Als ik net een PI voor een PI had kunnen gebruiken, was hetquote:
Nee, maar het is op dat moment wel een feit dat dat de heersende mening is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Samzz het volgende:
Een heersende mening is geen feit, het is geen feit dat hun mening klopt, daarvoor is het een mening.
quote:En ja, het gaat puur over exterieur, dus uiterlijke eigenschappen. Mijn stagebegeleider vind ramshoofden (zie spoiler) niet mooi en ik bijvoorbeeld wel, wie heeft er dan geen smaak? Ik of hij? Qua functioneren maakt het niet uit, overigens. Onderstaand een ramshoofdGeen idee, ik zou niet weten hoe die andere hoofden er precies uitzien. Ik heb sowieso geen verstand van paarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Ik heb overigens net een gat in m'n muur geslagenNou ja, een deuk.
Klopt. Maar iemand die die mening niet deelt heeft niet per definitie wansmaak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, maar het is op dat moment wel een feit dat dat de heersende mening is.
[..]
Geen idee, ik zou niet weten hoe die andere hoofden er precies uitzien. Ik heb sowieso geen verstand van paarden.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Ik heb overigens net een gat in m'n muur geslagenNou ja, een deuk.
Schapen hebben ook zo'n vorm hoofd, een mannetjes schaap heet een ramquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarom?
En wat heeft een paardenhoofd te maken met een ram?
Edit: Waarom dat gat, slapen snap ik.
Ah, zo'n neus die bol is in het midden... Dacht al. In mijn paardrijdtijd nooit een paard een ram genoemd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schapeen hebben vaak ook zo'n vorm hoofd, een mannetjes schaap heet een ramRamsneus/ramshoofd.
En ik gooide m'n afstandsbediening weg omdat het kreng het niet deed, resultaat, deuk
Zo ben ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:04 schreef PeuRac het volgende:
Doosjeslaap lekker trouwens, ga ik ook doen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gelukkig rond half 3, 3 uur wel klaar. Maar ik haat het om vroeg op te staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hoef pas om half 1 op de zaak te zijn![]()
Wel werken tot half 1 's nachts trouwens
Ik sta juist liever vroeg op eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben gelukkig rond half 3, 3 uur wel klaar. Maar ik haat het om vroeg op te staan.
Ik ben 's ochtends op mijn slechtst.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sta juist liever vroeg op eigenlijk
Ook leuk voor de vrouwen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:33 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen slaapt al?
TRON: Legacy, IMAX 3D. Wat een VETTE film!![]()
Juist! Zitten een paar mooie dames in de film!quote:
Klinkt vet! Unreal is een bazenspel. Maar mijn laptoppie is er niet voor geschikt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb trouwens een game tip voor de triggerfingers onder ons.. Bulletstorm, net de demo gespeeld en zelfs ik vind het goed te doen!
Unreal, maar dan anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |