn, op deze manier laat je zien dat je waardig relatie materiaal bent, ook al ben je alleen maar uit op seks.
En zo is het!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jullie hebben zelf nog nooit een meisje aangesproken, en dan mij afkraken en proberen grappig te zijn. Met jullie zogenaamde pick up lines die je toch nooit durft te gebruiken. SISSY
Wie probeer je te overtuigen, 47?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Jullie hebben zelf nog nooit een meisje aangesproken, en dan mij afkraken en proberen grappig te zijn. Met jullie zogenaamde pick up lines die je toch nooit durft te gebruiken. SISSY
Jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wie probeer je te overtuigen, 47?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |