Welke types vinden dit leuk? Meiden die zeker ook naar Tineke Schouten gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat was een "grap". Zoals chicks altijd vragen wat doe jij voor beroep. Dan zeg ik, overdag stripper en snachts brandweerman. Zulke grappen vinden ze altijd leuk!
Nee man deze zijn het leukst.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
hmm beetje saaie chick als ik die berichten zo leesdenk er goed over na of je nog wel verder wilt gaan.
True, effe bedenke wat ik nu ga zegge. jullie mogen mee helpen .quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef CasselerRIP het volgende:
In haar bericht staat een vraagteken. Een goed teken in dit soort gevallen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee man deze zijn het leukst makkelijkst.
wie is albertquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoe zou jij het aanpakken dan. Albert
Sukkel, Hitman is Codename 47.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef Bushalte het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over Hitman. Veel plezier agent 47![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef geen gratis tips, maar mocht je een foto van marlous geven denk ik er over na.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
Jij in dit geval, nou brand los.
"Wat deeeeed je in Parijs?"quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Schalks. het volgende:
Ik overigens dat 'agent P' meer succes had gehad.
Chicks diggen P&F referenties
Wil ik eerst je portfolio zien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geef geen gratis tips, maar mocht je een foto van marlous geven denk ik er over na.
Hahaha, deze man.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wil ik eerst je portfolio zien.
Maar wij willen geen lelijk mokkel duwenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wacht maar af hoe deze hossel uitpakt. Als het lukt heb ik gelijk en zijn jullie losers.
Schandalig dit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wil ik eerst je portfolio zien.
Niet te geloven inderdaad, ik ben SHOCKED.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef SyngeJordeeeh het volgende:
[..]
Hahaha, deze man.
Vragen na het portfolio van Lakitu
Als een ontwerper van Prada bij jou komt solliciteren vraag je ook eerst naar zijn portfolio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |