quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.
Aha! Dat was voor mijn tijd, toen ik nog geen Single was dan zeker..quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat was lang geleden. Toen er in Singles alleen maar de supersingles postten.
Ik vind dat een tof nummer. Ik vind die film ook coolquote:
Als je er dol graag bij wilt horen wel ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
... waar je je helaas vaak aan hebt te houden als je wil dat men je een beetje serieus neemt.
Je begint wel punten te scoren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat een tof nummer. Ik vind die film ook cool
Hoe zit dat nu met mijn smaak?
Welke?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een antwoord op mijn twee posts
De paarden en de reactie op de post van mijn moeder en AC/DCquote:
Erbij horen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef YipYip het volgende:
Als je er dol graag bij wilt horen wel ja.
Een wet is iets waar je je aan moet houden....
Yeahquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je begint wel punten te scoren.
Die van je moeder had ik beantwoord, toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef Samzz het volgende:
De paarden en de reactie op de post van mijn moeder en AC/DC
Ik heb daar weer een antwoord op getikt en daar is geen antwoord op gegeven, geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Die van je moeder had ik beantwoord, toch?
Nou, volgens mij was jij toen al single.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je bent weer lekker aardig Yuuks
[..]
Aha! Dat was voor mijn tijd, toen ik nog geen Single was dan zeker..
Ga zo door en je zal spruitjes eten, zoals mijn leraar kunstgeschiedenis placht te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga zo door en je zal spruitjes eten, zoals mijn leraar kunstgeschiedenis placht te zeggen.Ik lust graag spruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat liedje vind ik ook leukJeugdsentiment
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |