Litouwenquote:
Voor serieuze gesprekken en advies gewoon even pm'en.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Is er ooit wel eens iemand serieus in de klaagbaak? godverdomme.
Hoi, ik ben ook naar Parijs geweestquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
Whaha, oke. Maar ik zit aardig klem. Dit gesprek loopt straks met een sisser af. Er moet pit inkomen
[..]
Agent 47.
Merel, hoiquote:
Heb je ook een zwak voor coole kale hitmans? Echte bad guy mannen?quote:Hoi, ik ben ook naar Parijs geweest
[..]
Merel, hoi
Zeg je nu al gedagquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ook naar Parijs geweest
[..]
Merel, hoi
Beetje, maar ze hoeven niet kaal te zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Heb je ook een zwak voor coole kale hitmans? Echte bad guy mannen?
Het was een lieve hoiquote:
Okequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje, maar ze hoeven niet kaal te zijn
[..]
Het was een lieve hoi
In dat geval kunnen we trouwen, en mag je voor mijn kinderen zorgen. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beetje, maar ze hoeven niet kaal te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat Merel92 even over jou heen wil, agent47, niet pochen voor je haar hebt laten stokslobberen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:23 schreef hakunamatafaka het volgende:
Was jij niet de gene die twijfelde aan mijn skills
OPHOUDEN MET DIE GRAP!!@!@!@!@!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
Hey maar.. wie ben je nou eigenlijk?
Wat een vuige taal. Hoe durf je, proleet dat je bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wees blij dat Merel92 even over jou heen wil, agent47, niet pochen voor je haar hebt laten stokslobberen.
Gewoon op het randje leven, 47.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat een vuige taal. Hoe durf je, proleet dat je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |