Zit al met de zwans uit de broek te wachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik wed ook niet op 1paard. Maar dit is wel een leuk project, als er iets bijzonders gebeurd update ik wel. En wanneer de hossel is gezet, dan kun je pics krijgen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:54 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik om te penetreren. Hierna nog 2/3 hyves berichtjes. Dan msn fixen. weekje via msn praten,grappig doen,dissen. dan met haar daten 3 weken leuren om een afspraak, totdat ze eindelijk toegeeft, en zegt "ik wil je wel ontmoeten bij de KFC, maar ik ga ook nog shoppen met mn vriendinnen". Dan baxen, nadat die vriendinnen de hele avond overduidelijk minachtend om je gegiebeld hebben, je uitlachend omdat jij denkt door hun kipspul te betalen een date met hun vriendin marloes te kunnen regelen, ga je naar huis, en ruk je jezelf verbeten af omdat het weer niet gelukt is, en je ook nog eens 40 ¤ armer bent.
Hij doet een voorspelling over het verdere verloop van dit contact.quote:
Ga jij maar de avonturier spelen. Niet bezig houden met vrouwen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij doet een voorspelling over het verdere verloop van dit contact.
Ik doe een realistischer voorspelling.
Is je vraag zo afdoende beantwoord, witkop?
Persoonlijke ervaring/issues?quote:
Voorspelling geschetst vanuit je eigen ervaringen ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij doet een voorspelling over het verdere verloop van dit contact.
Ik doe een realistischer voorspelling.
Is je vraag zo afdoende beantwoord, witkop?
quote:
Allemaal bij TS vuistdiep in zn kont om zn geweldige hosseltopic, komt er ineens een tegengeluid, en dan krijg je ditquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Voorspelling geschetst vanuit je eigen ervaringen ?
Ik heb 95% haat berichten gekregen hoor. Met je vuistdiep in z'n kont. je bent geen uitzondering.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
[..]
Allemaal bij TS vuistdiep in zn kont om zn geweldige hosseltopic, komt er ineens een tegengeluid, en dan krijg je dit![]()
Maar nee, geen persoonlijke ervaring. Ik kom niet zo graag bij de KFC. En ik ben nog van de tijd dat je meisjes in het echt ontmoette en het hof maakte, niet via een sociale site. Dat is trouwens nog maar amper 5 jaar geleden, voordat Hyves kwam
Kunt ook allebei doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Gripper het volgende:
. Dat is trouwens nog maar amper 5 jaar geleden, voordat Hyves kwam
Je algehele getier raakt kant nog wal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
[..]
Allemaal bij TS vuistdiep in zn kont om zn geweldige hosseltopic, komt er ineens een tegengeluid, en dan krijg je dit![]()
Maar nee, geen persoonlijke ervaring. Ik kom niet zo graag bij de KFC. En ik ben nog van de tijd dat je meisjes in het echt ontmoette en het hof maakte, niet via een sociale site. Dat is trouwens nog maar amper 5 jaar geleden, voordat Hyves kwam
leg alvast de handschoen maar klaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als ik vnaaf nog niks terug heb ga ik me zorgen maken.
Woont ze in Alkmaar? Misschien is ze dan nu wel aan vechten aan de zijde van team Nina/Raymond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Als ik vnaaf nog niks terug heb ga ik me zorgen maken.
Ik steun je, broeder. Het leven van een hosselaar is hard, maar wanneer je die sma hebt, pak je haar op der bek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
Gvd jonges, ik hoop dat ze iets belangrijks te doen heeft. nog niet gereageerd.
Je kan als codename 47 natuurlijk niet je woonplaats vrijgeven, haar hyves heb je via 'agency'.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis nog nie gefaalt, maar ze is wat argwanend.
ze zegt
Haha nou ik ben marloes uit woonplaats,
Waar woon je dan?
En hoe kom je bij mijn hyves$?
Hoe kom je eigenlijk bij haar hyves?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis nog nie gefaalt, maar ze is wat argwanend.
ze zegt
Haha nou ik ben marloes uit woonplaats,
Waar woon je dan?
En hoe kom je bij mijn hyves$?
Je kan zeggen dat je haar tegenkwam op een groepshyve waar ze lid van is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zocht gewoon op naam marloes bij mij in de buurt. Fijne uitgekozen, en 1tje met veel publiek geopende fotos. die geilen op reacties.
Wat zal ik nu is zeggen, hersenskraken. Dit gaat zo stuklopen.
Dat je daar nu pas achter komtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zocht gewoon op naam marloes bij mij in de buurt. Fijne uitgekozen, en 1tje met veel publiek geopende fotos. die geilen op reacties.
Wat zal ik nu is zeggen, hersenskraken. Dit gaat zo stuklopen.
\quote:
Dacht meer aan leuk lang half verzonnen verhaal ophangen van 150woorden,vol met grappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je kan zeggen dat je haar tegenkwam op een groepshyve waar ze lid van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |