PI. Het was een grapje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer dat jij nu ook zo gaat doen.
Jij leest echt niet hequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:41 schreef Ludootje het volgende:
Trouwens, nog steeds niemand die weet waar het "Opties" knopje op het forum zit?
Oh, ik haal uit een zonnebril geen grapjequote:
Ok, ik geef toe... Ik kom uit de kroeg maar waarschijnlijk heb ik er dan echt overheen gelezen ofzoquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:42 schreef Ludootje het volgende:
Ok, ik geef toe... Ik kom uit de kroeg maar waarschijnlijk heb ik er dan echt overheen gelezen ofzo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
Helemaal naar boven scrollen, rechtsboven de Fok!banner staat een klein plaatje van een poppetje en daarnaast een potloodje. Daar moet je zijn.
Het is maar door drie of vier verschillende personen gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe... Ik kom uit de kroeg maar waarschijnlijk heb ik er dan echt overheen gelezen ofzo
Maar je bent het met me eens dat dit jouw mening is en geen feit, hoop ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:43 schreef Kluts het volgende:
Oh, en trouwens, iemand die Happy Hardcore oprecht mooi vind, die heeft wel degelijk iig weinig smaak op het gebied van muziek. Sommige dingen zijn leuk in het kader van jeugdsentiment, maar laten we het zo zeggen, het zijn geen platen die je raken.
De verschillende interpretaties van een PI.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik haal uit een zonnebril geen grapje
Paginawissel bij autorefresh icm internet dat even liep te fucken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar door drie of vier verschillende personen gezegd
Oh, oke. Nou, ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
De verschillende interpretaties van een PI.
Als ik die gebruik dan zeg ik iets waarvan ik weet dat het flauw/opdekastjagerig of een steek onder water is. Dit keer was het niet het laatste.
Kijk nou naar mijn sig Samzz.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je bent het met me eens dat dit jouw mening is en geen feit, hoop ik
Wat die muziek betreft, muziek met de bas op 3, 7, 11 en 15 is per definitie klote.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
Over kleding smaak valt allicht te twisten over of iets geschikt is voor een representatieve functie, daar zijn de meningen ongeveer gelijk. Daar heb je een punt, maar dat betekent niet dat een bepaalde smaak beter is dan een andere.
En nog steeds heb je geen antwoord gegeven op mijn muziek vragen.
Laat mij nu even lekker jouw sig negerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kijk nou naar mijn sig Samzz.
Maar idd.
Ja,maar dat is het grappige aan die foksmileys, sommige zijn heel vaag en raar op te vatten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Nou, ik nietIk weet niet wanneer ik hem wel gebruik, overigens
GEEF NOU VERDOMME EENS ANTWOORD OP MIJN PAARDEN VRAAGquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat die muziek betreft, muziek met de bas op 3, 7, 11 en 15 is per definitie klote.
True... dat vind ik metquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,maar dat is het grappige aan die foksmileys, sommige zijn heel vaag en raar op te vatten.
Tja...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... dat vind ik met. Wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen?
Een beetje zo'n Puh, wat zeg je daar nou van? he? he? - smiley.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... dat vind ik met. Wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje zo'n Puh, wat zeg je daar nou van? he? he? - smiley.
Hoe meer je discussieert, hoe beter je erin wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind overigens wel dat ik hierdoor goed leer discussierenDat moet ik echt leren.
Dus, thanks, Techno
True, daarom vind ik discussieren op een forum ook erg nuttig, je kan precies terug lezen wat je hebt gezegd en daarop anticiperen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe meer je discussieert, hoe beter je erin wordt.
quote:
Maar hun mening wordt doorgaans overgenomen door de massa, wat er vervolgens toe leidt dat het een feit is dat het de heersende mening wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:13 schreef Samzz het volgende:
Volgens hun mening, zij zetten hun mening niet neer als feit.
Ik ben een paardenkenner, net als Frenk Jespers, mijn leraar exterieurbeoordelen en mijn stage begeleider op de hengstenhouderij. Toch hebben wij allemaal een ander ideaalbeeld van het perfecte paard. Wie van ons heeft nu geen smaak?
IRL heb ik nog wel eens dat ik echt even moet nadenken wat ik er 2 spraakwatervallen geleden ook alweer uitgegooid heb. :")quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
True, daarom vind ik discussieren op een forum ook erg nuttig, je kan precies terug lezen wat je hebt gezegd en daarop anticiperen.
Okequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
= onder de gordel, of gekscherend/grappig bedoeld.
Iets met, kijk mij eens smooth zijn, waarvan deze
de overtreffende trap is.
En dat hertengewei dan? Wat is dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
is zo van, "Zie mij dan" en
is dat in het kwadraat.
Ik vind wat dat betreftquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
= onder de gordel, of gekscherend/grappig bedoeld.
Iets met, kijk mij eens smooth zijn, waarvan deze
de overtreffende trap is.
I has pro troll skillz.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind overigens wel dat ik hierdoor goed leer discussierenDat moet ik echt leren.
Dus, thanks, Techno
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeZo leer je nog eens wat.
[..]
En dat hertengewei dan? Wat is dan?
Als ik dezequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik vind wat dat betreftgevaarlijker, (met name als PI), daar is geen peil op te trekken. In ieder geval op FOK! niet.
Echt he!quote:
Dat is dus het gevaar vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik dezeals PI gebruik is het OF echt aardig, of ik zeg iets onaardigs en gebruik met een stalen gezicht expres
.
Jij gebruikt hem nu ook als PI. Wat moet ik hier nu van denken?quote:
Een heersende mening is geen feit, het is geen feit dat hun mening klopt, daarvoor is het een mening.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar hun mening wordt doorgaans overgenomen door de massa, wat er vervolgens toe leidt dat het een feit is dat het de heersende mening wordt.
Gaat dat puur over uiterlijk dan? Lijkt me niet. En heeft dan ook niet veel met smaak vandoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Klopt, bij jou kan je het daaraan aflezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En bij mij kan je altijd aan de PI wel zien hoe ik iets bedoel.
Ik heb die facepalm nog wel eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Kluts het volgende:
Ik heb soms wel een irl dat er een foksmiley in me opkomt, en dan met nameen
bij bepaalde situaties.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Kluts het volgende:
Ik heb soms wel een irl dat er een foksmiley in me opkomt, en dan met nameen
bij bepaalde situaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij gebruikt hem nu ook als PI. Wat moet ik hier nu van denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |