Waarom heb je ons advies nog nodig dan? Vraagt een leeuw om zijn voedsel? Precies.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nu nog praatjes? Lafaard!
[ afbeelding ]
nee sims.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Skonk het volgende:
Maar Sims is wel fucking cool man, ben nu detectiveLijkt wel op een uitkering hoe weinig hij verdiend
Heb geen J man en niemand kan chillenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon smoken.
Heb je nog mooie tips gehad TS?
das fucked up nigga.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Skonk het volgende:
[..]
Heb geen J man en niemand kan chillen
Nee, kom met een serieuze en ik ga em gebruiken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon smoken.
Heb je nog mooie tips gehad TS?
Je was serieus toen je jezelf vergeleek met een van de meest koelbloedig moordenaars in de geschiedenis van koelbloedige moordenaars?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, kom met een serieuze en ik ga em gebruiken.
dat je zo'n cliché-vraag stelt over Parijs. Want oeeh ze is in Parijs geweest dus ga je daar iets over vragen.
Of :quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef pipojansen het volgende:
Sowieso is het [ afbeelding ] dat je zo'n cliché-vraag stelt over Parijs. Want oeeh ze is in Parijs geweest dus ga je daar iets over vragen.
Je moet bij vrouwen anders werken.
Denk aan haar naam, wat rijmt er op Marloes?
Tweede stap is hoe ga je haar zo shokeren dat ze misschien wel een boos reactie terug stuurt.
Dan doe je gewoon hoi Marloes, hoe is het met je natte poes. of hoi Marloes met die natte poes.
Je moet vraagtekens bij haar zien te krijgen. Zoiets als hoe de fock weet hij dat ik een natte poes heb. etc..
Fictieve moordenaar ook nog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je was serieus toen je jezelf vergeleek met een van de meest koelbloedig moordenaars in de geschiedenis van koelbloedige moordenaars?
Of zo vragen van Hallo Marloes mag ik een foto van je poes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef pipojansen het volgende:
Sowieso is het [ afbeelding ] dat je zo'n cliché-vraag stelt over Parijs. Want oeeh ze is in Parijs geweest dus ga je daar iets over vragen.
Je moet bij vrouwen anders werken.
Denk aan haar naam, wat rijmt er op Marloes?
Tweede stap is hoe ga je haar zo shokeren dat ze misschien wel een boos reactie terug stuurt.
Dan doe je gewoon hoi Marloes, hoe is het met je natte poes. of hoi Marloes met die natte poes.
Je moet vraagtekens bij haar zien te krijgen. Zoiets als hoe de fock weet hij dat ik een natte poes heb. etc..
En hup friendzonequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Of zo vragen van Hallo Marloes mag ik een foto van je poes.
En als ze dat boos wordt zeg je zo ja maar ik ben een kattenliefhebber!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |