ik ken der niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:54 schreef DoctorPressure het volgende:
Ze kennen je wel maar doen alsof ze je niet kennen. Wil je er over praten?
Wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik had precies hetzelfde gereageerd als een onbekende mij over een foto van mij een privébericht zou sturen. Sowieso, wtf ben je voor nerd dat je zegt dat je vrienden je Agent 47 noemen.
Holy shit in a shoebox; plotwending!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef tim-elzinga het volgende:
Ik had precies hetzelfde gereageerd als een onbekende mij over een foto van mij een privébericht zou sturen. Sowieso, wtf ben je voor nerd dat je zegt dat je vrienden je Agent 47 noemen.
Das toch die kale Hitman.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef tim-elzinga het volgende:
http://img690.imageshack.us/img690/1876/naamloospk.jpg
Haha nou mijn naam is Nick. Maar mijn vrienden noemen mij "agent 47".
waar ben je allemaal geweest dan in parijs? Ook Het Louvre?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef tim-elzinga het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ik hier de moeite voor doe.
Hij doet het alweer TIM. geen paniek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef tim-elzinga het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij kansloos inderdaad, het topic is toch al kut.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef tim-elzinga het volgende:
[ afbeelding ]
Als het je op deze manier lukt is Marloes denk ik de loser. No flame intended.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wacht maar af hoe deze hossel uitpakt. Als het lukt heb ik gelijk en zijn jullie losers.
Dat was een "grap". Zoals chicks altijd vragen wat doe jij voor beroep. Dan zeg ik, overdag stripper en snachts brandweerman. Zulke grappen vinden ze altijd leuk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef HyperViper het volgende:
Waarom noemen je vrienden jou agent 47 dan? Ben je ook een koelbloedige moordenaar? Ben je kaal? Of is het meer een beetje van dat je jezelf die naam hebt gegeven?
Tvp voor het vervolg dan maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wacht maar af hoe deze hossel uitpakt. Als het lukt heb ik gelijk en zijn jullie losers.
Dat het niet werkelijk zo is snap ik, ik vraag daarom ook waarom ze jou zo noemen, met andere woorden: wat maakt het grappig om jou agent 47 te noemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat was een "grap". Zoals chicks altijd vragen wat doe jij voor beroep. Dan zeg je, door de weeks stripper en snachts brandweerman. Zulke grappen vinden ze altijd leuk!
Dat is waar! Als het lukt is Agent 47 mijn nieuwe bijnaam. Chick magneet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nou vertel me is hoe het bij "ontwikkelde " wijfen gaat dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit topic trouwens echt serieus?
Die 'pickup lines' zijn gewoon voor onderontwikkelde wijven man..die zijn trouwens wel vaak makkelijk.
Verder wel vermakelijke topics en een meesterlijk uitgezochte naam van TS.
Eigenlijk boeit het mij niet eens meer TS. Jij bent gewoon agent 47, voor mij in ieder geval wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat het niet werkelijk zo is snap ik, ik vraag daarom ook waarom ze jou zo noemen, met andere woorden: wat maakt het grappig om jou agent 47 te noemen?
Die paai je niet met zulke opmerkingen in elk gevalquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nou vertel me is hoe het bij "ontwikkelde " wijfen gaat dan.
Daar vergis jij je lelijk in, je moet appart zijn en opvallen. Geen standaard shit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die paai je niet met zulke opmerkingen in elk geval
Bedankt! eerste positieve reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |