leg alvast de handschoen maar klaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als ik vnaaf nog niks terug heb ga ik me zorgen maken.
Woont ze in Alkmaar? Misschien is ze dan nu wel aan vechten aan de zijde van team Nina/Raymond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als ik vnaaf nog niks terug heb ga ik me zorgen maken.
Ik steun je, broeder. Het leven van een hosselaar is hard, maar wanneer je die sma hebt, pak je haar op der bek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gvd jonges, ik hoop dat ze iets belangrijks te doen heeft. nog niet gereageerd.
Je kan als codename 47 natuurlijk niet je woonplaats vrijgeven, haar hyves heb je via 'agency'.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis nog nie gefaalt, maar ze is wat argwanend.
ze zegt
Haha nou ik ben marloes uit woonplaats,
Waar woon je dan?
En hoe kom je bij mijn hyves$?
Hoe kom je eigenlijk bij haar hyves?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis nog nie gefaalt, maar ze is wat argwanend.
ze zegt
Haha nou ik ben marloes uit woonplaats,
Waar woon je dan?
En hoe kom je bij mijn hyves$?
Je kan zeggen dat je haar tegenkwam op een groepshyve waar ze lid van is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zocht gewoon op naam marloes bij mij in de buurt. Fijne uitgekozen, en 1tje met veel publiek geopende fotos. die geilen op reacties.
Wat zal ik nu is zeggen, hersenskraken. Dit gaat zo stuklopen.
Dat je daar nu pas achter komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zocht gewoon op naam marloes bij mij in de buurt. Fijne uitgekozen, en 1tje met veel publiek geopende fotos. die geilen op reacties.
Wat zal ik nu is zeggen, hersenskraken. Dit gaat zo stuklopen.
\quote:
Dacht meer aan leuk lang half verzonnen verhaal ophangen van 150woorden,vol met grappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat je haar tegenkwam op een groepshyve waar ze lid van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |