Ik vraag me af waarom jij vindt dat er over smaak te twisten valt? Over muzieksmaak in dit geval dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Net haakte je nog in om dat happyhardcore gedoe, Want daar ging mijn reactie over.
Ja, vast. Ik ben ze de afgelopen 20 jaar nog niet tegengekomen. Denk dat Sting dat wel kan beamen. Zelfs het type schoen is van belang in die wereld. Met Oxford zit je i.i.g. veilig.
Je moet het ook wel een beetje kunnen relativeren en in perspectief kunnen zien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Net haakte je nog in om dat happyhardcore gedoe, Want daar ging mijn reactie over.
Ja, vast. Ik ben ze de afgelopen 20 jaar nog niet tegengekomen. Denk dat Sting dat wel kan beamen. Zelfs het type schoen is van belang in die wereld. Met Oxford zit je i.i.g. veilig.
Aangezien het in dit geval specifiek om advocaten enzo gaat/ging dacht ik dit maar even te delen. Ik heb in 2007 dus stage gelopen op de IT-Afdeling binnen een advocatenkantoor, en wat de advocaten daar deden is gewoon in hun nettere spijkerbroek/blouses/shirts/truien enz. aankwamen en een pak erbij, en als ze een afspraak hadden of naar een rechtszaal of wat dan ook moesten deden ze de normale kleren uit en pak aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:47 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet het ook wel een beetje kunnen relativeren en in perspectief kunnen zien.
Elke periode kent wel z'n foute muziek. Happy hardcore was dat van een deel van de Nineties. Technisch slechte muziek, maar toch vond een deel van de jeugd het toffe muziek![]()
En qua kleding wordt het kantoorleven minder formeel. Stropdas zie je steeds minder, en hier en daar nette jeans met een overhemd.
Truequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek iets nieuws, maar niets is zo leuk
En met mijn crapverbinding duurt downloaden ook wel erg lang... anders zou ik BBT seizoen 1 wel downloadenquote:
Omdat er puur slechte muziek gemaakt wordt, dat puur gericht is op verkoop.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af waarom jij vindt dat er over smaak te twisten valt? Over muzieksmaak in dit geval dus.
Nou, dat dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Aangezien het in dit geval specifiek om advocaten enzo gaat/ging dacht ik dit maar even te delen. Ik heb in 2007 dus stage gelopen op de IT-Afdeling binnen een advocatenkantoor, en wat de advocaten daar deden is gewoon in hun nettere spijkerbroek/blouses/shirts/truien enz. aankwamen en een pak erbij, en als ze een afspraak hadden of naar een rechtszaal of wat dan ook moesten deden ze de normale kleren uit en pak aan
Oh, anders kopieer je ze maar een keertje ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En met mijn crapverbinding duurt downloaden ook wel erg lang... anders zou ik BBT seizoen 1 wel downloaden
Yup, al brengt m'n werk ook aardig wat geld in 't laatje, dus dan doen we dat tussendoor ook maar hequote:
het hangt ook heel erg af van de sfeer op het kantoor en van de personen. Want er waren hele aardige advocaten maar je had ook van die krengen, maar ach die heb je overalquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat dusDat doen veel meer zakenmensen. Daarbij, is er in de rechtzaal een bepaalde kledingstijl verplicht.
Maar op kantoor vaak echt niet meer.
Tofquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, anders kopieer je ze maar een keertje ofzo.
Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel mee bij het gelukkig zijn. Zeg ik altijd. En werken kan leuk zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, al brengt m'n werk ook aardig wat geld in 't laatje, dus dan doen we dat tussendoor ook maar he
Ik geniet elk moment van m'n werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel mee bij het gelukkig zijn. Zeg ik altijd. En werken kan leuk zijn
Dat vindt jij! Jij vind happy hardcore slecht. Er zijn ook genoeg mensen die AC/DC verschrikkelijk vinden. Dat is SMAAK, je kan hoog en laag springen, maar het leuk vinden van een bepaalde muzieksoort is nog steeds niet verboden en dat zal het ook nooit worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat er puur slechte muziek gemaakt wordt, dat puur gericht is op verkoop.
En AC/DC aanvoeren als"vergelijk" voor de gemiddelde happyhardcore plaat is een beetje onzinnig en kansloos natuurlijk.
nog beter, geld ontvangen en iets leuks doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geniet elk moment van m'n werk
Dat heb je inderdaad overal. Maar dat heeft niks met etiquette te maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
het hangt ook heel erg af van de sfeer op het kantoor en van de personen. Want er waren hele aardige advocaten maar je had ook van die krengen, maar ach die heb je overal
Nee hoor. AC/DC was origineel en baanbrekend. Happyhardcore bestaat in de regel uit rip-offs van al bestaande (house)platen. Als je dat verschil al niet ziet/snapt....quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
Dat vindt jij! Jij vind happy hardcore slecht. Er zijn ook genoeg mensen die AC/DC verschrikkelijk vinden. Dat is SMAAK, je kan hoog en laag springen, maar het leuk vinden van een bepaalde muzieksoort is nog steeds niet verboden en dat zal het ook nooit worden.
Over smaak valt dus niet te twisten
niet direct, maar hebben die rigide en vervelende advocaten toch iets meer de etiquette..die zag ik vaker in pak lopen de hele dag dan de wat "relaxtere" advocaten, die namen de etiquette iets minder rigide opquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad overal. Maar dat heeft niks met etiquette te maken.
Volgens mij wil jij het gewoon niet snappen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor. AC/DC was origineel en baanbrekend. Happyhardcore bestaat in de regel uit rip-offs van al bestaande (house)platen. Als je dat verschil al niet ziet/snapt....
Dat zou kunnen, maar daar heb ik nog geen ervaring mee verderquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
niet direct, maar hebben die rigide en vervelende advocaten toch iets meer de etiquette..die zag ik vaker in pak lopen de hele dag dan de wat "relaxtere" advocaten, die namen de etiquette iets minder rigide op
Precies!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
nog beter, geld ontvangen en iets leuks doen
ach zolang de kleedstijl er maar goed uitziet en ze er niet als een kerstboom uitzien, vindt ik het bestquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar daar heb ik nog geen ervaring mee verder
Mijn stagebegeleider loopt overigens ook gewoon in spijkerbroek en trui rond. Casual netjes. Prima, vind ik.
Waarom vergelijk jij appels met peren dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:58 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij wil jij het gewoon niet snappen.
Als iemand een rip-off leuk vindt, betekent dat nog niet meteen dat hij/zij een slechte smaak heeft. En dat is het hele punt.
Smaak staat niet gelijk aan technisch goede of artistieke muziek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor. AC/DC was origineel en baanbrekend. Happyhardcore bestaat in de regel uit rip-offs van al bestaande (house)platen. Als je dat verschil al niet ziet/snapt....
oe leuk, je leert nog veel mensen kennen zo, alleen ben jij dan zo'n chaffeur die meerdere dagen naar het buitenland gaat? Of alleen binnenland?quote:
En weer zet je hier een mening als feit weg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom vergelijk jij appels met peren dan?
En ja, mensen die een lame rip-off als "black eyed peas - time of my life" leuk vinden hebben gewoon een slechte smaak. Sorry.
Ik ben inzetbaar voor alles wel eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe leuk, je leert nog veel mensen kennen zo, alleen ben jij dan zo'n chaffeur die meerdere dagen naar het buitenland gaat? Of alleen binnenland?
Eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach zolang de kleedstijl er maar goed uitziet en ze er niet als een kerstboom uitzien, vindt ik het best
ik geloof het daar zullen ze zeker blij mee zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben inzetbaar voor alles wel eigenlijk
Daarom vind m'n baas me zo geweldig
Daar ben ik het pertinent niet mee eens, want het kunnen herkennen dat iets slecht is qua techniek of originaliteit vormt juist mede de basis voor goede smaak. En dat geldt net zo goed voor kunst enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:02 schreef STING het volgende:
Smaak staat niet gelijk aan technisch goede of artistieke muziek.
Smaak gaat gelijk aan iemand z'n persoonlijke mening of hij/zij de muziek leuk vind. Omdat dat zo persoonlijk en meer gevoelsmatig is, kun je daar niet over twisten.
Waar je wel over kunt twisten, is dat het slechte muziek is, qua techniek, originalieit, etc.
Het is gewoon zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:04 schreef Samzz het volgende:
En weer zet je hier een mening als feit weg.
het argument om je geloofwaardigheid te verliezenquote:
Nee, het is niet zo. Wat iemand persoonlijk van een nummer vindt, is de subjectieve mening over een nummer. Dat jij het daar niet mee eens bent, betekent niet dat die persoon geen smaak heeft. Jij vind gewoon dat die persoon dat niet heeft, dat is wat anders.quote:
Agreed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het argument om je geloofwaardigheid te verliezen
Op het plaatje wat ik nu draai.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
waar mag dat op slaan ??/![]()
ik ben de draad hier even kwijt
Leg eens uit dan, waarom er muziekkenners zijn, net als wijnkenners en noem maar op? Dat zijn in de regel toch echt mensen die ervoor geleerd hebben en ook aangeven wat goed en slecht is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
Nee, het is niet zo. Wat iemand persoonlijk van een nummer vindt, is de subjectieve mening over een nummer. Dat jij het daar niet mee eens bent, betekent niet dat die persoon geen smaak heeft. Jij vind gewoon dat die persoon dat niet heeft, dat is wat anders.
slaapsequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef JoeBravo het volgende:
maar ik ga snel m'n bedje in, want ik moet er op tijd uit morgen en anders kom ik niet wakker op m'n afspraak in Apeldoorn morgen
Wat jij dus wilt zeggen, is dat iemand de AC/DC (BIJVOORBEELD) niet kan waarderen, een slechte smaak heeft?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent niet mee eens, want het kunnen herkennen dat iets slecht is qua techniek of originaliteit vormt juist mede de basis voor goede smaak. En dat geldt net zo goed voor kunst enzo.
Gelul. Jij kan morgen best witte sokken aandoen met kaplaarzen en een paarse legging en dat zelf mooi vinden maar verwacht niet dat men dat goede smaak vindt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Een liedje mooi vinden, een schilderij mooi vinden, is hetzelfde als een bepaalde kleur mooi vinden. Stel ik vind blauw mooi, jij rood. Rood vind ik lelijk en vind dus dat jij een wansmaak hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent niet mee eens, want het kunnen herkennen dat iets slecht is qua techniek of originaliteit vormt juist mede de basis voor goede smaak. En dat geldt net zo goed voor kunst enzo.
Volgens hun mening, zij zetten hun mening niet neer als feit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, waarom er muziekkenners zijn, net als wijnkenners en noem maar op? Dat zijn in de regel toch echt mensen die ervoor geleerd hebben en ook aangeven wat goed en slecht is.
Ze kan het misschien niet mooi vinden, ik vind ook niet alles mooi, maar ze zou wel moeten herkennen en toegeven dat het goed gemaakt is en dergelijke.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
Wat jij dus wilt zeggen, is dat iemand de AC/DC (BIJVOORBEELD) niet kan waarderen, een slechte smaak heeft?
Zij waren immers een van de eersten, zo niet de eerste, in hun genre, compleet vernieuwend, geweldige techniek en heel origineel. Toch vind mijn ma het verschrikkelijk, heeft zij nu geen smaak?
Ik vind blauw een mooie kleur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelul. Jij kan morgen best witte sokken aandoen met kaplaarzen en een paarse legging en dat zelf mooi vinden maar verwacht niet dat men dat goede smaak vindt.
Dat is gewoon een gebrek aan kennis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:12 schreef STING het volgende:
Een liedje mooi vinden, een schilderij mooi vinden, is hetzelfde als een bepaalde kleur mooi vinden. Stel ik vind blauw mooi, jij rood. Rood vind ik lelijk en vind dus dat jij een wansmaak hebt.
Smaak is dus puur een perceptie, subjectief dus.
Vanuit jouw perceptie is Frans Bauer wansmak.
Voor de gemiddelde TROS kijker, is dat een goede smaak.
Waarom? Als zij vindt van niet, waarom moet ze dan in godsnaam toegeven dat het goed gemaakt is? Iedereen heeft daarin zijn eigen referentiekader en SMAAK.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze kan het misschien niet mooi vinden, ik vind ook niet alles mooi, maar ze zou wel moeten herkennen en toegeven dat het goed gemaakt is en dergelijke.
Nu pas?...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het voorbeeld wat ik gaf wordt in het algemeen gezien als slechte smaak. Dat is geen mening maar een feit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:14 schreef STING het volgende:
Ik vind blauw een mooie kleur.
Blauw is een mooie kleur.
Communicatie 101.
Meningen verkondig je met 'ik vind'.
Feiten met 'het is' 'omdat ..'
Smaak is per definitie een mening, waarbij in discussies over techniek je het wel over feiten kan hebben.
Dus, omdat ik Happy hardcore leuk vind om te horen als jeugdsentiment, is dat ook gebrek aan kennis?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gebrek aan kennis.
Jij bent gewoon een josti! Ik zal de triangel even halenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dus, omdat ik Happy hardcore leuk vind om te horen als jeugdsentiment, is dat ook gebrek aan kennis?
Helemaal naar boven scrollen, rechtsboven de Fok!banner staat een klein plaatje van een poppetje en daarnaast een potloodje. Daar moet je zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:17 schreef Ludootje het volgende:
Even tussendoor... hebben ze op het forum met knopjes lopen rommelen? Ik kan mijn opties nergens meer terug vinden...
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
Dus, omdat ik Happy hardcore leuk vind om te horen als jeugdsentiment, is dat ook gebrek aan kennis?
Wat bedoel je daar preciess mee, algemeen gezien worden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Het voorbeeld wat ik gaf wordt in het algemeen gezien als slechte smaak. Dat is geen mening maar een feit.
Helemaal rechtsboven, 2 kleine icoontjes....quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
Het voorbeeld wat ik gaf wordt in het algemeen gezien als slechte smaak. Dat is geen mening maar een feit.
Niet fucken met Happy Hardcore!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Zucht...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef STING het volgende:
Wat bedoel je daar preciess mee, algemeen gezien worden?
Als er in een maatschappij een mening door veel mensen gedeeld wordt, blijft dat een mening en kan het geen feit zijn.
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcorequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet fucken met Happy Hardcore!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:20 schreef Ludootje het volgende:
Speciaal voor Techno, als muziekliefhebber een nummer geproduceerd door Giorgio Moroder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja precies, richtlijnen....quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Zucht...
http://www.hetblauweboekje.nl/over/
.. en zo bestaan er tal van andere richtlijnen en zulks.
Jij hebt seks?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcore
Heb je me nog steeds niet uitgelegd hoe een slechte of goede smaak, een feit kan zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Zucht...
http://www.hetblauweboekje.nl/over/
.. en zo bestaan er tal van andere richtlijnen en zulks.
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcore
Dat kan ik me nog herinneren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een antwoord op mijn twee postsquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
... waar je je helaas vaak aan hebt te houden als je wil dat men je een beetje serieus neemt.
Dat heb ik zeker gemist?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een feit dat jij beter niet in een knalroze of paars pak op je werk kan komen aandraven, want dat is gewoon not done.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef STING het volgende:
Heb je me nog steeds niet uitgelegd hoe een slechte of goede smaak, een feit kan zijn.
Net als dus, blauw is een mooie kleur, dat is een feit.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Die was onder de gordel
Ow wacht...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
Vooruit, nog een Moroder plaat:Limahl he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.
Aha! Dat was voor mijn tijd, toen ik nog geen Single was dan zeker..quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.
Ik vind dat een tof nummer. Ik vind die film ook coolquote:
Als je er dol graag bij wilt horen wel ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
... waar je je helaas vaak aan hebt te houden als je wil dat men je een beetje serieus neemt.
Je begint wel punten te scoren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat een tof nummer. Ik vind die film ook cool
Hoe zit dat nu met mijn smaak?
Welke?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een antwoord op mijn twee posts
De paarden en de reactie op de post van mijn moeder en AC/DCquote:
Erbij horen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef YipYip het volgende:
Als je er dol graag bij wilt horen wel ja.
Een wet is iets waar je je aan moet houden....
Yeahquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je begint wel punten te scoren.
Die van je moeder had ik beantwoord, toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef Samzz het volgende:
De paarden en de reactie op de post van mijn moeder en AC/DC
Ik heb daar weer een antwoord op getikt en daar is geen antwoord op gegeven, geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van je moeder had ik beantwoord, toch?
Nou, volgens mij was jij toen al single.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je bent weer lekker aardig Yuuks
[..]
Aha! Dat was voor mijn tijd, toen ik nog geen Single was dan zeker..
Ga zo door en je zal spruitjes eten, zoals mijn leraar kunstgeschiedenis placht te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga zo door en je zal spruitjes eten, zoals mijn leraar kunstgeschiedenis placht te zeggen.Ik lust graag spruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat liedje vind ik ook leukJeugdsentiment
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
True. Je kan wel heel lekker rebels in die spijkerbroek met t-shirt willen lopen, maar dat kan niet altijd. Of ik die misschien mijn tongpiercing eruit moet halen voor een baan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Erbij horen?In het bedrijfsleven werkt het nu eenmaal zo, dat heb ik niet bedacht.
Dus wat je net allemaal zei, was niet serieus, gewoon voor de grap?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef Techno het volgende:
* Vind het wel tof dat iedereen zo lekker hapt.
Ik heb het teruggevonden. Was 21-08-2008.quote:
Maar het betekent niet dat je een slechte smaak hebt als je er liever anders blij loopt of een tongpiercing hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Je kan wel heel lekker rebels in die spijkerbroek met t-shirt willen lopen, maar dat kan niet altijd. Of ik die misschien mijn tongpiercing eruit moet halen voor een baan.
Het zijn geen vaststaande regels, maar het is wel zo dat je maar moet accepteren dat het gevolgen heeft als je je niet daarnaar conformeert.
Nee niet alles, maar ik chargeer uiteraard wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
Dus wat je net allemaal zei, was niet serieus, gewoon voor de grap?
Beetje zwak, sweetie
Dat is de HW-aanpak. Techno houdt denk ik gewoon van een leuke discussie op zijn tijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus wat je net allemaal zei, was niet serieus, gewoon voor de grap?
Beetje zwak, sweetie
Oh, tuurlijk. Dat is wel heel makkelijk. Jammer, ik had gehoopt op een serieus antwoord op mijn vragen, want die heb ik wel met die intentie gesteld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee niet alles, maar ik chargeer uiteraard wel.
^^ Die opmerking is zelfs nog een tijd een sig van iemand geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het teruggevonden. Was 21-08-2008.
Nee, maar wel dat het niet sociaal gangbaar is, daardoor soms niet wenselijk. Een ongeschreven regel, maar daarom niet minder waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het betekent niet dat je een slechte smaak hebt als je er liever anders blij loopt of een tongpiercing hebt.
Maar zo wordt het wel gezien. Snap je het verschil?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
Maar het betekent niet dat je een slechte smaak hebt als je er liever anders blij loopt of een tongpiercing hebt.
Precies. Altijd dat slappe gelul hier de laatste tijd. Dat is zo saai.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:35 schreef Kluts het volgende:
Dat is de HW-aanpak. Techno houdt denk ik gewoon van een leuke discussie op zijn tijd.
Maar dat was in de eerste instantie de discussie niet, het ging over smaak en dat daar niet over valt te twisten, volgens Techno kan dat wel en ik vind van niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat het niet sociaal gangbaar is, daardoor soms niet wenselijk. Een ongeschreven regel, maar daarom niet minder waar.
Tuurlijk. Maar het hele punt is dat het niks zegt over of iemand smaak heeft of niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar zo wordt het wel gezien. Snap je het verschil?
Maar er valt dus wel degelijk over te twisten. Zie hierboven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
Tuurlijk. Maar het hele punt is dat het niks zegt over of iemand smaak heeft of niet.
Ik hou van felle discussies. Maar mensen denken dan vaak dat ik boos ben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Altijd dat slappe gelul hier de laatste tijd. Dat is zo saai.
Dat deel heb ik niet geheel meegekregen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat was in de eerste instantie de discussie niet, het ging over smaak en dat daar niet over valt te twisten, volgens Techno kan dat wel en ik vind van niet.
Ja, dat is ook leuk om te doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van felle discussies. Maar mensen denken dan vaak dat ik boos ben.
Dat is niet zo, ik speel soms graag advocaat van de duivel en vind het leuk om dingen eens vanaf een andere kant te bekijken.
Over kleding smaak valt allicht te twisten over of iets geschikt is voor een representatieve functie, daar zijn de meningen ongeveer gelijk. Daar heb je een punt, maar dat betekent niet dat een bepaalde smaak beter is dan een andere.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar er valt dus wel degelijk over te twisten. Zie hierboven.
Er zullen best nog bedrijven zijn waar dat zo is,maar het is al behoorlijk minder geworden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Erbij horen?In het bedrijfsleven werkt het nu eenmaal zo, dat heb ik niet bedacht.
Maar dat betekent niet dat iemand die happy hardcore leuk vindt, wansmaak heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat deel heb ik niet geheel meegekregen.
Alsnog begrijp ik wel wat tech bedoeld en zijn er gewoon veel regels met betrekking tot wat als smaakvol wordt gezien.
Jawel. Omdat happy hardcore.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat iemand die happy hardcore leuk vindt, wansmaak heeft.
PI. Het was een grapje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat jij nu ook zo gaat doen.
Jij leest echt niet hequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:41 schreef Ludootje het volgende:
Trouwens, nog steeds niemand die weet waar het "Opties" knopje op het forum zit?
Oh, ik haal uit een zonnebril geen grapjequote:
Ok, ik geef toe... Ik kom uit de kroeg maar waarschijnlijk heb ik er dan echt overheen gelezen ofzoquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:42 schreef Ludootje het volgende:
Ok, ik geef toe... Ik kom uit de kroeg maar waarschijnlijk heb ik er dan echt overheen gelezen ofzo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
Helemaal naar boven scrollen, rechtsboven de Fok!banner staat een klein plaatje van een poppetje en daarnaast een potloodje. Daar moet je zijn.
Het is maar door drie of vier verschillende personen gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe... Ik kom uit de kroeg maar waarschijnlijk heb ik er dan echt overheen gelezen ofzo
Maar je bent het met me eens dat dit jouw mening is en geen feit, hoop ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:43 schreef Kluts het volgende:
Oh, en trouwens, iemand die Happy Hardcore oprecht mooi vind, die heeft wel degelijk iig weinig smaak op het gebied van muziek. Sommige dingen zijn leuk in het kader van jeugdsentiment, maar laten we het zo zeggen, het zijn geen platen die je raken.
De verschillende interpretaties van een PI.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik haal uit een zonnebril geen grapje
Paginawissel bij autorefresh icm internet dat even liep te fucken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar door drie of vier verschillende personen gezegd
Oh, oke. Nou, ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
De verschillende interpretaties van een PI.
Als ik die gebruik dan zeg ik iets waarvan ik weet dat het flauw/opdekastjagerig of een steek onder water is. Dit keer was het niet het laatste.
Kijk nou naar mijn sig Samzz.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je bent het met me eens dat dit jouw mening is en geen feit, hoop ik
Wat die muziek betreft, muziek met de bas op 3, 7, 11 en 15 is per definitie klote.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
Over kleding smaak valt allicht te twisten over of iets geschikt is voor een representatieve functie, daar zijn de meningen ongeveer gelijk. Daar heb je een punt, maar dat betekent niet dat een bepaalde smaak beter is dan een andere.
En nog steeds heb je geen antwoord gegeven op mijn muziek vragen.
Laat mij nu even lekker jouw sig negerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kijk nou naar mijn sig Samzz.
Maar idd.
Ja,maar dat is het grappige aan die foksmileys, sommige zijn heel vaag en raar op te vatten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Nou, ik nietIk weet niet wanneer ik hem wel gebruik, overigens
GEEF NOU VERDOMME EENS ANTWOORD OP MIJN PAARDEN VRAAGquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat die muziek betreft, muziek met de bas op 3, 7, 11 en 15 is per definitie klote.
True... dat vind ik metquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,maar dat is het grappige aan die foksmileys, sommige zijn heel vaag en raar op te vatten.
Tja...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... dat vind ik met. Wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen?
Een beetje zo'n Puh, wat zeg je daar nou van? he? he? - smiley.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... dat vind ik met. Wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje zo'n Puh, wat zeg je daar nou van? he? he? - smiley.
Hoe meer je discussieert, hoe beter je erin wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind overigens wel dat ik hierdoor goed leer discussierenDat moet ik echt leren.
Dus, thanks, Techno
True, daarom vind ik discussieren op een forum ook erg nuttig, je kan precies terug lezen wat je hebt gezegd en daarop anticiperen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe meer je discussieert, hoe beter je erin wordt.
quote:
Maar hun mening wordt doorgaans overgenomen door de massa, wat er vervolgens toe leidt dat het een feit is dat het de heersende mening wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:13 schreef Samzz het volgende:
Volgens hun mening, zij zetten hun mening niet neer als feit.
Ik ben een paardenkenner, net als Frenk Jespers, mijn leraar exterieurbeoordelen en mijn stage begeleider op de hengstenhouderij. Toch hebben wij allemaal een ander ideaalbeeld van het perfecte paard. Wie van ons heeft nu geen smaak?
IRL heb ik nog wel eens dat ik echt even moet nadenken wat ik er 2 spraakwatervallen geleden ook alweer uitgegooid heb. :")quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
True, daarom vind ik discussieren op een forum ook erg nuttig, je kan precies terug lezen wat je hebt gezegd en daarop anticiperen.
Okequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
= onder de gordel, of gekscherend/grappig bedoeld.
Iets met, kijk mij eens smooth zijn, waarvan deze
de overtreffende trap is.
En dat hertengewei dan? Wat is dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
is zo van, "Zie mij dan" en
is dat in het kwadraat.
Ik vind wat dat betreftquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
= onder de gordel, of gekscherend/grappig bedoeld.
Iets met, kijk mij eens smooth zijn, waarvan deze
de overtreffende trap is.
I has pro troll skillz.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind overigens wel dat ik hierdoor goed leer discussierenDat moet ik echt leren.
Dus, thanks, Techno
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeZo leer je nog eens wat.
[..]
En dat hertengewei dan? Wat is dan?
Als ik dezequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind wat dat betreftgevaarlijker, (met name als PI), daar is geen peil op te trekken. In ieder geval op FOK! niet.
Echt he!quote:
Dat is dus het gevaar vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik dezeals PI gebruik is het OF echt aardig, of ik zeg iets onaardigs en gebruik met een stalen gezicht expres
.
Jij gebruikt hem nu ook als PI. Wat moet ik hier nu van denken?quote:
Een heersende mening is geen feit, het is geen feit dat hun mening klopt, daarvoor is het een mening.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar hun mening wordt doorgaans overgenomen door de massa, wat er vervolgens toe leidt dat het een feit is dat het de heersende mening wordt.
Gaat dat puur over uiterlijk dan? Lijkt me niet. En heeft dan ook niet veel met smaak vandoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Klopt, bij jou kan je het daaraan aflezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En bij mij kan je altijd aan de PI wel zien hoe ik iets bedoel.
Ik heb die facepalm nog wel eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Kluts het volgende:
Ik heb soms wel een irl dat er een foksmiley in me opkomt, en dan met nameen
bij bepaalde situaties.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Kluts het volgende:
Ik heb soms wel een irl dat er een foksmiley in me opkomt, en dan met nameen
bij bepaalde situaties.
Tja...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij gebruikt hem nu ook als PI. Wat moet ik hier nu van denken?
Als ik net een PI voor een PI had kunnen gebruiken, was hetquote:
Nee, maar het is op dat moment wel een feit dat dat de heersende mening is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Samzz het volgende:
Een heersende mening is geen feit, het is geen feit dat hun mening klopt, daarvoor is het een mening.
quote:En ja, het gaat puur over exterieur, dus uiterlijke eigenschappen. Mijn stagebegeleider vind ramshoofden (zie spoiler) niet mooi en ik bijvoorbeeld wel, wie heeft er dan geen smaak? Ik of hij? Qua functioneren maakt het niet uit, overigens. Onderstaand een ramshoofdGeen idee, ik zou niet weten hoe die andere hoofden er precies uitzien. Ik heb sowieso geen verstand van paarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Ik heb overigens net een gat in m'n muur geslagenNou ja, een deuk.
Klopt. Maar iemand die die mening niet deelt heeft niet per definitie wansmaak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar het is op dat moment wel een feit dat dat de heersende mening is.
[..]
Geen idee, ik zou niet weten hoe die andere hoofden er precies uitzien. Ik heb sowieso geen verstand van paarden.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Ik heb overigens net een gat in m'n muur geslagenNou ja, een deuk.
Schapen hebben ook zo'n vorm hoofd, een mannetjes schaap heet een ramquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarom?
En wat heeft een paardenhoofd te maken met een ram?
Edit: Waarom dat gat, slapen snap ik.
Ah, zo'n neus die bol is in het midden... Dacht al. In mijn paardrijdtijd nooit een paard een ram genoemd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schapeen hebben vaak ook zo'n vorm hoofd, een mannetjes schaap heet een ramRamsneus/ramshoofd.
En ik gooide m'n afstandsbediening weg omdat het kreng het niet deed, resultaat, deuk
Zo ben ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:04 schreef PeuRac het volgende:
Doosjeslaap lekker trouwens, ga ik ook doen
![]()
Ben gelukkig rond half 3, 3 uur wel klaar. Maar ik haat het om vroeg op te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoef pas om half 1 op de zaak te zijn![]()
Wel werken tot half 1 's nachts trouwens
Ik sta juist liever vroeg op eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben gelukkig rond half 3, 3 uur wel klaar. Maar ik haat het om vroeg op te staan.
Ik ben 's ochtends op mijn slechtst.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sta juist liever vroeg op eigenlijk
Ook leuk voor de vrouwen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen slaapt al?
TRON: Legacy, IMAX 3D. Wat een VETTE film!![]()
Juist! Zitten een paar mooie dames in de film!quote:
Klinkt vet! Unreal is een bazenspel. Maar mijn laptoppie is er niet voor geschikt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb trouwens een game tip voor de triggerfingers onder ons.. Bulletstorm, net de demo gespeeld en zelfs ik vind het goed te doen!
Unreal, maar dan anders!
Nee, ik bedoel, kun je er een dame mee naartoe nemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist! Zitten een paar mooie dames in de film!
Je hebt toch wel een PS3? Ja toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt vet! Unreal is een bazenspel. Maar mijn laptoppie is er niet voor geschikt.
Btw het moest zijn verveel me;)quote:
Dan kan toch overal heen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, kun je er een dame mee naartoe nemen
Nope, een Wii.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een PS3? Ja toch?
Een aanrader dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan kan toch overal heen?We wonen in een vrij land!
Ik was er met knuffelmeisje die ook zat te genieten, ja dus.
Das toch heul anders hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
Btw het moest zijn verveel me;)
Hahaha dat is een optie maar ik krijg iedere avond een welterusten kus van mijn ma hoor
Nou, dat lijkt me vrij duidelijk.. Die van mama is oppervlakkig mag ik hopenquote:
Hangt ervanaf wat oppervlakkig is voor jou.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me vrij duidelijk.. Die van mama is oppervlakkig mag ik hopen
Ik neem aan dat je geen speeksel uitwisselt met je ma, en al helemaal geen tongzoen..quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat oppervlakkig is voor jou.
Nee, want Mario Kart. Verder game ik niet zoveel meer. Zou es een leuk nieuw spel moeten hebben...quote:
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieledenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen speeksel uitwisselt met je ma, en al helemaal geen tongzoen..
Stokslobberen doe je wel, toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieleden
Speeksel uiwisselen dat doe ik met niemand want ik krijg daarbij het beeld van speeksel in een zakje en dat ruilen met die van iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stokslobberen doe je wel, toch?Maar niet met familie, mag ik hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stokslobberen doe je wel, toch?Stokslobberen als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, nooit gedaan iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm ik kan geen spoilers zien op mijn iPod![]()
Whaha, wat een inbeeldings vermogenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tongzoen met ma, nee dank je dat doe ik liever met non-familieleden
Speeksel uiwisselen dat doe ik met niemand want ik krijg daarbij het beeld van speeksel in een zakje en dat ruilen met die van iemand anders
Dat geeft niet, wat is je antwoord?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ehm ik kan geen spoilers zien op mijn iPod
Och, die ene leuke oom die altijd Sinterklaas speelt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet met familie, mag ik hopen
Zie editquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geeft niet, wat is je antwoord?
Tja origineel inbeeldingsvermogen hè?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, wat een inbeeldings vermogen![]()
Maar mijn punt is bewezen
Ik heb geen ooms die sinterklaaas spelen hooguit kerstmanquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Och, die ene leuke oom die altijd Sinterklaas speelt...
quote:
Dat zeker!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tja origineel inbeeldingsvermogen hè?
Maar daarvoor is geen inbeeldingsvermogen nodigquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeker!
Wie gaat dan ook op vakantie naar Chili?
Ik zou geen reden weten om er heen te gaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
Maar daarvoor is geen inbeeldingsvermogen nodig
Omdat het daar zomer is en hier winterquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou geen reden weten om er heen te gaan
Het wordt hier ook wel weer zomer hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
Omdat het daar zomer is en hier winter
Ja maar niet morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het wordt hier ook wel weer zomer hoor!
Niet eerlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan zo slapen, maar ik wil nog niet, das wat anders
Ja euh, kan ik ook niets aan doen!quote:
Nou ja ook lief hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, kan ik ook niets aan doen!
Lekker al in pyama, dat wel, dus ik ga de deur ook niet meer uit om mensen te helpen slapen
Rotterdam - Schiedam op de fiets?quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nou ja ook lief hoor
Ik ga maar weer proberen te slapen morgen een drukke dag , mag rondje Rotterdam-Schiedam op de fiets doen.
Ook Weltrsutenquote:
En jij ook..quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:15 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga me tegen een knorrend knuffelmeisje aanvleien.
Een goede nacht allen!
4 dagen in de week..quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
5?! uur?! pfoe.. sterkte Nouk
De mijne om 06:45 en ik heb gisteravond niet durven kijken hoe laat het was voor ik ging slapen, maar het was laatquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:02 schreef CherryLips het volgende:
Mijn wekker ging om half 8
wekker CL, niet wakker.
Ik ga weer naar bed
Geen enkel probleem mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:10 schreef CherryLips het volgende:
ik kan volgens mij wel tien uur slapen elke nacht
Dat red ik niet. Ik wordt na een uur of acht wakker. Dan kan ik nog wel doezelen tot de wekker gaat, dat wel. En dat is wel een ontzettend toffe droomtijd, omdat je al op het randje van wakker wandelt, zijn die vrijwel altijd lucidequote:Op donderdag 27 januari 2011 08:10 schreef CherryLips het volgende:
ik kan volgens mij wel tien uur slapen elke nacht
Herkenbaarquote:
Na een slapeloze nacht is dat best moeilijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon hard voor jezelf zijn en gelijk uit bed stappen
Is net als zwemmen in koud water, er gewoon in 1x doorheen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon hard voor jezelf zijn en gelijk uit bed stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |