Op het plaatje wat ik nu draai.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
waar mag dat op slaan ??/![]()
ik ben de draad hier even kwijt
Leg eens uit dan, waarom er muziekkenners zijn, net als wijnkenners en noem maar op? Dat zijn in de regel toch echt mensen die ervoor geleerd hebben en ook aangeven wat goed en slecht is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
Nee, het is niet zo. Wat iemand persoonlijk van een nummer vindt, is de subjectieve mening over een nummer. Dat jij het daar niet mee eens bent, betekent niet dat die persoon geen smaak heeft. Jij vind gewoon dat die persoon dat niet heeft, dat is wat anders.
slaapsequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef JoeBravo het volgende:
maar ik ga snel m'n bedje in, want ik moet er op tijd uit morgen en anders kom ik niet wakker op m'n afspraak in Apeldoorn morgen
Wat jij dus wilt zeggen, is dat iemand de AC/DC (BIJVOORBEELD) niet kan waarderen, een slechte smaak heeft?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent niet mee eens, want het kunnen herkennen dat iets slecht is qua techniek of originaliteit vormt juist mede de basis voor goede smaak. En dat geldt net zo goed voor kunst enzo.
Gelul. Jij kan morgen best witte sokken aandoen met kaplaarzen en een paarse legging en dat zelf mooi vinden maar verwacht niet dat men dat goede smaak vindt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
het argument om je geloofwaardigheid te verliezen
Een liedje mooi vinden, een schilderij mooi vinden, is hetzelfde als een bepaalde kleur mooi vinden. Stel ik vind blauw mooi, jij rood. Rood vind ik lelijk en vind dus dat jij een wansmaak hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik het pertinent niet mee eens, want het kunnen herkennen dat iets slecht is qua techniek of originaliteit vormt juist mede de basis voor goede smaak. En dat geldt net zo goed voor kunst enzo.
Volgens hun mening, zij zetten hun mening niet neer als feit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, waarom er muziekkenners zijn, net als wijnkenners en noem maar op? Dat zijn in de regel toch echt mensen die ervoor geleerd hebben en ook aangeven wat goed en slecht is.
Ze kan het misschien niet mooi vinden, ik vind ook niet alles mooi, maar ze zou wel moeten herkennen en toegeven dat het goed gemaakt is en dergelijke.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
Wat jij dus wilt zeggen, is dat iemand de AC/DC (BIJVOORBEELD) niet kan waarderen, een slechte smaak heeft?
Zij waren immers een van de eersten, zo niet de eerste, in hun genre, compleet vernieuwend, geweldige techniek en heel origineel. Toch vind mijn ma het verschrikkelijk, heeft zij nu geen smaak?
Ik vind blauw een mooie kleur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelul. Jij kan morgen best witte sokken aandoen met kaplaarzen en een paarse legging en dat zelf mooi vinden maar verwacht niet dat men dat goede smaak vindt.
Dat is gewoon een gebrek aan kennis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:12 schreef STING het volgende:
Een liedje mooi vinden, een schilderij mooi vinden, is hetzelfde als een bepaalde kleur mooi vinden. Stel ik vind blauw mooi, jij rood. Rood vind ik lelijk en vind dus dat jij een wansmaak hebt.
Smaak is dus puur een perceptie, subjectief dus.
Vanuit jouw perceptie is Frans Bauer wansmak.
Voor de gemiddelde TROS kijker, is dat een goede smaak.
Waarom? Als zij vindt van niet, waarom moet ze dan in godsnaam toegeven dat het goed gemaakt is? Iedereen heeft daarin zijn eigen referentiekader en SMAAK.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze kan het misschien niet mooi vinden, ik vind ook niet alles mooi, maar ze zou wel moeten herkennen en toegeven dat het goed gemaakt is en dergelijke.
Nu pas?...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het argument om je geloofwaardigheid te verliezen
Het voorbeeld wat ik gaf wordt in het algemeen gezien als slechte smaak. Dat is geen mening maar een feit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:14 schreef STING het volgende:
Ik vind blauw een mooie kleur.
Blauw is een mooie kleur.
Communicatie 101.
Meningen verkondig je met 'ik vind'.
Feiten met 'het is' 'omdat ..'
Smaak is per definitie een mening, waarbij in discussies over techniek je het wel over feiten kan hebben.
Dus, omdat ik Happy hardcore leuk vind om te horen als jeugdsentiment, is dat ook gebrek aan kennis?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gebrek aan kennis.
Jij bent gewoon een josti! Ik zal de triangel even halenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dus, omdat ik Happy hardcore leuk vind om te horen als jeugdsentiment, is dat ook gebrek aan kennis?
Helemaal naar boven scrollen, rechtsboven de Fok!banner staat een klein plaatje van een poppetje en daarnaast een potloodje. Daar moet je zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:17 schreef Ludootje het volgende:
Even tussendoor... hebben ze op het forum met knopjes lopen rommelen? Ik kan mijn opties nergens meer terug vinden...
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
Dus, omdat ik Happy hardcore leuk vind om te horen als jeugdsentiment, is dat ook gebrek aan kennis?
Wat bedoel je daar preciess mee, algemeen gezien worden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Het voorbeeld wat ik gaf wordt in het algemeen gezien als slechte smaak. Dat is geen mening maar een feit.
Helemaal rechtsboven, 2 kleine icoontjes....quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
Het voorbeeld wat ik gaf wordt in het algemeen gezien als slechte smaak. Dat is geen mening maar een feit.
Niet fucken met Happy Hardcore!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Zucht...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef STING het volgende:
Wat bedoel je daar preciess mee, algemeen gezien worden?
Als er in een maatschappij een mening door veel mensen gedeeld wordt, blijft dat een mening en kan het geen feit zijn.
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcorequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet fucken met Happy Hardcore!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:20 schreef Ludootje het volgende:
Speciaal voor Techno, als muziekliefhebber een nummer geproduceerd door Giorgio Moroder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja precies, richtlijnen....quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Zucht...
http://www.hetblauweboekje.nl/over/
.. en zo bestaan er tal van andere richtlijnen en zulks.
Jij hebt seks?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcore
Heb je me nog steeds niet uitgelegd hoe een slechte of goede smaak, een feit kan zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Zucht...
http://www.hetblauweboekje.nl/over/
.. en zo bestaan er tal van andere richtlijnen en zulks.
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcore
Dat kan ik me nog herinneren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een antwoord op mijn twee postsquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
... waar je je helaas vaak aan hebt te houden als je wil dat men je een beetje serieus neemt.
Dat heb ik zeker gemist?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een feit dat jij beter niet in een knalroze of paars pak op je werk kan komen aandraven, want dat is gewoon not done.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef STING het volgende:
Heb je me nog steeds niet uitgelegd hoe een slechte of goede smaak, een feit kan zijn.
Net als dus, blauw is een mooie kleur, dat is een feit.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Die was onder de gordel
Ow wacht...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
Vooruit, nog een Moroder plaat:Limahl he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |