16quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef vanBoeschoten het volgende:
Gewoon zeggen dat je niks te doen had en aan t 'Hyven' was... Daar is t toch voor bedoeld!!
Hoe oud is t sletje?
Da's juist goed, care voor chicksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:23 schreef n8n het volgende:
Ik vergeet altijd van chicks wie ze ook alweer waren, ook geen pretje
Het zorgt nog wel eens voor ongemakkelijke situaties, waar later weer smakelijk om gelachen kan wordenquote:
gezonden door god en zijn hulpjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja nu nog een overdreven ellenlang verhaal. hoe ik aan der hyves ben gekomen. hulp is welkom!
Je kunt beter die melding 'blalbla heeft nog geen foto's die je mag zien, stuur een verzoek blabla' kopieren in een privébericht en eronder zetten: Bij dezen :tooth:.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja nu nog een overdreven ellenlang verhaal. hoe ik aan der hyves ben gekomen. hulp is welkom!
Is dit trouwens een mislukt bloospoppetje ? Of wil ze mij laten weten dat het echt niet langer kan met de dollar ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis nog nie gefaalt, maar ze is wat argwanend.
ze zegt
Haha nou ik ben marloes uit woonplaats,
Waar woon je dan?
En hoe kom je bij mijn hyves$?
Jouw witte lach en jij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou m'n dominantie intact houden met een berichtje à la: "Sorry Marlous, beetje jammer dat je niet wat spontaner reageert."
Waarschijnlijk krijg je niks terug maar dan heb je wel gewonnen, en er is toch een kans dat ze zich nog schuldig gaat voelen ook en opent (letterlijk & figuurlijk).
IK zal hem proberen. ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou m'n dominantie intact houden met een berichtje à la: "Sorry Marlous, beetje jammer dat je niet wat spontaner reageert."
Waarschijnlijk krijg je niks terug maar dan heb je wel gewonnen, en er is toch een kans dat ze zich nog schuldig gaat voelen ook en opent (letterlijk & figuurlijk).
Voor extreme dominantie kun je naar wens een ';-)' toevoegen, maar dat kan een beetje over het randje zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
IK zal hem proberen. ben benieuwd
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor extreme dominantie
kun je naar wens een ';-)' toevoegen,
maar dat kan een beetje over het randje zijn.
Dat is inderdaad wel slecht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:45 schreef Schalks. het volgende:
2x 'trok mijn aandacht', dit stuk proza kan beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |