Zucht...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef STING het volgende:
Wat bedoel je daar preciess mee, algemeen gezien worden?
Als er in een maatschappij een mening door veel mensen gedeeld wordt, blijft dat een mening en kan het geen feit zijn.
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcorequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet fucken met Happy Hardcore!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:20 schreef Ludootje het volgende:
Speciaal voor Techno, als muziekliefhebber een nummer geproduceerd door Giorgio Moroder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja precies, richtlijnen....quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Zucht...
http://www.hetblauweboekje.nl/over/
.. en zo bestaan er tal van andere richtlijnen en zulks.
Jij hebt seks?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcore
Heb je me nog steeds niet uitgelegd hoe een slechte of goede smaak, een feit kan zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Zucht...
http://www.hetblauweboekje.nl/over/
.. en zo bestaan er tal van andere richtlijnen en zulks.
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik fuck alleen op metal, symphonic rock of andere rock, geen Happy Hardcore
Dat kan ik me nog herinneren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een antwoord op mijn twee postsquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
... waar je je helaas vaak aan hebt te houden als je wil dat men je een beetje serieus neemt.
Dat heb ik zeker gemist?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is hier lang geleden iets gezegd over ik die op 160 BPM neuk ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een feit dat jij beter niet in een knalroze of paars pak op je werk kan komen aandraven, want dat is gewoon not done.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef STING het volgende:
Heb je me nog steeds niet uitgelegd hoe een slechte of goede smaak, een feit kan zijn.
Net als dus, blauw is een mooie kleur, dat is een feit.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Die was onder de gordel
Ow wacht...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
Vooruit, nog een Moroder plaat:Limahl he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |