quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.
Aha! Dat was voor mijn tijd, toen ik nog geen Single was dan zeker..quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.
Ik vind dat een tof nummer. Ik vind die film ook coolquote:
Als je er dol graag bij wilt horen wel ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
... waar je je helaas vaak aan hebt te houden als je wil dat men je een beetje serieus neemt.
Je begint wel punten te scoren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat een tof nummer. Ik vind die film ook cool
Hoe zit dat nu met mijn smaak?
Welke?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een antwoord op mijn twee posts
De paarden en de reactie op de post van mijn moeder en AC/DCquote:
Erbij horen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef YipYip het volgende:
Als je er dol graag bij wilt horen wel ja.
Een wet is iets waar je je aan moet houden....
Yeahquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je begint wel punten te scoren.
Die van je moeder had ik beantwoord, toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef Samzz het volgende:
De paarden en de reactie op de post van mijn moeder en AC/DC
Ik heb daar weer een antwoord op getikt en daar is geen antwoord op gegeven, geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van je moeder had ik beantwoord, toch?
Nou, volgens mij was jij toen al single.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je bent weer lekker aardig Yuuks
[..]
Aha! Dat was voor mijn tijd, toen ik nog geen Single was dan zeker..
Ga zo door en je zal spruitjes eten, zoals mijn leraar kunstgeschiedenis placht te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga zo door en je zal spruitjes eten, zoals mijn leraar kunstgeschiedenis placht te zeggen.Ik lust graag spruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat liedje vind ik ook leukJeugdsentiment
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
True. Je kan wel heel lekker rebels in die spijkerbroek met t-shirt willen lopen, maar dat kan niet altijd. Of ik die misschien mijn tongpiercing eruit moet halen voor een baan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Erbij horen?In het bedrijfsleven werkt het nu eenmaal zo, dat heb ik niet bedacht.
Dus wat je net allemaal zei, was niet serieus, gewoon voor de grap?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef Techno het volgende:
* Vind het wel tof dat iedereen zo lekker hapt.
Ik heb het teruggevonden. Was 21-08-2008.quote:
Maar het betekent niet dat je een slechte smaak hebt als je er liever anders blij loopt of een tongpiercing hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Je kan wel heel lekker rebels in die spijkerbroek met t-shirt willen lopen, maar dat kan niet altijd. Of ik die misschien mijn tongpiercing eruit moet halen voor een baan.
Het zijn geen vaststaande regels, maar het is wel zo dat je maar moet accepteren dat het gevolgen heeft als je je niet daarnaar conformeert.
Nee niet alles, maar ik chargeer uiteraard wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
Dus wat je net allemaal zei, was niet serieus, gewoon voor de grap?
Beetje zwak, sweetie
Dat is de HW-aanpak. Techno houdt denk ik gewoon van een leuke discussie op zijn tijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus wat je net allemaal zei, was niet serieus, gewoon voor de grap?
Beetje zwak, sweetie
Oh, tuurlijk. Dat is wel heel makkelijk. Jammer, ik had gehoopt op een serieus antwoord op mijn vragen, want die heb ik wel met die intentie gesteld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee niet alles, maar ik chargeer uiteraard wel.
^^ Die opmerking is zelfs nog een tijd een sig van iemand geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het teruggevonden. Was 21-08-2008.
Nee, maar wel dat het niet sociaal gangbaar is, daardoor soms niet wenselijk. Een ongeschreven regel, maar daarom niet minder waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het betekent niet dat je een slechte smaak hebt als je er liever anders blij loopt of een tongpiercing hebt.
Maar zo wordt het wel gezien. Snap je het verschil?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Samzz het volgende:
Maar het betekent niet dat je een slechte smaak hebt als je er liever anders blij loopt of een tongpiercing hebt.
Precies. Altijd dat slappe gelul hier de laatste tijd. Dat is zo saai.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:35 schreef Kluts het volgende:
Dat is de HW-aanpak. Techno houdt denk ik gewoon van een leuke discussie op zijn tijd.
Maar dat was in de eerste instantie de discussie niet, het ging over smaak en dat daar niet over valt te twisten, volgens Techno kan dat wel en ik vind van niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat het niet sociaal gangbaar is, daardoor soms niet wenselijk. Een ongeschreven regel, maar daarom niet minder waar.
Tuurlijk. Maar het hele punt is dat het niks zegt over of iemand smaak heeft of niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar zo wordt het wel gezien. Snap je het verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er valt dus wel degelijk over te twisten. Zie hierboven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
Tuurlijk. Maar het hele punt is dat het niks zegt over of iemand smaak heeft of niet.
Ik hou van felle discussies. Maar mensen denken dan vaak dat ik boos ben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. Altijd dat slappe gelul hier de laatste tijd. Dat is zo saai.
Dat deel heb ik niet geheel meegekregen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat was in de eerste instantie de discussie niet, het ging over smaak en dat daar niet over valt te twisten, volgens Techno kan dat wel en ik vind van niet.
Ja, dat is ook leuk om te doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van felle discussies. Maar mensen denken dan vaak dat ik boos ben.
Dat is niet zo, ik speel soms graag advocaat van de duivel en vind het leuk om dingen eens vanaf een andere kant te bekijken.
Over kleding smaak valt allicht te twisten over of iets geschikt is voor een representatieve functie, daar zijn de meningen ongeveer gelijk. Daar heb je een punt, maar dat betekent niet dat een bepaalde smaak beter is dan een andere.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar er valt dus wel degelijk over te twisten. Zie hierboven.
Er zullen best nog bedrijven zijn waar dat zo is,maar het is al behoorlijk minder geworden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Erbij horen?In het bedrijfsleven werkt het nu eenmaal zo, dat heb ik niet bedacht.
Maar dat betekent niet dat iemand die happy hardcore leuk vindt, wansmaak heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat deel heb ik niet geheel meegekregen.
Alsnog begrijp ik wel wat tech bedoeld en zijn er gewoon veel regels met betrekking tot wat als smaakvol wordt gezien.
Jawel. Omdat happy hardcore.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat iemand die happy hardcore leuk vindt, wansmaak heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |